• Het is 2087 en de derde wereldoorlog is langzaam maar zeker uitgebroken. Het begon met Frankrijk die oorlog voerde tegen Duitsland , maar nu andere landen zich ermee gingen bemoeien sloeg de hel helemaal los. De Fransen eisen alleen nog maar ‘perfecte’ mensen op de wereld, de rest wordt zonder genade op een brute wijze vermoordt. Onder perfect wordt gerekend dat het mensen moeten zijn die seksueel aangetrokken zijn tot het andere geslacht, geen gebreken hebben aan hun lichaam en geest en ook geen ziektes hebben.
    Acht jongeren besluiten elkaar te helpen door hun vrienden die niet onder perfectie worden gerekend te beschermen tegen vervolging. Hiervan zijn drie mensen gerekend tot het verzet en vijf mensen zijn niet perfect. (Imperfect.)
    (Het idee is van IrishCharm)


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon. (En dan minimaal één soldaat.)
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes.
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Naamsveranderingen doorgeven.
    -Het is oorlog, dus er is geen bereik of veel contact met de buitenwereld. Onthoud ook dat deze groep zwakker is dan het leger en dus moeilijk kan winnen. Vrijwel onmogelijk zelfs.
    -Niet moorden zonder toestemming.


    -Niall James Horan. IrishCharm Imperfect.
    -Louis William Tomlinson. Crazylove2x Imperfect.
    -Harry Edward Styles. Styles "Perfect" zit bij het verzet.
    -Zayn Jawaad Malik. Nessje Imperfect.
    -Liam James Payne. MissStoran. Imperfect.

    Meisjes (Max 3)
    - Jasmine Amina Garçia. xAmore "Perfect." Zit bij het verzet.
    - Adalicia Chanel Chermène Vedette DreamWishes

    Soldaten: (Meisjes en jongens. Deze mensen proberen de bovenstaande personen te pakken te krijgen om te laten vervolgen.)
    -Samir Alan Sanguis. xAmore. Leider.
    -Catarina Elizabeth Valentine. Crazylove2x
    -Jayy Kilian von Monroe. Styles
    -Dean Wayne. MissStoran

    (Soldaten zijn nog altijd nodig. Kijk bij het rollentopic.)

    [ bericht aangepast op 23 dec 2012 - 19:52 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    DreamWishes schreef:
    [Waarom verraad iedereen Adalicia toch, dat wordt nog haar dood zo! Whaha! XD]


    (Samir is Niall aan het ophangen, dus dat zal nog wel meevallen. x'D En Jasmine heeft nog geen namen gezegd... ;p Denk ik. :3)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Niall James Horan

    "En waarom niet? Ik maak wat ik wil, ik doe wat ik wil en ik vermoordt wie ik wil. Of het nou een blondje minder of meer is... Veel kon hij toch al niet." siste Samir. Ik keek weg zodat hij niet kon zien dat ik er mee zat.
    "Help me eens. Hang hem op. Ik heb liever een goed zicht." zei hij toen en ik werd meegesleept door een soldaat naar de galg.
    Ze knoopte het touw rond mijn nek, mijn hart maakte overuren en ik voelde het koude zweet over mijn voorhoofd lopen. Ik had het gevoel dat ik elk moment kon kotsen.
    "Nog een laatste verzoek?" Vroeg hij grinnikend en ik keek hem vuil aan. "Ik hoop dat je aids krijgt," zei ik en spuugde in zijn gezicht.


    Take me to wonderland

    Harry Edward Styles
    "Trouwens, ik verkies hem altijd boven een ander, zeker een persoon zoals jij. Beter een persoon dat zijn uiterlijk wat minder mee heeft dan een persoon met een hart van steen." in eersten instantie was ik geflijd, maar betekende dat nu, dat mijn uiterlijk niet goed was? of dat, dat pas zo zou zijn als ik mijn krullen zou verliezen en de soldaat me echt kaal zou scheren.
    ''Nee, groot gelijk heb je. maar kom op, geef toe. ik ben veel knapper.'' grijnsde de jongen waarna hij echt het mes tegen mijn wang drukten. ''Hellemaal als ik zijn baby gezichtje even behandel.'' het lemet was scherp maar ik voelden dat het nog niet door mijn vel heen ging. "Als jij Harry met rust laat vertel ik waar het geld ligt." ik zag de soldaat even twijfelen maar uiteindelijk haalde hij toch het mes weg. ''Kom maar op dan.'' zei hij serieus en wende zich weer tot Jamsmine. ik wilde het tegenhouden maar ik wist hoe slecht jasmine in liegen was en dat het toch niets zou uithalen als ik er nu weer doorheen ging gillen. Het enige wat ik wilde was dat de jongen naar mij toegedraaid bleef zitten. Zo wist ik tenminsten zeker dat Jasmine niets zou overkomen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Samir Alan Sanguis.

    Ik veegde met een langzame beweging zijn speeksel van mijn gezicht af en haalde mijn schouders op. "Leuk om te weten. Bedankt voor de mededeling." zei ik, om vervolgens mezelf om te draaien en het teken te geven dat ze hem konden ophijsen. Ik grinnikte even om mijn gedachten en draaide me weer naar de jongen toe om toe te kijken hoe hij langzaam stikte, maar ik gunde hem geen einde. Dacht je nou echt dat ik hem zou gaan vermoorden?! Nee, eerst de hel dan de dood... Na een kleine dertig seconden, wat ik al vrij kort vond siste ik de soldaat toe dat hij hem weer moest laten zakken.
    "Lesje geleerd?" vroeg ik toen hij verlost was.

    Jasmine Amina Garçia.

    Ik snoof eventjes. "Nee, bedankt. Jij bent nog lelijker als een rotte appel." siste ik hem toe, om vervolgens met grote ogen af te wachten wat hij zou doen. Gelukkig liet hij Harry met rust en wendde hij zich weer tot mij waardoor ik eventjes zenuwachtig werd. Ik moest snel denken... Liegen was geen optie, dus ik moest iets zeggen wat op de waarheid zou lijken. Ik kon ook een heel verhaal ophangen...
    "Nou... Ik droeg eerst een deel van het geld bij me en Harry het andere. Daarna hebben we besloten om het veiliger te verstoppen en kozen we voor mijn huis..." begon ik, ook al waren het nutteloze details. "En uh.... Het geld ligt nu volgens mij in de keuken."
    Ik slikte even om vervolgens naar de ketting te kijken die Harry droeg. Kom op Jasmine, denk sneller... "Ik heb nog wat munten op mijn kamer liggen, in het zilverkleurige doosje waar nog een armband in ligt."
    Dat was niet gelogen, dat was hartstikke waar. Alleen was die armband van nep zilver, maar daar zouden ze wel achter komen. Verder zweeg ik, wetend dat ik niet meer zou kunnen vertellen of ik verried alles.

    [ bericht aangepast op 21 dec 2012 - 22:18 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Niall James Horan

    "Leuk om te weten. Bedankt voor de mededeling." waarna hij omdraaide en de andere soldaat de opdracht gaf om mij op te hijsen. Het moment dat mijn benen de grond los lieten, kwam ik in paniekmodus. Mijn handen gingen naar het touw rond mijn nek en probeerde hopeloos om los te komen. Het touw duwde mijn ademsappel naar achter waardoor ik braakneigingen kreeg. De wereld begon heftig voor mijn ogen te draaien, mijn lichaam spartelde, het was allemaal automatisch. Ik voelde me misselijk en ik had het gevoel dat ik elk moment kon wegvallen in het duister. Maar opeens liet de soldaat me weer zakken. Ik bleef in hoopje op de planken van de galg liggen, nog steeds bibberend van het weinige zuurstof dat ik kreeg. "Lesje geleerd?" vroeg Samir. Ik had de kracht niet meer om op te kijken. Ik haat hem, van alle soldaten zou ik hem het liefst dood zien. Samir is geen beest, maar een monster.


    Take me to wonderland

    Samir Alan Sanguis.

    Volgens mij wel, want hij reageerde niet op me. Het enige wat ik zag was dat zijn lichaam zachtjes op en neer ging op een hoog tempo en dat bibberingen het af en toe ruw verstoorden. Perfect... Hij verdiende het.
    "Niet zeuren, wees blij dat je nog leeft. Nou, hup. Opstaan en weer aan het werk, ik heb genoeg van dit sentimentele gedoe." siste ik, waarna ik hem nog een trap nagaf en opeens mijn mobiel ging. Ik nam op en zuchtte.
    "Sanguis." gromde ik.
    "Samir, we hebben er weer eentje. We wilden haar vermoorden, maar we besloten om haar eerst naar jouw te brengen. Er is een jongen bij met een neppe speld. We vervoeren ze allebei naar jou." hoorde ik de soldaat zeggen.
    "Perfect!" grijnsde ik.

    (Time to kill a bat. :3 Sorry. x'D)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Niall James Horan

    "Niet zeuren, wees blij dat je nog leeft. Nou, hup. Opstaan en weer aan het werk, ik heb genoeg van dit sentimentele gedoe." siste hij. Ik probeerde op te staan, maar mijn lichaam bibberde nog steeds oncontroleerbaar. Opeens gaf Samir een trap waardoor ik weer viel. "Laat me dan ook opstaan," grom ik zwak. Uiteindelijk werd het duizelig gevoel en de trillingen minder waardoor ik weer kon opstaan. Samir had ondertussen een telefoontje, maar ik besteedde er niet teveel aandacht aan.


    Take me to wonderland

    Harry Edward Styles
    ik vreesde voor het ergste toen Jasmine de soldaat een rotte appel noemde, maar er gebeurde niets. ''Die munten intreseren me niets. zeg op, het geld wat jullie gekregen hebben. Is dat van Adalicia.'' De soldaat leek het andwoord al te weten dus zachtjes knikte ik terwijl ik mijn ogen op de grond liet zakken. Ik had nog zo aan mezelf beloofd dat ik niemand zou verraden. Maar kom op zeg. Ik had niet om het geld gevraagd en uiteindelijk heeft het ons alleen maar meer in de problemen gebracht. de jongen greep mijn gezicht beet. ''Ik wil, dat je het hardoip zegt.'' ''Ja, het geld is van Adalicia.'' sisten ik snel en trok mijn hoofd tussen zijn vingers vandaan.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Samir Alan Sanguis.

    Ik wierp een blik op de jongen, maar ik besteedde verder geen aandacht meer aan hem. Mocht hij me nog eens irriteren, dan wist ik nog genoeg martelingen om uit te voeren... Verdrinken, maar dan net niet bijvoorbeeld. Dat was best leuk om te doen hoor, vooral als je die mensen zag spartelen om adem.
    "Hm... Hebben ze namen?" vroeg ik uiteindelijk.
    "Na een aantal klappen noemde het meisje zich Jade en de jongen zich Zayn."
    "Jade?! Die ken ik..." mompelde ik, om vervolgens te eisen dat ze die twee naar de galg mochten brengen. Ik hing sowieso van die twee eentje op, want ik heb allang geen moord meer mogen plegen en het begon toch te kriebelen. Die ander moest ik nog eens zien, aangezien ik de daad moest berekenen... Saai, maar werklui waren ook nodig.

    Jasmine Amina Garçia.

    Even had ik de neiging om te schreeuwen, aangezien Harry Adalicia nu verraden had en ze nog schuldiger werd gezien. Hoe schuldiger, hoe groter de straf. En Adalicia was makkelijk op te pakken omdat ze altijd met soldaten was... Zou ze eigenlijk al opgepakt zijn?
    "En nu?" vroeg ik zacht. Ik wist namelijk niet wat hij ging doen, aangezien we nu toch vrijwel alles verteld hadden en we alles kwijt waren. Het geld werd weggehaald en dan zouden de overige mensen worden opgepakt. Adalicia werd opgepakt, wij zaten vast... Als ik nu dood zou gaan stierf ik tenminste met het gevoel dat niks slechter zou kunnen gaan en dat de dood misschien de oplossing zou zijn. Als ze me dat tenminste gunden...


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson.

    Ik was gestopt met adem halen en mijn hart had een paar slagen over geslagen toen ik zag dat de moordman Niall op hing. Ik stond net in de houding om op de moorman af te rennen, maar hij liet Niall al omlaag zakken. Ik zuchtte even alle spanning eruit en zag hoe Niall na een paar pogingen op stond en ik rende op hem af. Als ik dit voor Niall voelde dan wilde ik niet weten hoe Liam zich had gevoeld. Die zal wel helemaal in shock zijn. Ik trok Niall in een knuffel en wreef een traan uit mijn oog. Ja wat, een van mijn beste vrienden was bijna dood dan moest je meestal wel huilen. Gelukkig was de moordman druk aan het telefoneren dus hopelijk had hij het niet door dat ik naar Niall toe was gerent.
    'Gaat het?' vroeg ik hem.


    Let's play a love game.

    [Ik ga toch nog even mijn exuses aanbieden.:3
    Sorry dat ik een hele tijd niet heb gereageerd, ik zat in een moeilijke periode thuis. Ook op school had ik het erg druk, dus ik heb dit topic verwaarloosd. Wel, veel plezier verder!:3]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Niall James Horan

    Ik werd opeens in een knuffel getrokken, meteen sloe ik mijn armen rond de persoon, als ik op keek zag ik dat het Louis was. Zijn warmte voelde goed aan aangezien het een koude dag is. Ik zag dat Louis een traan wegveegde. Had hij gehuild om mij? 'Gaat het?' vroeg hij dan en ik knikte. "Het gaat, niet huilen," en ik liet hem een glimlach zien zodat hij zich weer beter ging voelen. Mijn glimlach zag er vast gebroken uit, maar het was er eentje. Ik wreef even langs mijn hals waar nu een rode striem te zien was. "Weg van Samir," fluisterde ik tegen Louis en ik keek even achterom naar Samir. Mijn stem klonk schor alsof het touw mijn stembanden had verscheurd.


    Take me to wonderland

    Memoria schreef:
    [Ik ga toch nog even mijn exuses aanbieden.:3
    Sorry dat ik een hele tijd niet heb gereageerd, ik zat in een moeilijke periode thuis. Ook op school had ik het erg druk, dus ik heb dit topic verwaarloosd. Wel, veel plezier verder!:3]


    (Het is goed, hoor. Nog een fijne vakantie dan. x'D Wauw, mijn bericht kwam falend over... Ik reageer zo met Sammy. ;p Ik geef hem een sexy bijnaam, niet? Past wel bij zo'n lieve jongen...)


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Ja, Sammy is idd zo lief! XD]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Samir Alan Sanguis.

    Ik draaide me om toen ik stemmen hoorden en mijn ogen vernauwden zich. "Meneertje streep! Jij hebt geen toestemming om hier te zijn! Weet je, blijf maar. Blijf allebei maar... Jullie mogen een mooie keuze voor mij gaan maken." zei ik, om vervolgens naar de soldaat te kijken en op de twee jongens te wijzen. "Jij mag streep vastbinden en op die stoel daar zetten. Henderson!" schreeuwde ik, waarna er nog een soldaat kwam aangerend. "Jij zet het blondje vast. Ik ga Jade en Zayn halen, als ze zo heten..."
    Ik draaide me om en begon in de richting van de auto's te lopen, waar ik inderdaad een jongen en een meisje zag die vastgebonden waren. "Breng ze naar de galg, nu."


    Reading a good book is like taking a journey.