• Verhaallijn
    De jongens van One Direction hebben besloten om ergens te gaan kamperen, samen met hun broers en zussen. De reden dat ze hebben besloten om ergens te gaan kamperen is omdat ze denken dat ze dan niet lastiggevallen worden door al die fans van hun. Hellaas hebben een paar 'fans' van hun gevonden waar ze naar toe gaan, en nu gaan zij er ook naar toe.

    De reden dat zij er ook naar toe gegaan zijn, is om elke nacht een van de broers of zussen te ontvoeren en dan wanneer de jongens hun gaan zoeken, ze terug te brengen, zodat One Direction hun dankbaar zou zijn, tenminste, dat denken ze.
    Natuurlijk kunnen de gene die ontvoerd zijn terugkeren en alles vertellen, maar daar hebben ze ook iets op bedacht. Elke dag en nacht doen de 'fans' hun pijn waardoor ze als ze eenmaal terugkeren of ontsnappen niks meer durven te zeggen.

    Komt One Direction achter de werkelijkheid, of zijn ze niet slim genoeg en trappen ze in het gemene spelletje van de 'fans'?



    Rollen.

    One Direction: {Minstens 18}VOL!
    Louis William Tomlinson - Styles
    Harry Edward Styles - Depay
    Liam James Payne
    - Mallory Afwezig van 29-12-12 tot 5-1-13
    Niall James Horan - nessje
    Zayn Jawaad Malik
    - Pebble

    De 'fans':{Minstens 17}VOL!
    Destiny Ray Jones - nessje
    Claerette Lucy Aclaine - Curlies
    Aria Maya Flow - Coockies
    Lucas 'Luc' Damian Adkins. - DeGeneres

    Broers/Zussen:{Minstens 14, max. 18} VOL!
    Daniëlle 'Dani' Camille Tomlinson - Arriver
    Rosalie Lauren Tomlinson - Coockies
    Elize Chloé Horan - xElounor
    Shelley Rae Horan - Arriver
    Amir Jaafar Malik - Styles
    Elisabeth "Beth" Amani Malik - Brookie
    Maddison Nadja Payne - Pebble
    Dessy Tamara Payne - Depay
    Joshua Nick Styles - DeGeneres
    Arianne Rowene Styles - Curlies

    Regels:
    - Schrijf a.u.b minimaal 4 regels.
    - Je mag max, 2 personen p.p
    - Meld het even als je je uitschrijft.
    - 16+ mag, maar hou het netjes.
    - De jongens van One Direction mogen meerdere zussen/broers hebben.
    - Reserveringen blijven 24 uur staan.
    Dit is het voor nu, er kunnen nog regels bij komen.



    Begin:

    Fans: Jullie gaan gewoon ieder apart naar die plek toe en dan komen jullie elkaar tegen, vertellen waarom jullie hier zijn en besluiten dan samen te werken.

    One Direction en Broers/Zussen: Jullie komen bij elkaar in een huis, en gaan dan met een gehuurde bus naar die vakantie plek toe. Maar eerst gaat iedereen naar het huis, het huis van De Tomlinsons.

    [ bericht aangepast op 2 jan 2013 - 15:36 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Zayn Javadd Malik
    Dessy kwam naast me zitten en vroeg of ik er zin in had. Ik knikte naar haar. 'Ja, natuurlijk! En jij?' Ik haalde mijn IPhone 5 uit mijn broekzak toen ik die voelde trillen en klikt het smsje van mijn moeder weg, zodra ik het gelezen had. Er stond in dat ik op Amir en Beth moest passen, wat ik natuurlijk altijd doe als ik bij hun ben. Ik keek terug naar Dessy. Ergens had ik het idee dat ze me wel zag zitten, maar ik vroeg er niet naar. Als het niet zo zou zijn, zou ik een enorme blunder gemaakt hebben, en Zayn Malik maakt geen enorme blunders.

    Maddison Nadja Payne
    Verlegen liep ik achter Dessy en Liam naar binnen, waar de twee meteen verdwenen in de massa. Ongemakkelijk bleef ik staan. Wat nu? Ik herkende een aantal mensen, maar ik durfde niet op ze af te stappen. Mijn groenbruine ogen gleden door de kamer heen en ik prutste wat aan de rits van mijn rode vest. De hoofdpijn was gelukkig bijna helemaal weggetrokken en de plek waarop ik gevallen was deed niet meer zeer, tenzij ik het aanraakte. Toen ik mijn mouwen opstroopte zag ik een blauwe plek op mijn arm, dus trok de mouw meteen weer omlaag. Niemand hoefde te weten dat ik van de trap af gevallen was. Ik vond het niet leuk als mensen wisten dat ik een enorme kluns was.

    [ bericht aangepast op 28 dec 2012 - 23:06 ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    [volgens mij gaat het n allemaal door elkaar lopen en ik ben op mobiel dus ik typenlangzaam ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    (Ik ben ook op mobiel en die is nogal sloom ghehe^^)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Harry Styles
    Als antwoord op mijn vraag schudde Joshua wild zijn hoofd heen en weer. 'Mag ik niet naar huis?' vroeg hij toen hij op zijn lip beet, en daarop schudde ik wild mijn hoofd. 'Nee Josh. Ik ben hier, omdat ik tijd wilde doorbrengen met jou en Arianne, gezellig met de rest van de groep, zonder fans. Alsjeblieft. Het komt wel goed!' zei ik voor de zoveelste keer vandaag. Hij wist ook dat het goed zou komen, en dat er niks aan de hand was, omdat iedereen hem mocht.
    'Hou gewoon even vol, voor mij?' vroeg ik terwijl ik hem grijnzend aankeek.

    Dessy Tamara Payne
    'Ja natuurlijk, en jij?' vroeg hij waarna hij zijn mobiel tevoorschijn haalde en snel weer wegstopte. Oh, dus zo interessant was ik toch niet. Daarna keek hij me weer aan met zijn donkerbruine ogen. Ik knikte even waarna ik mijn lange blonde haren over mijn schouder heen gooide.
    'Ja, ik ook! Ik ben zo blij dat ik even rust heb zonder fans van Liam aan de deur.' gaf ik glimlachend toe.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Rosalie Lauren Tomlinson

    Ik lach even. Aan het enthousiasme van Harry te zien was hij Harry en niet zijn tweelingbroer. 'Hallo,' begroet ik Harry lachend. Al niet lang daarna hoor ik Louis enthousiast naar Harry schreeuwen. Ik begroet Joshua ook met een knuffel en daarna Arianna. Ik lach even en plof neer op de bank. Even de drukte uit. Ik wacht maar tot iemad naar mij komt. Volgens mij had iedereen nu een knuffel van me gehad en anders viel het niet op. Ik bind mijn haren vlug in een knot ectrek mijn benen op. De vakantie begon beginnen. En dat bracjt een laxh op mijn gezicht.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Joshua Styles.
    Ik wist ook wel dat Harry niet volmondig ja zou zeggen. Ik moest het gewoon doen. Het zou wel goed komen en dan kreeg ik de tijd van mijn leven. Zet 'm op, Josh, je kunt het, sprak ik mezelf toe. 'Ik zal het proberen, Hazza...' Ik gaf hem een zwak glimlachje en kreeg daarna een knuffel van Rosalie, als ik me niet vergiste, maar zo snel als ze weer kwam was ze ook weer verdwenen. Ik beet op mijn lip, waarna ik een 'Hoi' de groep ingooide.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Elisabeth Amani Malik

    Al snel stroomde de kamer vol, waarbij ik gelijk stopte met gitaar spelen en mijn gitaar in de gitaarkoffer deed. Ik voelde me nu zeker niet op mijn gemak. Snel dook ik weg en keek naar mijn handen, waar ik naar de lijnen keek. Langzaam liet ik mijn blik gaan over een paar meisjes, die ik al niet meer herkende. Ik kon nu wel in huilen uitbarsten, of beter nog, door de grond zakken. Al zeker omdat ik alleen zat en iedereen met elkaar stond te praten, wat ik niet erg vond maar zo viel ik ook sneller op als een meisje dat alleen zat. Eenzaam was ik niet. Stil staarde ik naar buiten, hopend dat ik op één of andere manier weg kon beamen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Maddison Nadja Payne.
    Ik zag Harry en Josh staan, waarna ik voorzichtig naar hun toe liep. 'Hoi,' mompelde ik zachtjes, eigenlijk veel te verlegen. Ik haalde een hand door mijn haar en keek naar de tweelingbroers. Soms waren ze behoorlijk moeilijk uit elkaar te halen, maar zodra je ze langer kende wist je de verschillen, waar het makkelijker door werd. Vandaag had Harry een beanie op, dus was het extra makkelijk.

    [Ik heb de rol van Maddison en Zayn afgemaakt, hij staat op de laatste pagina van het rollentopic!]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    [Ik had ook gereageerd met Dessy op Zayn haha.]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Joshua Styles.
    Een meisje, deze keer was het volgens mij een zusje van Liam, kwam op ons af en zei gedag. Ik glimlachte naar haar en zei nog een keer hoi. Vanuit mijn ooghoeken zag ik een meisje alleen zit en qua uiterlijk moest ze wel het zusje van Zayn zijn, of ze was gewoon hele goede vrienden met de jongens. Volgens mij had ze hetzelfde karakter als mij, veels te verlegen en gewoon doodsbang. Gelukkig was alles nu wel gezakt. Ik bracht mijn hoofd naar Harry's oor toe. 'Ik ga even naar haar toe,' ik wijste in de richting van het meisje, waarna ik op haar afstapte. 'Voel je -je ook niet zo op je gemak hier?'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Depay schreef:
    [Ik had ook gereageerd met Dessy op Zayn haha.]


    [Oh sorry, had er overseen gelezen, zal meteen reageren!]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Elisabeth Amani Malik

    Ik schrok op toen een jongensstem iets tegen mij zei. Toen ik de jongen bekeek, was het net Harry. Oh mijn god, had Harry een tweelingbroer? Die twee waren nu al moeilijk uit elkaar te houden. Ik schudde lichtelijk mijn hoofd. Het vreemde was dat ik nu wel de drang voelde om met de jongen te praten. Een kleine glimlach kwam op mijn gezicht. 'Ik voel me nooit op mijn gemak, zelfs niet als ik thuis ben' prevelde ik zachtjes en mijn donkerbruine ogen schoten wild heen en weer. 'Elisabeth Amani Malik' stelde ik mezelf fluisterend voor.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [wie voor Rosalie? En de fans in het bos reageren een stuk minder snel (: haha ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Harry is freeee.]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Coockies schreef:
    [wie voor Rosalie? En de fans in het bos reageren een stuk minder snel (: haha ]


    [Mijn reactie staat bovenaan pagina 8, te lui om te quoten. ^^ Haha.]


    stay safe because I like being alive at the same time as you