• One direction, de wereldberoemde boyband die op zeer korte tijd aan popularitait won. Ze worden aanbeden door duizenden fans en ze beleven de droom die ze altijd al wouden. Het moet dus wel een zegen zijn, maar niemand die er aan dacht dat het sterrendom ook een keerzijde had.
    Naast Lovers staan ook haters en een wel heel op geldbewuste management. De jongens willen niemand teleurstellen en willen zowel het management als hun fans en haters tevreden te stellen. Is het wel gezond om zo jong beroemd te worden? Elk van hen komt steeds dieper de put in. Elk van hen heeft zijn eigen probleem. Hoelang nog voor iemand van hen zelfmoord als enige uitweg ziet? Wie zal hen helpen voor het te laat is?


    (Slecht intro :s)


    I can be selfish, be so impatient
    Sometimes I feel like Marilyn Monroe
    I'm insecure, yeah, I make mistakes
    Sometimes I feel like i'm at the end of the road

    I can get low, I can get low
    Don't know which way is up
    Yeah, I can get high, I can get high
    Like I could never come down

    Call it a curse!
    Or just call me blessed
    If you can't handle my worst
    You ain't getting my best
    Is this how Marilyn Monroe felt?
    Must be how Marilyn Monroe felt

    Om de zoveel tijd plaats ik een artikels waarin 1D wordt afgekraakt of verafgood. Op deze artikels moet je inspelen. Deze artikels kunnen krantenartikels, blogberichten, tijdschriften enz. zijn.

    __________________________________________________________________________


    Rollen:

    One Direction:
    - Niall James horan - Nibug
    - Liam James Payne - xAmore
    - Zayn Jawaad Malik - SateGoddess Afwezig deze week
    - Louis William Tomlinson - Styles
    - Harry Edward Styles - xAmore

    Vrienden: (Gaan mensen helpen)
    - Curlies - Joanne Mikayla Brights
    - Nyan - Nickolas Anderson
    - Machelien - Alyss Joelle Black
    - Pebble - Elena Victoria Vasquez
    - xClove - Violet Skyler Todd

    Regels:
    Ø Je mag een relatie met een ander personage hebben, alleen als je hier toestemming van de ander voor hebt.
    Ø Seksuele teksten zijn toegestaan.
    Ø Schrijf geen actie's voor een ander persoon (De meeste vinden dat niet leuk).
    Ø Als je iets Ooc (Out of Character) wil zeggen, gebruik je de haakjes: () + {} + [].
    Ø Je mag maximum 2 personages per persoon hebben.
    Ø Geen one-liners!
    Ø Naamsverandering doorgeven
    Ø Als iemand vraagt voor een samenvatting, geef die dan ook!


    Rollentopic

    De jongens zitten samen in de hotelkamer van Niall in Londen. (Elk hebben aparte kamers, maar zitten liever bij elkaar op één kamer.)
    Ze hebben net een gastoptreden gedaan bij xFactor UK en zijn uitgeput, maar ook bang voor de slechte of goede commentaar die hen te wachten staat voor het optreden. Ze hebben hun vrienden uitgenodigd op hun hotelkamer.


    Artikels:

    One Direction terug in Xfactor

    Het was al een aantal jaren geleden sinds de vijf jongens van One Direction voor het laatst op het podium van Xfactor hebben gestaan, maar vanavond was het weer zover.
    Met hun nieuwe hit Kiss you lieten ze de hele zaal op hun kop staan. Toch viel het ons op dat een paar jongens wat meer aan hun stem moeten werken, zoal Niall Horan en Harry Styles. Verschillende toeschouwers beweerden dat ze helemaal off-key waren. Natuurlijk waren er ook toeschouwers die hier helemaal niet mee eens waren, maar wat verwacht je anders van een bende fans die helemaal opgegeild worden door hun idolen. Laat de jongens wat kattengeluiden maken en de fans beweren meteen dat ze te vergelijken zijn met de beatles.
    Bronnen hebben ook vermeld dat Louis Tomlinson dronken het podium was afgestapt.


    Harry’s nieuwe vlam?
    One Direction bandlid, Harry Styles is gespot met een onbekend meisje. Verschillende fans en journalisten hebben het jonge koppel hand in hand zien wegrennen. De drukte werd hen waarschijnlijk wat teveel nadat Harry handtekeningen zat uit te delen aan zijn vrouwelijke fans. Misschien een nieuwe liefde? Waarschijnlijk wel, want Harry Styles staat nu eenmaal bekend als de manwhore van de band.
    Het was de fans ook niet ontgaan dat de jonge popster helemaal niet in zo’n goede beu was. Een 10-jarige fan werd afgeblaft door Harry Styles hemzelf toen ze hem vroeg voor een handtekening.
    Er is duidelijk wat aan de hand in de band. Is de roem en de faam naar zijn hoofd gestegen? Daar lijkt het op, maar de fans zijn ook slim genoeg om diva-gedrag niet goed te keuren en zullen snel hun zinnen op een beroemdheid te zetten wiens voeten nog op de grond staan.
    Eerder waren er ook al geruchten dat Liam Payne verwikkeld was in een motorongeluk, maar dit wordt duidelijk al in de doofpot gestoken.

    [ bericht aangepast op 31 dec 2012 - 20:27 ]


    Take me to wonderland

    xAmore schreef:
    Liam James Payne.

    Ik luisterde naar Elena en voelde me eventjes een klein kind dat terecht gewezen werd omdat het een lolly had gepikt. Af en toe kon ik me irriteren aan het moederlijke gedrag, maar ze was wel een schat van een meid. Ik kon me nog goed herinneren toen de jongens altijd naar mij toe kwamen voor advies, nu was mijn advies meer een risico geworden.
    "Staat er dan al een artikel?" vroeg ik aan Elena, waarna ik nieuwsgierig mijn telefoon pakte en het artikel zocht. Ah, gevonden... Ik las het door, mompelde dat wij geen katten waren en borg mijn telefoon weer op. Nou, geen kritiek op mij dit keer. Sorry, maar op dit opzicht denk ik af en toe dat het beter iemand anders kan zijn dan ik...
    "Alsof management zo lekker bezig is." bromde ik om vervolgens te zuchten. Ik sloeg mijn armen aarzelend om Elena's middel en beet even op mijn lip. Zij was wel een van de enigen die te vertrouwen was... Niet iemand die met ons omging om onze status of om roddels te verspreiden.


    Elena Victoria Vasquez.
    Ik wist dat Liam het niet altijd leuk vond als ik zo tegen hem praatte, maar ik was gewoon bezorgd om de jongens en wilde ze beschermen. 'Staat er dan al een artikel?' vroeg hij, waanra hij nieuwsgierig zijn telefoon pakte en het artikel zocht. Hij las het door en ik hoorde hem mompelen dan ze geen katten waren, waardoor ik heel zacht grinnikte. Het was eigenlijk niet grappig, maar hij zei het echt op een leuke manier, de echte Liam manier. 'Jullie zijn geen katten nee, maar het voordeel van de opmerking is wel dat ze eigenlijk zeggen dat jullie schattig zijn, want katten zijn schattig,' lachte ik zacht. Dit keer was het geen kritiek persoonlijk naar Liam toe, wat hem volgens mij wel mee viel. 'Alsof management zo lekker bezig is,' bromde hij en ik knikte beamend. De laatste tijd hadden ze veel problemen met het management, zelfs de fans leken het te merken. Hij sloeg aarzelend zijn armen om mijn middel, waardoor er een glimlach op mijn gezicht kwam en ik mijn armen om zijn middel sloeg en mijn hoofd op zijn schouder legde. Liam was echt een schat en ik wilde niet dat hem iets zou overkomen. Dat gelde ook voor de rest van de jongens, zij maakten waarschijnlijk net zo veel drama mee als Liam, of zelfs erger, maar ik kon me jammer genoeg niet delen en maar één persoon tegelijk helpen. Gelukkig hadden we een wat grotere vriendengroep, die de jongens net zo graag hielpen dan ik.

    [Heb even bij gelezen. Wat een drama zeg, I love it! Ben vanmorgen naar de dokter geweest, heb een flinke keelontsteking, dus dat wordt geen vriendengroep en alcohol voor mij vanavond :( ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Curlies schreef:
    (...)

    Joanne Mikayla Brights

    Ik kijk hem fronsend aan. ''Slaap wilt je niet terug. Je bent niet leuk genoeg.'' En ik stak mijn tong naar hem uit, waarna ik toch in de lach schoot. Ik zuchtte even en keek naar het plafond. ''Dit is het bed van Niall. Waar gaat hij dan slapen?'' dacht ik hardop na en keek Nick schuin aan. Arme Niall. Van mij mag hij me uit dit bed wegjagen en dan ga ik voor mijn part gewoon op de bank slapen. Dat maakte mij niet zoveel uit, ik had tenminste een slaapplek.


    Nickolas Anderson
    ''Slaap wilt je niet terug. Je bent niet leuk genoeg.''zei ze en stak haar tong uit en ik keek haar nep-gekwetst aan.Ze begon dan ook nog te lachen.
    ''Dit is het bed van Niall. Waar gaat hij dan slapen?'' vroeg ze dan en keek me schuin aan."Dan zal ik wel naar mijn ex de zetel gaan om te slapen."grinnik ik,ik kon overal slapenhet maakte me dus niet echt uit waar ik moest slapen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Violet Skyler Todd.

    Ik beet op mijn lip. Goddamnit, als ik Harry was geweest... Zijn twee beste vrienden hadden hem net bekend dat ze verliefd op hem waren. Beide. Ik had alles bij elkaar gegild, gehuild, gevloekt, en zou alles alleen maar verpesten. Stiekem was ik jaloers op Louis. Hij had hem gekust. Het allerliefste zou ik Lou nu een klap voor zijn kop geven, Harry zoenen, hem voor mij laten kiezen. Maar dat zou Louis' hart breken, en dat wilde ik niet. Ook al was hij een enorme egoist.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Edward Styles.

    Ik slikte toen ik Louis' woorden hoorde. "Waarom heb je het me nooit verteld?" vroeg ik hem, om vervolgens mijn hoofd lichtjes te schudden. Hij had me voorgelogen, hij had me gewoon voorgelogen... Waarom had hij het nooit gezegd?! Was ik dan zo'n slechte vriend geweest?
    "I-Ik kan het niet." zei ik, waarna de tranen me in de ogen sprongen. Het leuke was dat ik zelf met het probleem zat dat ik ze allebei wel als 'de mijne' kon zien. "En ik wil het niet..."
    Ik slikte, veegde met een ruwe beweging mijn tranen weg en duwde Violet voorzichtig aan de kant, waarna ik Niall nog een hopeloze blik toewierp en de kamer uitliep. Wat had je dan verwacht? Dat ik nu gewoon iemand ging dumpen? Dat durfde ik niet en ik kon niet eens kiezen... Het liefste sprong ik nu voor de trein.
    Ik slaakte een zucht die verschrikkelijk haperend klonk en trok mijn neus even op om vervolgens het hotel uit te lopen. Ik had een wandeling nodig... Frisse lucht deed me vast goed. Voor het gemak zou ik de paparazzi gewoon negeren...


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson
    Ik duwde iedereen aan de kant en rende Harry achterna. Het was alweer mijn schuld. "Harry!!" Ik rende het hotel uit en keek hopeloos rond. Hij mocht nu niet alleen zijn. Straks kreeg hij weer een Stemmingswisseling en ik wilde er niet eens aan denken wat er dan zou gebeuren. Nergens kon ik Harry vinden en ik gilde om de krullenbol. "Alsjeblieft! Harry." Voorbijgangers keken me raar aan maar het kon me niets schelen. Ik moest Harry vinden. Hem gerust stellen. Zegen dat alles goed zou komen.

    [ bericht aangepast op 31 dec 2012 - 17:36 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Joanne Mikayla Brights

    Ik slaakte een verontwaardigd geluidje. ''Kom op. Niemand wilt je terug!'' zei ik serieus. Nou, op een serieuze toon. Ik probeerde mijn lach in te houden, wat nog aardig lukte ook. ''Kijk. Nick. Je weet toch dat je nooit een vriendin krijgt? Niemand wilt je.'' zei ik. Ik keek hem aan met een serieuze blik. Eigenlijk hoopte ik dat hij in huilen uit zou barsten, maar dat lukte me nooit. En zeker niet bij Nick.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Violet Skyler Todd.

    Ik begreep best dat hij even alleen wilde zijn. Toen hij me een beetje aan de kant duwde, liet ik hem dan ook gewoon door. Hij had zijn rust wel even nodig. Even sloot ik mijn ogen om na te denken, maar die schoten meteen weer open toen Louis me hardhandig aan de kant duwde. Zacht gromde ik. 'En nu rent Louis achter Harry aan, kust hem opnieuw, Harry valt voor Louis in plaats van voor mij, Happily Ever After voor Larry Stylinson. Maar ik blijf achter als de heartbroken zielige trut.' mompelde ik in mezelf. Zo cliche, maar karma en God zullen het wel weer niet goed met me voorhebben. Niall compleet negerend sloot ik mijn ogen weer en vouwde mijn handen. Ik ging iets doen wat ik nog nooit had gedaan: bidden. 'Oh god, waarom? Waarom mag ik nou niet een keer even geluk hebben? Mijn familie is een puinzooi. Louis heeft One Direction, hij heeft alle andere jongens, hij heeft beroemdheid. Ik heb altijd een hard leven gehad. Als Hazz voor Lou kiest, stort onze vriendschap in en heb ik niemand meer aan wie ik alles kwijt kan. Dan heb ik niemand meer.' het begon serieus, maar het eindigde in nieuw gesnik. Wat had het ook voor zin. Ik had nooit geluk.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Nickolas Anderson
    ''Kom op. Niemand wilt je terug!'' zei ze serieus en ik keek haar aan.
    ''Kijk. Nick. Je weet toch dat je nooit een vriendin krijgt? Niemand wilt je.'' zei ze en keek me dan serieus aan.
    "Wat kan ik er nou aan doen dat meisje het 'naar bed gaan'verkeerd begrijpen,ze zijn ltijd boos als ik in slaap val."mompel ik en begin dan te lachen.
    Ik lach altijd mijn problemen en emoties weg ,maarja ik was dan ook gewoon raar.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Liam James Payne.

    Ik keek naar beneden zodat ik Elena fatsoenlijk kon aanspreken en slaakte een zachte, maar hoorbare zucht slaakte. "Nou, dat moet maar eens duidelijk worden. Ik zie niet in dat iemand hier iets schattigs uit kan halen." mompelde ik om vervolgens op het bed te gaan liggen met Elena nog steeds tegen me aangeplakt. Het gaf niets, hoopte ik. Misschien moest ik binnenkort eens gaan klifduiken of parachutespringen... Ik kon natuurlijk ook eens gaan kijken of er weer een klus gedaan moest worden zodat er nog iets te jatten viel, dan had ik ook nog iets te doen... Dadelijk even bellen dan.
    "Ik moet dadelijk nog even een telefoontje plegen." zei ik tegen Elena, waarna ik een onschuldige glimlach opplakte. Ze hoefde niet te weten dat ik contacten in de illegale handel had. Als ik ooit betrapt zou worden door iemand stond ik lekker in de kranten, maar dat gaf zo'n geweldig gevoel. Risico's... fantastisch.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Harry Edward Styles.

    Waar ik was beland? Een speeltuin. Ja, Harry Styles ging in een speeltuin op een schommel zitten mokken... Ik voelde me net een of andere depressievelling hier. Mijn ogen waren rood van het huilen en mijn hoofd hing omlaag terwijl ik voor de zoveelste keer de stoeptegels bekeek. Kinderen keken me af en toe vreemd aan, maar uiteindelijk lieten ze me wel met rust.
    "Mag ik een handtekening?" hoorde ik een zacht stemmetje naast me zeggen, waardoor ik opkeek en een meisje rond de tien jaar zag staan. Ze keek verlegen en ik trok een minachtend gezicht. "Nee, kom maar mooi naar een signeersessie toe." beet ik haar toe om vervolgens op te staan en het meisje achter te laten. Normaal gesproken reageerde ik me nooit af op fans en deed ik mijn best voor ze... Shit, dat moest ik nu ook doen! Ik liep terug, griste de pen uit haar handen en krabbelde snel een handtekening op het stukje papier wat ze vast had, waarna ik de pen weer teruggaf en me weer omdraaide.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson
    Ik was uiteindelijk op de stoep voor het hotel gaan zitten. Ik had besloten dat ik Harry nu alleen moest laten met zijn gedachtes, maar als hij terugkwam wilde ik de eerste zijn die hij zag. Ik had mijn ellebogen op mijn knieën gezet en steunde met mijn hoofd op mijn handen. Mijn ogen waren geïrriteerd van al het huilen en ik had hoofdpijn. Daarbij werd ik ook nog eens moe. Allemaal dingen die de gevolgen waren van mijn gejank. Mijn gedachtes maakte overuren en ik wist het allemaal niet meer.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Whiee, en nu zijn ze allemaal alleen ;3 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [Dan gaat Violet actie ondernemen.]
    Violet Skyler Todd.

    Ik stond op. Louis was achter hem aangegaan. Als ik dat niet deed, was dat hetzelfde als tegen Harry "laat maar" zeggen. Dat kon ik niet. Snel verliet ik de kamer, en liep naar de lobby, om daar te vragen of ik de achteruitgang mocht gebruiken. De vrouw knikte, ietwat bezorgd. Waarschijnlijk omdat mijn ogen nog rood waren. De achteruitgang nemen leek me wel zo slim, aangezien Louis misschien bij de voordeur op Harry bleef wachten. Tenminste, dat was wat ik van hem verwachtte. Ik zwierf door de straten van London, hopend op enig teken van een bekende. Het maakte me niet eens uit of het Harry was of niet.
    Ineens wordt ik bijna omvergelopen door een stel gillende meiden, waarvan ik meteen weet dat ik ze moet volgen. Na een flink end lopen komen we in een soort speeltuin, en terwijl ik wacht tot de gillende meiden weg zijn ga ik eenzaam tegen een spijl van de glijbaan aanstaan. Ik moest even met hem praten. Alleen.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [dat is gemeen. ;c]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Violet pakt Lou terug voor ideestelertje ;p
    Neegrapje.
    Maar ik moest dus vroeg op bed (--' ) zodat ik vandaag de hele avond uit kon houden, en ik dacht van: wat nou als ik Violet Harry laat kussen om hem te kalmeren, en dan zijn ze meteen happy together. Volgende morgen: Louis William Tomlinson. Ik besloot om het nu maar te doen, bozer kon ik hem niet krijgen.
    Enzo. ;3 Maar misschien loopt het heel anders uit enzo. Drama hea.

    En anders: Sorry :c]

    [ bericht aangepast op 31 dec 2012 - 18:03 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.