• Vanavond om 20:30 start zoals gewoonlijk het programma 'Wie is de Mol?' weer en aangezien er nog geen topic over was, bij deze. In dit topic kan je praten over de hints, de verdenking etc over de aflevering, de kandidaten of alles wat je kwijt wilt over het programma. (:


    De kandidatenlijst:
    Carolien Borgers
    Daniël Boissevain
    Ewout Genemans
    Janine Abbring
    Joep van Deudekom
    Kees Tol
    Paulien Cornelisse
    Tania Kross
    Tim Haars
    Zarayda Groenhart


    In de pot zit momenteel €11820,-

    [ bericht aangepast op 22 feb 2013 - 0:14 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 14 feb 2013 - 21:22 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Jaimes schreef:
    (...)

    (cat) niemand verdenkt hem, hij zou dus de perfecte mol zijn ^^


    Daniel heeft van alle kandidaten het meeste geld in de pot gebracht, dat doet een mol toch echt niet (cat)


    #WWED - What Would Emma Do?

    Junns schreef:
    (...)

    Daniel heeft van alle kandidaten het meeste geld in de pot gebracht, dat doet een mol toch echt niet (cat)


    Misschien dat hij nog wel heel veel laat verdwijnen (cat)


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jaimes schreef:
    (...)

    Misschien dat hij nog wel heel veel laat verdwijnen (cat)


    Of al heeft gedaan, denk aan die opdracht waarbij ze moesten rennen door de 'wildernis' en niet geraakt moesten worden door die 2 mannen, en waarbij Daniel volgens mij geld achter gehouden zou kunnen hebben.


    Aan niets denken is ook denken.

    Lexus schreef:
    (...)

    Of al heeft gedaan, denk aan die opdracht waarbij ze moesten rennen door de 'wildernis' en niet geraakt moesten worden door die 2 mannen, en waarbij Daniel volgens mij geld achter gehouden zou kunnen hebben.

    Klopt, eerst zij hij dat hij 750 euro had binnengebracht en toen was het ineens 650?


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Everdeen schreef:
    (...)
    Klopt, eerst zij hij dat hij 750 euro had binnengebracht en toen was het ineens 650?


    Inderdaad, zoiets in ieder geval.
    Maar dat is wel slim, hij deed die opdracht vrij goed, maar had hem misschien ook beter kunnen doen, waardoor het dus niet opviel (als een opdracht slecht gaat hebben mensen de neiging om gelijk te kijken naar wie daarvoor verantwoordelijk is en die als mol aan te wijzen)
    Dus, ik zit ook nog wel op Daniel als mol (nerd)


    Aan niets denken is ook denken.

    HAHA! Ik had al verwacht dat Tania eruit ging :')

    En yay! Mensen die het met me eens zijn dat het Daniël is ^^


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jaimes schreef:
    HAHA! Ik had al verwacht dat Tania eruit ging :')

    En yay! Mensen die het met me eens zijn dat het Daniël is ^^

    Ik(:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Het is Kees, puh


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Dat Tania eruit is, kwam bij mij wel een beetje als een verassing.

    Nu weet ik niet meer wie het nou kan zijn. Maar Daniel kan het gewoon niet zijn. Dat denk ik gewoon echt.


    Chaos is a ladder.

    Vorige week tijdens de testuitslag dacht ik opeens: Tania gaat eruit. Toen Tim eruit ging, moest ze wel vandaag gaan. Ik had het al verwacht.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Ik blijf bij Daniel.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ik weet het echt niet meer nu Tania eruit is. Ik hoop gewoon keihard dat Daniël of de mol, verliezer of winnaar is, zodat hij er nog tot het einde in blijft, hahaha.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Zarayda.
    Punt.


    Miep

    Geen idee wie de mol is, maar ik hoop dat Paulien er zo lang mogelijk in blijft.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Weetje dat Kees zijn achternaam rijmt op mol
    Kees tol is de mol (:
    hahahahah


    Miep