• "Two households, both alike in dignity,
    In fair Verona, where we lay our scene,
    From ancient grudge break to new mutiny
    Where civil blood makes civil hands unclean.
    From forth the fatal loins of these two foes
    A pair of star-cross'd lovers take their life;
    Whose misadventured piteous overthrows
    Do with their death bury their parents' strife.
    The fearful passage of their dead-mark'd love,
    And the continuance of their parents' rage,
    Which, but their children's end, nought could remove,
    Is now the two hours' traffic of our stage;
    The which if you with patient ears attend.
    What here shall miss, our toil shall strive to mend.

    - William Shakespeare.


    En dan nu, deze versie van "Romeo & Juliet".
    1 Bende, 1 troep rijke, "nette" tieners. Twee totaal verschillende werelden.
    1 meisje, 1 jongen. Komen elkaar tegen in de disco, weten van niets, leren elkaar kennen.
    Ze beginnen goeie vrienden te worden als de jongen erachter komt met wat voor mensen ze omgaat, en waar ze woont. Hetzelfde gebeurt andersom.
    Natuurlijk heeft de "leider" van de bende er helemaal geen zin in, dat één van zijn leden met zo een kak gozertje omgaat: stel nou dat ze besluit weg te gaan, of dat de anderen ook opeens met hun om gaan?
    Blijft deze vriendschap leven? Wordt het meer dan vriendschap?

    Oké, lame intro, maar waar ik vroeger RPG'de was het wel leuk :')

    Oh, btw, het speelt zich niet af in Verona hoor, maar ik vond het wel leuk om even Shakespeare te citeren :')

    Regels:
    - Alsjeblieeeft, probeer minstens 3 regels te schrijven. Dat is echt niet zo heel veel. Ik had je ook kunnen vragen om 7, maar dat doe ik niet.
    - 2 personages max.
    - Offtopic tussen haakjes
    - Minstens om de dag posten, meld het even als je langer niet kan
    - 16+ mag, maar hou het netjes.
    - Little Miss Perfect bestaat niet.
    - Liever geen 1D.
    - Reserveren mag,, 24 uur.
    - Zet er even bij of het zo'n rijk persoon is, of iemand uit een bende


    yay, personages:
    Jongens:
    - Alex James Adams <- Rijke jongen. <- xLastKiss.
    -Alec Marcus Gilchrist <- Rijke jongen. <- Supahbaby.
    -Jack Noah Johnson <- Bende jongen. <- Jackx Daniels.
    -Tyler Jay montez <- Bende jongen. <- Malino.
    -Beau Sykes <- Bende jongen. <- Nessje.
    - "Knife John" <- Bende jongen. Leider v/d band. <- Exasparated.


    Meisjes
    - Jade Alisha Daniels <- Bendemeisje. <- xLastkiss.
    - Charlie Swinton <- Bendemeisje. <- Lenah.
    -Chelsea Jessica Green<- Rijk meisje. <- Opera.
    -Maya Rose Damero <- Bendemeisje. <- Werewolves.
    -Destiny Rose Montoya <- Rijk meisje <- Malino.
    -Ruby Brooke Harris <- Rijk meisje. <- Adores.
    - Aymée Dominique Lanes <- Bende meisje. <- Arriver.


    invullijstje:
    Naam:
    Rol:
    Leeftijd:
    Karakter//innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:



    enjoy.

    [ bericht aangepast op 21 dec 2012 - 22:41 ]


    And right from that moment, you took my breath away.

    Werewolves schreef:
    Naam: Maya Rose Damero
    Rol: Bendemeisje
    Leeftijd: 16
    Karakter//innerlijk: Maya is een koppig meisje. Ze ziet er misschien uit als een onschuldig meisje, maar als je ruzie met haar krijgt kan ze gemeen uit de hoek komen. De meeste dingen durft ze wel, maar sommige dingen durft ze alleen als haar vrienden er zijn. Ze is meestal wel aardig tegen iedereen. Het maakt haar niet uit of je een jongen of een meisje bent, ze ziet meestal het beste van iemand. Alleen degene die ze haa


    ish guwd :3
    uiterlijk?


    And right from that moment, you took my breath away.

    Kan ik een jongen reserveren?


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    xLastKiss schreef:
    jupp, eigenlijk wel, maar je mag ook best een jongen & een meisje If you like, ofc (:

    Oh, mij maakt het helemaal niet uit. You call it! (;


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Naam: Alec Marcus Gilchrist
    Rol: Rijke jongen
    Leeftijd: 17
    Karakter//innerlijk: Alec mag dan wel rijk zijn, maar hij maakt er geen misbruik van en heeft niet zo'n gigantisch ego als de meeste rijken hebben. Eenmaal je hem kent is het een erg lieve en vriendelijke jongen, dit laat hij dan ook erg snel blijken. Hij maakt niet snel ruzie met mensen en probeert het zo snel mogenllijk terug op te lossen.
    Uiterlijk:




    Max Schneider
    Extra: Alec is een erg getalenteerde zanger, maar hij geeft dit alleen niet graag toe.
    Ook is zijn moeder omgekomen in een auto-ongeluk toen hij 15 was. Het ligt nog vers in zijn geheugen en heeft het er nog steed moeilijk mee.

    Goed zo? Of moet er nog iets veranderd worden?

    [ bericht aangepast op 20 dec 2012 - 18:52 ]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Supahbaby; sure :) - jaaaaa die is goed :)

    Exasperated; if you don't mind, een jongen? Dan komen die ook een beetje gelijk met de meisjes :3

    [ bericht aangepast op 20 dec 2012 - 18:34 ]


    And right from that moment, you took my breath away.

    humm, misschien moet ik ook even mijn mensjes posten :3

    Iemand trouwens interesse in bendeleider spelen? We need that too. :)


    And right from that moment, you took my breath away.

    Ik wil wel een bende jongen maken, maar ik ben nog niet zo ervaren

    [ bericht aangepast op 20 dec 2012 - 18:38 ]


    Listen, Smile, Agree And Then Do Whatever The Fuck You Were Gonna Do Anyway..

    Jackx Daniels; is goed ! Niet erg hoor, je moet het toch ergens leren? (: 3 regels tekst is niet zo moeilijk (:
    in short; maak maar aan !

    [ bericht aangepast op 20 dec 2012 - 18:39 ]


    And right from that moment, you took my breath away.

    kan ik een jongen of meisje uit de bende krijgen?


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Ik reserveer een rijk meisje en een jongen uit de bende :3


    El Diablo.

    xLastKiss schreef:
    (...)

    ish guwd :3
    uiterlijk?


    Ja, sorry. Hij was nog niet helemaal af, maar ik moest weg toen ik hem maakte.
    Maak hem waarschijnlijk zo af.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Exasperated schreef:
    (...)
    Haha, lieffie. Ik kom jou ook echt overal tegen hé? En jij bent best ervaren trouwens, dus dat maakt niet zoveel uit. :']
    On topic: Goed, ik doe dus mee.


    Ik dacht net hetzelfde toen ik zag dat je meedeed. Maar ik deed eerder mee, dus jij achtervolgt mij gewoon.xD
    En trouwens zo ervaren ben ik niet. Maar bedankt voor het compliment.(H)


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    oke, ik kies er gewoon voor:

    ik reseveer een bende jongen!


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Naam: Jack Noah Johnson
    Rol: Bende jongen
    Leeftijd:17, bijna 18.
    Karakter//innerlijk: Jack is een badboy. Zo staat hij ook wel bekend bij de meeste mensen. Hij houd er niet van als mensen in zijn weg staan als hij zijn doel wilt bereiken. Hij zal er ook alles aan doen om zijn doel te bereiken. Daarbij staat Jack ook nog bekent om zijn verslaving aan drugs en alcohol. Je zult hem niet snel nuchter zien en als dat wel het geval is is hij extreem prikkelbaar en agressief. Hij is het wel gewend om opgepakt te worden door de politie voor het vechten op straat en voor nog andere dingen. Hij kan soms ook erg sarcastische zijn en hoe moet ook niet veel mensen. Hij breekt graag de regels en haat het als ze tegen hem zeggen dat hij iets niet mag doen. Dan gaat hij het juist doen. Hij sport ook vaak. Hij gaat oftewel hardlopen, basketten, voetballen of boksen in de turnzaal als hij niet naar de les wil. Hij komt soms gewoon niet op dagen op school.
    Hij heeft ook wel een kant die hij aan niemand laat zien. Aan die kant is hij heel erg onzeker over zichzelf en zijn toekomst. Hij kan ook heel lief zijn, maar dat is hij enkel voor zijn jonger zusje van 11 en zijn moeder. Hij wilt ervoor zorgen dat zijn zusje, Aimee, niet zo word als hem.
    Hij is niet snel geïnteresseerd in een meisje. Als hij dat wel is zal hij er ook alles aan doen om ze te krijgen en haar beschermen tegen zijn vrienden uit de bende als het moet.
    Uiterlijk:




    Jack heeft blondbruin haar en blauwe ogen. Hij draagt vaak een geschuurde jeans en een leren jack. Hij heeft ook een tatoeage. Hij is gespierd en is 1m 88 lang. Klik & Klik.
    Extra: Jack zijn vader vertrok toen hij 7 was, waardoor Jack zich als een probleem jongen ging gedragen. Hij begon met roken toen hij pas 13 was en geraakte verslaafd aan alcohol en drugs toen hij 15-16 jaar was. Hij ging bij de bende toen hij 15 was. Hij heeft ook altijd een vlindermes of een zakmes bij.

    Is hij goed? :3

    [ bericht aangepast op 21 dec 2012 - 14:04 ]


    Listen, Smile, Agree And Then Do Whatever The Fuck You Were Gonna Do Anyway..

    xLastKiss schreef:
    Supahbaby; sure :) - jaaaaa die is goed :)

    Exasperated; if you don't mind, een jongen? Dan komen die ook een beetje gelijk met de meisjes :3

    Dat is helemaal goed. Mag ik dan de bendeleider daarvan?


    Don't walk. Run, you sheep, run.