• Het is bijna kerstmis. Er ligt op veel plaatsen sneeuw en de kerstbomen stralen in eigenlijk elk huis al volop. YouTube heeft samen met de BBC daarom iets heel bijzonders bedacht: De bekenste YouTubers zullen samen de hele kerst verschillende shows doen voor hun geliefde publiek over de hele wereld. Dit is zowel te volgen live vanaf YouTube, maar ook live op BBC1 radio en BBC3 op televisie. De YouTubers worden allemaal uitgenodigt om in een blokhuitjespark in een bos net buiten Aberdeen te blijven om vanuit daar hun programma's te maken. Hoe zal het lopen?

    Alle bungalows beschikken over wifi, 3 slaapkamers, een badkamer en een keuken/woonkamer. Het is niet heel erg groot, maar wel erg knus. In de woonkamer staat een al opgetuigde echte kerstboom in zilver en rood en een openghaard waarvoor buiten genoeg hout ligt.
    Het geboied eromheen ligt vol met een pak sneeuw van zo'n halve meter dik, waar paden doorheen zijn geschept. Er lopen ook echt herten en rendieren rond, en andere bosdieren die niet in winterslaap zijn.
    Er is een hoofdgebouw waar alle YouTubers samen kunnen komen voor eten en gezelligheid. Dit heeft ongeveer dezelfde groote als een bungalow maar bestaat uit een grote zaal met ook eenzelfde openhaard en kerstboom, maar dan groter, vooral omdat er geen slaapkamers of keukens zijn, natuurlijk wel wifi en knusse banken en zitjes.

    De uitzendingen gebeuren vanuit de huisjes zelf, of buiten als ze dat leuk vinden. De uitzendschema's komen per dag onderaan de pagina te staan.

    YouTubers:
    - Daniel Howell 'Dan' - Sylvesti
    - Alexa Losey 'Lex' - Seaver
    - Jackson Frayn Harries 'Jack' - Bonacieux
    - Zoë Sugg 'Zoella' - Lifeisajoke
    - Matt Greening 'Matt' - RabidKiller
    - Carli Bybel 'Carli' - xkimx124
    - Kennedy Bandit 'Bandit' - MASTERCHIEF
    - Haley Nelson 'Nell' - Sasquatch
    - Phillip Lester 'Phil' -
    - Finnegan Harries 'Finn' - Ademir

    Bungalow indeling(per 3):
    Bungalow 1:
    - Dan
    - Phil
    -

    Bungalow 2:
    - Lex
    - Matt
    - Bandit

    Bungalow 3:
    - Zoella
    - Carli
    - Nell

    Bungalow 4:
    - Jack
    - Finn
    -

    Rollentopic
    Topic 1
    Topic 3

    Regels:
    - Minimaal 8 regels schrijven, dat is niet heel erg moeilijk. Voeg dingen toe zoals: Omgeving, gebruik tekst van andere, gevoelens, gebeurtenissen van vroeger, ...
    - Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    - OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    - Er mag best liefde tussen mensen die zelf verzonnen zijn en niet echt een karakter hebben maar natuurlijk ook tussen de rest van de schrijvers. Liefde kan niet binnen 2 uur van het ontmoeten van elkaar ontstaan. Dat groeit. Wees dus realistisch.
    - Het blijft zo lang kerst als dat deze RPG duurt, misschien dat het rond Pasen of de zomer verandert in zoiets, maar vorlopig niet
    - Reserveringen blijven 3 dagen staan.
    - Graag personages die verschillend zijn, qua karakter etc.
    - Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    - 16+ is geoorlooft.
    - Geen personages van anderen besturen. Dat is echt super irritant.
    - Alleen ik, Sylvestri, maak nieuwe speel en kletstopics aan.



    Het schema voor de uitzendingen voor deze dag:


    08.00-10.00 : Dan
    10.00-12.00 : Lex
    12.00-14.00 : Jack
    14.00-16.00 : Zoella
    16.00-18.00 : Matt
    18.00-20.00 : Carli
    20.00-22.00 : Bandit
    22.00-00.00 : Nell
    00.00-02.00 : Phil
    02.00-04.00 : Finn

    [ bericht aangepast op 18 feb 2013 - 16:46 ]


    Bowties were never Cooler

    Finnegan Harries 'Finn'
    Net toen ik nog een hap had genomen, zag ik hoe Haley precies uit een soort van trance kwam. Ze keek ons verbaasd aan waarna ze daarna met haar ogen knipperde, ‘Wow, Zoë zit je hier al lang?’ Vroeg ze waardoor ik moest grinniken. Iemand was er ook erg goed bij vandaag zeg! Daarna hoorde ik opeens hoe Zoë verontwaardigd begon te roepen dat het wel ging gebeuren en daarna haar oren afdekte, ‘Well, ofcourse it’s going to happen. As long you are happy, I believe you.’ Grijnsde ik terwijl ik haar een plagend duwtje gaf. Vervolgens nam ze weer een beet en keek me toen bedenkelijk aan, ‘Wel, is goed, dan sleur ik jou overal mee.’ Zei ze alsof het niets was en ik knikte terwijl ik daarna meteen onheil voelde opkomen toen ze begon te grijnzen. ‘Ik wist wel dat je me dat niet kon aandoen, ik ben daar veel te schattig voor.’ Zei ze terwijl ze me probeerde lief aan te kijken, ‘Whatever you want babe.’ Glimlachte ik om vervolgens het laatste stukje van mijn pistolet in mijn mond te steken. ‘Volgens mij kijk ik vanavond naar Drag me to Hell, het schijnt dat het een enge film is.’ Zei Zoë waardoor ik haar aankeek. ‘Zie maar dat je niet bang wordt, ja.’ Zei ik terwijl ik het laatste restje ontbijt van mijn bord schraapte om vervolgens recht te staan, de stoel waarop Zoë zat wat uit de weg duwde om ervoor bij te stappen en mijn bord en bestek in de gootsteen legde. Daarna pakte ik het sponsje en begon alles af te wassen om vervolgens een handdoek te pakken en het af te drogen. ‘Maar hé, als je wilt kan ik altijd binnen springen om je wakker te houden vannacht.’ Zei ze opeens waardoor ik me omdraaide en haar aankeek terwijl ik mijn bord aan het afdrogen was, ‘Durf je nog wel buiten te komen na zo’n film?’ Grijnsde ik waarna ik mijn bord en bestek op de juiste plaats weer legde. Daarna keek ik Zoë vragend aan, ‘Klaar om te vertrekken?’ waarna ik me daarna naar Haley richte die helemaal in gedachten verzonken leek, ‘Everything all right?’ Vroeg ik terwijl ik haar even bezorgd aankeek en haar en Jack daarna vroeg of ze misschien met ons mee wilden.

    [ bericht aangepast op 4 jan 2013 - 14:19 ]


    Rise and rise again until lambs become lions

    [Sowwie, ik ga een film kijken, reageer straks of morgen x]

    Haley Nelson

    Finn gegrinnik haalde me weer uit mijn gedachten, meer dan Zoë's geschreeuw. "Everthing all right?" Hij keek me even bezorgd aan en vroeg of ik mee wilde.
    Ik schraapte mijn keel en keek hen aan. "Drag Me to Hell is niet eng hoor, het had perfect een komedie kunnen zijn." Zelfs ik vond 'm niet eng en volgens mij was ik de grootste broekschijter die je tegen kon komen. "En waar gaan jullie heen dan?"
    Ik keek nieuwgierig op en keek toen naar het bord dat voor me stond. Met tegenzin prikte ik mijn vork in een champignon en stak deze in mijn mond. Ik moest toegeven, voor een persoon die champignons lust was het nog best wel te eten. Maar het zou nooit mijn favoritie etenswaar worden.
    Ik nam nog een hapje van mijn pistolet en begon daarna de rest ook maar binnen te peuzelen. De champignons spoelde ik af en toe een beetje door met chocomelk - dat verdoezelde de smaak - omdat ik ze toch nog niet zo fantastisch vond. Dat lag niet aan Jacks kookkunsten, als ik iets niet lustte, moest ik het meestal ook niet hebben.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Finnegan Harries 'Finn'
    Haley negeerde mijn eerste vraag waardoor ik haar even verbaasd aankeek, wat niet lang duude, aangezien Haley daarna vertelde over hoe niet eng Drag me to hell wel was. ‘Voor Zoë is alles een eng.’ Grijnsde ik terwijl ik een plagende blik op Zoë wierp. Vervolgens hoorde ik hoe Haley nieuwsgierig vroeg waar we heen gingen. ‘Euh, that’s actually a good question.’ Zei ik fronsend terwijl ik daarna naar Zoë keek, ‘What are we going to do? Maybe pay a visit to town?' vroeg ik terwijl ik daarna mijn blik verplaatste op Haley die met tegenzin een champignon op haar vork prikte, ‘You don’t have to eat that. If you don’t like it, just give is to Jack or me.’ Grijnsde ik waarna ik daarna naar de keukendeur liep, ‘Before we leave, wait a minute.’ En ik liep vervolgens met deze woorden de keuken uit en ging naar de badkamer, waar ik even mijn gezicht wat nat maakte, mijn haren wat fatsoeneerde en vervolgens mijn tanden poetste. Daarna zag ik in de spiegel dat ik met het ontbijt had gemorst op mijn witte shirt en zuchtte diep, ‘Typisch.’ mompelde ik tegen mezelf en liep naar mijn kamer waar ik mijn koffer nam en even erdoor rommelde om vervolgens een donkerblauwe shirt eruit te halen. Daarna ritste ik de koffer weer dicht en trok het witte shirt uit om vervolgens het blauwe shirt in mijn handen te nemen en het al wandelend naar de keuken aan te doen. ‘I’m ready.’ Zei ik terwijl ik daarna nochalant tegen de deurpost leunde.

    [ bericht aangepast op 4 jan 2013 - 18:38 ]


    Rise and rise again until lambs become lions

    Haley Nelson

    "Voor Zoë is alles een eng. Euh, that’s actually a good question. What are we going to do? Naar het stad?" vroeg Finn. Ik keek hem met een opgetrokken wenkbrauw aan. "Je vraagt me mee en weet zelf nog niet waar je naar toe gaat. Het is te merken dat je niet veel geslapen hebt," grinnikte ik.
    Ik prikte nog een champignon op mijn vork.
    "You don’t have to eat that. If you don’t like it, just give is to Jack or me." Finn liep weg. "Before we leave, wait a minute."
    Ik leunde wat naar voren en kapte al de champignons op Jacks bord, terwijl ik lief probeerde te kijken. "Het is heel lekker hoor, Jack. Ik vind gewoon champignons vies."
    Finn kwam de kamer weer in en leunde tegen de deurpost. "I'm ready."
    Die woorden deden een belletje bij me rinkelen. "Gaan jullie maar, ik ben me nog niet eens gaan douchen, laat staan dat ik mijn tanden gepoetst heb of zo. Veel plezier."
    Ik at nog wat van mijn bord en de pistolets en glimlachte terwijl ik aan het knabbelen was. Ik moest toegeven dat een engels ontbijt best wel smaakte, maar het was toch niet iets wat ik elke dag zou eten.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    [Ik ga nu een reactie schrijven ;p]


    Zoë Sugg aka Zoella.

    Hij leerde het ook nooit af om die plagende opmerkingen te maken. Over mij dan, want over andere mensen had ik er nog niet veel gehoord.
    "Finn, ik wil toch een ander koosnaampje dan die Babe hoor" zei ik, ook al had hij dat 5 minuten geleden gezegd. Het was gewoon nog iets dat ik kwijt moest.
    "Voor Zoë is alles eng" zei hij, alweer plagend, na de opmerking van Haley die zei dat de film niet zo eng was. "Voor Zoë is alles eng" zei ik Finn na op zijn typisch, zagend toontje dat je altijd gebruikt als je mensen nazegt. Ik stond op toen Finn terug was met een ander shirt, "Finn, je weet dat ik je graag zie, maar ik zou het appreciëren moest je in het vervolg niet halfnaakt binnen komen terwijl ik net mijn eten op heb". Ik keek hem met een onschuldige lach aan. Hij moest er zich maar aan verwachten dat hij zijn opmerkingen terug ging krijgen. Ik was misschien klein, maar ik was niet op mijn mondje gevallen en ik liet niet over me heenlopen. Zo was ik gewoon niet en zo zou ik nooit worden ook. Ik likte over mijn lippen en keek Haley met een pruillip aan.
    "Je laat me alleen met hem ?" vroeg ik zielig, "Haley, als ik over 3 uur niet terug ben, en ik heb nog niets laten weten, bel de politie" zei ik serieus. Ik drukte nog een kus op haar wang, aangezien dat zoiets was dat ik altijd deed bij vriendinnen en liep naar de deur om mijn jas terug aan te doen. Ook mijn Vans deed ik weer aan waarna ik mijn bril weer goed op mijn neus zette en mijn muts weer over mijn oren trok.
    "I'm ready Finny !".

    Finnegan Harries 'Finn'
    Terwijl ik nog steeds afwachtend tegen de deurpost leunde en wachtte tot ze beide antwoorden, hoorde ik opeens hoe Zoë begon over haar bijnaam. ‘Finn, ik wil toch een ander koosnaampje dan die Babe hoor.’ Zei ze serieus en toverde een triomfantelijke glimlach op mijn gezicht, ‘Can’t do that Babe.’ Zei ik terwijl ik daarna extra de nadruk legde op haar bijnaam. Vervolgens zag ik hoe er meer champignons op Jacks bord waren gekomen en ik wist meteen dat Haley daarvoor de schuldige moest zijn. Ik liep even naar Jack, leunde daarna over hem terwijl ik er een paar champignons uitviste en deze vervolgens in mijn mond stopte om vervolgens met mijn andere hand door zijn haar te woelen. ‘Thanks bro.’ Vervolgens hoorde ik hoe Haley zei dat ze niet mee kon aangezien ze nog niet was gaan douchen etc. ‘Oh okay, that sucks.’ Zei ik met een pruillipje waarna ik me naar Zoë richtte om te zien of ze klaar was, en zag hoe ze reeds al klaarstond. ‘Finn, je weet dat ik je graag zie, maar ik zou het appreciëren moest je in het vervolg niet halfnaakt binnen komen terwijl ik net mijn eten op heb.’ Zei ze plagend terwijl ze me onschuldig aankeek, ‘Oh stop that, I know it’s your wildest fantasy babe. So actually I did you a favour.’ Grijnsde ik terwijl ik daarna hoorde hoe ze begon te zeuren tegen Haley, ‘Je laat me alleen met hem?’ Ik keek haar verontwaardigd aan terwijl er een pfft-geluidje mijn mond verliet en besloot daarna om haar opmerking wijselijk te negeren. Vervolgens drukte ze een kus op Haleys wang en liep daarna naar de deur waar ze zichzelf klaarmaakte om buiten te gaan, ‘I’m ready Finny!’ Riep ze, ik zuchtte en liep daarna nog snel een keer naar Jack om nog wat champignons te stelen. ‘Okay, got to go. Duty calls.’ Lachte ik terwijl ik daarna vervolgens liep naar de deur waar Zoë stond te wachten. ‘Jaag me niet af ja.’ Zei ik waarschuwend, ‘En zeker niet als het morgend is.’ Voegde ik er nog aan toe terwijl ik daarna snel mijn jas opendeed maar niet dicht ritste en mijn schoenen aandeed. ‘Okay, let’s roll.’

    [ bericht aangepast op 4 jan 2013 - 22:49 ]


    Rise and rise again until lambs become lions


    Zoë Sugg aka Zoella.

    Ik begon te lachen, "Dat zou ik nog moeten geweten hebben, aangezien je deze nacht echt niet aanspreekbaar was" zei ik serieus. Ik opende de deur waardoor de koude lucht meteen in mijn gezicht sloeg. Ik maakte een raar gezicht toen ik door mijn neus inademde waardoor het een soort prikkend gevoel gaf. Ik wist niet hoe ik het moest beschrijven, het feit was dat ik er tranen van in mijn ogen kreeg. Ik keek naar de sneeuw onder mijn voeten doe ervoor zorgden dat mijn Vans helemaal doorweekt werden. Wat was ik ook weer slim geweest om Vans aan te doen, het was niet alsof deze schoenen waterdicht waren. Ik viste mijn autosleutels uit mijn zak, aangezien ik er zeker van was dat Finn die vergeten was, en liep naar mijn auto. Ik stapte in en startte het ding waarna ik mijn zetelverwarming aanzette. Ik opende het vakje waar je meestal je papieren en zo in steekt en haalde er wat Tictacjes uit. In een doosje natuurlijk, het zou vreemd zijn moesten die daar gewoon los in zitten. Ik stak er een paar in mijn mond en gaf ze aan Finn toen ook hij in de auto zat.
    "Waar gaan we ook al weer naartoe ?" vroeg ik toen ik mijn gordel aandeed.

    Finnegan Harries 'Finn'
    ‘Dat zou ik nog moeten geweten hebben, aangezien je deze nacht echt niet aanspreekbaar was.’ Hoorde ik Zoë serieus zeggen terwijl ze daarna de deur opendeed en al wegliep. ‘Hé, kalm he.’ Riep ik terwijl ik haar daarna achterliep en zag hoe ze in haar auto ging zitten en vervolgens wat in het handschoenenkastje begon te rommelen. Ik opende de deur aan de passagierskant en liet me toen in de zetel zakken, ‘I don’t have a bad temper.’ Zei ik serieus waarna ik daarna begon te grijnzen, ‘Well, who am I kidding.’ Daarna gaf ze het doosje met Tictacs aan me terwijl ze er net een paar in haar mond stopte, ik nam het aan en schudde er een paar keer mee terwijl er niets uit kwam. ‘Oh, I really hate these.’ Gromde ik waarna ik daarna nog eens schudde en er weer geen uitkwamen. ‘Who the hell is the creator of the package of Tictacs?’ Riep ik geïrriteerd uit terwijl ik daarna voor de derde keer er nog eens mee schudde en waardoor er nu enkele uitkwamen. ‘Eindelijk.’ Zuchtte ik terwijl ik ze daarna in mijn mond stak en het doosje in het bakje van de dashboard gooide. ‘Waar gaan we ook al weer naartoe?’ Vroeg Zoë aan me terwijl ze haar gordel aandeed. Ik haalde mijn schouders op, ‘Euh, het stad misschien? Of we kunnen eens zien wat we hier nog allemaal kunnen doen in dit boerengat.’ Zei ik terwijl ik daarna ook mijn gordel omdeed en hoorde hoe Zoë de auto startte en van de oprijlaan afreed.


    Rise and rise again until lambs become lions

    Haley Nelson

    'Je laat me alleen met hem?' Zoë's gezicht werd serieus. 'Haley, als ik over drie uur nog niet terug ben en ik heb niets laten weten, bel dan de politie.'
    'Beloofd!' Ik keek grijnzend naar Finn en stak plagend mijn tong uit.
    Ze drukte nog een kus op mijn wang en ging de deur uit.
    Ik zag hoe Finn nog wat champignons van Jacks bord pikte, waar ik hem dankbaar voor was, zo viel het minder op dat ik ze erbij had gekapt.
    'I got to go! Duty calls!' zei hij uiteindelijk.
    Ik stak mijn hand uit en wuifde liefjes. Ik vond die twee wel schattig samen, hoe ze elkaar de hele tijd plaagden en zo. Ik keek Jack aan en at snel de rest van mijn bord leeg. 'Het was heel lekker, Jack!' zei ik uiteindelijk. Ik liet me wat achteruit op mijn stoel zakken. Ik had genoeg gegeten voor nu en 's middags.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov


    Zoë Sugg aka Zoella.

    Hopeloos. Het was echt hopeloos om te zien hoe Finn pas na 3 pogingen eindelijk wat snoepjes uit het doosje had gekregen. Het waren er nog maar 2 geweest, maar hij leek er genoegen mee te nemen. Ik knikte op zijn voorstel en reed het terrein af waarna ik naar links ging. Vraag me niet waarom, maar als ik moest kiezen tussen links en rechts dan werd het bij mij altijd links. Behalve als ik dacht dat iemand achter me aan zat, dan koos ik altijd voor rechts omdat ik er zeker van was dat zij er zeker van waren dat ik links ging gaan. Daarna begon ik me dingen af te vragen als, maar wat als ze nu weten dat ik rechts ga in plaats van links omdat ik weet dat zij weten dat ik links ga ? Ja, allemaal ingewikkeld dus. Het was een wonder dat ik nog steeds hersencellen overhad na die periode van paranoïde zijn. Mijn oog viel op een klein schattig winkeltje. Je weet wel, zo'n winkeltje waar je allemaal kleine, schattige en totaal nutteloze prulletjes kon kopen. Een soort van Disney-winkel eigenlijk, maar dan nog met wat andere dingetjes. Ik parkeerde de auto en keek met een glimlach naar het winkeltje.
    "I don't care if you hate this kind of shops, but I'm going in" zei ik serieus tegen Finn. Ik moest en zou hier een souvenir van hebben. Deels omdat ik Joe nog een cadeautje verschuldigd was en deels omdat ik een soort van verslaving had aan souvenirs uit dit soort winkeltjes.

    Finnegan Harries 'Finn'
    Eerlijk gezegd toen had ik een reactie verwacht zoals, ‘Finn, kleuter, krijg je zelfs nog geen pakje open.’ van Zoë en tot mijn verbazing kwam deze niet. Vervolgens zag ik hoe ze links reed en daarna in gedachten was verzonken. Ik liet me wat dieper in de zetel zinken en deed daarna de kraag van mijn jas wat hoger terwijl ik de warmte voelde die uit de zetel kwam aangezien Zoë de zetelverwarming had opgezet. Vervolgens voelde ik hoe mijn ogen langzaamaan zwaarder werden en even leek ik weg te dommelen. Het was misschien maar beter ook want hoe zou ik anders in godsnaam van twee uur ’s nachts tot vier uur ’s nachts een show opvoeren. Ik zou op z’n minste vandaag toch wel iets of wat moeten slapen aangezien de vorige nacht niet echt heel geslaagd was en ik was beland op de zetel van Carli en Zoë. Net toen mijn ogen dichtvielen, schrok ik opeens wakker door Zoë’s stem, ‘I don’t care if you hate this kind of shops, but I’m going in!’ Hoorde ik haar serieus zeggen terwijl ik ook een dreigend toontje kon onderscheiden. ‘Wow chill down, I didn’t even mention it.’ Zei ik terwijl ik daarna onschuldig mijn handen in de lucht stak. Daarna maakte ik mijn gordel los en stapte vervolgens uit, ‘Are you ready or are you just waiting for the shop coming towards you?’ Grijnsde ik waarna ik daarna de straat overstak en de winkel binnenliep.

    [ bericht aangepast op 4 jan 2013 - 23:36 ]


    Rise and rise again until lambs become lions


    Zoë Sugg aka Zoella.

    Ik liep ook de winkel in en rolde met mijn ogen, "Ha ha" zei ik op een sarcastisch toontje, "You're so funny Finn, how do you do that ?". Ik trok 1 wenkbrauw op en liep daarna een andere kant uit dan hij deed. Oh God, Disney ! Misschien, heel misschien, had ik een kleine obsessie met Disney dingetjes. Ik liet mijn vingers langs een klein beeldje glijden van Peter Pan. Een lach verscheen op mijn gezicht toen ik terugdacht aan alle keren dat ik met Joe naar die film hadden gekeken. Het was belachelijk geweest om den duur aangezien we elke regel die ze zeiden zo konden mee zeggen. Ik likte over mijn lippen en liep verder waardoor ik uitkwam bij Mickey Mouse-oren. Niet dat ik die van Mickey ging opzetten, nee nee, die van Minny waren meer mijn stijl. Alhoewel, Finn zou we goed staan met Mickey zijn oren. Waarom ik dat wist ? Heb je het filmpje gezien waar hij een olifant nadoet ? Nee ? Jammer. Het is echt hilarisch. Ik keek op en keek de winkel rond, maar kon Finn nergens vinden. Misschien kocht ik het wel, als verjaardagscadeau. Dan moest ik eerst wel nog uitvinden wanneer zijn verjaardag was ...

    Finnegan Harries 'Finn'
    'Ha ha. You're so funny Finn, how do you do that?' Hoorde ik Zoë sarcastisch zeggen terwijl ik zag hoe ze één wenkbrauw omhoog trok, 'Wel you know, it's just a talent of mine. You can't get such talent by learning it, so sorry Zoë I have to dissapoint you.' Grijnsde ik terug terwijl ik daarna zag hoe ze de andere kant opliep. Ik liep verder en kwam meteen in de knuffelafdeling terecht, ik glimlachte toen ik allemaal disneyfiguren en andere knuffeldieren uitgestalt zag. Misschien kon ik wel een knuffel meenemen voor Emmy Lou. Ik liep verder terwijl ik daarna even stil stond en Winnie de Poeh vasthad, ik keek hem aan en draaide hem een paar keer rond in mijn handen. 'Nah, deze niet.' Mompelde ik terwijl ik daarna verder liep en mijn oog liet vallen op een hond. 'Bingo.' Glimlachte ik waarna ik het hondje vastnam en merkte dat het van de 101 dalmatiërs was. Ik nam de knuffel in mijn handen waarna ik me daarna omdraaide en de gang uitliep op zoek naar Zoë. Na enkele seconden vond ik haar op het einde van een gang terwijl ze mickeymouse oren vasthad. 'And what are you planning to do with it?' Vroeg ik terwijl ik keek naar haar handen die het vasthadden. 'For as long I know, you are a girl Zoë Sugg not a boy. Or do you have something to confess?' Voegde ik er daarna lachend aan toe.

    [ bericht aangepast op 4 jan 2013 - 23:58 ]


    Rise and rise again until lambs become lions