• Inleiding:
    De beroemde boyband One Direction is terug bij X-Factor. Ze zijn de choach van een van de bands, ze kozen voor een meisjes-band. De jongens moeten de meiden alles leren wat ze weten en meer, ze helpen ze naar de top. In de hoop dat hun wel de eerste worden. Verder is het niet toegestaan contact met elkaar te hebben, maar wat nou als er relaties ontstaan en ze elkaar beginnen te haten?

    Rollen:
    Jongens:
    -Niall James Horan -Nessje
    -Liam James Payne -Mallory
    -Zayn Jawadd Malik -Purrfect
    -Harry Edward Styles -Lamebrain
    -Louis William Tomlinson -Slade

    Meisjes:
    - Chayenna Destiny Montoya -Malino
    - Ness Allison Candler -Nessje
    - Sonny Mabel Puckerman -Lamebrain
    - Chasty Rose McFly -xElounor

    Overige:
    -Simon Cowell
    -Cheryl Cole
    -Louis Walsh


    Regels:
    -Geen one-liners
    -16+ toegestaan
    -5 dagen niet reageren en je bent eruit
    -Zeggen als je een lange tijd weg bent
    -Niet te veel off-topic, anders gebruik: {} [] ()
    -Ik maak de nieuwe Topic's aan tenzij ik het aan iemand vraag te doen
    -Niet meer dan 3 rollen invullen, niet alle 3 van de jongens ofzo.
    -Hou het gezellig


    Invullen:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra:.

    [ bericht aangepast op 21 dec 2012 - 20:09 ]


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Niall James Horan
    "Vast niet Liam, je hebt het vast verkeerd begrepen..." Sus ik. Ik sla een arm om hem heen en probeer hem te kamleren. "Wil je iets leuks doen? Kom, even naar Zayn. Louis en Harry wil je nu denk nIet tegen komen... Ow, voor als je het nog niet weet: ze zijn een stel. Larry is reall." Licht ik Liam toe. Ik loop met hem naar Zayn. Ik fluister wat Liam mij heeft verteld aan Zayn en vraah of hij een oplossing heeft.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Zayn Javadd Malik

    Mijn ogen schoten in het rond, zoekend naar Liam. Ik zie hem en Niall ergens en ze komen hierheen. Geschrokken zie ik Liam. Het brak me als één van mijn beste vrienden zat te huilen. 'Lee? Liam, wat is er?' vroeg ik bezorgd. 'Haal eens rustig adem en tel tot vijf. Adem daarna weer uit' zei ik tegen hem, nogsteeds bezorgd. Wat was er met hem gebeurd? Niall vertelde het me. 'Wat een hoer' siste ik.

    [ bericht aangepast op 22 dec 2012 - 16:34 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Liam Payne
    " Vast niet Liam, je hebt het vast verkeerd begrepen," probeerde Niall mij te sussen. Hij brabelde snel verder maar ik luisterde niet. Ik was nogsteeds hysterisch aan het snikken. Hij leidde mij naar de grote zaal toe, maar mijn ogen waren te betraand om te zien waarheen."Lee?Liam, wat is er? haal eens rustig adem en tel tot vijf. Adem daarna weer uit' hoorde ik Zayn bezorgd tegen mij zeggen. Ik probeerde te doen wat Zayn mij had opgedragen en na een minuut, had ik mijn ademhaling weer onder de controle, ik snikte af en toe nog een beetje na. Ik keek Zayn aan een probeerde te glimlachen.' Thanks' mompelde ik zachtjes. Ik keek naar Niall en gaf hem een knuffel. Ik hield van ze, ookal waren ze stuk voor stuk stapelgek, het waren mijn lads.

    [ bericht aangepast op 22 dec 2012 - 17:45 ]


    •*• Lululu •*•

    {we hebben een nieuw persoon! Vervanger van Ness (; say hello to Madhouse!}


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Niamh Alisha Vasquez
    Schichtig keek ik om me heen. Het was hier echt verschrikkelijk druk en ik stond hier alleen in een hoek. Daarom hield ik nooit zo van feestjes. Altijd stond ik alleen en nooit kon ik de moed vinden om op een onbekend iemand af te lopen. Natuurlijk kon ik naar bekende mensen toegaan, maar op het moment dat ik naar ze zocht, kon ik ze natuurlijk nergens vinden. Dat terwijl ze op momenten, dat ik liever alleen zou zijn, om me heen liepen en me mateloos irriteerden.


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    nessje schreef:
    {we hebben een nieuw persoon! Vervanger van Ness (; say hello to Madhouse!}

    [ Haaaaaaaai (;]


    •*• Lululu •*•

    [BERNAAAAA! Hoi. (: Haha.]
    Louis Tomlinson.
    Toen Harry mijn naam zacht kreunde haalde ik mijn lippen van die van hem af en keek hem aan met een twinkeling in mijn ogen. 'What's up, Haz?' Ik kraste met mijn nagels over zijn borstkas, om ze vervolgens naar beneden te laten gaan, ik haakte achter zijn broeksknoop en trok 'm zo open. Mijn hand liet ik in zijn broek glijden en ik kneep zacht in zijn opkomende erectie, om vervolgens mijn hand weer terug te laten gaan. Ik slaakte een kreun toen Harry in mijn kont kneep.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    Ik piepten protesterend toen Louis zijn hand weer uit mijn broek haalden. "Doe verder." Jammerde ik en duwde mijn heupen iets omhoog. Het was zo gemeen om me op die manier te pesten. Ik kusten zachtjes Louis kaak, maar kon vrij weinig doen zo met Hem op mijn schoot.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    Ik schudde wild mijn hoofd heen en weer. 'Nee. Daar zul je toch veel meer moeten doen...' Expres liet ik mijn onderlichaam nog een keer over dat van hem heen schuren, om vervolgens met mijn vingertoppen net boven zijn boxerrand te strelen, uiteindelijk net iets onder de rand. Zachtjes begon ik kusjes te drukken vlak boven zijn boxerrand, rondom zijn navel, richting zijn tepels, waar ik zachtjes in beet en uitenidelijk vonden mijn lippen die van hem.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    Mijn ogen werden even groot. Maar al snel kwam er een grijns op mijn gezicht. "Zoals dit?" Vroeg ik nog voordat Louis zijn lippen op die van mij drukten. Ik liet mijn handen een weg tussen onze lichamen glijden en streek me mijn hand over Louis zijn kruis heen. Uitdagend keek ik de oudere jongen aan.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    Een kreun verliet mijn mond en met een twinkeling in mijn ogen keek ik Harry aan. 'Ik denk dat jij mij begrijpt...' Ik likte even over mijn lippen, om vervolgens in een ruk zijn broek omlaag te trekken, hij kwam niet verder dan zijn knieën, maar de rest mocht hij zelf wel doen. 'En, al beter?' Fluisterde ik haast tegen zijn lippen aan, waarna ik mijn adem uit blies en een kusje op zijn lippen drukte.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    ik knikte langzaam en hield mijn ogen in die van Louis gepint, niet van plan ze nog af ze ooit nog ergens anders naartoe te laten kijken. mijn lippen plakten aan die van louis vast en zachtjes beet ik even op zijn onderlip terwijl ik mijn broek hellemaal uittrok met mijn voeten. tergent langzaam maakte ik nu ook Louis zijn broek los en ik haakten mijn vingers even achter zijn boxer en trok even aan het elastiek.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    Ik knipperde even met mijn ogen, maar bleef Harry aankijken, onze lippen zaten tegen elkaar aan. Ik beet op mijn lip toen Harry aan mijn broek begon en die net zo langzaam uittrok als dat ik net met hem had gedaan. Uiteindelijk was die uit en haakte hij zijn vingers achter mijn boxerrand, ik hield mijn adem in, maar veel gebeurde er niet toen hij alleen aan het elastiek trok. Ik slaakte een zucht en bewoog direct mijn onderlichaam tegen dat van Harry aan.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    {serieus? 2x seks op één dag? XD )

    Niall James Horan
    Ik krijg een knuffel van Liam wat me blij maakt. "Laten we maar iets leuks gaan doen." Glimlach ik naar hem. "Ik haal wel even wat te drinken! Jij wil zeker cola?" Ik ken Liam ook wel, hij wil vast niet dat ik drink... Met twee cola loop ik weer naar hem toe. "Hier." Ik geef hem het glas en richt mijn blik op een meisje, dat meisje hebben we wel mooi laten stikken... "Ben zo terug." Ik loop naar haar toe. "Hi, Niamh! Het spijt me, van je band... Kom je mee?" Ik kijk haar onschuldig aan. Ik kan er toch ook niks aan doen dat haar band niet goed meewerkt?


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Zayn Javadd Malik

    'Geen probleem. Wij zijn je vrienden, dus we steunen je' glimlachte ik. Ik grijnsde en zette even snel, zodat iedereen bleef dansen, Gangnam style op. Voor de tweede keer kwam Sarah met hetzelfde drankje aan en bood mij hem aan. Dankbaar nam ik hem aan en ik had zo'n idee dat er alcohol in zat. Het was iniedergeval lekker. 'Sorry' mimede ik lachend naar Liam. Liam vond het meestal erg als we alcohol dronken. Maar het was een feest, en Liam had niks over mij te bepalen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."