• Heb jij het in je om te overleven in een wereld van geweld, drugs en haat? Of ga je dood in je eerste week in deze wereld.. Hier ben je alles of niets, maar hoever ga je voor de top? Wat doe jij om te overleven? Drugs dealen? Stelen? Mensen vermoorden? Of iets waar je dit allemaal kan doen? Juist. Een bende. Een tweede familie. Iedereen heeft zijn eigen reden om erin te zitten...
    Maar nu hebben de twee beste bende's al acht jaar een enorme haat tegen elkaar. Of je nou lang in de bende zit of kort, je word automatisch gehaat door de andere bende. Maar word deze haat minder, of word het steeds groter? Wie kan het weten....


    De jongens:
    Zayn Javadd Malik - Malino
    Harry Edward Styles - DreamWishes
    Louis William Tomlinson - Slade
    Liam James Payne - Purrfect
    Niall James Horan - IrishCharm

    Andere mensen:
    - Savannah Chay Destiny Montoya - Malino
    - Rosalie Lauren Campbell - Coockies
    - Hailey Alice McFallen - xClove
    - Aurora Valentina Mildred - DreamWishes
    - Mathew ‘Samuel’ Casagne - Nyan
    - Delcine Catherina Garcia - Rider
    - Mackenzie Lou Arretez - Curlies
    - Chloe Amanda Fisher - Lifeisajoke
    - Elena Jaslyn Wakefield - Madhouse
    - Elizabeth Aria Swan - Coockies

    Bende's:

    The Diamond Cobra's
    - Zayn Javadd Malik - Malino
    - Niall James Horan - IrishCharm
    - Mathew ‘Samuel’ Casagne - Nyan
    - Delcine Catherina Garcia - Rider
    - Aurora Valentina Mildred - DreamWishes
    - Chloe Amanda Fisher - Lifeisajoke
    - Elizabeth Aria Swan - Coockies

    The Danger Bullets
    - Savannah Chay Destiny Montoya - Malino
    - Louis William Tomlinson - Slade
    - Rosalie Lauren Campbell - Coockies
    - Liam James Payne - Purrfect
    - Mackenzie Lou Arretez - Curlies
    - Hailey Alice McFallen - xClove
    - Elena Jaslyn Wakefield - Madhouse
    - Harry Edward Styles - Dreamwishes

    Regels:
    - Geen one-liners!
    - Het zijn niet allemaal lieverdjes! Let daar op, dus ga niet een super lief persoon spelen die geen vlieg kwaad doet!
    - OOC tussen haakjes
    - Vermoord een ander alleen met zijn toestemming!
    - 16+ teksten mogen [Geweld, Seks, Drugs, Ruzie's]
    - Mensen kennen elkaar al, behalve als je midden in de rpg erbij komt
    - Max. 2 Personages per persoon!
    - Als je na 5 dagen niet hebt gereageerd lig je eruit! Behalve als je een reden hebt!

    [ bericht aangepast op 18 dec 2012 - 17:06 ]


    El Diablo.

    Mathew 'Samuel' Casagne
    Ze likte nog een laatste keer over mijn stukje huid en ze kroop dan vanonder mij vandaan. Ik draaide me dus om en ging op het bed zitten.
    Ze had haar vlechten losgemaakt en ging met een hand door haar Roze/paarse haar.Ze likte over haar lippen ,waardoor ik op mijn lip beet en naar haar keek.
    Ze zette de muziek weer aan en deed haar hakken uit,waarna de rest al snel volgde.
    Het was echt sexy,waardoor ik ùe wat opgewonden voel. Toen ze alleen nog maar haar string en kanten zwarte bh aan had ging ze weer op mijn schoot zitten met haar benen elk langs een kant.
    Ik grijnsde even en drukte mijn lippen ruw op de hare en ik liet mijn handen afdwalen naar haar rug,waar ik even over vreef en daarna liet ik mijn vingers spelen met haar bh opening.Met een eenvoudige klik kreeg ik die los en liet ik ook even haar lippen los.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Coockies schreef:
    Rosalie Lauren Campbell || Danger Bullets

    Ik kreun zachtjes tegen zijn lippen en kreun gefrustreerd als hij me terug begint te plagen, maar het was te verwachten. Ik voel hoe hij een beetje aan mijn lip trekt en kus hem ruw terug. Ik voel een tweede vinger bij me binnen en kreun luid. Ik klamp me aan hem vast en grijns even als hij ook zachtjes kreunt. Ik laat mijn handen over zijn borstkas glidjen en glij even plagend over zijn erectie. Als hij ging plagen, kon ik dat ook. Ik glijd met mijn handen omhoog naar zijn nek en sla die erom heen, waarna ik met plukjes van zijn haar speel en mijn lippen weer stevig op zijn lippen druk,


    Louis Tomlinson. | The Danger Bullets.
    Als ik haar vingers opnieuw over mijn erectie voel, verlaat een zachte kreun mijn mond. Haar handen lagen in mijn nek en haar vingers die aan mijn haren zaten gaven me kippenvel. Ik grijnsde tegen haar lippen aan en liet, expres, heel langzaam mijn vingers uit haar glijden. Ik verbrak onze kus, keek haar met een twinkeling in mijn ogen aan en likte mijn vingers af. 'Klaar voor het echte werk?' Grinnikte ik zachtjes, waarna ik met mijn knie haar benen iets verder spreiden.


    stay safe because I like being alive at the same time as you


    Chloë Amanda Fisher.

    Zijn handen gleden over mijn rug terwijl ik hem terugkuste. Het was best grappig als je je bedacht dat ik nu een uurtje wakker was of zo en nu al seks ging hebben. Ik had nog niet eens iets gegeten, bedacht ik me. Het slotje van mijn BH werd opengedaan en hij liet mijn lippen even los. De BH liet ik van mijn armen zakken waarna ik hem wat achteruit duwde. Mijn vingertoppen liet ik over zijn borstkas glijden terwijl ik een spoor van kusjes achterliet. Ik drukte mijn lippen op zijn mondhoek, daarna op zijn kaaklijn, hals, borstkas, buik, om uiteindelijk plagend mijn tong langs de huid te laten gaan waar de boxerrand was van zijn boxer. Ik drukte een kusje op de stof die zijn erectie verborgen hield en liet er daarna plagend mijn vingers over glijden.

    IrishCharm schreef:
    Niall James Horan | The Diamond Cobra's

    "Het spijt me," fluisterde ze waarna ze weer door het raam kroop. Ik knikte, als wist ik dat ze dat niet kon zien. Ik moest toch terug naar de hangplek, waarschijnlijk zaten er wel al een paar leden. Opeens bleef ze met haar haren ergens achter hangen en snel maakte ik haar haren voorzichtig los. "Voorzichtig, je kan je snijden aan glas dat ik niet heb kunnen weghalen," zei ik terwijl ik haar haar had los gemaakt. "Je haar is los," en ik glimlach. Als ze wisten dat ik iemand van the danger bullets geholpen had, dan zwaaide er wat.
    "Elena!" hoorde ik opeens iemand roepen en ik probeerde te zien wie het was. 'Wat doe jij met hém?' spuwde hij toen en ik herkende hemmeteen van de bende the danger bullets. Ik had hem al vaker gezien. 'Over gestapt, niet waar?' siste de jongen en draaide zicht weer om. Ik keek naar Elena. "Sorry," zei ik zachtjes.


    Take me to wonderland

    Mathew 'Samuel' Casagne
    Ze liet haar bh afzakken waardoor haar 2 prachtige borsten tevoorschijn kwamen.Ze duwde me wat achteruit zodat ik lag en ze liet haar vingetopjes over mijn borskas glijden en drukte daarna er allemaal kusjes op.
    Daarna drukte ze haar lippen even op mijn mondhoek,en daarna op mijn kaaklijn richting mijn hals,borstkas,buik en dan liet ze plagend haar tong langs mijn huid,wat boven mijn boxer,waardoor er weer een kreun mijn mond verliet.
    Ze drukte dan een kusje op mijn boxer en liet plagend haar vingers erover glijden.
    Ik draaide ons dan om zodat ik boven haar kwam te hangen en ik drukte kusjes van haar kaak tot haar hals en daarna op elk van haar bosten drukte ik ook een kusje. Mijn lippen plante ik op haar tepel en zoog er even aan. Mijn vingers liets ik glijden langs haar buik,richting haar string.Mijn vingers speelden wat met haar rand en verdwenen dan onder haar slipje.Ik drukte even kort mijn lippen op de hare en liet dan 1 vinger bij haar naarbinnen gaan.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Malino schreef:
    [Wat heb ik gemist en wat kan ik met Zayn of Savannah doen? ]


    [Volgens mij is bijna iedereen seks aan het hebben of toch bijna. Liam is de hangplek binnengegaan en zei dat hij Elena met Niall heeft zien praten, maar dat is volledig genegeerd.]

    [ bericht aangepast op 20 dec 2012 - 15:45 ]


    Take me to wonderland


    Chloë Amanda Fisher

    Hij draaide ons om en drukte kusjes op mijn kaak, hals en op elk van mijn borsten. Hij zette zijn lippen op mijn tepel en zoog er even aan waardoor een zucht mijn lippen verliet. Zijn vingers gleden over mijn buik richting mijn string. Hij speelde wat met de rand van mijn string waarna zijn vingers eronder verdwenen en een seconde later hij een vinger naar binnen liet glijden. Ik kreun verliet mijn mond. Ik sloot mijn ogen en sloeg mijn armen om zijn hals heen waarna ik mijn gezicht in zijn hals verstopte. Af en toe drukte ik een nat kusje in zijn nek. Mijn vingers gleden over zijn buik naar de rand van zijn boxer. Ik haakte mijn vingers over de rand en trok het stukje stof weg van zijn huid waarna ik het terug losliet zodat het terug op zijn huid kwam.

    Mathew 'Samuel' Casagne
    Een kreun verliet haar mond ,ze sloot haar ogen en sloeg haar armen om mijn hals heen en verstopte haar gezigt erin.
    Af en toe drukte ze een nat kusje in mijn nek.
    Ik stak er een tweedevinger bij en ging op en neer,mangzaam begon ik ook het tempo te versnellen.
    Haar vingers gleden ovr mijn buik naar de rand van mijn boxer. Even haakte ze haar vingers aan de rand en trok het een stukje van mijn huid weg,maar algauw laat ze het weer los. Ik grijnsde even en ging wat sneller.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Elena Jaslyn Wakefield || Danger Bullets
    Fuck, wat deed Liam hier zo plotseling. Hier was ik al bang voor geweest, dat ze me zouden zien terwijl ik bij Niall was. 'Over gestapt, niet waar?' siste Liam. 'Nee, Liam. Natuurlijk niet, wat denk jij wel niet. Ik kwam Niall tegen en...' Tsja, wat moest ik nou zeggen. Ik kon moeilijk zeggen dat ik met hem mee was gegaan, want dan zou ik echt een groot probleem hebben. Hopeloos keek ik Niall aan, maar hij kon me nu ook niet helpen, want we waren vijanden. Ik zat nu zo in de problemen.


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.


    Chloë Amanda Fisher.

    Hij versnelde het tempo waardoor een luidere kreun mijn lippen verliet. Ik duwde mijn heupen wat omhoog en sloot mijn ogen opnieuw. Mijn ademhaling versnelde wat terwijl ik op mijn lip beet. Ik opende mijn ogen weer en drukte mijn lippen op Mathew de zijne om daarna in zijn onderlip te bijten, mijn hoofd wat naar achteren deed en dan zijn lip weer losliet. Mijn hand gleed terug over zijn boxerrand waarna mijn vingers over het stuk stof gingen die zijn groter wordende erectie verborgen hield. Mijn vingers vonden hun weg onder zijn boxer waarna ik die naar beneden trok en mijn vingers over zijn lengte liet glijden.

    Mathew 'Samuel' Casagne
    Een wat luidere kreun verliet haar lippen en ze duwde haar heupen wat omhoog.4Haar ademhaling versnelde ook .
    Ze opende haar ogen en drukte haar lippen weer op de mijne. Ze beet dan en mijn onderlip en hing met haar hoofd wat naarachteren.
    Vervolgens liet ze mijn lip weer los en gleden haar vingers terug naar mijn boxer.
    Eindelijk bevrijde ze mijn grote vrien en liet ze haar vingers over mijn lengte glijden.
    Een lichte kreun verliet mijn lippen en ik haalde mijn vingers uit haar,aangezien ze al nat genoeg was en deed ik haar string uit om vervolgens zonger pardon bij haar naarbinnen te stoten.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Niall James Horan

    'Nee, Liam. Natuurlijk niet, wat denk jij wel niet. Ik kwam Niall tegen en...' begon Elena, maar verder kwam ze niet. Ze keek me even aan.
    Ik moest iets vinden om haar te helpen. "We kwamen elkaar toevallig tegen. Ze vertelde me net dat ik uit haar buurt moest blijven of ik kan het met mijn leven bekopen. Ze loopt niet over, de bende zal haar niet zo graag zien aankomen als ze mij bedreigt," ik zorgde ervoor dat er in mijn stem verachting zat, gespeelde weliswaar zodat het overtuigender zou overkomen. "Wacht de volgende keer voor je conclusies gaat trekken, Payne," zei ik tegen hem.


    Take me to wonderland

    Elena Jaslyn Wakefield || Danger Bullets
    Dankbaar, maar niet te opvallend, keek ik Niall aan. Ze waren vijanden van ons, maar als de hele bende zo aardig was, snapte ik niet waarom we elkaar zo haten. Hopelijk geloofde Liam het verhaal, dat Niall hem voor had gehouden, want waarom zou hij de vijand geloven.
    'Zullen we gaan, Liam?' vroeg ik hem, 'ik heb geen zin om hier nog langer te zijn. Bij... hém.' Met mijn vinger wees ik achteloos in de richting van Niall. Daarna draaide ik me snel even om en glimlachte ik naar Niall, zodat hij zou weten, dat ik dit alleen maar speelde om er voor te zorgen dat hij het verhaal geloofde.


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    [Liam is al weer weg, hoor o_o]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Purrfect schreef:
    [Liam is al weer weg, hoor o_o]


    [Oh ja, dat is waar ook. x'D]

    [Hoe moet ik nu verder? x'D]

    [ bericht aangepast op 20 dec 2012 - 19:17 ]


    Take me to wonderland