• Het is 2087 en de derde wereldoorlog is langzaam maar zeker uitgebroken. Het begon met Frankrijk die oorlog voerde tegen Duitsland , maar nu andere landen zich ermee gingen bemoeien sloeg de hel helemaal los. De Fransen eisen alleen nog maar ‘perfecte’ mensen op de wereld, de rest wordt zonder genade op een brute wijze vermoordt. Onder perfect wordt gerekend dat het mensen moeten zijn die seksueel aangetrokken zijn tot het andere geslacht, geen gebreken hebben aan hun lichaam en geest en ook geen ziektes hebben.
    Acht jongeren besluiten elkaar te helpen door hun vrienden die niet onder perfectie worden gerekend te beschermen tegen vervolging. Hiervan zijn drie mensen gerekend tot het verzet en vijf mensen zijn niet perfect. (Imperfect.)
    (Het idee is van IrishCharm)


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon. (En dan minimaal één soldaat.)
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes.
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Naamsveranderingen doorgeven.
    -Het is oorlog, dus er is geen bereik of veel contact met de buitenwereld. Onthoud ook dat deze groep zwakker is dan het leger en dus moeilijk kan winnen. Vrijwel onmogelijk zelfs.
    -Niet moorden zonder toestemming.


    -Niall James Horan. IrishCharm Imperfect.
    -Louis William Tomlinson. Crazylove2x Imperfect.
    -Harry Edward Styles. Styles "Perfect" zit bij het verzet.
    -Zayn Jawaad Malik. Nessje Imperfect.
    -Liam James Payne. MissStoran. Imperfect.

    Meisjes (Max 3)
    - Jasmine Amina Garçia. xAmore "Perfect." Zit bij het verzet.
    - Adalicia Chanel Chermène Vedette DreamWishes

    Soldaten: (Meisjes en jongens. Deze mensen proberen de bovenstaande personen te pakken te krijgen om te laten vervolgen.)
    -Samir Alan Sanguis. xAmore. Leider.
    -Catarina Elizabeth Valentine. Crazylove2x
    -Jayy Kilian von Monroe. Styles
    -Dean Wayne. MissStoran

    (Soldaten zijn nog altijd nodig. Kijk bij het rollentopic.)

    [ bericht aangepast op 23 dec 2012 - 19:52 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Mijn dode hond heette Sammy. D:]


    Take me to wonderland

    Niall James Horan

    "Meneertje streep! Jij hebt geen toestemming om hier te zijn! " Hoorde ik Samir roepen waardoor ik meteen mijn greep verstevigde rond Louis. Weet je, blijf maar. Blijf allebei maar... Jullie mogen een mooie keuze voor mij gaan maken." zei Samir toen waardoor ik hem vragend aankeek. "Jij mag streep vastbinden en op die stoel daar zetten. Henderson!" Een andere soldaat nam Louis en zette hem vast op de stoel. "Jij zet het blondje vast. Ik ga Jade en Zayn halen, als ze zo heten..." schreeuwde Samir naar een andere soldaat. Jade? Zayn? De andere soldaat maakte me vast en ik bleef naar Samir staren. "Breng ze naar de galg, nu." commendeerde Samir.
    Shit, niet Zayn en Jade. Welke keuze moeten we maken? Het koude zweet liep weer op mijn voorhoofd en mijn maag keerde zich om van de zenuwen. Ze gingen ze toch niet vermoorden?


    Take me to wonderland

    (Oh... Dan wordt zijn bijnaam Sammie. ;$)

    Samir Alan Sanguis.

    Ik rukte de spelden van de twee hun kleren af en schudde mijn hoofd. "Hang ze maar allebei aan de touwen, nog niet ophijsen."
    Ik ging eens lekker voor een dilemma zorgen, altijd leuk! Ik liep mee en hing zelf Jade vast, die blijkbaar blind was aan haar ogen te zien. Ze leek net een vleermuis toen ze begon te kakelen dat ze me gewoon kon zien door trillingen of zo... En dat ze dus wel perfect was. Jammer dan, ze bleef een verraadster in principe, want haar vriendje hier had een neppe speld.
    Ik draaide me weer naar de andere jongens toe en grinnikte. "Nou, de keuze is aan jullie. Of ik hang ze allebei op of jullie kiezen nu één iemand die mag blijven leven. Kies verstandig."
    Dit werd nog interessant...
    (Samir is a bitch. :3)


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Ik persoonlijk zou zeggen: Vleermuizen zijn het toch gewend om te hangen, dus ophangen die vleermuis!!
    Maar ik denk dat Niall iets liever is dan mij. :p]

    Niall James Horan

    Zayn en Jade werden op de galg gezet waar ze net als ik eerder een touw rond hun nek kregen. Ik verloor het even. "Nee! Dood ze niet!" riep ik.
    Samir draaide naar ons toe en grinnikte. "Nou, de keuze is aan jullie. Of ik hang ze allebei op of jullie kiezen nu één iemand die mag blijven leven. Kies verstandig."
    "Wat?!" riep ik ongelovig en keek naar Louis. Hoe moeten we tussen hen twee kiezen? Ik kan dat niet, maar als we niemand kiezen gaan ze alle twee dood. Die bitch van een Samit. Ik hoop echt dat hij ooit aids krijgt, eens zien wie er dan nog zo perfect is.


    Take me to wonderland

    Samir Alan Sanguis.

    "Ja, dat doe ik dus wel!" riep ik terug, om vervolgens rondjes om ze heen te lopen en op mijn horloge te kijken wat extra druk zou opleveren. Of het nou twee of eentje minder was, daar draaide ik mijn hand niet voor om.
    "Tik tak... Tik tak... Nog dertig seconden of ik beslis zelf." zei ik grinnikend om vervolgens mijn wenkbrauwen op te trekken en de jongens aan te kijken terwijl ik even de neiging had om eentje alvast op te hangen en hem of haar in de rug vooruit te duwen als op een schommel. Dat leek me best grappig...
    "De klok tikt gewoon verder, hoor."


    Reading a good book is like taking a journey.

    Niall James Horan

    "Ja, dat doe ik dus wel!" riep hij terug en ik beet op mijn tanden, maar toen hij op zijn horloge keek, wist ik dat de tijd drong. Ik draaide me weer naar Louis toe. "Louis, ik weet niet wat ik moet doen," mijn blik gleed weer naar Jade en Zayn. Ik wilde beide niet kwijt. Al was ik wel iets meer close met Zayn dan met Jade, maar ik kon toch niet zeggen dat ze Jade dan maar moesten ophangen?
    "Tik tak... Tik tak... Nog dertig seconden of ik beslis zelf." grinnikte hij. Ik kreeg de neiging om mijn haren uit te trekken. Ik wist niet wat ik moest doen. Ik voelde me zo machteloos.


    Take me to wonderland

    {Wha even terug lezen!:|, ik las in plaats van Henderson, herdershond x'D}


    Let's play a love game.

    Louis William Tomlinson.

    'Louis ik weet niet wat ik moet doen!' ik zenuwachtig om me heen. Dit kon toch niet, nee het mocht niet!
    'Tik tak... Tik tak... Nog dertig seconde of ik beslis zelf' grinnikte moordman. Ik begon te trekken aan de touwen die mij vast hielden, maar er kwam geen beweging in. Tranen branden in mijn ogen van onmacht. Ik wou ze helpen, maar ik kon niets ik kon maar een leven reden, maar welke. Eigenlijk had ik wel wat meer met Zayn. En aan Jade hadden we niet zo veel aangezien ze blind was dus.... Nee dat kan ik toch niet maken? Ik sloeg mijn ogen neer.
    'Ik weet het ook niet Niall! Alsjeblieft doe dit niet!' smeekte ik de soldaten. Al wist ik bijna honderd procent zeker dat ze toch niet naar mij gingen luisteren.


    Let's play a love game.

    Samir Alan Sanguis.

    "Tien seconden." zei ik alsof ik alle smeekbedes niet had gehoord. Ik zuchtte even en begon tegen de ruggen van de twee wanhopige personen aan de galg te tikken.
    "Ik heb mijn keuze al gemaakt." zei ik grijnzend, om vervolgens mijn schouders op te halen en de hand van die Zayn bij mijn messen wegsloeg. "Afblijven, idioot." siste ik om vervolgens een schop in zijn knieholte te terug te geven waardoor hij naar voren viel. Gelukkig voor hem hielp Henderson hem alweer overeind, anders was hij alsnog gestikt.
    "Nu kiezen!" riep ik uit, om vervolgens van de verhoging af te springen en tegenover de jongens ging staan. Ik liet ze allebei doodgaan als ze nu geen naam zeiden... Ik hoefde maar een teken te geven en het was gebeurd.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Niall James Horan

    Ik wurmde wat in de touwen, maar ze los krijgen was onmogelijk. Ik liet verslagen mijn hoofd zakken.
    'Ik weet het ook niet Niall! Alsjeblieft doe dit niet!' smeekt Louis, maar Samir leek de smeekbede niet gehoord te hebben of doet alsof hij het niet gehoord heeft, zou een betere beschrijving zijn.
    "Nu kiezen!" riep hij uit en ging voor ons staan. "Ik weet het niet," een traan rolde over mijn wangen. Hoe kun je kiezen wie van je vrienden moet doodgaan, ik ging nog liever zelf dood. Opeens schreeuwde ik het uit. Ik kon niet kiezen, hoe kon ik ook?


    Take me to wonderland

    Louis William Tomlinson.

    'Nee! Nee niet Zayn! nee!' schreeuwde ik uit toen Samir Zayn een schop tegen zijn knieholte gaf waardoor hij bijna om viel. De tranen liepen over mijn wangen. En ik snikte even. Als we nu niet kozen zouden ze alle twee aan.
    'Jade!' schreeuwde ik zonder er echt over nagedacht te hebben. Mijn ogen werden groot toen ik door had wat ik had gedaan. Ik haalde zwaar adem en ik hoopte dat niemand het had gehoord en dat dit allemaal gewoon een grote droom was, maar zoveel geluk had ik niet.


    Let's play a love game.

    Samir Alan Sanguis.

    "De chick? Oké." zei ik uiteindelijk, om vervolgens te grijnzen en me naar de twee mensen aan de galg te draaien. "Rechts losmaken, links ophangen." gaf ik als commando, om vervolgens toe te kijken hoe het meisje haar voeten van de grond werden getild en ze begon te spartelen. Arm kind... maar niet heus.
    Ik klom de galg weer op, schommelde een paar keer met het stikkende meisje en draaide me toen grinnikend naar Zayn toe. "Zet hem maar in de gifmijnen in het werk."
    Ik draaide me weer om -om toe te kijken hoe het meisje uiteindelijk volledig was gestikt en het inmiddels een dood lichaam was. Hoe leuk... "Mag ik de dart pijltjes?"


    Reading a good book is like taking a journey.

    Niall James Horan

    Ik keek weg toen ze Jade lieten ophangen. Toch keek ik even waardoor mijn maag zich omdraaide en ik de droge boterhammen van eerder niet meer kon binnenhouden. Net voor mijn voeten gaf ik over. Ik trok mijn neus op bij het goedje en keek er weg van voordat ik nog meer mijn maag kon legen.
    Jade's lichaam hield inmiddels op met spartelen en hing nu levenloos aan het touw. Een warme traan gleed over mijn wang. Toch was ik heel blij dat Zayn nog leefde.


    Take me to wonderland

    Louis William Tomlinson.

    'Nee!' gilde ik uit toen ik Jade zag spartelen. De tranen liepen over mijn wangen en ik keek omlaag. Ik worstelde met de touwen, maar het touw werd alleen maar straker, tenminste zo voelde het. Toen ik weer omhoog keek zag ik dat Jade niet meer bewoog haar mond stond open en haar ogen waren wijd open gesperd. Ik had haar vermoord, nou ja soort van dan.
    'Mag ik de dart pijltjes?' Ik had het helemaal gehad hier helemaal! Ik kon het nog wel redelijk hebben als ze mij iets aan deden, maar mijn vrienden nooit! Ik begon te schreeuwen en te schelden met alles wat in mijn hoofd op kwam.

    (Holadiehe die zien we nooit meer TE RUG! *Pampam*)


    Let's play a love game.

    Samir Alan Sanguis.

    Ik trok een grimas toen Niall zijn maag had geleegd. Dat had ik al vaak genoeg meegemaakt, maar het bleef goor... "Laat hem dat even opruimen..."
    Ik ging het niet zelf doen, echt niet. Ik nam grinnikend de pijltjes aan en begon geconcentreerd te mikken op het lijk, waarna ik eentje door haar schouder boorde, de ander liet een lange snee in haar wang achter en de laatste trof doel in haar voet. Mooi gedaan maar weer.
    "Wil een van jullie nog gooien?" vroeg ik grinnikend aan de jongens. "En jij moet je koest houden, streepje."


    Reading a good book is like taking a journey.