• Een groep jongeren (16 – 24 jaar), die voor hun beroep schrijven, worden bij elkaar gezet in één huis. Er zijn camera’s in het huis geplaatst, het kan 24/7 online worden gevolgd. Het groepje krijgt de hele dag de kans om te schrijven, maar er is per week één challenge. De bewoners moeten dan bijvoorbeeld binnen drie uur iets schrijven. Ze hebben geen televisie in huis, maar wel per dag twee uur internet.
    Elke bewoner heeft een eigen werkkamer, die 24/7 beschikbaar is. De slaapkamer delen ze, net als de keuken, woonkamer en badkamer. Ook is er een kleine opslagkamer voor papier, blocnotes, pennen, potloden en al dat soort bureauartikelen. Voor de songwriters staan er in de werkkamers verschillende instrumenten.


    One Direction bestaat wel


    Personage
    Jongens

    Harry Styles - songwriter - Slade
    Liam Payne - songwriter - Purrfect
    Louis Tomlinson - songwriter - Realist
    Niall Horan - songwriter - kusjeAxel
    Zayn Malik - songwriter - cionegreen
    Nathaniel Henry Beaufort - songwriter* - Exposure
    Edward Kye Rodriquez - scriptwriter/acteur - Mygash
    Douglas Booth - songwriter/acteur - Realist

    Meisjes
    Mackenzie Lou Arretez - schrijfster/journalist - Curlies
    Abigail Irene Ellison- songwriter * - xClove
    Penelope Charlotte Stone - scriptwriter/actrice * - Pebble
    Olivia Greenwald - schrijfster * - TheSeasons

    * mag een beroemd persoon zijn

    Regels:
    - Géén oneliners. Probeer een stukje van ongeveer vijf regels te schrijven.
    - Maximaal tweepersonages per persoon, maar dan wel 1 jongen en 1 meisje. Geen andere combinaties
    - Reserveren mag
    - Probeer zo weinig off-topic te gaan. Als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor minimaal vijf dagen niet kunt reageren.
    - Bij vragen kan er contact op worden genomen met mij, het liefst via privébericht.


    nieuwe foto nodig van het huis, de link deed het niet meer!
    Als je ideeën hebt over hoe de kamers er uit zien, stuur een foto! (:

    [ bericht aangepast op 16 dec 2012 - 15:24 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik grijns even en kijk dan weer naar het beeldscherm. Een paar haat berichtjes. Ik slik en kijk dan ernstig naar Liam. Eigenlijk was ik een gevoelig iemand die niet tegen zoiets kon. Ik zette een zwakke glimlach op en zuchtte. Wat kon me beter laten voelen? Ik weet het niet meer.
    Ik spreidde mijn benen en draaide mezelf om naar het gezicht van Liam waarna ik mijn gezicht in zijn nek verstopte. Een glimlach ontstond rond mijn lippen. Ik drukte zachtjes mijn lippen op de zijne, maar als snel realiseerde ik me dat mensen meekeken dus ik haalde ze er snel af.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    (En ik blijf ziek thuis vandaag.. *zzucht*)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam James Payne

    'Gewoon negeren' zei ik tegen Mackenzie die naar de haatberichtjes keek. Na nog een paar vragen beantwoord te hebben, sloot ik maar weer af en drukte mijn lippen op die van Mackenzie. Als ze echte fans waren, zouden ze het toch echt moeten accepteren. 'Nu mag jij iets kiezen om te doen' grinnikte ik en ik keek naar Mackenzie.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik beet op mijn lip en keek hem schuin aan. "Ik weet het niet." Zuchtte ik. Mijn armen verplaatsten zich naar zijn nek waarna ik hem lachend aankeek. "Hoe ga jij ermee om? Met die haat berichtjes." Mompelde ik zacht. Ik trok mezelf dichter bij Liam aan en liet mijn hoofd rusten. "Dat sommigen mensen haten dat iemand van iemand houdt." Mompelde ik.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam James Payne

    'Ik negeer ze gewoon en reager er verder niet op' zei ik, mijn schouders ophalend. 'Maar als je ziet bij bijvoorbeeld Niall, hij is snel gekwetst en dan word ik er wel kwaad om. Net zoals als iemand jou kwetst' zei ik. 'Niet alles is perfect. En daarom vind ik jou nou zo leuk. Jij bent wel perfect' glimlachte ik en ik drukte een kus op Mackenzie's lippen. 'Je bent mooi, je bent niet zo'n triest meisje die alles om haar uiterlijk geef. Zo kan ik nog wel eeuwen doorgaan. Je bent perfect' zei ik.

    [ bericht aangepast op 18 dec 2012 - 8:08 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Lou Arretez

    Mijn glimlach werd steeds groter door zijn woorden. "Jij bent ook perfect." Grinnikte ik. Mijn lippen drukte ik kort op die van Liam. "Je bent perfect voor mij. Jij bent tenminste iemand die het doet voor de liefde, niet voor de lust." Zei ik glimlachend. Ik vond het echt niet kunnen als iemand alleen maar een vriendin heeft voor de lust en seks. Dat is gewoon onbegrijplijk.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Nathaniel Henry Beaufort
    Ik besloot om hetzelfde als Penelope te doen en liet mijn ene voet in het water zakken. Tot mijn verrassing viel de koudheid van het knalblauwe water nog mee. Of, nouja, verrassing.. het was een luxe zwembad dus er zou vast wel enige vorm van verwarming in zitten. "Zo koud is het gelukkig niet." zei ik. Toen kreeg ik een idee. Ja, Penelope zou me zometeen waarschijnlijk heel raar vinden, maar soms had ik van die buien waar ik gewoon eventjes los moest laten en gek moest doen. Ik sloop voorzichtig naar haar toe en tilde haar vervolgens op. Gelukkig was ze niet heel zwaar en kon ik haar gemakkelijk in mijn armen dragen. "Ben je klaar voor een frisse duik?" vroeg ik geamuseerd en het duurde niet lang voordat we in het water belandden.

    Liam James Payne

    'Het is triest als mensen alles voor lust doen. Liefde is echt, lust is een illusie' sprak ik en ik gaf Mackenzie een kus. 'Ik ga even in de tuin joggen, hij is toch zo groot als een voetbalveld' lachte ik zacht. Binnen vijf minuten was ik helemaal omgekleed en had een trainingsbroek aan met een t-shirt en mijn sportschoenen. Snel liep ik naar beneden en begon buiten in de tuin.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik knikte en zuchtte licht. Snel liep ik naar boven naar mijn eigen laptop en zette het aan. Ik logde in op mijn twitter en zag al snel dat mijn aantal volgers waren gestegen en mijn mentions werden doodgespamt met berichten. Even opende ik het en de helft waren berichten gelinkt naar sites van Britse kranten. Ik opende een willekeurige en mijn ogen werden groot van verbazing. Dachten ze werkelijk dat ik zwanger was en we daarom naar het ziekenhuis gingen. Ik grinnikte even en tweette wat. Mackenzie_LArretez I'm not pregnant! How funny that people even think about it.
    Ik sloot af en liep naar beneden. Stiekem pakte ik een flesje wijn en schonk wat in. Ik zuchtte opgelucht en ging onderuit zitten op de bank.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Ik zit me te vervelen, dus ik zit maar woordzoekers te maken :'D ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Hum.. Kent iemand nog leuke winkels met leuke kleren? Ik ga morgen shoppen maar ik weet dus niet naar welke winkels ik moet kijken.. ;x ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Sting? Daar koop ik vaak m'n kleren, niet al te goedkoop maar ik vind ze erg mooi (: ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Penelope Charlotte Stone.
    Naast me stak Nathaniel zijn ene voet ook even in het water om de temperatuur te peilen. Het was niet koud, maar warm was ook weer iets ander. Het was verfrissend, wat ik wel lekker vond met dit weer. 'Zo koud is het gelukkig niet,' zei hij en ik knikte beamend. Ik had totaal niet door dat hij dichterbij kwam tot hij me oppakte, waardoor ik schrok en mijn gezicht meteen zo rood als een tomaat werd. Mijn ogen schoten naar zijn gezicht, ik had geen idee wat hij deed. 'Ben je klaar voor een frisse duik?' vroeg hij met een geamuseerde blik in zijn ogen. Ik knikte vlug en wilde wat antwoorden, maar toen sprong hij al met mij in zijn armen het water in, waardoor een hoog klein gilletje mijn mond verliet, voor ik omhuld werd door het frisse water. Het was een stuk kouder nu ik helemaal onder was en Nathaniel liet me in een automatisme los, waarna ik boven water kwam om adem te halen. Ik haalde mijn haar in mijn gezicht en voelde dat de roodheid in mijn gezicht afgenomen was. Het was heel anders dan ik verwacht had, maar eigenlijk was het wel amuserend. Lachend spetterde ik wat water zijn gezicht. 'Je liet me schrikken!' Ik kon hier niet staan, dus moest watertrappelen, iets wat ik niet heel lang vol kon houden, maar ik deed mijn best mijn hoofd boven water te houden. Gelukkig was er een trap onderwater gebouwd en niet zo'n ijzeren ding als je op vakantie altijd ziet, dus ik kon op de laatste trede gaan staan, waardoor ik met mijn schouders net boven water uitkwam. Vanuit het raam zag ik Zayn in de keuken staan, hij keek naar buiten. Hij was zeker net aangekomen, want ik had hem eerder vandaag nog niet door het huis zien lopen. Vrolijk zwaaide ik naar hem, helemaal niet iets voor mij om te doen, maar ik was echt in een tophumeur vandaag.

    [ bericht aangepast op 18 dec 2012 - 17:23 ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Curlies schreef:
    [Hum.. Kent iemand nog leuke winkels met leuke kleren? Ik ga morgen shoppen maar ik weet dus niet naar welke winkels ik moet kijken.. ;x ]


    [H&M, Vero Mode, America Today? ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Mackenzie Lou Arretez

    Na al een fles wijn op te hebben besloot ik maar te gaan zwemmen. Ik deed snel mijn bikini weer aan en mijn haar in een hoge staart. Snel begroette ik de jongen met de kuif die buiten stond te roken even. Eigenlijk wist ik nog steeds zijn naam niet. Ik keek even om me heen voor Liam en beet op mijn lip. Alles om me heen begon een beetje te draaien. Moest ik toch niet zoveel drinken. Ik zuchtte even en ging aan de rand van het zwembad zitten.
    Misschien had Liam toch gelijk. Ik liet mezelf achterover het gras vallen en sloot mijn ogen. Alles draaide heel erg. Mijn verstand werkte niet meer. Alles.


    I don't want you to die, I want you to suffer.