• Een van 's werelds meest beroemde bands, One Direction. Gillende fans lijken uit alle hoeken van de wereld naar hun concerten te komen.
    Nu One Direction in Londen werkt aan een nieuw album, maar voor het grootste deel ook allemaal naar hier verhuisd willen ze allemaal een pauze van het leven wat ze nu lijden. Maar wat gebeurt er als een aantal van de jongens trouwen? Anderen verliefd worden.. op elkaar? Ruzie krijgen? Een nieuwe baan vinden?
    Ze lijken elkaar blijven, maar gaan wel eigen weg. Tot de dag van vandaag, want ze komen terug om door te gaan waar ze gebleven waren en willen weer naar de top van de wereld. Hoe ver zullen ze gaan om hun doel te bereiken? Zal het ten koste gaan van hun familie? De liefde? En hoe zit het met de nieuwe vrienden die ze ontmoeten? Met de fans? Zullen ze nog steeds achter ze staan of is er teveel veranderd?



    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (De leeftijd van de jongens liggen rond de 24-29):
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Rollen:
    -Niall James Horan; nessje
    -Louis William Tomlinson; xTomlinster
    -Liam James Payne; Brookie
    -Harry Edward Styles; Styles
    -Zayn Javadd Malik; Nibug


    De vriendinnen/vrouwen van de jongens
    ( Vergeet niet dat sommige jongens ook op elkaar verliefd worden)

    - Eirwen Morgana Awen CadwaladerSylvesti
    - Serena Melody Woods Amoria
    - Skyler Daffney Thompson Rider
    - Rosalie Sarah Angels Coockies
    - Mackenzie Lou Arretez Curlies



    De andere mensen ( bijvoorbeeld de kinderen, familie, fans)


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -Geen perfecte personage's!
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Alleen xTomlinster en nessje maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.



    Het begin:

    De jongens zijn allemaal een eigen weg hun eigen weggegaan. Sommige hebben nog contact met elkaar, maar andere helemaal niet meer.
    Alles lijkt normaal te gaan of zover je het normaal kan noemen, want er zijn en blijven altijd fans.
    Maar wat als de andere op een dag ineens voor je staan met een voorstel? Het voorstel om het te keren naar de top met One Direction.
    Waar kies je voor? Wat is de juiste beslissing? Gaat het lukken om weer een band te vormen of heeft iemand er geen zin in...


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Dat faalt best wel XD]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam James Payne

    'Heel blij. Waarom doe je die schoenen dan ook aan?' lachte ik. Na twee minuten lopen, waren we aangekomen bij de school. 'Nu nog uitvinden welk lokaal' zuchtte ik. Ik liep naar binnen en liep een willekeurig lokaal in, waar allemaal mensen begonnen te praten en ik Niall, Zayn, Louis en een baby zag, wat waarschijnlijk Jayden was. 'Nialler! Louis!' zei ik blij. 'Mag ik jullie voorstellen aan Drake?' vroeg ik, en Drake keek rond, waarna ie uiteindelijk naar Louis, Zayn en Niall keek. Hij liep naar Zayn toe en keek omhoog naar Jayden.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Lou Arretez

    ''Ze zitten lekker.'' pruilde ik. Na een paar minuten kwamen we aan bij een school. Het leek me eigenlijk niet zo'n school waar Niall les gaf. Ach ja. Liam liep een willekeurige lokaal binnen en al gelijk zag ik de gezichten van Niall en Louis, waarbij mijn gezicht gelijk opklaarde. ''Nialler! Lou!'' lachte ik blij. Ook al was het een grote chaos in het lokaal zelf, ik was gewoon blij om de jongens weer te zien. ''Zayn!'' lachte ik en keek naar Zayn. Mijn ogen verkenden het lokaal even.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Niall James Horan
    "Liaaaaaam!" Roep ik vrolijk. Ik loop naar hen toe en knuffel hem. "Mackenzieeeeee!" Roep ik waarna ik ook haar knuffel. Ik grijns naar Drake en loop naar hem toe. Ik til hem op en zeg dat hij met Jayden kan spelen
    {kort, moet nu weg...}


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Harry Edward Styles
    "Leah klinkt wel leuk. Of Puck voor een meisje vind ik ook wel stoer." Ik ging met mijn vrije hand door mijn krullen heen. "Austin en Finn vind ik allebei wel leuk." Glimlachte ik. Ik was er niet zo heel moeilijk in. Het grint krakten onder mijn voeten en ik begon zachtjes te neuriën. Ik was het nog steeds niet verleerd.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis William Tomlinson

    'Jongens mag het alsjeblieft wat stiller? Straks wil er hier helemaal niemand meer langskomen en daarbij hadden jullie ook een opdracht gekomen' riep ik en gelukkig werd het langzaam maar zeker stil en ging iedereen weer aan het werk. Soms waren ze een beetje heel snel afgeleid, maar ja dat kon ik me wel voorstellen met een leraar als mij. 'Liam!' zei ik vrolijk en trok hem in een omhelzing. 'Het is veel te lang geleden.' Daarna keek ik van Mackenzie naar Drake en zwaaide vrolijk. 'Jongens heeft echt niemand het nummer van Hazza?' vroeg ik en trok een pruillipje. 'Hij hoort hier nu ook te zijn..'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Liam James Payne

    'Oh. Ehm, hallo' zei ik tegen de mensen die allemaal zaten te praten. 'Mijn naam is Liam Payne' stelde ik me voor en ze keken allemaal naar me. Sommigen zeiden hallo, en ik hoorde ook een paar fluisteren waar Harry was. 'Dat vraag ik me ook af, ja' mompelde ik. 'Mackenzie, is Harry nog in de studio geweest?' vroeg ik aan haar.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik keek lachend naar de leerlingen van Louis. ''Umh, nee. Niet dat ik weet. Ik geloof dat hij spoorloos is verdwenen..'' zuchtte ik. ''Ik ben Mackenzie Arretez.'' zei ik snel en keerde me weer terug naar de jongens. ''Ik dacht juist dat jij het nummer van Harry had.'' zei ik en keek naar Louis. ''Omdat jullie altijd zo close waren, weet je. Maar nu is hij spoorloos.'' mompelde ik.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Serena Melody Woods
    Ik knik. 'Puck klinkt erg leuk,' zeg ik tegen hem. Harry was gelukkig niet zo moeilijk in dat soort dingen, anders hadden we nog een probleem. 'Welke vind je leuker Finn of Austin?' vraag ik dan. Aan twee namen hadden we nog steeds niet zo heel veel. We zouden echt moeten kiezen.
    Ik glimlach als Harry begint te neuriën. Ik vind zijn stem echt geweldig en ik vraag vaak of hij eens wat wil zingen.
    'Mis je One Direction erg?' vraag ik aan hem. Ik wist wel dat hij ze miste, en dat snapte ik ook. Hij had al lang geen contact meer met ze gehad, en ik heb een beetje het gevoel dat dat mijn schuld is. Aangezien ik ook veel aandacht vraag met ons kindje natuurlijk.


    I've become so numb

    Louis William Tomlinson

    Ik keek naar Mackenzie en knikte langzaam. 'Het kan gewoon niet kloppen en hij moet toch ergens zijn?' zei ik zacht en beet op mijn lip. Ik had nu pas door hoe ik iedereen eigenlijk mistte. Ik liep naar ene tafel om er volgens op te gaan zitten zodat ik de klas zelf ook in de gaten kan houden, want het blijf natuurlijk wel mijn verantwoordelijkheid. 'Nou ja, zijn oude nummer heb ik nog wel' zei ik zacht en knikte. 'Ja, klopt en snap nog steeds niet hoe het nu niet meer zo kan zijn....Er is gewoon teveel veranderd volgens mij. Maar er klopt iets niets dan' zei ik.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik knikte. ''Misschien.. Misschien kunnen we hem opsporen via zo'n hulpdienst?'' zei ik aarzelend en keek ze allemaal vragend aan. Ik beet wat op mijn lip en dacht ondertussen na hoe we Harry konden vinden. Posters.. Nee dat is belachelijk. Het was iemand van One Direction, dus die kon je niet zomaar vinden. Ik wist het niet meer, ik wilde zo erg dat de jongens even bij elkaar waren en het gezellig hadden. Maar ik was daar niet verantwoordelijk voor, alsnog wilde ik het graag.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Louis William Tomlinson
    Langzaam knikte ik tot ik iets ergens in de klas wat hoorde wat me op een idee bracht. 'Soms vraag ik me toch wel eens af hoe jullie aan die ideeën komen' zei ik met een grijns en richtte mijn blik op Mackenzie. 'Die moeten we inderdaad even onthouden, maar het nadeel is dat het zolang kan duren en misschien is nog een snellere manier' zei ik bedenkelijk en haalde mijn telefoon uit mijn broekzak. We moesten achter dat nummer komen of Harry gewoon vinden.
    'Wie kan even in de gaten houden of er niemand aankomt? Ik wil mijn baan echt niet kwijt' vroeg ik twijfelend.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Sylvesti schreef:
    Eirwen
    Ik glimlachte verontschuldigend. "Nee, maar op zich kan ik de lasagne wel in de blender doen." Ik liep rustig door. Het was zwaar, maar ik kon het wel aan. "Is goed. Ik hou het wel vol." Ik begon langzaam de pinnetjes uit mijn haar te trekken, waardoor steeds verder een stukje van mijn vlechten los kwamen te hangen. Toen ze los hingen haalde ik ook de elastiekjes eruit. De vlechten zouden zichzelf wel ontwinden. "Welk nummer is het?" vroeg ik. Het leek wel of ze erg dichtbij woonde. Het zou wel leuk zijn, een buurvrouw die ik kende. De honden trokken nu wel. Ze kenden de weg verder wel, maar we moesten eerst langs hun huis om babyvoeding te halen. Zelf vond ik die potjes er altijd heel goor uitzien. Mijn baby zou wel gewoon gepureerd voedsel krijgen. Daar had ik toch altijd wel genoeg voor. Ik keek even naar de Thames. De rivier stond heel hoog, ik hoopte maar niet dat die over de kades heen zou gaan binnenkort, want dan kon ik het huis niet meer uit en ik moest nog best een aantal dingen doen op mijn werk. Ook waren boodschappen doen voor morgen en de echo best belangrijk om de deur voor uit te gaan. Morgen had ik gelukkig dan wel van werk een vrije dag, maar de echo, boodschappen doen en bij Liam langs gaan zorgde er alsnog voor dat ik een vol schema zou hebben.


    Bowties were never Cooler

    Harry Edward Styles
    Ik knikte langzaam. Ik hield niet zo van het onderwerp One Direction. "Heel erg." Gaf ik toen en ging met mijn hand door mijn haar en kneep me mijn andere hand in Serena haar hand. Misschien miste ik Louis nog wel het meest. Of tenminste het feit dat ik me als mezelf kon gedragen bij hem. "Maar ik vind Austin het leukst denk ik." Veranderde ik snel van onderwerp en was blij toen eindelijk het restaurant in zicht kwam.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik grinnikte even. ''Ik ben gewoon slim.'' Ik tikte met mijn wijsvinger op mijn hoofd. ''Het zou lang duren ja. Maar we hebben geen andere keus. Of we komen Harry gewoon tegen. Maar dat moet wel met heel veel geluk.'' zei ik. Mijn ideeën waren op, hoe erg ik Harry wilde zien en vinden. ''Of.. Of we gaan gewoon naar Holmes Chapel en daar Anne bezoeken en dan vragen waar Harry is..'' zei ik en liep na de woorden van Louis naar de deur om de luxaflex naar beneden te hangen en de deur op slot te doen. ''Opgelost.'' glimlachte ik.


    I don't want you to die, I want you to suffer.