• Het is 2087 en de derde wereldoorlog is langzaam maar zeker uitgebroken. Het begon met Frankrijk die oorlog voerde tegen Duitsland , maar nu andere landen zich ermee gingen bemoeien sloeg de hel helemaal los. De Fransen eisen alleen nog maar ‘perfecte’ mensen op de wereld, de rest wordt zonder genade op een brute wijze vermoordt. Onder perfect wordt gerekend dat het mensen moeten zijn die seksueel aangetrokken zijn tot het andere geslacht, geen gebreken hebben aan hun lichaam en geest en ook geen ziektes hebben.
    Acht jongeren besluiten elkaar te helpen door hun vrienden die niet onder perfectie worden gerekend te beschermen tegen vervolging. Hiervan zijn drie mensen gerekend tot het verzet en vijf mensen zijn niet perfect. (Imperfect.)
    (Het idee is van IrishCharm)


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon. (En dan minimaal één soldaat.)
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes.
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Naamsveranderingen doorgeven.
    -Het is oorlog, dus er is geen bereik of veel contact met de buitenwereld. Onthoud ook dat deze groep zwakker is dan het leger en dus moeilijk kan winnen. Vrijwel onmogelijk zelfs.
    -Niet moorden zonder toestemming.


    -Niall James Horan. IrishCharm Imperfect.
    -Louis William Tomlinson. Crazylove2x Imperfect.
    -Harry Edward Styles. Styles "Perfect" zit bij het verzet.
    -Zayn Jawaad Malik. Nessje Imperfect.
    -Liam James Payne. MissStoran. Imperfect.

    Meisjes (Max 3)
    - Jasmine Amina Garçia. xAmore "Perfect." Zit bij het verzet.
    - Adalicia Chanel Chermène Vedette DreamWishes

    Soldaten: (Meisjes en jongens. Deze mensen proberen de bovenstaande personen te pakken te krijgen om te laten vervolgen.)
    -Samir Alan Sanguis. xAmore. Leider.
    -Catarina Elizabeth Valentine. Crazylove2x
    -Jayy Kilian von Monroe. Styles
    -Dean Wayne. MissStoran

    (Soldaten zijn nog altijd nodig. Kijk bij het rollentopic.)

    [ bericht aangepast op 23 dec 2012 - 19:52 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    (Reactie van Jayy/Harry? ;p Moet ik trouwens nog met Samir ergens reageren?)


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Doe iets met Niall voor ik op stupid Hoe ga dansen. oO]


    Take me to wonderland

    Catarina Elizabeth Valentine.

    "Mevrouwtje hielp inperfeten, ze gaf ze geld en wou ze beschermen, daarna hebben we monsiour Vedette gebeld en we moeten haar als gevangene beschouwen" Ik keek Dean even ongeloovig aan. 'Maar dat is verraad...' stamelde ik. Ik keek sipjes naar Adalicia wat moest ik nou doen... Dean nam me even mee een stukje verder op.
    "ik weet dat jullie vrienden zijn en dat het moeilijk is voor je Cat maar Vendette's bevel was duidelijk en moet opgevolgd worden" Ik wist gewoon niet wat me over kwam. 'Maar... maar zei is toch ook een van de Vedette's? En we moeten haar bevelen dan toch ook opvoeden?' vroeg ik ongelovig. Ik kon toch geen keuze maken? Dat ging gewoon niet. Adalicia begon wat te trekken aan de touwen waardoor Dean en haar even ruzie kregen. Ik zuchtte en dacht na. Ik koos voor de vriendschap ik zou haar gaan helpen. In het geheim. 'Kan ik anders helpen met Adalicia?' vroeg ik onschuldig. Geheim agent Cat! Klonk leuk, toch?

    (Louis staat nog gewoon levenloos bij de kolen toch? :3)


    Let's play a love game.

    [Oh ja, Louis was er ook nog. Omg x'D]


    Take me to wonderland

    (Uh, ja... Maar waar is Niall? ;$)


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Uhm, kolen aan het oprapen. x'D]


    Take me to wonderland

    Samir Alan Sanguis.

    Na een tijdje rondgelopen te hebben merkte ik iets op. Die jongen van een Liam met zijn dode been en het blondje waren wéér klef aan het doen! Hoe in godsnaam konden zij nou niet gehoord hebben wat ik vroeg?! En ik was nog vrij vriendelijk geweest ook! Genoeg...
    "En nu ga jij verdomme kappen met contact zoeken of ik zet jullie met de slaaptijden ook uit elkaar! Dan zien jullie mekaar niet meer en stuur ik de een ook nog mooi naar een andere locatie! Begrepen?!" schreeuwde ik toen ik eenmaal voor hem stond en mijn ademhaling onder controle probeerde te houden. Ik kreeg nog eens een hartverzakking hier...


    Reading a good book is like taking a journey.

    Niall James Horan

    "En nu ga jij verdomme kappen met contact zoeken of ik zet jullie met de slaaptijden ook uit elkaar! Dan zien jullie mekaar niet meer en stuur ik de een ook nog mooi naar een andere locatie! Begrepen?!" Schreeuwde Samir in mijn gezicht toen ik geschrokken op stond.
    "Ik was toch kolen aan het rapen," zei ik nijdig en gooide een steenkool tegen de soldaat. Zoveel met Liam heb ik nu ook weer niet gepraat. Ik begon het hier spuugzat te worden. Nog even en hij kon zijn steenkool vreten.

    [Ik doe het er gewoon om omdat ik Niall in de problemen wil. x'D]


    Take me to wonderland

    Samir Alan Sanguis.

    Ik staarde naar de plek waar de stof van mijn pak zwart gekleurd was van de kolenstof en ik trok mijn mes tevoorschijn. "Idioot." siste ik, om hem vervolgens vast te grijpen en een snee om zijn wang te plaatsen. "Ik maak jouw leven tot een hel..."
    Ik duwde hem van me af zodat hij op de grond viel en krijste Rose haar naam, die onmiddellijk naar me toesnelde.
    "Ik eis een touw en een galg." siste ik haar toe, waarna ze de jongeman een angstige blik toewierp, maar toch wegrende. Hij zou helemaal kapot gaan, ik maakte hem af...

    (Ik ga even naar huis, ben er zo weer. :3)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson.

    Ik zag dat Niall en Liam elkaar weer hadden gevonden en Niall Liam snel een zoen had gegeven. Een 'ahw' verliet mijn lippen en snel keek ik weer naar beneden voordat iemand ze door kreeg dankzei mij. Toen ik weer op keek zag ik dat moordman er weer bij was gekomen. Natuurlijk altijd weer om de sfeer te verpesten. Ik zuchtte en liep naar de plek toe met mijn zak om zogenaamd kolen te rapen maar in tussen het gesprek te kunnen volgen. Ik hoorde geschreeuw en draaide me geschrokken om.
    "Ik eis een touw en een galg." siste de moordman tegen een andere soldaat. Met grote ogen keek ik hem aan.
    'Nee dat kunt u niet maken!' riep ik boos.

    [ bericht aangepast op 21 dec 2012 - 21:13 ]


    Let's play a love game.

    Niall James Horan

    "Idioot," siste Samir die inmiddels zijn mes getrokken had. Hij nam me beet en maakte een snee in mijn wang. Het stak een beetje, maar dat liet ik hem niet zien. "Ik maak jouw leven tot een hel..." Hij duwde me waardoor ik op de grond viel, maar het gekrijs van Samir maakte me meer bang, toch liet ik het niet zien. Die vrouw, die Rose noemde, kwam meteen aangesneld. "Ik eis een touw en een galg." eiste Samir en ik voelde me opeens koud worden.
    'Nee dat kunt u niet maken!' Riep Louis boos waardoor ik Louis waarschuwend aankeek. Ik schudde mijn hoofd, hij moest hier niet tussenkomen. Het zorgt er alleen maar voor dat hij ook in de problemen komt.


    Take me to wonderland

    xAmore schreef:
    (...)

    Jasmine Amina Garçia.

    "Beter." zei ik zacht om vervolgens mijn schouders op te halen voor hoever dat kon met een gebroken arm. Niet dus... Ik wendde mijn gezicht af en maakte een piepend geluidje toen hij het mes tegen Harry's wang aanzette.
    "Niet doen!" riep ik meteen, om vervolgens naar de soldaat toe proberen te kronkelen door me voort te bewegen met mijn voeten. Wat een idioot werk, zeg...
    "M-Maar... Geld?" vroeg ik zacht. Ik wist prima over welk geld we het hadden. Dat geld van Adalicia onder een losse plank in mijn huis... Maar ik loog hartstikke slecht dus deed ik maar alsof ik dom was. Ik ging dat geld echt niet afgeven als de anderen het nog hard nodig zouden hebben. Mooi niet...


    Jayy Kilian von Monroe
    ik zuchten even. niet weer twee van die vastberade mensen die niemand wilde veraden. ''Ja, geld ja. wat jullie hebben verstopt in Jou huis.'' lechde ik Jasmine overdreven uit en wiebelde even met mijn hoofd. ''Zeg het me als ik het fout heb, maar jullie hebben het geld van Adalicia gehad toch?'' ik keek Jasmine doordringend aan en richte me daarna weer tot de krullenbol. '''Zou je ook nog op hem vallen als hij kaal was?'' het leek me echt zo leuk om die jongen kaal te scheren. niet dat het verder heel veel zin of nut zou hebben om het te doen, maar ik zou het wel grappig vinden. ik pakten even een lok vast en draaide deze tussen mijn vingers maar al snel trok Harry zijn hoofd weg. ''Blijf van mij en mijn haar af.'' Sisten de jongen. Zelfs met al die pijnlijke en gebroken ledematen was hij nog niet klein te krijgen. We konden mensen zoals hem best gebruiken in het leger.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Jasmine Amina Garçia.

    Ik probeerde een grimas te trekken en hield mijn kaken stijf op elkaar. Harry mocht proberen te liegen, maar ik wilde het niet vergooien door het al te proberen... Ik keek eventjes naar beneden en slikte om zijn woorden, voordat ik hoorde wat hij met Harry wilde doen. Dat kon hij niet menen... Harry wilde dat echt niet.
    "Dat jij naar uiterlijk kijkt, betekent niet dat ik het doe." zei ik zachtjes. "Trouwens, ik verkies hem altijd boven een ander, zeker een persoon zoals jij. Beter een persoon dat zijn uiterlijk wat minder mee heeft dan een persoon met een hart van steen."
    Sorry, maar ik moest dat echt even kwijt. Eigenlijk wilde ik nog zeggen dat hij zelf een lelijke rotkop had, maar daar gingen we niet heel ver mee komen. Ik had het al ver genoeg laten komen zo...
    "Als jij Harry met rust laat vertel ik waar het geld ligt." zei ik uiteindelijk met een smekende ondertoon.


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Waarom verraad iedereen Adalicia toch, dat wordt nog haar dood zo! Whaha! XD]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Samir Alan Sanguis.

    Ik grijnsde. "En waarom niet? Ik maak wat ik wil, ik doe wat ik wil en ik vermoordt wie ik wil. Of het nou een blondje minder of meer is... Veel kon hij toch al niet." siste ik, om vervolgens een van de soldaten te wenken.
    "Help me eens. Hang hem op. Ik heb liever een goed zicht." zei ik met een grijns, om vervolgens naar het blondje te wijzen en naar de galg die Rose al mooi had klaargezet met een touw eraan. Prachtig, iets wat ze wel kon... Knopen leggen.
    Ik hoorde hoe de soldaat de jongeman met zich meesleepte en ik ging netjes voor de galg staan om vervolgens te helpen met het touw om zijn nek te knopen.
    "Nog een laatste verzoek?" vroeg ik hem grinnikend.


    Reading a good book is like taking a journey.