• 1 eeuw geleden werd er een opstand tegen het Capitool gehouden in Panem.
    13 Districten vochten om hun vrijheid,maar helaas.Ze verloren.
    Het Capitool had district 13 totaal van de kaart geveegt en organiseerde de Honger Spelen.
    Een spel waarvan uit elk district éen jongen en éen meisje tussen de 12 tot 18 jaar,moeten vechten om hun leven.
    Het Capitool wil de districten daarmee laten zien dat zij de baas zijn.
    Nu nog steeds honderd jaar later is daar niets van verandert.
    De 100ste hongerspelen moest iets speciaals zijn dit jaar.


    :The fourth quarter telling;
    Dit jaar is het de 4de keer dat er iets speciaals zal gebeuren,maar dit blijft nog even geheim,tot in de Arena.
    .



    Ingevuld

    District 1 - luxeproducten voor het Capitool
    Mentor: Jack Harris Varney Rowboats
    -Felice Lucy Beaton Druella
    -Travis Jason Beaton Porcelainn

    District 2 - Wapens en vredesbewakers
    -Viviënne Xandra LazerxClove
    -Oliver Alexander Rhine. Ollivander

    District 3 - Technologie
    - Rae Jade Fox HurtedHeart
    -

    District 4 - Visserij
    MentorAnnabelle Nevaeh Cresta; Ollivander
    - Mary-Ella Ophelia OdairRowboats
    -
    District 5 - Medisch onderzoek:
    - Lacey Flore JonesArriver
    -

    District 6 - DNA mutaties en manipulaties:
    - Amélie 'Amy' Decroix Druella
    -
    District 7 - Hout:
    - Perenelle Claudine Hoffman Porcelainn
    - Alexander Elliot Jackobs Nyan

    District 8 - Textiel:
    -
    - Désiré Adams EssieLove123
    District 9 - Graan:
    - Annabella Clae Harisson Beckett
    -

    District 10 - Vee:
    - Alison Carli Hale Appelboompje
    -

    District 11 - Landbouw:
    - Avery Flora Mellisia Pine EvergreenKwijt
    -

    District 12 - Steenkool:
    -
    -



    Invullen

    District of Mentor van :
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Distric's aandenken:
    Familie :
    Sterke punten in de arena:
    Zwakke punten in de arena:
    Extra:


    Regels
    - Minimaal vijf regels.
    -GEEN perfecte personages. Iedereen heeft wel een zwaktepunt, en niet iedereen is goed met wapens. Ook is niet iedereen 16 of ouder, ik zou graag ook wat jongere tributen willen.
    -Reservaties blijven maar 2 dagen staan
    -Gelieve mensen die wat ervaring hebben.
    - Speel niet voor een ander.
    - Wel realistisch en eerlijk spelen
    -Je mag dingen afspreken met andere mensen ,maar doe dit gelieve in het praattopic (komt nog)
    - Net zoals in de Hunger Games ben je dood, blijf je dood. Je kan niet op de een of andere magische reden weer tot leven komen.
    -Ik ben de enige die de Topics opent tenzij ik er iemand voor aanwijs
    -...


    Als er vragen zijn mogen die gesteld worden.
    °Ik trek vanaf ze in de arena zijn iedere week 1 of mischien 2 lootjes.Ik stuur diegene die getrokken dan is een privé bericht en diegene moet zijn dood schrijven mijn personages zullen er ook in zitten en er word ook niemand voorgetrokken.
    °We beginnen met het moment van de boete
    °Ik zal later meerde uitleg geven over de arena.
    °Als er een nieuw topic geopend word zal ik jullie allemaal Gb'en.
    °Als je niet meer wil/kunt meedoen om een reden,mag je het aan me melden.
    °...


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 18 jan 2013 - 17:41 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Rowboats schreef:
    (...)

    Yay. Lene als mijn mentor. Awesum. :Y) Je zou oude Annie moeten maken, da's Ella's grootmoeder. ^^ XD


    Dat is eigenlijk een goed idee. Le me think of that...


    kindness is never a burden.

    Mag ik de jongen van District 4 & 6?

    [ bericht aangepast op 2 jan 2013 - 13:23 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Mag ik het meisje van 3 reserveren?


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Druella schreef:
    Omg you know me so well omg omg < 33333333333


    Your just to predictable, my precious


    Don't be like the rest of them, darling

    District of Mentor van: District 3
    Volledige naam: Rae Jade Fox
    Leeftijd: 16
    Uiterlijk:


    Rae (Rachelle) is een mooi meisje met chocolade bruine ogen en prachtige bruine haren. Haar haren zijn heel makkelijk en je kan er alles mee. Ze zijn nooit pluizig of statisch dus dat is al een groot voordeel. Rae je een dun meisje, maar niet uitgemergeld. Ze is ook niet heel lang ze haalt net aan de 1.69. Ze heeft mooie volle lippen, mar door haar haaren ogen en haar iet wat getinte huid zal ze niet snel opvallen.
    Karakter: Rae haar achternaam is Fox wat Vos betekent. Vossen zijn sluw dat is Rae eigenlijk niet. Iets wat ze wel van de vos heeft is dat ze heel erg slim is. Ze kan alles bedenken als ze goed nadenkt. Ze heeft ook een vrij grote fantasie en kan haar eigen dromen samenstellen. Hierdoor kan ze vaak afwezig zijn omdat ze aan het dagdromen is. Toen Rae's broer stierf in de hungergames was ze helemaal van de wereld geslagen en sneakde in de fabrieken waar ze wapens vond en er mee oefende. Ook hielp ze haar broer. Just in case. Rae is heel betrouwbaar en onwijs trouw als je haar eenmaal hebt. Har vertrouwen. En vriend is een vriend en die laat je niet stikken. Een vriend is er om je hand vast te houden tot je sterft. Een beste vriend is er om naast je te liggen met dezelfde wonden. Rae heeft genade en zal geen kleine kinderen doden. Dat kan ze niet aanzien. Ze zal alleen vechten om zichzelf te verdedigen. Nooit uit zichzelf. Tot de meeste heeft ze toch echt een hart.
    District's aandenken:


    Dit juweel wat ze om haar nek zou dragen is heel veel waard. Het is al jaren in de familie. Al ruim 100 jaar. Misschien zelfs langer.
    Familie:
    Moeder Eliza Dyna Parker: Leeft
    Vader James Fox : Leeft
    Zus Felicity Fox: Leeft
    Zusje Liliana Rue Fox : leeft
    Zusje Espen Lana Fox: Leeft
    Broertje Ayden Samuel Fox: Leeft tweeling broertje. Ze is 15 minuten ouder
    Broer Jay Waren Fox: Overleden bij de vorige Hungergames
    Ze heeft een grote familie
    Sterke punten in de arena: Rae is een heel slim meisje en weet altijd wel een uitweg te bedenken. Iets wat heel erg handig is. Ze is samen met haar moeder verpleegster. Ze helpt de mensen die tussen de machines komen in haar district. Mensen die asbest hebben en meerdere dingen. Hierdoor heeft ze ook kennis over genezende planten en bessen. Maar ook wat giftig is en wat niet. Ze traint voor de zekerheid voor de Hungergames. Ze wilt niet dat haar zusjes gekozen word dus ze heeft geleerd te meswerpen en met een pijl en boog om te gaan. Ze kan opzich ook met een zwaard omgaan. Ook is ze heel snel en kan goed klimmen. Dat komt omdat haar huis dicht bij een klein bosje staat. Er staan ruim 20 bomen en daar sprong ze graag als klein kindje doorheen.
    Zwakke punten in de arena: Met een speer of een bijl kan ze niet omgaan. Ook geeft ze niet snel vertrouwen en zal ze dus misschien geen of niet snel vertrouwen geven. Verder is ze bang in het donker dus zal ze sneller overwegen om een vuurtje te maken.
    Extra: Ze vind het moeilijk om vrienden te maken.

    [ bericht aangepast op 2 jan 2013 - 14:09 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    District: 2
    Volledige naam: Oliver Alexander Rhine.
    Leeftijd: 17
    Uiterlijk:




    Douglas Booth.
    Oliver is toch wel groot. Hij meet 1 meter 85 en is gespierd door het vele trainen en het werk die hij voor zijn vader verricht. Zijn haar is donkerbruin met een blonde lok ertussen. Hij heeft redelijk zware wenkbrauwen en een stoppel baardje. Zijn ogen dragen een hazelnootbruine kleur en Oliver houd van zijn ogen. Hij vind dat ze een mooie kleur hebben en gelooft dat de ogen de poorten naar het ziel zijn. Aubree heeft net dezelfde kleur ogen.
    Wanneer Oliver denkt aan zijn familie of aan District 2 in het algemeen kijkt hij erg gepijnigd alsof het hem martelt in zijn hoofd.
    Karakter: Oliver is een erg stil persoon. Hij zal niet meteen bondgenoten maken tenzij zijn mentor hem zelf van wel. Doch luistert hij niet altijd naar wat andere zeggen. Hij doet soms zijn eigen ding en is ook erg koppig. Maar Oliver kan ook erg gezellig en charmant zijn, wanneer je hem beter kent. maar dan moet je wel zijn vertrouwen gewonnen hebben anders zal je enkel Olivers stille en norse kant zijn.
    District's aandenken: Een medaillon met daarin een foto van hem en zijn vriendin, Aubree.
    Familie: - Moeder: Felicity Jones
    - Vader: Hunter Rhine
    - Stiefvader: Jordan Parker
    - Zus: Amelia -21 jaar oud-
    - Zus: Eliane -16 jaar oud-
    - Broer: Jonah -7 jaar oud-
    - Halfbroer: Liam -3 jaar oud-
    Oliver's ouders Felicity en Hunter gingen uit elkaar toen hij 10 was, 7 jaar geleden dus. Drie jaar later hertrouwde Felicity Jones met een aardige man genaamd Jordan Parker en samen kregen ze er een zoontje bij genaamd Liam. Desondanks Jordan heel aardig is kan Oliver niet erg opschieten met de nieuwe man van zijn moeder en brengt hij meer tijd door bij Aubree en zijn vader dan bij het grote gezin van Olivers moeder.
    Olivers vader woont niet in het centrum van District 2 maar meer aan de randen. Hij is niet goed meer te been door een gevaarlijke val van het dak en heeft dus ook geen werk meer. Vooral Oliver zorgt voor inkomen voor zijn vader met wat hulp van Aubree.
    Sterke punten in de arena: Oliver kan zoals de meeste Beroeps uitstekend overweg met wapens en dan het best met een zwaard. Hij kan snel en doodstil moorden met het wapen. Ook is hij erg sterk en kan worstelen.
    Zwakke punten in de arena: Oliver is niet bepaald een strategisch persoon. Hij is nogal impulsief en stort zich dan ook snel in gevechten.
    Extra: Hij heeft een vriendin, Aubree en ze zijn al twee jaar samen. Desondanks Oliver zich vrijwillig als tribuut aanbood zal hij er alles aan doen terug bij Aubree te komen. Zij heeft het grootste vertrouwen in hem maar hij denkt steeds maar aan wat er zou gebeuren mocht hij niet terugkomen.

    [ bericht aangepast op 18 jan 2013 - 11:28 ]


    kindness is never a burden.

    Bastard schreef:
    District: 2
    Volledige naam: Timothy Alexander Rhine.
    Leeftijd: 17
    Uiterlijk:




    Douglas Booth.
    Karakter:
    District's aandenken: Een medaillon met daarin een foto van hem en zijn vriendin, Aubree.
    Familie: - Moeder: Felicity Jones
    - Vader: Hunter Rhine
    - Stiefvader: Jordan Parker
    - Zus: Amelia -21 jaar oud-
    - Zus: Eliane -16 jaar oud-
    - Broer: Jonah -7 jaar oud-
    - Halfbroer: Liam -3 jaar oud-
    Timo's ouders Felicity en Hunter gingen uit elkaar toen Timo 10 was, 7 jaar geleden dus. Drie jaar later hertrouwde Felicity Jones met een aardige man genaamd Jordan Parker en samen kregen ze er een zoontje bij genaamd Liam. Desondanks Jordan heel aardig is kan Timo niet erg opschieten met de nieuwe man van zijn moeder en brengt hij meer tijd door bij Aubree en zijn vader dan bij het grote gezin van Timo's moeder.
    Timo's vader woont niet in het centrum van District 2 maar meer aan de randen. Hij is niet goed meer te been door een gevaarlijke val van het dak en heeft dus ook geen werk meer. Vooral Timo zorgt voor inkomen voor zijn vader met wat hulp van Aubree.
    Sterke punten in de arena: Timo kan zoals de meeste Beroeps uitstekend overweg met wapens en dan het best met een zwaard. Hij kan snel en doodstil moorden met het wapen. Ook is hij erg sterk en kan worstelen.
    Zwakke punten in de arena: Timo is niet bepaald een strategisch persoon. Hij is nogal impulsief en stort zich dan ook snel in gevechten.
    Extra:

    Karakter, uiterlijk beschrijven en extra doe ik deze avond na het schaatsen nog en de mentor vul ik vanavond of morgen in. (:


    Hij heeft een vriendin? Noh!


    help

    Rowboats schreef:
    (...)

    Hij heeft een vriendin? Noh!

    (no_chears)


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik vul vanavond het meisje voor 6 in, ga zo werken. (:


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Alles is staat erop ;3


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Oké nog een vraagje wanneer zouden jullie willen beginnen?

    En nog een vraagje hoe willen jullie je openings ceremonie kleren hebben? Zouden jullie dan willen overleggen met je districts partner en de ideën naar mij toesturen? Ik zal er een schets van maken dan en dat zorgd voor meer inlevings vermogen ^^ : filmpje voor ideën te geven. En denk eraan het mag heel speciaal zijn ;3


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    HEEEEEEEEEY ELLIE
    YAY <3


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Druella schreef:
    HEEEEEEEEEY ELLIE
    YAY <3


    Kom je ook ergens achter Mitshy? x'D

    Ik vul mijn personages zometeen in :3


    Don't be like the rest of them, darling

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    Kom je ook ergens achter Mitshy? x'D

    Ik vul mijn personages zometeen in :3

    Hahahahaha nou stfu. x'D
    En ik ook, als ik wat inspiratie heb. x3


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Druella schreef:
    (...)
    Hahahahaha nou stfu. x'D
    En ik ook, als ik wat inspiratie heb. x3


    You know I love you, en als jij ook van mij houd kun je wel tegen een stootje -gayhand-

    Ik ben chips aan het eten :3 Dus ik ga zometeen wel opzoek naar plaatjes.


    Don't be like the rest of them, darling