• "Two households, both alike in dignity,
    In fair Verona, where we lay our scene,
    From ancient grudge break to new mutiny
    Where civil blood makes civil hands unclean.
    From forth the fatal loins of these two foes
    A pair of star-cross'd lovers take their life;
    Whose misadventured piteous overthrows
    Do with their death bury their parents' strife.
    The fearful passage of their dead-mark'd love,
    And the continuance of their parents' rage,
    Which, but their children's end, nought could remove,
    Is now the two hours' traffic of our stage;
    The which if you with patient ears attend.
    What here shall miss, our toil shall strive to mend.

    - William Shakespeare.


    En dan nu, deze versie van "Romeo & Juliet".
    1 Bende, 1 troep rijke, "nette" tieners. Twee totaal verschillende werelden.
    1 meisje, 1 jongen. Komen elkaar tegen in de disco, weten van niets, leren elkaar kennen.
    Ze beginnen goeie vrienden te worden als de jongen erachter komt met wat voor mensen ze omgaat, en waar ze woont. Hetzelfde gebeurt andersom.
    Natuurlijk heeft de "leider" van de bende er helemaal geen zin in, dat één van zijn leden met zo een kak gozertje omgaat: stel nou dat ze besluit weg te gaan, of dat de anderen ook opeens met hun om gaan?
    Blijft deze vriendschap leven? Wordt het meer dan vriendschap?

    Oké, lame intro, maar waar ik vroeger RPG'de was het wel leuk :')

    Oh, btw, het speelt zich niet af in Verona hoor, maar ik vond het wel leuk om even Shakespeare te citeren :')

    Regels:
    - Alsjeblieeeft, probeer minstens 3 regels te schrijven. Dat is echt niet zo heel veel. Ik had je ook kunnen vragen om 7, maar dat doe ik niet.
    - 2 personages max.
    - Offtopic tussen haakjes
    - Minstens om de dag posten, meld het even als je langer niet kan
    - 16+ mag, maar hou het netjes.
    - Little Miss Perfect bestaat niet.
    - Liever geen 1D.
    - Reserveren mag,, 24 uur.
    - Zet er even bij of het zo'n rijk persoon is, of iemand uit een bende


    yay, personages:
    Jongens:
    - Alex James Adams <- Rijke jongen. <- xLastKiss.
    -Alec Marcus Gilchrist <- Rijke jongen. <- Supahbaby.
    -Jack Noah Johnson <- Bende jongen. <- Jackx Daniels.
    -Tyler Jay montez <- Bende jongen. <- Malino.
    -Beau Sykes <- Bende jongen. <- Nessje.
    - "Knife John" <- Bende jongen. Leider v/d band. <- Exasparated.


    Meisjes
    - Jade Alisha Daniels <- Bendemeisje. <- xLastkiss.
    - Charlie Swinton <- Bendemeisje. <- Lenah.
    -Chelsea Jessica Green<- Rijk meisje. <- Opera.
    -Maya Rose Damero <- Bendemeisje. <- Werewolves.
    -Destiny Rose Montoya <- Rijk meisje <- Malino.
    -Ruby Brooke Harris <- Rijk meisje. <- Adores.
    - Aymée Dominique Lanes <- Bende meisje. <- Arriver.


    invullijstje:
    Naam:
    Rol:
    Leeftijd:
    Karakter//innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:



    enjoy.

    [ bericht aangepast op 21 dec 2012 - 22:41 ]


    And right from that moment, you took my breath away.



    found the badboyy! XD


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Naam: Ruby Brooke Harris
    Rol: Rijk meisje
    Leeftijd: 17
    Karakter//innerlijk:
    Ruby is een zorgeloos, fun-loving en pittig meisje. Als ze iets heel graag wilt zal ze zich zonder aarzelen tot het uiterste drijven. Haar dromen zijn heilig niemand kan haar vertellen dat ze het niet zal halen/kunnen, dan zal ze zichzelf nog verder afpeigeren. Vroeger lukte het haar al om door haar nieuwsgierigheid in de problemen te komen en dat is nu niet anders. Ze is erg nieuwsgierig en deinst niet voor regeltjes terug.Ruby is nooit erg zeker geweest van wat ze wil, ze heeft heel lang voetbal gespeeld terwijl ze ook erg veel om haar uiterlijk geef. Met haar vrolijke persoonlijkheid lukt het haar altijd het meest positieve in mensen naar boven te brengen. Haar lach en glimlach zijn aanstekelijk en erg kenmerkend. Ze is zeer onbevangen en zonder angst. Echter is ze niet zonder gebreken. Ze kan moeilijk tot geen beslissingen nemen en is erg achterdochtig. Ook kan haar humeur snel omslaan en kan ze opeens zonder rede boos zijn.
    Uiterlijk:



    Ruby wordt vaak ouder geschat dan ze is, mede door haar bovengemiddelde lengte van 1,77m. Verder is haar figuur slank met benen die eigenlijk iets te lang zijn voor haar bovenlijf. Haar roze volle lippen omlijsten haar witte tanden die haar altijd zichtbare glimlach vertegenwoordigen. Haar wangen zijn roze met een gloeiende blos. Twee prachtig bruine ogen worden omlijst door zwarte wimpers die van zichzelf al voldoende volume hebben. Donkerbruin zijn haar van naturen stijlen haren. Echter kan ze dit nog wel is afwisselen, zowel van kleur als van model. Mensen zijn ook niks anders van haar gewend dan steeds veranderende kapsels.
    Extra: Ze heeft een sterk Brits accent.

    ;Ze is klaar Britt (:

    [ bericht aangepast op 20 dec 2012 - 23:15 ]


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    nessje; yesssh :)
    Lisa; yay, ik zet d'r erbij :3


    And right from that moment, you took my breath away.

    Mag ik een meisje reserveren?


    That is a perfect copy of reality.

    Beginnen we vandaag?


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Ik lever mijn rol vandaag nog in. :]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Arriver; ja mag
    Exasparated; supaah :)
    Nessje; jup, als exasparated d'r rol heeft ingevuld, want dan hebben we een bendeleider, en dan ga ik het topic aanmaken :3


    And right from that moment, you took my breath away.

    Ik kan de eerste week van de vakantie denk ik niet echt posten.(huil)
    Sorry, maar ik probeer zo veel mogelijk te posten.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Werewolves; niet eeerg, goed dat je het zegt !


    And right from that moment, you took my breath away.

    kunnen we geen kleine start maken, via de gedachtes van de boys apart?
    anders kan ik niet meeschrijven :(


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Naam: Charlie Swinton
    Rol: Bendemeisje
    Leeftijd: 17
    Karakter//innerlijk: Charlie is op zich wel een aardig meisje, maar ze weet ook zeker hoe ze voor zichzelf op moet komen. Over het algemeen is ze dus best beleefd, maar wanneer je één verkeerd woord tegen haar zegt is het net een moordmachine. Vooral verbaal is ze heel sterk, op fysiek niveau moet ze op haar vrienden rekenen.
    Naast haar korte lontje, is Charlie ook nog eens ontzettend eigenwijs: ze neemt van niemand iets aan, behalve als zij die iemand is. Deze eigenschap zorgt ervoor dat als iemand zegt dat ze iets moet doen, ze exact het tegenovergestelde doet.
    Uiterlijk:


    Charlie is een mooi meisje: ze heeft lang bruin haar (wat ze overweegt korter te knippen), blauwe ogen en van zichzelf lippen die enigszins roze zijn. Ze is niet belachelijk lang, waardoor ze wat fragiel lijkt.
    Extra: Charlie komt uit een lastige thuissituatie: haar moeder is een alcoholist en haar vader is overleden toen Charlie nog jong was. Dit maakt dat ze het af en toe wat moeilijk heeft, en een ontzettende afkeer heeft tegen drank en andere drugs. Roken doet ze ook niet aan.


    Ik heb mijn rol afgemaakt. :3


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    how do ya mean?


    And right from that moment, you took my breath away.

    hoe ze een dagje doorkomen zonder dat ze met elkaar iets doen... gewoon rondhangen en zo


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Lenah; super ! :3
    nessje; oh, ja is goed haha, dan maak ik hem wel even aan.


    And right from that moment, you took my breath away.

    jeahh


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'