• Vanavond om 20:30 start zoals gewoonlijk het programma 'Wie is de Mol?' weer en aangezien er nog geen topic over was, bij deze. In dit topic kan je praten over de hints, de verdenking etc over de aflevering, de kandidaten of alles wat je kwijt wilt over het programma. (:


    De kandidatenlijst:
    Carolien Borgers
    Daniël Boissevain
    Ewout Genemans
    Janine Abbring
    Joep van Deudekom
    Kees Tol
    Paulien Cornelisse
    Tania Kross
    Tim Haars
    Zarayda Groenhart


    In de pot zit momenteel €11820,-

    [ bericht aangepast op 22 feb 2013 - 0:14 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 14 feb 2013 - 21:22 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Mind fucked.


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Junns schreef:
    Wij hier vinden het heel raar dat niemand Tim's rode scherm heeft gezien. Zij daar niet en wij thuis niet. Bij vorige seizoenen, als de laatste nog moest en al wist dat hij/zij eruit lag, lieten ze alsnog het rode scherm zien.
    Geen rood scherm gezien, betekend voor mij: Geen bewijs dat Tim eruit ligt.


    Er worden wel vaker mensen naar huis gestuurd zonder rood scherm, niet jaarlijks, maar wel vaker. Ik vond vooral opvallend wat Art zei: "Hoe vind je het tot nu toe?" Dat betekent dat er nog wat achteraan komt, toch? Daarbij is er wel eens vaker iemand terug gekomen (die het spel wel weer snel verliet).


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ik heb het vandaag voor het eerst pas gezien. Ik denk dat Tim terug gaat komen, ze hebben namelijk géén rode vingerafdruk bij hem laten zien. Ze gaan gewoon net zoiets flikken als dat ze jaren geleden met Gijs Staverman hebben gedaan, ik denk dat Tim in een keer bij een spel terug komt.


    Bad decisions make good stories.

    Ik denk dat Tim wel terugkomt. En hij was mijn mol, dus dat hoop ik ook! Al hoop ik niet dat hij de mol is, want dan is hij te opvallend.
    Nu zit ik ook op Zarayda en Tania. Maar ik vind iedereen verdacht..


    ~ Nobody is perfect untill you fall in love with them~

    En daar ging de laatste die ik kende. Of nou ja, geen rood scherm gehad, dus hij moet terugkomen :Y)

    Van mij mag die Zarayda of zo er wel uit, nutteloos mens, durft niets :/

    Tim blijft mijn mol, samen met Tania.

    - By the way @ Topicstartster, Janine is eruit en de pot stond volgens de site op 5550...

    [ bericht aangepast op 18 jan 2013 - 19:54 ]


    Destroy what destroys you.

    Chuggaa schreef:
    En daar ging de laatste die ik kende. Of nou ja, geen rood scherm gehad, dus hij moet terugkomen :Y)

    Van mij mag die Zarayda of zo er wel uit, nutteloos mens, durft niets :/

    Tim blijft mijn mol, samen met Tania.

    - By the way @ Topicstartster, Janine is eruit en de pot stond volgens de site op 5550...

    Ja sorry, haha, vergeten aan te passen.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik heb trouwens op de site de test gemaakt voor de volgende aflevering en één van de vragen was: Wie valt eraf in aflevering vier? Tim stond tussen de antwoorden (cat)

    [ bericht aangepast op 18 jan 2013 - 20:11 ]


    #WWED - What Would Emma Do?

    Tim komt sowieso terug, maar in de volgende aflevering al? Dat vind ik een beetje snel..


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Ik heb mezelf er van kunnen weerhouden om in dit topic te kijken, voordat ik de aflevering teruggekeken had. En dat heb ik nu!

    En ik heb nog wat dingen die me zijn opgevallen!

    De vorige aflevering, die met die lasers, heette spiegelbeeld. Met die spiegels die ook gebruikt werden. Tim die moest in de 31'e minuut, omgekeerd dus 13 en het is het dertiende seizoen.

    Maar wat ik ook verdacht vond, deze aflevering heet tunnelvisie en er was het moment in de safari-auto, of tenminste, toen ze erover sprak voor alleen de camera, dat Tania zei; ik heb een tunnelvisie op Tim.

    En ik denk niet dat Tim eruit is ^^

    Maar stél dat Tim eruit is, dan moeten we nu gaan kijken naar degene die de meeste overeenkomsten heeft gehad met Tim in het spel; teamverband, op de kamer etc. Want dat meisje met die krullen en veel jokers, Carolien heet ze geloof ik, zat volgens mij op Tim en die Tania ook. Als die Tania helemaal op Tim zat, zonder jokers, kan ze er eigenlijk niet anders dan uit zijn geweest, tenzij de mol dicht bij Tim was de hele tijd (:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Dudes, Tim is er niet uit want:
    - Geen slomo eind filmpje waarin je zag wat hij gedaan had.
    - Art vroeg wat Tim van het spel vond, tot nu toe!
    - Hij was wel heel plots weg.
    - Ze lieten geen rood scherm zien, dit doen ze normaal wel, ook al ben je de laatste.
    - Je zag zijn broek + shirt in preview van a.s. donderdag ;D


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    Dudes, Tim is er niet uit want:
    - Geen slomo eind filmpje waarin je zag wat hij gedaan had.
    - Art vroeg wat Tim van het spel vond, tot nu toe!
    - Hij was wel heel plots weg.
    - Ze lieten geen rood scherm zien, dit doen ze normaal wel, ook al ben je de laatste.
    - Je zag zijn broek + shirt in preview van a.s. donderdag ;D
    Juaa, dat alles viel mij ook wel op. Tim is gewoon mijn mol *O*


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Tim komt gewoon terug.Dat moet (cat)


    •*• Lululu •*•

    Ik vind dit echt spannend haha. :'D


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik vind het jammer dat Janine eruit is, ik vond haar wel leuk (krul)
    Verder heb ik echt geen idee wie de mol is ofzo


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind