• 1 eeuw geleden werd er een opstand tegen het Capitool gehouden in Panem.
    13 Districten vochten om hun vrijheid,maar helaas.Ze verloren.
    Het Capitool had district 13 totaal van de kaart geveegt en organiseerde de Honger Spelen.
    Een spel waarvan uit elk district éen jongen en éen meisje tussen de 12 tot 18 jaar,moeten vechten om hun leven.
    Het Capitool wil de districten daarmee laten zien dat zij de baas zijn.
    Nu nog steeds honderd jaar later is daar niets van verandert.
    De 100ste hongerspelen moest iets speciaals zijn dit jaar.


    :The fourth quarter telling;
    Dit jaar is het de 4de keer dat er iets speciaals zal gebeuren,maar dit blijft nog even geheim,tot in de Arena.
    .



    Ingevuld

    District 1 - luxeproducten voor het Capitool
    Mentor: Jack Harris Varney Rowboats
    -Felice Lucy Beaton Druella
    -Travis Jason Beaton Porcelainn

    District 2 - Wapens en vredesbewakers
    -Viviënne Xandra LazerxClove
    -Oliver Alexander Rhine. Ollivander

    District 3 - Technologie
    - Rae Jade Fox HurtedHeart
    -

    District 4 - Visserij
    MentorAnnabelle Nevaeh Cresta; Ollivander
    - Mary-Ella Ophelia OdairRowboats
    -
    District 5 - Medisch onderzoek:
    - Lacey Flore JonesArriver
    -

    District 6 - DNA mutaties en manipulaties:
    - Amélie 'Amy' Decroix Druella
    -
    District 7 - Hout:
    - Perenelle Claudine Hoffman Porcelainn
    - Alexander Elliot Jackobs Nyan

    District 8 - Textiel:
    -
    - Désiré Adams EssieLove123
    District 9 - Graan:
    - Annabella Clae Harisson Beckett
    -

    District 10 - Vee:
    - Alison Carli Hale Appelboompje
    -

    District 11 - Landbouw:
    - Avery Flora Mellisia Pine EvergreenKwijt
    -

    District 12 - Steenkool:
    -
    -



    Invullen

    District of Mentor van :
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Distric's aandenken:
    Familie :
    Sterke punten in de arena:
    Zwakke punten in de arena:
    Extra:


    Regels
    - Minimaal vijf regels.
    -GEEN perfecte personages. Iedereen heeft wel een zwaktepunt, en niet iedereen is goed met wapens. Ook is niet iedereen 16 of ouder, ik zou graag ook wat jongere tributen willen.
    -Reservaties blijven maar 2 dagen staan
    -Gelieve mensen die wat ervaring hebben.
    - Speel niet voor een ander.
    - Wel realistisch en eerlijk spelen
    -Je mag dingen afspreken met andere mensen ,maar doe dit gelieve in het praattopic (komt nog)
    - Net zoals in de Hunger Games ben je dood, blijf je dood. Je kan niet op de een of andere magische reden weer tot leven komen.
    -Ik ben de enige die de Topics opent tenzij ik er iemand voor aanwijs
    -...


    Als er vragen zijn mogen die gesteld worden.
    °Ik trek vanaf ze in de arena zijn iedere week 1 of mischien 2 lootjes.Ik stuur diegene die getrokken dan is een privé bericht en diegene moet zijn dood schrijven mijn personages zullen er ook in zitten en er word ook niemand voorgetrokken.
    °We beginnen met het moment van de boete
    °Ik zal later meerde uitleg geven over de arena.
    °Als er een nieuw topic geopend word zal ik jullie allemaal Gb'en.
    °Als je niet meer wil/kunt meedoen om een reden,mag je het aan me melden.
    °...


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 18 jan 2013 - 17:41 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    @Clock wat jammer :c
    @Rowboats is goed zet je erbij als ik op mijn laptop ben :3


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    xClove schreef:
    District of Mentor van: 2
    Volledige naam: Viviënne Xandra Lazer
    Leeftijd: 16
    Uiterlijk:



    Karakter: komt.
    District's aandenken: komt
    Familie : komt
    Sterke punten in de arena: Messen werpen, meer komt.
    Zwakke punten in de arena: komt
    Extra: komt.

    Precious, ik heb Barbara Palvin al als uiterlijk.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Rowboats schreef:
    En een mentor voor het meisje van District 1. ^^

    Me gustaaaaaa (wbw)


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Druella schreef:
    (...)
    Me gustaaaaaa (wbw)


    Bam. :3

    Wil je een man of een vrouw?


    help

    Rowboats schreef:
    (...)

    Bam. :3

    Wil je een man of een vrouw?

    Wat denk je? Man. 8D


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Dan wordt het een vrouw. 8D

    Ik heb een vraagje: Zijn afstammelingen van de oorspronkelijke personages toegestaan, of hebben ze allemaal nooit bestaan? Didn't mean to rhym that.


    help

    Rowboats schreef:
    Dan wordt het een vrouw. 8D

    Ik heb een vraagje: Zijn afstammelingen van de oorspronkelijke personages toegestaan, of hebben ze allemaal nooit bestaan? Didn't mean to rhym that.

    Noh. (no_chears)


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Van Katniss en Peeta niet,denk ik


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Druella schreef:
    (...)
    Precious, ik heb Barbara Palvin al als uiterlijk.


    Oeps, sorry.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Nyan schreef:
    Van Katniss en Peeta niet,denk ik


    Mag ik mijn perso een nakomeling van Finnick maken? :3


    help

    Dat mag denk ik wel ;3


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Vrouwelijke tribuut van District 4
    Volledige naam: Mary-Ella Ophelia Odair. Ze wordt Ella genoemd.
    Leeftijd: Ze is zestien jaartjes.
    Uiterlijk:



    Anna Christine Speckhart
    Ella heeft donker, golvend haar. Haar ogen zijn lichtgroen, soms zelfs bijna blauw in een bepaald licht. Ze heeft vaak arrogante trekjes in haar gezicht en ze heeft sproeten die haar neus en wangen bedekken. Ze lacht niet vaak uit blijdschap, en als ze dat wel doet, dan is het een guitig, lief lachje. Ella ziet er vaak verbitterd uit, iets wat je haar niet kwalijk kan nemen als je haar achtergrond kent.
    Karakter: Ella was altijd al een vrolijk, vaak lachend meisje. Ze heeft een pracht van een stem en hield van zingen. Dit veranderde volledig toen haar moeder vermoord werd door de Vredesbewakers en haar zusje verkracht werd door de man die zich haar nieuwe vader noemde. Nu is ze verbitterd en arrogant, ook wel gemeen soms, maar ze is ongelofelijk beschermend tegenover de mensen van wie ze houdt. Zingen doet ze niet meer, niets van haar oude hobby's doet ze nog. Het is nu enkel trainen voor de Hongerspelen, omdat ze haar stiefvader wilde tonen dat ze gevaarlijk en slim was, net zoals haar grootvader die een paar jaar geleden stierf aan een hartaanval. Ze wilt eer aanbrengen aan haar familie, aan die achternaam die zo bekend is in het Capitool en in haar District. Ze wilt niet dat die gedachtenis wordt geschaad door haar laffe stiefvader die nogal grijpgrage handjes heeft, vooral als het op jonge meisjes aankomt.
    Districtsaandenken:


    Deze halsketting is een familiestuk, het werd door Finnick aan Annie gegeven en die gaf het aan Ella's moeder wanneer die trouwde met Annie en Finnicks zoon. Ella's moeder gaf de halsketting door in haar testament aan Ella, met de boodschap om haar zusje te beschermen, iets wat ze dan ook altijd zou doen. Die ketting doet ze nooit van haar hele leven af, hij betekend te veel voor haar.
    Familie: Grootvader: Finnick Odair. - Overleden
    Grootmoeder: Annie Cresta.
    Moeder: Annemarie Baler-Odair. - Overleden
    Vader: Egan Odair. - Vermist
    Stiefvader: Maron Skyfeather
    Zusje: Delia Christina Odair.
    Sterke punten in de arena: Ze kan vele wapens hanteren; de werpmessen zijn haar favoriet en verreweg ook hetgeen waar ze het beste mee overweg kan. Ze is goed in plaatsen waar ze zich verbergt camoufleren en kan snel een moeilijke weg afleggen.
    Zwakke punten in de arena: Ze is vaak nogal te zeker van zichzelf, waardoor ze tegen de lamp kan lopen door niet op te letten. Dan loopt ze een voedselvergiftiging op of ziet ze niet dat er iemand in de buurt is.
    Extra: Ze heeft zich als vrijwilliger gesteld, deels om haar zusje te beschermen, deels om haar stiefvader op zijn plek te zetten en hem te laten zien uit welk hout ze gesneden is.

    Dat mens kijkt altijd zo vies. xd

    [ bericht aangepast op 31 dec 2012 - 13:45 ]


    help

    Mag ik hetmmeisje uit District 11 reserveren?


    Tijd voor koffie.

    ik zet je erbij ^^


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Mentor van Felice Lucy Beaton.
    Volledige naam: Jack Harris Varney
    Leeftijd: Zesentwintig.
    Uiterlijk:



    Ian Somerhalder
    Jack heeft donkerbruin haar dat nooit goed zit, hoe vaak zijn stylisten het ook proberen goed te leggen; hij gooit het toch altijd weer door de war. Zijn ogen zijn blauwgroen en hij heeft een bepaalde blik die niemand anders heeft en je meteen het zwijgen op kan leggen.
    Karakter: Sinds heel Jacks familie en vriendenkring is uitgemoord, drie jaar na zijn overwinning, veranderde hij nog meer dan hij al had gedaan na zijn Hongerspelen. Hij werd als mentor erg streng en wordt bij het minste kwaad. Het is moeilijk voor hem om iemand gelijk te geven en vaak ook wel een slecht humeur. Maar hij doet er alles voor om een goede mentor te zijn en zal zijn woede niet op de voorgrond stellen. Hij is slim en weet precies hoe hij sponsors voor zijn tribuut moet regelen, het maakt alles ook een stuk gemakkelijker omdat hij uit District 1 komt, waar alle Capitoolmensen van houden.
    Districtsaandenken: Bij hem was het een armband, maar het werd niet doorgelaten omdat één van de tributen ervan overtuigd was dat hij Jack ermee iemand zag vergiftigen of zo.
    Familie: Ze zijn allemaal uitgemoord door het Capitool, omdat hij niet wilde meewerken aan de zaken die ze voor hem in gedachten hadden. Hij heeft nu niemand meer en leeft erg teruggetrokken.
    Sterke punten in de arena: Jack was soort van een mastermind in de Spelen. De dagen van training gebruikte hij om iedereen te leren kennen en in de arena was het een makkie voor hem om iedereen te doorzien. Daarnaast was bedreven met vrijwel elk wapen.
    Zwakke punten in de arena: Het enige probleem was dat Jack gevreesd werd door alle tributen, waardoor hij geen verbond kon sluiten en alles alleen moest doen. Het Capitool hield ervan om hem te pesten in de arena, wat hem vele littekens zowel mentaal als fysiek opbracht.
    Extra: /

    BAM. IAN SOMERHALDER. Ik kon het niet laten. :')

    Wauw, het is moeilijk om een naam voor die gast te bedenken... SPECIAAL VOOR JOU, MITSHY!

    [ bericht aangepast op 31 dec 2012 - 16:13 ]


    help