• "Two households, both alike in dignity,
    In fair Verona, where we lay our scene,
    From ancient grudge break to new mutiny
    Where civil blood makes civil hands unclean.
    From forth the fatal loins of these two foes
    A pair of star-cross'd lovers take their life;
    Whose misadventured piteous overthrows
    Do with their death bury their parents' strife.
    The fearful passage of their dead-mark'd love,
    And the continuance of their parents' rage,
    Which, but their children's end, nought could remove,
    Is now the two hours' traffic of our stage;
    The which if you with patient ears attend.
    What here shall miss, our toil shall strive to mend.

    - William Shakespeare.


    En dan nu, deze versie van "Romeo & Juliet".
    1 Bende, 1 troep rijke, "nette" tieners. Twee totaal verschillende werelden.
    1 meisje, 1 jongen. Komen elkaar tegen in de disco, weten van niets, leren elkaar kennen.
    Ze beginnen goeie vrienden te worden als de jongen erachter komt met wat voor mensen ze omgaat, en waar ze woont. Hetzelfde gebeurt andersom.
    Natuurlijk heeft de "leider" van de bende er helemaal geen zin in, dat één van zijn leden met zo een kak gozertje omgaat: stel nou dat ze besluit weg te gaan, of dat de anderen ook opeens met hun om gaan?
    Blijft deze vriendschap leven? Wordt het meer dan vriendschap?

    Oké, lame intro, maar waar ik vroeger RPG'de was het wel leuk :')

    Oh, btw, het speelt zich niet af in Verona hoor, maar ik vond het wel leuk om even Shakespeare te citeren :')

    Regels:
    - Alsjeblieeeft, probeer minstens 3 regels te schrijven. Dat is echt niet zo heel veel. Ik had je ook kunnen vragen om 7, maar dat doe ik niet.
    - 2 personages max.
    - Offtopic tussen haakjes
    - Minstens om de dag posten, meld het even als je langer niet kan
    - 16+ mag, maar hou het netjes.
    - Little Miss Perfect bestaat niet.
    - Liever geen 1D.
    - Reserveren mag,, 24 uur.
    - Zet er even bij of het zo'n rijk persoon is, of iemand uit een bende


    yay, personages:
    Jongens:
    - Alex James Adams <- Rijke jongen. <- xLastKiss.
    -Alec Marcus Gilchrist <- Rijke jongen. <- Supahbaby.
    -Jack Noah Johnson <- Bende jongen. <- Jackx Daniels.
    -Tyler Jay montez <- Bende jongen. <- Malino.
    -Beau Sykes <- Bende jongen. <- Nessje.
    - "Knife John" <- Bende jongen. Leider v/d band. <- Exasparated.


    Meisjes
    - Jade Alisha Daniels <- Bendemeisje. <- xLastkiss.
    - Charlie Swinton <- Bendemeisje. <- Lenah.
    -Chelsea Jessica Green<- Rijk meisje. <- Opera.
    -Maya Rose Damero <- Bendemeisje. <- Werewolves.
    -Destiny Rose Montoya <- Rijk meisje <- Malino.
    -Ruby Brooke Harris <- Rijk meisje. <- Adores.
    - Aymée Dominique Lanes <- Bende meisje. <- Arriver.


    invullijstje:
    Naam:
    Rol:
    Leeftijd:
    Karakter//innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:



    enjoy.

    [ bericht aangepast op 21 dec 2012 - 22:41 ]


    And right from that moment, you took my breath away.

    wauw, ik was eten haha.

    even kijken...
    nessje; sure !
    Malino; is goed !
    werewolves; okii
    Exasperated; jaaa, is goed ! (:

    uuuuf. Dat was het toch ? hahaha


    And right from that moment, you took my breath away.

    Naam: Chelsea Jessica Green
    Rol: Rijk meisje
    Leeftijd: 17
    Karakter//innerlijk: Chelsea is een meisje met veel opgekropte woede. Dit uit ze in haar gedrag. Haar gedrag is redelijk agressief als ze alleen thuis is en redelijk neutraal, maar bot als ze in gezelschap is. Ze is super vriendelijk, maar ook niet super onvriendelijk. Ze is stoer en trekt zich van zo'n beetje niemand wat aan. Dit komt omdat ze zichzelf heeft moeten opvoeden; haar ouders zijn vaak niet thuis vanwege zakenreisjes. Verder is ze eigenlijk best wel lief, maar ze laat niemand haar zachte kant zien. Ze heeft 1001 geheimen in haar hart, maar niemand weet ze. Ze vertelt ze ook aan niemand.
    Uiterlijk:



    Extra: Chelsea heeft verscheidene kleuren in haar haren gehad en ze wil binnenkort piercings gaan halen.


    26 - 02 - '16

    xLastKiss schreef:
    wauw, ik was eten haha.

    even kijken...
    nessje; sure !
    Malino; is goed !
    werewolves; okii
    Exasperated; jaaa, is goed ! (:

    uuuuf. Dat was het toch ? hahaha


    Kan ik hem dan straks invullen? over een halfuurtje ofzo?
    of wil je al beginnen? dan doe ik het nu, het alleen wel even druk hier >.<


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Nessje; nee hoor, take your time, er zijn nog een paar die moeten invullen, en ik moet ook even hierboven alles goed krijgen. Doe maar als het weer wat rustiger is daar :)

    operah; ik zet d´r erbij (:


    And right from that moment, you took my breath away.

    Heb je mijn jongen al goed gekeurd? Sorry, wil niet zagen ^^


    Listen, Smile, Agree And Then Do Whatever The Fuck You Were Gonna Do Anyway..

    uuhps, sorry het werd in een keer druk toen ik ging eten, ja hij is goed ^^


    And right from that moment, you took my breath away.

    xLastKiss schreef:
    uuhps, sorry het werd in een keer druk toen ik ging eten, ja hij is goed ^^

    Is niks, ik dacht dat hij misschien iets te overdreven had :3


    Listen, Smile, Agree And Then Do Whatever The Fuck You Were Gonna Do Anyway..

    nee joh, juist leuk :3

    oké, nog 1 meisje, en alle reserveringen ingevuld en dan kunnen we. Ik ga even mijn chars zoeken whihi (:


    And right from that moment, you took my breath away.

    Naam: Tyler Jay Montez
    Rol: Bende Jongen
    Leeftijd: 19
    Karakter//innerlijk: Tyler is een jongen die soms best arrogant is, en dat straalt hij ook uit. Ook is hij erg brutaal en hij zegt wat hij denk, hoe kwetsend het ook is. Hij is een echte flirt en heeft geen problemen met aandacht. Ook houd hij erg van gevaar, en is hij soms best grappig..
    Uiterlijk:


    Extra: /

    Naam: Destiny Rose Montoya
    Rol: Rijk meisje.
    Leeftijd: 17.
    Karakter//innerlijk: Destiny is een meisje dat tegen sommige mensen een enorme bitch is, maar tegen haar vrienden is ze echt een schatje. Ze is best flirty, en wind gemakkelijk jongens om haar vinger. Ook is ze erg ijdel en kan ze uren voor de spiegel staan.
    Uiterlijk:



    Extra: Haar hond, Rocky.


    El Diablo.

    Iek ene rijke jongun mogen? (:


    kindness is never a burden.

    ^ofcourseee (:


    And right from that moment, you took my breath away.

    Mhaha, dank joe (:


    kindness is never a burden.

    joe are welcome (:


    And right from that moment, you took my breath away.

    Rol : Jongen
    Naam : Alex James Adams
    Leeftijd : 17
    Uiterlijk :


    Alex heeft aardig lang haar, maar voor hem is het nog lang niet lang genoeg. Hij heeft grote, donkerbruine ogen, en is niet heel lang, maar ook niet klein: 1 meter 80. Alex heeft eigenlijk niet veel bijzonderheden qua uiterlijk. Hij draagt vaak gewoon een shirt met een vest of een trui, en een simpele spijkerbroek met zijn donkerblauwe afgetrapte sneakers, die hij maar niet weg kan gooien, omdat hij er veel te veel geld aan uit heeft gegeven.
    Innerlijk/karakter : Alex is nooit echt een drukke jongen geweest, ook niet bij zijn vrienden. Hij maakt op zich wel snel vrienden, maar het is niet zo dat hij zich bij hun opeens overdreven vrolijk en hyper is. Alex is wel een goeie luisteraar, en je kan erop vertrouwen dat hij nooit, maar dan ook echt nooit, een geheim van je door zou vertellen. Alex luistert het liefst de hele dag door muziek, en dan vooral Coldplay, Simple Plan & Blink-182. Hij zingt ook heel veel, vaak terwijl hij het zelf niet eens door heeft. Weird trekje van Alex: hij praat & zingt zelfs in zijn slaap.
    Familie: Alex woont bij zijn vader en moeder, en zijn oma woont bij hem in. Verder heeft Alex een kat, al sinds hij jong was. Zijn ouders zijn rijk, maar het is nou niet bepaald zo dat hij zich daardoor beter voelt dan anderen.

    Naam: Jade Alisha Daniels
    Rol: Bende meisje
    Leeftijd: 16
    Karakter//innerlijk: Jade was van zichzelf een best vrolijk en lief meisje, tot haar ouders scheidden, haar moeder terug ging naar Engeland, en zij bij haar vader moest gaan wonen. Haar vader begon te drinken, en volgens haar ook aan de drugs, maar dat weet ze niet zeker. Als haar vader weer eens dronken thuis kwam, en zij was niet op tijd weg, begon hij haar te slaan. Hierdoor is Jade nogal schrikkerig geworden, en zal ze eerder van zich afbijten. Ze kan vreselijk op mensen bitchen, en kan zelfs gevaarlijk zijn. Jade drinkt niet; bier vindt ze goor, en wijn ook. Alleen champagne vindt ze wel lekker, maar dat is natuurlijk hartstikke duur. Bovendien heeft ze een grote angst ontwikkeld voor drank, en mensen die dronken zijn, door haar vader. Wel heeft ze een tijdje aan drugs gedaan, maar dat was geen succes. Nu steelt ze vooral, en dealt ze nog wel in drugs. Jade heeft een hekel in haar tweede naam en achternaam, omdat die haar aan haar ouders doen denken. Ook heeft ze liever jay ofzo, dan "Jade" Dit heeft allemaal met haar familie te maken.
    uiterlijk:


    well, hi.
    so, this.
    Jade is een aardig klein meisje, van maar 1.65 m groot. Hierdoor ziet ze er, zonder make-up, een stuk jonger uit dan dat ze eigenlijk is. Dit werkt ze tegen door zich nogal zwaar op te maken soms. Meestal blijft het bij haar ogen, maar dan wel heel donker. Haar ogen zijn dan ook haar best feature: Ze zijn helderblauw en aardig groot. Jade heeft blonde, lange haren die ze vaak in een staart of vlecht draagt, omdat ze niet tegen los haar kan. Jade draagt vaak gewoon korte broeken met te grote truien, of van die cropped sweaters. Ze heeft een zwak voor snapbacks, en zodra ze genoeg geld over houdt, koopt ze er één, ze heeft er nu pas 3, omdat ze natuurlijk ook geld moet opleveren voor de bende.
    Extra: yay, niets.

    [ bericht aangepast op 20 dec 2012 - 20:41 ]


    And right from that moment, you took my breath away.

    Naam: William Alexander Parker
    Rol: Rijke jongen
    Leeftijd: 19, geboren op 20 Augustus
    Karakter//innerlijk:
    Uiterlijk:


    Extra:

    Ik vul de rest morgen in. Heb niet veel tijd nu. (:


    kindness is never a burden.