• 1 eeuw geleden werd er een opstand tegen het Capitool gehouden in Panem.
    13 Districten vochten om hun vrijheid,maar helaas.Ze verloren.
    Het Capitool had district 13 totaal van de kaart geveegt en organiseerde de Honger Spelen.
    Een spel waarvan uit elk district éen jongen en éen meisje tussen de 12 tot 18 jaar,moeten vechten om hun leven.
    Het Capitool wil de districten daarmee laten zien dat zij de baas zijn.
    Nu nog steeds honderd jaar later is daar niets van verandert.
    De 100ste hongerspelen moest iets speciaals zijn dit jaar.


    :The fourth quarter telling;
    Dit jaar is het de 4de keer dat er iets speciaals zal gebeuren,maar dit blijft nog even geheim,tot in de Arena.
    .



    Ingevuld

    District 1 - luxeproducten voor het Capitool
    Mentor: Jack Harris Varney Rowboats
    -Felice Lucy Beaton Druella
    -Travis Jason Beaton Porcelainn

    District 2 - Wapens en vredesbewakers
    -Viviënne Xandra LazerxClove
    -Oliver Alexander Rhine. Ollivander

    District 3 - Technologie
    - Rae Jade Fox HurtedHeart
    -

    District 4 - Visserij
    MentorAnnabelle Nevaeh Cresta; Ollivander
    - Mary-Ella Ophelia OdairRowboats
    -
    District 5 - Medisch onderzoek:
    - Lacey Flore JonesArriver
    -

    District 6 - DNA mutaties en manipulaties:
    - Amélie 'Amy' Decroix Druella
    -
    District 7 - Hout:
    - Perenelle Claudine Hoffman Porcelainn
    - Alexander Elliot Jackobs Nyan

    District 8 - Textiel:
    -
    - Désiré Adams EssieLove123
    District 9 - Graan:
    - Annabella Clae Harisson Beckett
    -

    District 10 - Vee:
    - Alison Carli Hale Appelboompje
    -

    District 11 - Landbouw:
    - Avery Flora Mellisia Pine EvergreenKwijt
    -

    District 12 - Steenkool:
    -
    -



    Invullen

    District of Mentor van :
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Distric's aandenken:
    Familie :
    Sterke punten in de arena:
    Zwakke punten in de arena:
    Extra:


    Regels
    - Minimaal vijf regels.
    -GEEN perfecte personages. Iedereen heeft wel een zwaktepunt, en niet iedereen is goed met wapens. Ook is niet iedereen 16 of ouder, ik zou graag ook wat jongere tributen willen.
    -Reservaties blijven maar 2 dagen staan
    -Gelieve mensen die wat ervaring hebben.
    - Speel niet voor een ander.
    - Wel realistisch en eerlijk spelen
    -Je mag dingen afspreken met andere mensen ,maar doe dit gelieve in het praattopic (komt nog)
    - Net zoals in de Hunger Games ben je dood, blijf je dood. Je kan niet op de een of andere magische reden weer tot leven komen.
    -Ik ben de enige die de Topics opent tenzij ik er iemand voor aanwijs
    -...


    Als er vragen zijn mogen die gesteld worden.
    °Ik trek vanaf ze in de arena zijn iedere week 1 of mischien 2 lootjes.Ik stuur diegene die getrokken dan is een privé bericht en diegene moet zijn dood schrijven mijn personages zullen er ook in zitten en er word ook niemand voorgetrokken.
    °We beginnen met het moment van de boete
    °Ik zal later meerde uitleg geven over de arena.
    °Als er een nieuw topic geopend word zal ik jullie allemaal Gb'en.
    °Als je niet meer wil/kunt meedoen om een reden,mag je het aan me melden.
    °...


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 18 jan 2013 - 17:41 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Nyan schreef:
    Nee ze is super :3


    Dankje ^^


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    District of Mentor van : District 11
    Volledige naam: Avery Flora Mellisia Pine Evergreen
    Leeftijd: 16 Jaar
    Uiterlijk:
    Karakter: Avery is heel zorgzaam, vooral tegen jonge kinderen. In Avery's ogen is verraad het ergste wat je een mens kan aandoen, en zal het zelf dus ook nooit doen. Ze houdt veel van de natuur en planten, en hoopt dan ook op een arena die vooral bestaat uit bos. Wel kan ze zich soms een beetje teveel laten meeslepen als het bijvoorbeeld goed gaat met de jacht, en wordt ze roekeloos. Verder is ze wel aardig, maar wantrouwig, en haat ze sinds de boete vreemdelingen.
    District's aandenken:
    Familie: Haar vader heeft Avery nooit gekend, maar hij schijnt een goede man geweest te zijn. Vraag naar de vader van Avery Evergreen, en je wordt overspoeld met goede verhalen. Hij is helaas overleden, gedood door Vredebewakers tijdens de verschrikkelijke opstanden, vlak voor Avery's geboorte. Een van de erge dingen is nog wel dat hij zelf niet eens vocht, maar mensen probeerde te helpen. Na een lange rouwperiode is Avery's moeder er wel boven op gekomen, soort van, en samen groeiden ze in armoede op. Op Avery's 7e, ontmoette haar moeder een andere man, met kind. Dat kind is zo goed als het broertje van Avery geworden. De stiefvader zelf, werd na een tijdje opgepakt voor openbare dronkenschap. Voor de 25ste keer. Toen is hij verdwenen. Tot Avery's moeder heel ziek werd. Het begon rond Avery's 14 levensjaar. Haar moeder werd zwaar vermoeid, en ziek. Vlak na de boete is ze overleden. Avery heeft het gevoel dat zij de schuldige is, omdat ze denkt dat het de stressbom die op haar afgeworpen werd, omdat Avery moest vechten voor haar leven, haar de das heeft omgedaan. Ook voelt ze zich schuldig dat ze nu niet meer voor haar broertje kan zorgen. Die is in een weeshuis gestopt.
    Sterke punten in de arena: Avery kan goed met planten omgaan, en goed koken! Ze heeft veel ervaring, van haar leven in District 11. Ook kan ze goed in bomen klimmen, en is ze vrij georiënteerd, omdat ze in District 11 hoog in de bomen tekens gaf wanneer het eten klaar was, of wanneer er pauze is etc. Ze kan van boom naar boom springen.
    Zwakke punten in de arena: Ze heeft zware afkeer in mensen doden, en ze is ook niet zeker of ze wel in staat is om dat te doen. Verder heeft ze niet veel ervaring met wapens, hetgeen wat ze het best kan zijn toch wel messen gooien, waar ze niet echt uitzonderlijk goed in is, maar voor de rest heeft ze geen kennis.
    Extra: -

    [ bericht aangepast op 4 jan 2013 - 16:58 ]


    Tijd voor koffie.

    Ik denk dat als ik thuis kom, ik nog een meisjesrol wil doen (nerd)
    If that's okay with you :')


    You're just wasted and thinking about the past again, darling you'll be okay.

    Ok c:


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    District of Mentor van : deelnemer district 10
    Volledige naam: Alison Carli Hale
    Leeftijd: 15
    Uiterlijk:
    Karakter: Alison is iemand die niet altijd even zeker is van haar zaak, ondanks dat is het niet iemand die dit ook snel laat doorschemeren. Haar mondje heeft bijna altijd wel een weerwoord klaar, iets wat vaak wel maar niet altijd in Alison haar voordeel werkt. Verliefd is het meisje nooit geweest en ze vreesd dit ook niet meer te kunnen worden, ookal vecht ze ervoor om door de spelen heen te kunnen komen. Ze weet niet heel veel van planten of vechten maar is vast besloten om zo hard als ze kan te trainen zodat ze alsnog een grote kans maakt om uit de spelen te kunnen komen. Met messen is ze verschrikkelijk maar een pijl en boog kunnen bij haar nog wel van pas komen.
    Distric's aandenken:
    Familie : Alison leeft met haar moeder en haar vader. Verder heeft ze 2 jongere zusjes, een tweeling hier is er helaas nog maar 1 van over.
    Sterke punten in de arena: Alison is erg creatief en weet zich vaak op een of andere manier wel ergens uit te werken. Verder heeft ze kleine ervaringen met een pijl en boog, ze is geen prof maar de basistechniek zit erin.
    Zwakke punten in de arena: Ze is een ramp met messen, ze weet ze nooit op de juiste manier te hanteren en te gebruiken zodra het nodig is.
    Extra:


    De rest is in onderhoud qq
    mijn inspiratie is een beetje op qq


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Mag ik het meisje van vijf reserveren?


    That is a perfect copy of reality.

    District of Mentor van: Deelnemer District 7.
    Volledige naam: Perenelle Claudine Hoffman.
    Leeftijd: 13 jaar.
    Uiterlijk: Ze heeft een lief, rond gezichtje, bruin-groene ogen en bruin haar. (Face Claim: Mackenzie Foy)



    Karakter: Perenelle is erg schuchter en voelt zich nooit ergens goed thuis. Al vanaf ze haar eerste stap in haar school zette word ze gepest omdat ze volgens haar klasgenoten ''anders'' is. Hier trekt ze zich echter niks van aan; ze probeert gewoon haar eigen leven te leiden en daar plezier in te hebben. Ze is lief en onschuldig, doet nog geen vlieg kwaad en zorgt goed voor de mensen van wie ze houdt. Van kleins af aan heeft ze haar moeder geholpen met het verzorgen van haar kleine broertje, aangezien haar vader de hele dag, en soms zelfs nacht, het bos in was om hout te hakken. Op haar 10e heeft haar vader een verschrikkelijk ongeluk gehad in het bos en is zo om zijn leven gekomen. Sindsdien is haar moeder veranderd in een emotioneel wrak en staat Perenelle alleen voor de opvoeding van haar broertje. Haar moeder heeft nu zelfmoordneigingen en dat maakt het voor Perenelle alleen maar moeilijker om ervoor te zorgen dat haar broertje gezond blijft. Dit maakt haar weer wat volwassener voor haar leeftijd. Nu ze te horen heeft gekregen dat ze mee moet doen in the Hunger Games, vreest ze meer voor het leven van haar broertje dan voor haar eigen, en hoopt ze dat haar moeder eindelijk haar ogen opent en voor haar zoontje zorgt.
    Distric's aandenken: De speen van haar kleine broertje. Omdat ze bang is dat ze hem kwijt zal raken, heeft ze hem aan een ketting gehangen.
    Familie :
    -Moeder ~ leeft nog.
    -Broertje ~ leeft nog.
    -Vader ~ overleden.
    Sterke punten in de arena: Ze is klein, kan snel bewegen en is goed met het klimmen in bomen. Ook kan ze goed koken, het enige probleem hier is dat ze wel eerst de goede ingredienten moet zien te vinden.
    Zwakke punten in de arena: Ze kan absoluut niet met wapens omgaan en is veel te bang om te moorden. Hierdoor stelt ze zich zwak op en kan als makkelijk doelwit gezien worden.
    Extra: /


    You're just wasted and thinking about the past again, darling you'll be okay.

    District of Mentor van:Girl Tribute District 5.
    Volledige naam: Lacey Flore Jones
    Leeftijd:17
    Uiterlijk:


    Karakter:
    Lacey is een meisje dat doet dat ze zelf wil, en personen die haar zeggen dat ze het anders moet doen negeert ze volledig. Alleen als het om leven of dood gaat luistert ze naar je. Verder is Lacey een energiek meisje, dat een groot doorzettingsvermogen heeft. Ze kan er niet tegen als andere mensen lijden, en zal daarom snel te hulp schieten als er hulp nodig is. Tegen andere is Lacey niet gemeen, maar ook niet heel aardig, ze doet gewoon normaal. Ze is alleen aardig tegen je als ze weet dat je ook echt aardig bent, en niet doet alsof.
    Distric's aandenken:
    Deze ring die ze kreeg toen ze zestien werd, haar tweelingzus kreeg dezelfde.
    Familie:
    *Moeder: Leeft nog.
    *Vader: Leeft nog.
    *Tweelingzus: Leeft nog.
    *Broer: Leeft nog.
    Sterke punten in de arena:
    Lacey kan overweg met pijl en boog en een mes, en ze kent ook redelijk wat verschillende tecknieken om iemand te vermoorden. Haar vader heeft haar, haar zus en haar broer vroeger al een aantal overlevingstechnieken geleerd, voor als ze ooit is in de hunger games zouden zitten. Daardoor weet Lacey nu hoe ze moet overleven, voorlopig.
    Zwakke punten in de arena:
    Ze is een lang meisje, en kan zichzelf dus minder snel verstoppen dan een kleiner iemand. Hierdoor wordt ze veel sneller gezien door anderen, en heeft ze dus ook sneller de kans om geraakt te worden door een speer of een pijl etc. Verder is ze ook niet goed in bomen beklimmen, zelfgemaakte wapens maken of een goede schuilplek vinden. Uiteindelijk lukt het haar wel, maar wel nadat ze het een paar keer fout heeft gedaan.
    Extra:
    -

    [ bericht aangepast op 1 jan 2013 - 18:45 ]


    That is a perfect copy of reality.

    [ bericht aangepast op 1 jan 2013 - 18:04 ]


    That is a perfect copy of reality.

    I would like de jongen uit 2 of 4, wat jou beter schikt. (;


    kindness is never a burden.

    V0oor mij is het al gelijk ;3 moet ik je bij de jongen van 2 plaatsen dan of heb je toch liever 4 ?


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Nyan schreef:
    V0oor mij is het al gelijk ;3 moet ik je bij de jongen van 2 plaatsen dan of heb je toch liever 4 ?


    Doe maar 2 en de mentor van 4 als dat kan? (: Heb ik van beide. Hehe :Y)


    kindness is never a burden.

    ^^ ok


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Best grappig eigenlijk dat nog niemand district 12 heeft genomen .


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Bastard schreef:
    (...)

    Doe maar 2 en de mentor van 4 als dat kan? (: Heb ik van beide. Hehe :Y)


    Yay. Lene als mijn mentor. Awesum. :Y) Je zou oude Annie moeten maken, da's Ella's grootmoeder. ^^ XD


    help