• Inleiding:
    De beroemde boyband One Direction is terug bij X-Factor. Ze zijn de choach van een van de bands, ze kozen voor een meisjes-band. De jongens moeten de meiden alles leren wat ze weten en meer, ze helpen ze naar de top. In de hoop dat hun wel de eerste worden. Verder is het niet toegestaan contact met elkaar te hebben, maar wat nou als er relaties ontstaan en ze elkaar beginnen te haten?

    Rollen:
    Jongens:
    -Niall James Horan -Nessje
    -Liam James Payne -Mallory
    -Zayn Jawadd Malik -Purrfect
    -Harry Edward Styles -Lamebrain
    -Louis William Tomlinson -Slade

    Meisjes:
    - Chayenna Destiny Montoya -Malino
    - Ness Allison Candler -Nessje
    - Sonny Mabel Puckerman -Lamebrain
    - Chasty Rose McFly -xElounor

    Overige:
    -Simon Cowell
    -Cheryl Cole
    -Louis Walsh


    Regels:
    -Geen one-liners
    -16+ toegestaan
    -5 dagen niet reageren en je bent eruit
    -Zeggen als je een lange tijd weg bent
    -Niet te veel off-topic, anders gebruik: {} [] ()
    -Ik maak de nieuwe Topic's aan tenzij ik het aan iemand vraag te doen
    -Niet meer dan 3 rollen invullen, niet alle 3 van de jongens ofzo.
    -Hou het gezellig


    Invullen:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra:.

    [ bericht aangepast op 21 dec 2012 - 20:09 ]


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    {Whahaa, dit vind ik awesome... Kan het nog beter?!}


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    [Nee. Dit is gewoon het toppunt van awesomeheid, hahaha.]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [maar, maar, maar, maar. zo gemeen! ;o
    oke, nee het is wel heel grapig. ;x]

    Harry Edward Styles
    dit deed Louis niet echt toch? als hij dit echt deed dan zou ik er persoonlijk voor zorgen dat hij hier zo'n spijt van zou krijgen dat hij had gehoopt dat hij me nooit ontmoed had. En ja hoor, hij deed het. met een vernauwde blik keek ik hoe hij de deur uitwandelde en ik pijnigde er niet eens over me hier druk om te gaan maken. ik gristen kwaad het flesje water dat op het tafeltje naast de bank stond en zonder er over na te denken gooiden ik het kouden water over mijn onderlichaam heen en meteen nam mijn erectie aanzienelijk af. ik gristen meteen al mijn kleding bij elkaar en terwijl ik mijn shirt nog moest aandoen liep ik de kleedkamer al uit. Ik zag meteen Louis staan, met zijn hoofd tegen de muur maar ik liep straks langs hem heen. Ik zou hem nog wel krijgen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    Ik hoorde hoe iemand langs me heen kwam en besefte dat het Harry zou moeten zijn, ik opende mijn ogen en keek hem aan. 'Hazza! Wacht even!' Ik vroeg me eigenlijk af hoe hij binnen een minuut van zijn enorme erectie was afgekomen, maar dat zullen we nog wel eens ziens. Als hij uberhaupt nog met me wilden praten. Ik zuchtte en duwde mezelf van de muur af om de zaal in te lopen, waar ik geen Harry zag, eigenlijk op het eerste gezicht helemaal niemand die ik kende.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    de bar was eigenlijk mijn enige doel en ik was er dan ook zo. Ik wist dan ook nu al dat iemand me vanavond naar huis moest gaan dragen en maakte mezelf niet verandwoordlijk van wat ik ging aanrichten straks. Ik snapte niet waarom de jongens, Louis en mij niet gewoon even met rust hadden kunnen laten en die stomme battle waar ze het over hadden niet 10 minuten haden kunnen uitstellen. En ik snapte al hellemaal niet waarom Louis me had laten zitten in de staat, waarin ik net verkeerde. Ik gooide een shot Jagenmeister achterover meteen gevolgd door een anderen. Ach wat. ik schonk een heel glas in, hier zou ik de avond wel mee doorkomen. Mokkend ging ik in de hoek van het podium zitten en keek naar de enorme hoeveelheid mensen, die ik niet eens kende.

    [ bericht aangepast op 27 dec 2012 - 0:48 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    Ik had het verpest. En volgens mij niet zo'n beetje ook. Ik zag Harry's krullen uiteindelijk boven de bar uisteken en wist wat hij van plan zou zijn. Ik was benieuwd of ik straks nog met hem mee naar huis zou mogen. Ik beet op mijn lip en keek de zaal verder rond, ergens aan de achterkant zag ik Niall's blonde haren erboven uit steken. Ik zuchtte zacht, voordat ik op de blonde Ier afliep, ik legde mijn hand op zijn schouder en maakte dat hij me aankeek. 'Heb jij het moment tussen Harry en mij verpest?' Vroeg ik maar recht voor z'n raap.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Niall James Horan
    Ik draai me nog na-lachend om. "Hey, Lou!" Ik schud mijn hoofd. "Ik was het alleen de eerste keer, maar toen voor Liam... Ik klopt alleen, even." Mompel ik. "Waarom? En waar is Hazza?" Ik kijk om me heen en zie hem bij het podium. Ik maak een kom-gebaar naar Louis en loop naar hem toe. Ik trek het glas uit Harry's hand en geef het aan Louis. "Eerst dansen en optreden... Dan dronken worden." Grijns ik. Ik trek Harry en Louis mee naar het podium en ga erop staan. Ik pak hun oortjes en geef ze. "Alvast in doen." Ik loop naar Zayn en zeg dat we kunnen beginnen. Ik pak mijn microfoon en zet die aan.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Harry Edward Styles
    ''Maar ik wil niet.'' Jammerde ik en staarden naar de oortjes in mijn hand. Uit mijn ooghoeken keek ik even naar Louis maar keek al snel weer naar de vloer, waarna ik uiteindelijk toch mijn oortjes indeed. ik sloeg mijn armen over elkaar en keek enkel strak voor me uit terwijl ik met mijn rechtervoet op en neer tikte. Ik had hier echt geen zin in en was blij als het afgelopen was.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Niall James Horan
    Ik sla een arm om Harry. "Wat heeft hij je aangedaan?" Ik trek een wenkbrouw op en kijk even naar Louis. "Zo boos ben je nog nooit op hem geweest." Mompel ik. Ik zuch even en tik een paar keer op mijn microfoon. "Willen de meiden van ons zich even melden bij het podium? Het is dringend..." Ik leg mijn microfoon neer en ga naast Harry zitten. "Het komt wel goed, hij is je Boobear..." Grijns ik.

    {We kunnen pas battlen en dansen als Purrfect weer op het forum mag... We moeten er nu dus omheen gaan draaien enzo. Maar ik moet zo weg, ga schaatsen^.^}


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Liam Payne
    " Eindelijk," zuchtte ik toen Harry en Louis eindelijk verschenen. Harry leek een beetje geirriteerd, terwijl ik zag hoe Louis Niall benaderde. Niall wees naar mij en al gauw kwamen ze naar ons toe gelopen. Niall liep het podium op een riep wat in de microfoon. Daarna ging hij naast Harry zitten. Ik liep naar hen toe en plofde naast Niall neer. Ik had eigenlijk helemaal geen zin meer in dat dansen, maar ik moest wel.


    •*• Lululu •*•

    Harry Edward Styles
    ''Of jij dat niet weet.'' Ik rolde even met mijn ogen. Ik wist eigenlijk niet of ik echt boos op Louis was, maar leuk vond ik het zekker niet. en dat het goed kwam was ook wel zeker, maar op dit moment even niet. ik moest me inhouden mijn blik niet op Louis te laten vallen maar verloor deze wedstrijd met mezelf en liet mijn blik over Louis heen glijden en zuchten even waarna ik weer naar de grond keek.

    Sonny Mabel Puckerman
    ik draaide het glas tussen mijn handen terwijl ik de mensen op de dansvloer bekeek. Ik vroeg mezelf af waarom ik ubberhaupt op de uitnodiging in was gegaan en waarom ik hier was, maar toen Niall omriep dat ''de meiden van ons'' op het podium moesten komen, ging ik er vanuit dat hij ook mij bedoelde. Ik drukten mijn glas in de eerste paar handen die ik tegenkwam en liep naar het podium. ''Ben ik dan.'' Glimlachte ik zwak.
    Ik had eigenlijk geen flauw idee wat hier de bedoeling van was.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    Niall had "gewonnen" en uiteindelijk stonden we op het podium. Eigenlijk had ik er helemaal de puf niet voor, of beter gezegd geen zin, niet zo lang Harry niet tegen me zou praten. Ook al was het deels mijn schuld, oke, gewoon voor de volle honderd procent, ik had er geen zin meer in. Ik voelde Harry's blik op me branden en draaide mijn hoofd in zijn richting, net op het moment dat ik iets tegen hem wilden zeggen kwam een van de meisjes het podium op. Die ik nog niet kende, eigenlijk wist ik van geen een de naam. How bad. Glimlachend liep ik op haar af. 'Ik ben Louis, jij?' Misschien kon ik Harry anders wel een beetje jaloers maken, zodat hij van gedachten zou veranderen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Sonny Mabel Puckerman
    ik sloeg mijn rode haren over mijn schouder en keek op naar Louis die zich voorstelden. ''ik ben Sonny.'' glimlachte ik breed en trok wat aan de zoom van mijn zwarte jurkje. ik had eigenlijk nog met geen van de jongens contact gehad, behalve met Liam. Ik had de ruzie die iedereen had meegekregen, maar daar leek nu niets meer van terecht. Al vroeg ik me wel af waar de rest van mijn eigen band was. Ik keek met mijn grote ogen naar Louis en wiebelde wat op mijn veelte hoge hakken. Zelfs op deze dingen was ik nog veel kleiner dan hem. ''Maar, waarom moest ik op het podium komen?'' vraag ik dan uiteindelijk.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Edward Styles
    ik volg elke stap die Louis naar het meisje met het rode zetten en mijn ogen vernauwde zich. de glimlach op Louis zijn gezicht maakten me dus wel boos. Deed het hem dan niets dat ik boos op hem was? ik trok mijn benen op en sloeg mijn armen rond mijn benen terwijl ik weer voor me uitkeek. ik vond het gemeen. ik keek even rond en stond toen toch weer op. ik wist dat Niall gezecht had dat ik pas mocht drinken nadat we die stomme dingen gedaan hadden maar dat kon me niets meer schelen. ik pakten nog een glas Jagenmeister en ging zonder pardon weer naar Niall en Liam zitten, die er ook bij was gekomen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    Glimlachend keek ik het meisje aan en zetten alsof het automatisme was, een paar stappen dichter in haar richting. 'Mooie naam, Sonny.' Complimenteerde ik haar en voor deze een keer was het niet gelogen, ik vond het echt een hele leuke naam. Per ongeluk liet ik mijn hand die van haar aanraken, waarna ik even slinks Harry's richting opkeek, voordat ik weer gewoon naar Sonny keek. 'Niall had iets in gedachten, volgens mij, als het goed is gaan we zingen of zo. Ik heb eerlijk gezegd ook geen idee...' Verontschuldigend haal ik mijn schouders op.


    stay safe because I like being alive at the same time as you