• One direction, de wereldberoemde boyband die op zeer korte tijd aan popularitait won. Ze worden aanbeden door duizenden fans en ze beleven de droom die ze altijd al wouden. Het moet dus wel een zegen zijn, maar niemand die er aan dacht dat het sterrendom ook een keerzijde had.
    Naast Lovers staan ook haters en een wel heel op geldbewuste management. De jongens willen niemand teleurstellen en willen zowel het management als hun fans en haters tevreden te stellen. Is het wel gezond om zo jong beroemd te worden? Elk van hen komt steeds dieper de put in. Elk van hen heeft zijn eigen probleem. Hoelang nog voor iemand van hen zelfmoord als enige uitweg ziet? Wie zal hen helpen voor het te laat is?


    (Slecht intro :s)


    I can be selfish, be so impatient
    Sometimes I feel like Marilyn Monroe
    I'm insecure, yeah, I make mistakes
    Sometimes I feel like i'm at the end of the road

    I can get low, I can get low
    Don't know which way is up
    Yeah, I can get high, I can get high
    Like I could never come down

    Call it a curse!
    Or just call me blessed
    If you can't handle my worst
    You ain't getting my best
    Is this how Marilyn Monroe felt?
    Must be how Marilyn Monroe felt

    Om de zoveel tijd plaats ik een artikels waarin 1D wordt afgekraakt of verafgood. Op deze artikels moet je inspelen. Deze artikels kunnen krantenartikels, blogberichten, tijdschriften enz. zijn.

    __________________________________________________________________________


    Rollen:

    One Direction:
    - Niall James horan - Nibug
    - Liam James Payne - xAmore
    - Zayn Jawaad Malik - SateGoddess Afwezig deze week
    - Louis William Tomlinson - Styles
    - Harry Edward Styles - xAmore

    Vrienden: (Gaan mensen helpen)
    - Curlies - Joanne Mikayla Brights
    - Nyan - Nickolas Anderson
    - Machelien - Alyss Joelle Black
    - Pebble - Elena Victoria Vasquez
    - xClove - Violet Skyler Todd

    Regels:
    Ø Je mag een relatie met een ander personage hebben, alleen als je hier toestemming van de ander voor hebt.
    Ø Seksuele teksten zijn toegestaan.
    Ø Schrijf geen actie's voor een ander persoon (De meeste vinden dat niet leuk).
    Ø Als je iets Ooc (Out of Character) wil zeggen, gebruik je de haakjes: () + {} + [].
    Ø Je mag maximum 2 personages per persoon hebben.
    Ø Geen one-liners!
    Ø Naamsverandering doorgeven
    Ø Als iemand vraagt voor een samenvatting, geef die dan ook!


    Rollentopic

    De jongens zitten samen in de hotelkamer van Niall in Londen. (Elk hebben aparte kamers, maar zitten liever bij elkaar op één kamer.)
    Ze hebben net een gastoptreden gedaan bij xFactor UK en zijn uitgeput, maar ook bang voor de slechte of goede commentaar die hen te wachten staat voor het optreden. Ze hebben hun vrienden uitgenodigd op hun hotelkamer.


    Artikels:

    One Direction terug in Xfactor

    Het was al een aantal jaren geleden sinds de vijf jongens van One Direction voor het laatst op het podium van Xfactor hebben gestaan, maar vanavond was het weer zover.
    Met hun nieuwe hit Kiss you lieten ze de hele zaal op hun kop staan. Toch viel het ons op dat een paar jongens wat meer aan hun stem moeten werken, zoal Niall Horan en Harry Styles. Verschillende toeschouwers beweerden dat ze helemaal off-key waren. Natuurlijk waren er ook toeschouwers die hier helemaal niet mee eens waren, maar wat verwacht je anders van een bende fans die helemaal opgegeild worden door hun idolen. Laat de jongens wat kattengeluiden maken en de fans beweren meteen dat ze te vergelijken zijn met de beatles.
    Bronnen hebben ook vermeld dat Louis Tomlinson dronken het podium was afgestapt.


    Harry’s nieuwe vlam?
    One Direction bandlid, Harry Styles is gespot met een onbekend meisje. Verschillende fans en journalisten hebben het jonge koppel hand in hand zien wegrennen. De drukte werd hen waarschijnlijk wat teveel nadat Harry handtekeningen zat uit te delen aan zijn vrouwelijke fans. Misschien een nieuwe liefde? Waarschijnlijk wel, want Harry Styles staat nu eenmaal bekend als de manwhore van de band.
    Het was de fans ook niet ontgaan dat de jonge popster helemaal niet in zo’n goede beu was. Een 10-jarige fan werd afgeblaft door Harry Styles hemzelf toen ze hem vroeg voor een handtekening.
    Er is duidelijk wat aan de hand in de band. Is de roem en de faam naar zijn hoofd gestegen? Daar lijkt het op, maar de fans zijn ook slim genoeg om diva-gedrag niet goed te keuren en zullen snel hun zinnen op een beroemdheid te zetten wiens voeten nog op de grond staan.
    Eerder waren er ook al geruchten dat Liam Payne verwikkeld was in een motorongeluk, maar dit wordt duidelijk al in de doofpot gestoken.

    [ bericht aangepast op 31 dec 2012 - 20:27 ]


    Take me to wonderland

    Louis William Tomlinson
    Volgens mij had ik mijn wang kapot gebeten want ik proefde het bloed. Ik voelde de naald letterlijk door mijn huid glijden en hoe de draad mijn huid bij elkaar trok. "Het is al klaar." Ik opende langzaam mijn ogen maar hield nog steeds Harry zijn hand vast alsof ik elk moment dood kon gaan. Misschien kwam het door het feit dat ik violet niet meer onder ogen durfde te komen na wat ze gezegd had. Ik keek naar mijn onderarm en zag hoe de dokter er gaas overheen legde. "Het lost vanzelf op, dus je hoeft niet terug te komen."


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Edward Styles.

    Ik keek naar Louis en kon de angst bijna in zijn ogen aflezen. Het deed me echt pijn om hem zo te zien... "Dank u wel." zei ik tegen de dokter, waarna ik opstond en Louis overeind hielp. Ik hield zijn hand stevig vast terwijl ik met hem naar buiten wandelde en even slikte, voordat ik halt hield. Ik keek snel om me heen en zag dat er niemand liep dus ik drukte snel maar ruw mijn lippen op die van Louis. "Goed gedaan, Lou." prevelde ik tegen zijn lippen aan, waarna ik ze weer van hem afhaalde en hem zo onschuldig mogelijk aankeek. "Blijf je nog steeds bij me slapen?" vroeg ik hem, terwijl ik op mijn lip beet. Als ik naar Violet moest luisteren moest het ook goed gebeuren, maar ik zou later wel nog met Violet erover praten. Anders was het niet eerlijk tegenover haar.


    Reading a good book is like taking a journey.

    [En wat gaat er nu met Violet gebeuren?]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    xClove schreef:
    [En wat gaat er nu met Violet gebeuren?]


    (Dat weet jij al. ^^)


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Ja, maar ik bedoel qua slapen ;p ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Louis William Tomlinson
    Betekende dit dat Harry nu echt voor mij gekozen? De kriebels raasde letterlijk door mijn buik heen en ik knikte langzaam. Het enige wat ik nu wilde was bij Harry zijn. Al vroeg ik me toch wel af of hij ook voor mij ja gekozen als Violet het niet had opgegeven. Ik realiseerde me dat ik nog niets had gezegd zins de taxi rit en ergens wilde ik ook niet praten ik wikkelde mijn armen rond Harry zijn midden en ik drukte me tegen de krullenbol aan terwijl ik mijn gezicht in zijn nek. Ik wilde gewoon even knuffelen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    xAmore schreef:
    (...)

    (Dat weet jij al. ^^)


    [oke ik heb duidelijk wat gemist. ;o]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Styles schreef:
    (...)

    [oke ik heb duidelijk wat gemist. ;o]


    [ Ghehehe ;p ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    (*Zwijgt*
    Euh... Bij Nick? x'D Op de grond!! :\ aan de linkerkant van Harry en rechts mag Louis liggen? ;p Nee, Hazza verzint wel iets. ^^)

    Harry Edward Styles.

    Ik kon het niet helpen, maar ik moest even lachen toen Louis me een knuffel gaf en zijn gezicht in mijn nek begroef. "Eindelijk." mompelde ik zacht. Eindelijk kreeg ik weer een knuffel van hem en was alles rechtgezet. Nou ja, bijna alles... Ik moest nog iets verzinnen op het probleem met Violet. "Lou?" vroeg ik zacht. "Ik had Violet wel nog beloofd dat ze op mijn kamer mocht slapen, want ze had geen slaapplek. En ik vind het wel een beetje onredelijk als ik haar nu buitenzet." zei ik stilletjes om hem vervolgens los te laten en een kus op zijn voorhoofd te drukken. Ik glimlachte naar hem en pakte zijn hand weer vast, waarna ik met zijn vingers begon te spelen en onzeker opkeek.


    Reading a good book is like taking a journey.

    [zomaar een beetje samenzweren ;o]

    Louis William Tomlinson
    Ik verstijfde en mijn gezicht verstrakte. "Ze kan in mij kamer slapen." Zei ik nors. Als Harry nu echt nog met Violet in een bed wilde gaan liggen en verwachten dat ik er gezellig bij kroop, dacht hij dat verkeerd. Ik keek de jongens voor me met opgetrokken wenkbrauwen, afwachtend aan. Ik vroeg me af of hij wel een keuze had gemaakt. Ik snapte dat hij Violet nu niet opeens kon laten vallen. Maar haar samen met mij in zijn bed laten 'slapen' terwijl ze allebei nog gevoelens voor elkaar hadden. Hij kon toch niet van me verwachten dat ik daar om stond te springen?


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [ Lou is echt zo'n kleuter ;p maar komen ze eehm terug? Gezelliger voor de lieve pretverpester ;3 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [oke, ik wil nu echt weten wat jullie van plan zijn ;o jullie zijn gemeen ;c


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    (Misschien. ^^)

    Harry Edward Styles.

    Ik zag zijn gezicht vertrekken en meteen werd ik wat oplettender. Ik was zijn agressie niet vergeten, hoor. Sinds kort was hij agressiever dan normaal, maar ik wilde hem niet kwijt. En nu al helemaal niet meer!
    "Ja, oké..." mompelde ik zacht. Ik begreep heus wel dat hij het geen leuk idee vond om mij naast Violet te laten liggen. We voelden nog steeds iets voor elkaar en dat nam je niet zomaar weg... "Ik praat wel met haar."
    Toen Louis me met opgetrokken wenkbrauwen aankeek had ik het gevoel dat hij me niet vertrouwde, waardoor ik hem een vragende blik gaf en lichtjes mijn hoofd schudde. Als hij me niet vertrouwde kon ik toch ook niks ervan maken? Ik zuchtte en hield Louis' hand vast terwijl ik terugliep naar de wachtkamer waar Violet zat.
    "We kunnen gaan."


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson
    Zwijgend knikte ik en liet ik me meetrekken. Ik had onze liefdesverklaring toch iets anders voor gesteld. Ik keek niet naar Violet toen we terug in de wachtkamer waren en was al hellemaal niet van plan iets te zeggen. Ik wist dat ik haar moest bedanken om wat ze gedaan had, maar alsnog. Ik verstrengelde mijn vingers met die van Harry en staarde naar de grond en wachten tot we konden vertrekken.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Hoezo ik gemeen? Violet eerst, lief voor Lou. Violet was ook eerst voor slaapbuddy, dus Lou steelt Hazz steeds ! ;dp ]
    Violet Skyler Todd.

    Na een hele lange tijd wachten en nadenken over of dit de juiste beslissing was geweest, kwamen ze terug. Louis met een ietwat vertrokken gezicht, waardoor ik meteen meer oplette. 'We kunnen gaan.' zegt Harry. Ik knik. Voor zover het nog kon was mijn hart nu compleet verbrijzeld, toen ik zag dat ze hand in hand terugkwamen. Niks wat dat kon lijmen. 'Maar terug naar jouw appartement dan?' vraag ik aan Harry. Ik vroeg me af hoe het nu zou komen met mijn slaapplaats, want door deze "gift" zou Lou nog steeds stinkjaloers zijn. Zo was hij nou eenmaal.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.