• 1 eeuw geleden werd er een opstand tegen het Capitool gehouden in Panem.
    13 Districten vochten om hun vrijheid,maar helaas.Ze verloren.
    Het Capitool had district 13 totaal van de kaart geveegt en organiseerde de Honger Spelen.
    Een spel waarvan uit elk district éen jongen en éen meisje tussen de 12 tot 18 jaar,moeten vechten om hun leven.
    Het Capitool wil de districten daarmee laten zien dat zij de baas zijn.
    Nu nog steeds honderd jaar later is daar niets van verandert.
    De 100ste hongerspelen moest iets speciaals zijn dit jaar.


    :The fourth quarter telling;
    Dit jaar is het de 4de keer dat er iets speciaals zal gebeuren,maar dit blijft nog even geheim,tot in de Arena.
    .



    Ingevuld

    District 1 - luxeproducten voor het Capitool
    Mentor: Jack Harris Varney Rowboats
    -Felice Lucy Beaton Druella
    -Travis Jason Beaton Porcelainn

    District 2 - Wapens en vredesbewakers
    -Viviënne Xandra LazerxClove
    -Oliver Alexander Rhine. Ollivander

    District 3 - Technologie
    - Rae Jade Fox HurtedHeart
    -

    District 4 - Visserij
    MentorAnnabelle Nevaeh Cresta; Ollivander
    - Mary-Ella Ophelia OdairRowboats
    -
    District 5 - Medisch onderzoek:
    - Lacey Flore JonesArriver
    -

    District 6 - DNA mutaties en manipulaties:
    - Amélie 'Amy' Decroix Druella
    -
    District 7 - Hout:
    - Perenelle Claudine Hoffman Porcelainn
    - Alexander Elliot Jackobs Nyan

    District 8 - Textiel:
    -
    - Désiré Adams EssieLove123
    District 9 - Graan:
    - Annabella Clae Harisson Beckett
    -

    District 10 - Vee:
    - Alison Carli Hale Appelboompje
    -

    District 11 - Landbouw:
    - Avery Flora Mellisia Pine EvergreenKwijt
    -

    District 12 - Steenkool:
    -
    -



    Invullen

    District of Mentor van :
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Distric's aandenken:
    Familie :
    Sterke punten in de arena:
    Zwakke punten in de arena:
    Extra:


    Regels
    - Minimaal vijf regels.
    -GEEN perfecte personages. Iedereen heeft wel een zwaktepunt, en niet iedereen is goed met wapens. Ook is niet iedereen 16 of ouder, ik zou graag ook wat jongere tributen willen.
    -Reservaties blijven maar 2 dagen staan
    -Gelieve mensen die wat ervaring hebben.
    - Speel niet voor een ander.
    - Wel realistisch en eerlijk spelen
    -Je mag dingen afspreken met andere mensen ,maar doe dit gelieve in het praattopic (komt nog)
    - Net zoals in de Hunger Games ben je dood, blijf je dood. Je kan niet op de een of andere magische reden weer tot leven komen.
    -Ik ben de enige die de Topics opent tenzij ik er iemand voor aanwijs
    -...


    Als er vragen zijn mogen die gesteld worden.
    °Ik trek vanaf ze in de arena zijn iedere week 1 of mischien 2 lootjes.Ik stuur diegene die getrokken dan is een privé bericht en diegene moet zijn dood schrijven mijn personages zullen er ook in zitten en er word ook niemand voorgetrokken.
    °We beginnen met het moment van de boete
    °Ik zal later meerde uitleg geven over de arena.
    °Als er een nieuw topic geopend word zal ik jullie allemaal Gb'en.
    °Als je niet meer wil/kunt meedoen om een reden,mag je het aan me melden.
    °...


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 18 jan 2013 - 17:41 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    You know I love you, en als jij ook van mij houd kun je wel tegen een stootje -gayhand-

    Ik ben chips aan het eten :3 Dus ik ga zometeen wel opzoek naar plaatjes.

    You're mean. And if you're mean, I can be mean too.
    Be awared.
    En ik ben net wakker dus ik doe niks, behalve als een zombie voor me uit staren.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    district 4 is al bezet ;(
    noujah nevermind
    wil je me de volgende x waarschuwen als je een THG rpg aanmaakt?


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Nyan schreef:
    Oké nog een vraagje wanneer zouden jullie willen beginnen?

    En nog een vraagje hoe willen jullie je openings ceremonie kleren hebben? Zouden jullie dan willen overleggen met je districts partner en de ideën naar mij toesturen? Ik zal er een schets van maken dan en dat zorgd voor meer inlevings vermogen ^^ : filmpje voor ideën te geven. En denk eraan het mag heel speciaal zijn ;3


    Sommigen van ons kunnen ook zelf een schets maken, hoor. :Y)

    En ik zou graag snel beginnen. ˆˆ


    help

    Hah, grappig ik moest net voor een THG wedstrijd ook de outfits ontwerpen (:


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    voor mij is dat ook goed als je het zelf wil ontwerpen/schetsen ^^
    en ^^ ik wou ook graag meedoen aan die wedstrijd,maar ik was denk ik te laat om nog in te schrijven :/

    [ bericht aangepast op 4 jan 2013 - 22:03 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Rowboats schreef:
    (...)

    Hij heeft een vriendin? Noh!


    Niet iedereen is single. (:


    kindness is never a burden.

    Beckett schreef:
    Hah, grappig ik moest net voor een THG wedstrijd ook de outfits ontwerpen (:


    same ;)


    Tijd voor koffie.

    + Ik heb trouwens de naam van Avery veranderd. Sorry!


    Tijd voor koffie.

    Kwijt schreef:
    + Ik heb trouwens de naam van Avery veranderd. Sorry!

    ok ^^ aangepast


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Marthe, je moet me helpen... Hoe oud zou Annie Cresta zijn in de 100ste Spelen? :/


    kindness is never a burden.

    District of Mentor van: District 4
    Volledige naam: Annabelle Nevaeh Cresta. Iedereen noemt haar Annie.
    Leeftijd: 62
    Uiterlijk:



    Susan Sarandon
    Karakter: Annie is een erg rustig persoon. Ze zegt niet zo veel en maakt eerder gebruik van lichaamstaal. Maar ze lijd aan dementie en vergeet vaak dingen. Ze is ook erg verward en vergeet dan dat Finnick en Egan er niet meer zijn. Op zich valt Annie wel mee, maar toch kan ze vreemd overkomen als je haar niet kent.
    Annie krijgt nog vaak aanvallen waardoor ze haar handen over haar oren slaat en luid roept om ermee op te houden. Ze lacht ook op de vreemdste moment en mijmert dat dingen zoals,"Je bent zo grappig, Finnick."
    District's aandenken: Annies aandenken was een ketting die ze van Finnick kreeg vlak voor ze naar de Spelen vertrok. Annie gaf hem aan Annemarie toen zij trouwde met Egan en die gaf het op haar beurt door aan haar eigen dochter. Mary-Ella.
    Familie: - Moeder: Nevaeh Bell-Cresta - Overleden
    - Vader: Diego Cresta - Overleden
    - Man: Finnick Odair - Overleden
    - Zoon: Egan Odair - Vermist
    - Schoondochter: Annemarie Baler-Odair - Overleden
    - Kleindochter: Mary-Ella Ophelia Odair
    - Kleindochter: Delia Christina Odair
    Annie kan helemaal niet overeen komen met de stiefvader van Ella en Delia, Maron Skyfeather. Ze vind hem een arrogante zak en kan niet geloven dat Ella en Delia nog geen klacht hebben ingediend tegen hem. Annie wilde dat Ella en Delia bij haar kwamen wonen, in het huis in de Winnaarswijk maar dat liet de burgemeester en het bestuur niet toe omdat Annie 'niet stabiel genoeg is om voor kinderen te zorgen'.
    Sterke punten in de arena: Omdat ze in District 4 was opgegroeid kon Annie uitstekend zwemmen toen de dam brak en de arena onder water liep.
    Zwakke punten in de arena: Na de dood van haar districtspartner was ze de weg kwijt en werd langzaam gek.
    Extra: Na haar Spelen is Annie nooit meer dezelfde geweest. Mensen bestempelden haar als gek maar dat is ze niet. Finnick hielp haar maar nu hij er niet meer is kan dat niet meer. Annie's leven begon terug op gang te komen toen hij zoon werd geboren. Ze was heel gelukkig en werd nog gelukkiger toen hij trouwde en Annie 2 schatten van kleindochters kreeg maar toen raakte Egan vermist en viel ze terug in een zwart gat. Soms komt Annie nog steeds schreeuwend in de nacht wakker en maakt dan het hele huis wakker wanneer ze hopeloos naar Finnick roept, maar hij komt nooit. Er zijn ook dagen dat ze in haar zetel starend voor zich uit zit te kijken en niks zegt, wanneer je haar dan wakker schud uit de trance is ze helemaal van de kaart gebracht en totaal verward.
    Annie wil geen mentor zijn van de tributen van District 4 maar de meeste andere winnaars zijn, of dood of te oud om nog naar het Capitool te reizen. Ze was heel erg geschokt om haar eigen kleindochter, Ella, zich te zien aanbieden als tribuut en stortte bijna weer ineen. Haar kleindochters waren de enige mensen waar ze nog om gaf en om één van hen te zien sterven...

    [ bericht aangepast op 18 jan 2013 - 12:44 ]


    kindness is never a burden.

    Bastard schreef:
    District of Mentor van: District 4
    Volledige naam: Annabelle Nevaeh Cresta. Iedereen noemt haar Annie.
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    District's aandenken:
    Familie: - Moeder: Nevaeh Bell-Cresta - Overleden
    - Vader: Diego Cresta - Overleden
    - Man: Finnick Odair - Overleden
    - Zoon: Egan Odair - Vermist
    - Schoondochter: Annemarie Baler-Odair - Overleden
    - Kleindochter: Mary-Ella Ophelia Odair
    - Kleindochter: Delia Christina Odair
    Sterke punten in de arena:
    Zwakke punten in de arena:
    Extra:


    I love you. En lemme think... Ze was twee jaar jonger dan Finnick, die veertien was in de 65ste Hongerspelen, dus dan was zij twaalf... In de zeventigste was ze dan zeventien, dus is ze nu zevenenveertig. :Y)

    Denk ik toch.


    help

    Rowboats schreef:
    (...)

    I love you. En lemme think... Ze was twee jaar jonger dan Finnick, die veertien was in de 65ste Hongerspelen, dus dan was zij twaalf... In de zeventigste was ze dan zeventien, dus is ze nu zevenenveertig. :Y)

    Denk ik toch.


    But but but, dan was ze 31 toen Mary-Ella geboren werd... En dan was Egan 8 toen hij een dochter kreeg, als ik kan tellen... Wat ik waarschijnlijk niet kan. :/ Ik ga d'r gewoon ouder maken. Ergens in de zestig of zo... o.o

    [ bericht aangepast op 11 jan 2013 - 22:04 ]


    kindness is never a burden.

    Bastard schreef:
    (...)

    But but but, dan was ze 31 toen Mary-Ella geboren werd... En dan was Egan 8 toen hij een dochter kreeg, als ik kan tellen... Wat ik waarschijnlijk niet kan. :/ Ik ga d'r gewoon ouder maken. Ergens in de zestig of zo... o.o


    Doe dat. XDD

    Anders maak ik Annie en Finnick haar ouders?

    Laat me even rekenen... Stel dat ze in het geheim een kind had, op haar zestiende, dan is Egan nu 31 en was hij 13 toen hij Ella kreeg?

    Nah... Ouders of grootouders en dan ouder?


    help

    Rowboats schreef:
    (...)

    Doe dat. XDD

    Anders maak ik Annie en Finnick haar ouders?

    Laat me even rekenen... Stel dat ze in het geheim een kind had, op haar zestiende, dan is Egan nu 31 en was hij 13 toen hij Ella kreeg?

    Nah... Ouders of grootouders en dan ouder?


    Ouders word meteen zo dramatisch... :/ Pam pam, grootouders dan? You okay with that? ;D


    kindness is never a burden.