• Een groep jongeren (16 – 24 jaar), die voor hun beroep schrijven, worden bij elkaar gezet in één huis. Er zijn camera’s in het huis geplaatst, het kan 24/7 online worden gevolgd. Het groepje krijgt de hele dag de kans om te schrijven, maar er is per week één challenge. De bewoners moeten dan bijvoorbeeld binnen drie uur iets schrijven. Ze hebben geen televisie in huis, maar wel per dag twee uur internet.
    Elke bewoner heeft een eigen werkkamer, die 24/7 beschikbaar is. De slaapkamer delen ze, net als de keuken, woonkamer en badkamer. Ook is er een kleine opslagkamer voor papier, blocnotes, pennen, potloden en al dat soort bureauartikelen. Voor de songwriters staan er in de werkkamers verschillende instrumenten.


    One Direction bestaat wel


    Personage
    Jongens

    Harry Styles - songwriter - Slade
    Liam Payne - songwriter - Purrfect
    Louis Tomlinson - songwriter - Realist
    Niall Horan - songwriter - kusjeAxel
    Zayn Malik - songwriter - cionegreen
    Nathaniel Henry Beaufort - songwriter* - Exposure
    Edward Kye Rodriquez - scriptwriter/acteur - Mygash
    Douglas Booth - songwriter/acteur - Realist

    Meisjes
    Mackenzie Lou Arretez - schrijfster/journalist - Curlies
    Abigail Irene Ellison- songwriter * - xClove
    Penelope Charlotte Stone - scriptwriter/actrice * - Pebble
    Olivia Greenwald - schrijfster * - TheSeasons

    * mag een beroemd persoon zijn

    Regels:
    - Géén oneliners. Probeer een stukje van ongeveer vijf regels te schrijven.
    - Maximaal tweepersonages per persoon, maar dan wel 1 jongen en 1 meisje. Geen andere combinaties
    - Reserveren mag
    - Probeer zo weinig off-topic te gaan. Als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor minimaal vijf dagen niet kunt reageren.
    - Bij vragen kan er contact op worden genomen met mij, het liefst via privébericht.


    nieuwe foto nodig van het huis, de link deed het niet meer!
    Als je ideeën hebt over hoe de kamers er uit zien, stuur een foto! (:

    [ bericht aangepast op 16 dec 2012 - 15:24 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Goddamnit. Ik verveel me dood.. D: ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Je bent niet de enige]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Humpf. Ideetje zodat we ons niet meer vervelen?]

    [ bericht aangepast op 17 dec 2012 - 18:12 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Idk o-o]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Euh.. Of Liam en Mackenzie iets laten doen? Idk..]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Nathaniel Henry Beaufort
    Ik lachte breed omdat ze toch wel enthousiast reageerde op mijn voorstel, wat me wat gemakkelijker bij haar deed voelen. ''Cool, ik ook niet en ik ga even een zwembroek aandoen. Ik ben zo terug.'' Nadat ik dat had gezegd liep ik met snelle passen het huis weer in en rende de trap op, richting de slaapkamers. Eenmaal daar verwisselde ik mijn spijkerbroek voor een zwembroek en rende vervolgens net zo snel als net de trap af. ''Zo.'' bracht ik hijgend uit toen ik weer naast Penelope stond. ''Zullen we?''

    Zayn Malik

    'Dus het is net uit met Danielle en je hebt alweer een andere te pakken?' grinnikte ik. 'Waar zijn Harry en Louis, eigenlijk? En Niall?' vroeg ik. 'Ach laat ook maar. We eten vroeg vanavond' zuchtte ik. Ik liep naar beneden, haalde even een hand door mijn haar en keek naar buiten. Ik kende hier werkelijk niemand. In de keukenkastjes pakte ik de spullen voor een typisch Pakistaans gerecht. Kip Jalfrezi. Ik begon aan het eten en floot ondertussen The Man Who Can't Be Moved.


    All those fairytails are full of shit - Maroon 5

    [Fu, laptop was uitgevallen]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Lou Arretez

    Vaag hoorde ik een onbekende jongensstem in mijn achterhoofd. Ik glimlachte even en klemde mijn armen nog steviger om Liam. ''Mhm..'' mompelde ik. Ik opende langzaam mijn ogen en keek in het gezicht van Liam. Snel gaf ik een kus op Liam's lippen en zocht naar mijn schrijfblok. Voor het laatst zag ik het toen ik het in mijn tas stopte. Ik pakte mijn schrijfblok en pennen en begon rustig wat te schrijven. Ondertussen neuriede ik de melodie. Opeens was ik gewoon klaarwakker en met vol energie. Maar ja, soms ben ik gewoon zo.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam James Payne

    Ik moest zachtjes lachen toen Mackenzie ineens vol energie zat. Zelf bleven mijn ogen dicht en mompelde ik wat over dat ik rook dat Zayn aan het koken was. Uiteindelijk viel ik in slaap en zag nog vaag hoe Mackenzie wat opschreef.

    [Ik ben inspiratieloos]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik glimlachte even naar Liam en snelde naar de muziekkamer waar ik een gitaar pakte. Op mijn dooie gemak liep ik weer naar de slaapkamer toe. Ik ging weer op mijn bed zitten en probeerde wat akkoorden. Zacht beet ik op mijn lip en dacht na over een kloppende melodie. ''La la lalala?'' mompelde ik in mezelf. Ik zuchtte en schreef wat willekeurige akkoorden op. ''Well sometimes I go out by myself and I look across the water..'' zong ik zachtjes, bang dat Liam wakker werd. ''Euh..'' Ik hield mijn hoofd wat schuin en zette mijn vingers weer op de goede plekken.
    Uiteindelijk had ik toch een couplet met akkoorden en de noten. Na een uur.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [VALERIEEEE]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [YEAH. Die is nu in replay^^]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [En nu verveel ik me weer. Ik zeur te veel D: ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [En dan komt Hayden in actie over een minuut. En valt mijn laptop verdorie weer uit omdat ik oplader niet kan vinden]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."