• Verhaallijn
    De jongens van One Direction hebben besloten om ergens te gaan kamperen, samen met hun broers en zussen. De reden dat ze hebben besloten om ergens te gaan kamperen is omdat ze denken dat ze dan niet lastiggevallen worden door al die fans van hun. Hellaas hebben een paar 'fans' van hun gevonden waar ze naar toe gaan, en nu gaan zij er ook naar toe.

    De reden dat zij er ook naar toe gegaan zijn, is om elke nacht een van de broers of zussen te ontvoeren en dan wanneer de jongens hun gaan zoeken, ze terug te brengen, zodat One Direction hun dankbaar zou zijn, tenminste, dat denken ze.
    Natuurlijk kunnen de gene die ontvoerd zijn terugkeren en alles vertellen, maar daar hebben ze ook iets op bedacht. Elke dag en nacht doen de 'fans' hun pijn waardoor ze als ze eenmaal terugkeren of ontsnappen niks meer durven te zeggen.

    Komt One Direction achter de werkelijkheid, of zijn ze niet slim genoeg en trappen ze in het gemene spelletje van de 'fans'?



    Rollen.

    One Direction: {Minstens 18}VOL!
    Louis William Tomlinson - Styles
    Harry Edward Styles - Depay
    Liam James Payne
    - Mallory Afwezig van 29-12-12 tot 5-1-13
    Niall James Horan - nessje
    Zayn Jawaad Malik
    - Pebble

    De 'fans':{Minstens 17}VOL!
    Destiny Ray Jones - nessje
    Claerette Lucy Aclaine - Curlies
    Aria Maya Flow - Coockies
    Lucas 'Luc' Damian Adkins. - DeGeneres

    Broers/Zussen:{Minstens 14, max. 18} VOL!
    Daniëlle 'Dani' Camille Tomlinson - Arriver
    Rosalie Lauren Tomlinson - Coockies
    Elize Chloé Horan - xElounor
    Shelley Rae Horan - Arriver
    Amir Jaafar Malik - Styles
    Elisabeth "Beth" Amani Malik - Brookie
    Maddison Nadja Payne - Pebble
    Dessy Tamara Payne - Depay
    Joshua Nick Styles - DeGeneres
    Arianne Rowene Styles - Curlies

    Regels:
    - Schrijf a.u.b minimaal 4 regels.
    - Je mag max, 2 personen p.p
    - Meld het even als je je uitschrijft.
    - 16+ mag, maar hou het netjes.
    - De jongens van One Direction mogen meerdere zussen/broers hebben.
    - Reserveringen blijven 24 uur staan.
    Dit is het voor nu, er kunnen nog regels bij komen.



    Begin:

    Fans: Jullie gaan gewoon ieder apart naar die plek toe en dan komen jullie elkaar tegen, vertellen waarom jullie hier zijn en besluiten dan samen te werken.

    One Direction en Broers/Zussen: Jullie komen bij elkaar in een huis, en gaan dan met een gehuurde bus naar die vakantie plek toe. Maar eerst gaat iedereen naar het huis, het huis van De Tomlinsons.

    [ bericht aangepast op 2 jan 2013 - 15:36 ]


    That is a perfect copy of reality.

    [okeej (: komt Harry naar Rosalie of Rosalie naar Harry? ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Joshua Styles.
    Het meisje schudden direct haar hoofd en ik glimlachte geruststellend. 'Oh, echt niet? Thuis voel ik me wel fijn, of als Harry in mijn buurt is -is het ook goed. Maar als ik ergens alleen heen moet, of dingen zijn nieuw, dan ga ik het heel lastig voor mezelf maken. Net zoals ik nu heb gedaan. En nu heb ik mijn lotgenoot gevonden,' grinnikte ik zachtjes. 'Mooie naam,' glimlachte ik. 'Joshua Nick Styles, ook wel bekend als de tweelingbroer van Harry, aangenaam kennis te maken.' Mijn ogen liet ik even over het gelaat van Elisabeth glijden en kwam tot de conclusie dat ze nog best wel knap eruit zag.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [Stuur Rosalie maar naar Harry!]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Maddison Nadja Payne.
    Josh zei gedag terug, waarna hij iets tegen Harry fluisterde en naar de overkant van de kamer liep, waar het zusje van Zayn zat. Haar naam kon ik me niet helemaal meer herinneren, maar volgens mij waren we allebei erg verlegen, waardoor we elkaar nog nooit ontmoet hadden. Ik bleef alleen achter met Harry. Hem kende ik gelukkig wel, waardoor ik me wat beter op mijn gemak voelde. Ik vond het nooit leuk met vreemden te praten. 'Heb je zin in deze vakantie?' vroeg ik voorzichtig, hem vanonder mijn wimpers aankijkend.

    Zayn Javadd Malik.
    Dessy vertelde me dat ze blij was dat ze even van de fans af was, die ook bij haar voor de deur stonden, in de hoop een glimp van Liam op te vangen. 'Ja, vreselijk is dat. Ik bedoel, als het er maar een paar zijn vind ik het niet erg, maar vaak zijn het er veel meer. Ik snap dat ze er voor mij staan, maar ik vind het niet fijn dat ze mijn familie lastig vallen, omdat ik er vaak niet ben.' Ik frunnikte wat aan mijn leren jack, terwijl ik haar aankeek.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Styles schreef:


    Louis William Tomlinson
    "Iedereen, doe of je thuis bent." Glimlachte ik naar iedereen die binnen kwam druppelen. Hiermee bedoelde ik dat als ze drinken ofzo wilde. Ik dat niet voor ze ging regelen. Maandag waren de jongens wel van me gewent. Ik ging op de grote stoel zitten in kleermakerzit en bron wat met mijn sok te spelen. Maar al snel merkte ik Harry op die binnen kwam lopen. "Hazza!" Gilde ik en opende mijn armen als teken dat hij naar me toe moest komen en me moest knuffelen.


    [hazza negeert Louis gewoon ;c en wie wil er met onze ow zo geliefde Amir praten. Niet bang zijn, hij bijt niet. ;x]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Edward Styles
    Louis kwam vrolijk op me afgerend. 'Hazzaaaa!' riep hij en ik begroette hem snel met een knuffel. 'Louuuuuu!' zei ik vrolijk terug, en toen trok Josh mijn aandacht weer. Hij wees naar het zusje van Zayn, en liep naar haar toe.
    Het zusje van Liam, Maddison als ik het me goed herinnerde bleef bij me achter toen Josh naar het zusje van Zayn ging. Arme Josh.. Hij was zo zenuwachtig, en hij had er helemaal geen reden voor. Ik hield hem nauwlettend in de gaten toen ik in gesprek ging met Maddison. 'Heb je zin in deze vakantie?' vroeg ze voorzichtig toen ze mijn vanonder haar wimpers aankeek. Ik knikte vrolijk naar haar. 'Ja, eindelijk even rust met de meest dierbare mensen in mijn leven.' zei ik grijnzend. En zo zag ik deze vakantie ook echt.
    'En jij Maddi?' vroeg ik vrolijk aan haar.

    Dessy Tamara Payne
    'Ja, vreselijk is dat. Ik bedoel, als het er maar een paar zijn vind ik het niet erg, maar vaak zijn het er veel meer. Ik snap dat ze er voor mij staan, maar ik vind het niet fijn dat ze mijn familie lastig vallen, omdat ik er vaak niet ben.' zei hij en mijn blik viel op zijn handen die een beetje aan zijn leren jack frunnikte, waarvan ik vond dat het hem ontzettend goed stond. Ik knikte begrijpend. 'Ik hou echt van Liam's fans, ze maken hem zo blij, maar iemand z'n huis moet je met rust laten.. Dat is privacy weet je.' zei ik toen ik even op mijn lip beet. Ik had het niet graag over mijn mening, of over mijn gevoelens, en nu legde ik het zo bloot voor hem.

    [ bericht aangepast op 28 dec 2012 - 23:45 ]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    (Arianne wilt met Amir praten^^ )


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Elisabeth Amani Malik

    Ik verschool me achter mijn zwarte haar en sloeg mijn ogen neer. 'Ik wist niet dat Harry een tweelingbroer had' glimlachte ik zachtjes. 'Leuk om met je kennis te maken. Dit gaat heel raar klinken, maar dit is zowel mijn langste gesprek ooit. Ik hebt het gevoel dat ik eindelijk met iemand een normaal gesprek kan voeren' vertelde ik, weer half-fluisterend. Ja, dat klonk echt raar. 'Ik.. Sorry, maar ik voel me niet zo goed' fluisterde ik en ik stond op. Snel liep ik de gang door, iedereen die daar stond negerend en ik zocht naar de wc. Al snel had ik hem gevonden, deed de deur open en deed hem weer op slot. Daar klapte ik de wc dicht en ging erop zitten. Als ik nog geen eens een paar zinnen verder kon zeggen tegen iemand, hoe moest ik dit dan inhemelsnaam gaan uithouden?


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Rosalie Lauren Tomlinson

    Ik zigzag een beetje door de mensen heen. Hoewel het huis groot was, was het toch aardig druk. Lou za ik niet en Dani was ik oo kwijt. Hopelijk zou de rust zo wel terugkeren. Waaro bleef iedereen uberhaupt staan?! Was het zo moeilijk om te gaan zitten en alles een beetje overzichtelijk te maken? Op de middelbare school was bij mij niks overzicjtelijk en nu wilde ik mij studie overzichtelijk te werk gaan. Ineens knal ik op iemand. Niet goed gezigzagt dus. Ik kijk op en zie Harry daar ineens staan. Of zijn tweelingbroer. Ik kijk Harry of Joshua een tijdje aan en kom dan tot de conclusie dat het Harry is. Dat zag ik aan zijb lichaamsstaal. 'Sorry Hazz,' glimlach ik en haal de knot weer uit mijn haren. Ik kijk opzij. 'Hoi Maddison,' begroet ik haar. Dan rixht ik me met een glimlach weer tot Harry. 'Heb je er zin in,' vraag ik hem vrolijk. Ook zie ik Lou staan. Ik grijns naar hem. Het was raar. Harry was even oud als mij, volgens mij, maar Louis was toxh echt zijn beste vriend, volgens mij. Axh leeftijd doet er niet toe.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Joshua Styles.
    Ik beet op mijn lip en keek heel even naar Harry, die nu uitgebreid met Louis stond te knuffelen, ik schudde grinnikend mijn hoofd en keek Elisabeth weer aan. 'Dan weet je het nu,' glimlachte ik. 'En niet zo veel mensen weten het, aangezien ik de verlege van ons twee ben.' Ik fronste mijn wenkbrauwen toen ik Elisabeth ineens opstond en wegliep. Had ik iets verkeerds gedaan? Nee, toch? Maar nu zat ik dus wel alleen... En eigenlijk durfde ik niet zo goed terug naar Harry omdat ik Louis een beetje te druk vind. Ik liet mezelf iets onderuit zakken en sloot mijn ogen, hopend dat het over kon gaan.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [kom maar door. ;3]

    Amir Jaafar Malik
    Ik was weer naar buiten gelopen en naast de deur tegen de muur gaan zitten en stak een sigaret op. Mijn ogen voelde zwaar, maar ik wist dat ze normaal open stonden. Ze zouden waarschijnlijk alleen rood en glanzend zijn. Ik wreef er even in en nam nog een hijs van mijn sigaret terwijl ik een deuntje neuriede en met mijn voeten mee tikten. Dit ging vast een eenzame tijd worden.

    Louis William Tomlinson
    Beledigd rolde ik met mijn ogen toen Harry me snel afwimpelde en met Maddison ging praten. Dan niet. Ik draaide me weer om en besloot weer onder de tafel te gaan liggen. Iedereen kon de pot op. Ik staarde naar het houten blad boven me en begon zachtjes te zingen. Gewoon random dingen die in me opkwamen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Arianne Rowene Styles

    Zuchtend zocht ik een weg uit de menigte naar buiten. Ik was wel een type van feesten en zo, maar hier had ik even geen zin. Vraag me niet waarom. Buiten trof ik een jongen aan die stond te roken, vast een broer van Zayn. Hopend dat hij het niet merkte ging ik voor hem staan en glimlachte. "Arianne, Styles." Glimlachte ik. Eigenlijk had ik niks aan mensen die rookten, maar Zayn rookte en was aardig. Dus hij moest toch ook gewoon aardig zijn?


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Amir Jaafar Malik
    Geschrokken keek ik op. Ik had net verwacht dat iemand me hier zou aanspreken omdat ik toch wel had verwacht dat Zayn allang verteld had aan iedereen wat voor 'slecht' persoon ik wel niet was. Ik keek op naar het meisje dat voor me stond en glimlachte even zwak toen ze zichzelf voorstelde. "Amir, Malik." Stelde dik mezelf dan ook voor en ging even ongemakkelijk met mijn hand door mijn haar.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Arianne Rowene Styles

    Ik glimlachte zwakjes terug naar de jongen, Amir blijkbaar. "Vind je het leuk? Al die mensen." Mompelde ik en keek hem schuin aan. Mijn blik verplaatste zich naar zijn sigaret. Ik vond die dingen altijd al goor eigenlijk. Maar als mensen het lekker vinden, wie houd ze dan tegen? Ik zuchtte en bekeek mijn pumps. Opeens waren die interessant. Maar dat kwam misschien omdat ik me dood verveelde. Echt dood. Ik kon niet wachten om bij die campeerplek aan te komen. Dan ging ik me gewoon vast klampen aan Harry of Josh. Misschien kwam ik nog op gang, maar ik wist het niet meer.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Maddison Nadja Payne.
    Harry knikte vrolijk naar me. 'Ja, eindelijk even rust met de meest dierbare mensen in mijn leven,' zei hij grijnzend, waardoor er bij mij ook een glimlach op mijn gezicht verscheen. 'En jij Maddi?' vroeg hij vrolijk aan me. Een lichte blos verscheen op mijn wangen bij het horen van mijn bijnaam, die eigenlijk alleen mijn beste vriendin en mijn familie voor me gebruikte. 'Ook wel, om net als jij zei, met de meest dierbare mensen in mijn leven even er tussenuit te gaan.' Op dat moment kwam Rosalie, het zusje van Louis aanlopen. 'Hoi Maddison,' begroet ze mij, waarna ik haar zacht terug begroet. Ze richt zich tot Harry en vraagt hetzelfde wat ik net vroeg. Wat ongemakkelijk sta ik erbij en stop mijn handen in de zakken van mijn vest.

    Zayn Javadd Malik.
    Dessy knikte begrijpend. 'Ik hou echt van Liam's fans, ze maken hem zo vlij, maar iemand z'n huis moet je met rust laten.. Dat is privacy weet je,' zei ze en beet op haar lip. Het was aantrekkelijk, maar ik weerhield mezelf ervan erop in te gaan. Het was nog niet heel lang geleden sinds de breuk met Perrie en heel eerlijk had ik even genoeg van relaties en al die shit. Ik knikte beamend. 'Dat klopt, maar we kunnen ze niet wegsturen of zo. Dan krijgen we alleen maar haat.'


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel