• Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (De leeftijd van de jongens liggen rond de 24-29):
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Rollen:
    -Niall James Horan; nessje
    -Louis William Tomlinson; xTomlinster
    -Liam James Payne; Brookie
    -Harry Edward Styles; Styles
    -Zayn Javadd Malik; Nibug


    De vriendinnen/vrouwen van de jongens
    ( Vergeet niet dat sommige jongens ook op elkaar verliefd worden)

    - Eirwen Morgana Awen CadwaladerSylvesti
    - Serena Melody Woods Amoria
    - Skyler Daffney Thompson Rider
    - Rosalie Sarah Angels Coockies
    - Mackenzie Lou Arretez Curlies



    De andere mensen ( bijvoorbeeld de kinderen, familie, fans)


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -Geen perfecte personage's!
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Alleen xTomlinster en nessje maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Louis William Tomlinson

    Ik kijk naar Harry die de brief in zijn handen uiteindelijk opende. Er viel meteen wat uit, maar nam niet de moeite om wat te vragen of de kijken aangezien het mijn zaken niet waren. Maar op het moment dat hij slikte en het gene van de grond griste werd me wel duidelijk dat er iets mis was. Een zachte grinnik rolt over mijn lippen, door de conclusie van Harry als hij de envelop in zijn broekzak wilt steken, maar er dan pas achter komt dat hij enkel nog zijn boxer aanheeft. 'Misschien is dat toch wel een goed idee.' zeg ik en wil een stap richting de kamer zetten als mijn naam klinkt. 'Ben al onderweg' roep ik terug en ren dan ook de trap op. 'Vertel, wat is er aan de hand?'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Edward Styles
    ik trok Louis mee de slaapkamer in en sloot de deur achter hem n ging in kleermaker zit op het bed zitten. ''Oke luister.'' begon ik en opende de envelop weer. ''Er stond gister een vrouw voor de deur, die beweerde dat ik samen al 4 jaar een kind met haar heb.'' ik pakte de foto en duwde hem in Louis zijn handen. ''dat kan helemaal niet toch?'' vroeg ik moeilijk, wetend dat het best wel eens gewoon waar kon zijn.
    Toen Serena en ik net een relatie hadden was het moeilijk voor me om mijn vrijheid zomaar op te geven en ging gewoon door met mijn uitgaansleven zoals ik daarvoor ook deed. ik wil niet eens weten met hoeveel mensen ik naar bed ben geweest voor mijn relatie en de eerste maanden tijdens. ik wist dat ik het alleen bij jongens had moeten houden. die konden tenminste niet zwanger worden. ''ze heet Rosalie en haar dochter heet blijkbaar Hailey. ze wil dat ik een vader voor dat kind word.'' bang keek ik Louis aan. ''Wat als het waar is?'' vroeg ik angstig.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Serena Melody Woods
    Ik knik naar Louis als hij zegt dat hij geen koffie of thee wilt. Ik zucht even als Harry alleen nog maar mijn ouders uitgenodigd heeft. Ik zou wel naar iedereen een sms sturen. Ik had nu toch alle nummers van de jongens door Harry. Ik sms'te de ouders en zus van Harry eerst. Daarna sms'te ik de jongens behalve Louis nu dus. Ik zette in de sms dat ze vrij waren om vandaag langs te komen om Puck te zien. Ik lach even als ik hoor dat Harry nog in zijn onderbroek staat. 'Papa is zijn broek vergeten,' zeg ik lachend tegen Puck en ik loop met haar naar de keuken. Ik wist niet waarom Louis nou precies mee naar boven ging maar oke. Dat zouden vast mannen dingen zijn ofzo. Ik doe wat water in de waterkoker, want ik wilde namelijk wel thee. Als Harry zo weer met broek en al beneden zou zijn, zou ik ook wel wat voor hem inschenken.


    I've become so numb

    Louis William Tomlinson
    'Je weet dat ik altijd luister.' zei ik toen we in de slaapkamer stonden en dat was ook het enige wat ik zei tot Harry klaar was met vertellen. 'Het klinkt best vreemd en waarom zou ze er nu ineens mee komen? Daarbij moet je niet vergeten wie je bent.' Mijn ogen werden groot bij het zien van de foto die Harry in mijn handen duwde en lieten me toch lichtelijk twijfelen over de woorden. 'Die ogen' mompelde ik en mijn blik ging weer naar Harry. 'De vreemdste dingen kunnen gebeuren en kan hier om eerlijk te zijn geen goed antwoord op geven.' Ik wist niet heel goed at te zeggen, maar dat kwam omdat we de waarheid niet weten. Je kan wel wat roepen mar als dat niet klopt.. 'Maar waarom komt ze daar juist nu mee? En vergeet niet dat je die keus altijd zelf moet maken' Ik klom naar Harry op bed en trok hem in een knuffel. 'Misschien moet je eens rustig met Rosalie praten en alles tot je doorlaten dringen. Maar als allereerste moet je -je richten op Serena en Puck.' antwoordde ik zacht. 'Weet wel dat ik je wil helpen en er voor je zal zijn.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    harry Edward Styles
    ik tuiten mijn lippen even en sloeg mijn benen en armen rond Louis zodra hij me een knuffel gaf. het kon me niets schelen dat ik hier doodleuk in mijn boxer zat en het er waarschijnlijk enorm gay uit moest zien. ''ik weet het niet.'' zuchten ik uiteindelijk en drukte mijn neus tegen Louis zijn wang aan. ''ik ga van de week wel naar haar toe ofzo.'' zei ik waarna ik me achterover liet vallen en Louis met me meetrok, zo bovenop me. ''je wilt niet weten hoe blij ik ben om je weer te zien.'' glimlachte ik. ik kon me altijd net een klein kind voelen bij Louis. ik zuchten en keek Louis met twinkelend ogen aan. ''Wil je puck haar peetvader worden?'' vroeg ik hem. ''Of hoe heet dat, nouwja, je snapt me wel.'' grinnikte ik.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis William Tomlinson
    'Hazza' lachte ik vrolijk toen hij zijn armen en benen om me heen sloeg zodra ik hem een knuffel gaf. Ik mistte dit echt allemaal, en was dan het er na al die jaren eigenlijk nog was. 'Je hoeft er nu ook nog geen antwoord op te weten. Het is niet zomaar iets en het haalt wel je leven door de war als het echt zo is.' zei ik en glimlachte weer toen Harry zijn neus tegen mijn wang drukte. 'Wil je dat ik met je meega?' vroeg ik en draaide me om zodat ik Harry aankon blijven kijken toen hij me mee achterover trok. 'Net zo blij als mij? Maar beloof me alsjeblieft bij deze dat het nooit meer zolang duurt voor we elkaar zien of spreken' Dat laatste voegde ik er snel achteraan, want weet niet of ik dat nog een keer zou volhouden. De twinkeling in zijn ogen liet me glimlachen, maar al snel keek ik Harry verbaasd aan. 'Serieus?' vroeg ik, maar kon uiteindelijk niets anders dan knikken. 'Dat lijkt me echt geweldig, maar snap je inderdaad wel.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Edward Styles
    ''je moet met me mee.'' grinnikte ik. straks was Rosalie toch een of andere gekke fan en sloot ze me op in haar kelder en dwong ze me Hailey haar vader te worden. oke, dat was gestoord, maar je had echt van zulke mensen.
    ''ik laat je niet eens meer gaan nu.'' zei ik lachend en drukte mijn lippen op zijn wang. dit hadden we ook geroepen toen one direction nog bestond. maar nu ik wist hoe het was om niet bij Louis in de buurt te zijn liet ik hem echt niet meer gaan. ik was blij dat Louis peetvader wilde zijn. al had ik het nog niet met Serena besproken, ik dramde dit er wel gewoon doorheen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [I'm back from London!! Hellooow guyzz (: Wat heb ik gemist en met wie is iedereen. Het gesprek tussen Harry en Louis heb ik al teruggelezen en ook van die brief (: Wat is er met de rest? ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Niall James Horan
    "Skyler, we mogen vandaag langs komen om Puck te zien. De baby van Hazza en Serena, de baby... waar ik om in paniek raaktte." Ik grijns en pak Jayden. "Hey, ga je ook mee? We gaan naar een nog jongere baby dan jou! Misschien is Drake daar ook." Ik woel met mijn hoofd in zijn buik waardoor hij begint te kirren. "Dus zo word je weer blij..." Ik doe het nog een paar keer en kijk naar daar Skyler. "Zullen we gaan? Of blijf je liever thuis? Ik denk dat ik wel ga, want het is en blijft een beste vriend." Ik glimlach en gooi Jayden in de lucht om hem daarna weer op te vangen.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Louis William Tomlinson
    'Dan ga ik gezellig met je mee.' lachte ik. Harry zou ik altijd helpen en het maakte me niet uit met wat. Daarbij was ik ook wel nieuwsgierig wie het lef had om na vier jaar en precies op dit moment met zulk nieuws te komen.
    'Ben echt heel erg blij om die woorden te horen en laat jou ook niet meer gaan.' zei ik glimlachend en deze werd alleen maar breder toen ik zijn lippen tegen zijn wang voelde . Dit keer waren het woorden die we wel echt meende, omdat het nu duidelijk was hoe het was om niet bij Harry te zijn. Het was jammer dat sommige dingen niet meer terug te draaien vielen om dan te zorgen dat het juist niet gebeurde. 'Oké vertel nog eens iets leuks..Of iets wat in de afgelopen jaren is gebeurd' zei ik vrolijk en keek Harry met een twinkeling in mijn ogen aan.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Brookie schreef:
    Liam James Payne

    'Niks, niks' antwoordde ik met een onschuldige glimlach. 'Ik zat te denken dat het echt tijd wordt voor je om namen te bedenken' grinnikte ik. 'En ik moet nog bij Harry, Serena en Puck langs' zei ik er snel achteraan. Ik zette een zwak glimlachje op en keek Eirwen aan. 'Waar denk je aan?' vroeg ik nieuwsgierig. Mijn gedachten gingen naar de studio. Ik zou eigenlijk eerst naar huis gaan om mijn spullen te pakken, en daarna naar mijn werk gaan. Het was fijn dat ze begrepen dat ik soms Drake mee moest nemen, of thuis moest blijven vanwege Drake. Eén van de fijne dingen van mijn werk.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Eirwen
    Ik grinnekte. "Dat weet ik." Ik blies een klein los plukje uit mijn ogen en keek hem aan. "Feliciteerd je ze dan ook van mij?" Ik begon kalm mijn jas aan te trekken. Snel ging dat tegenwoordig niet meer. "Ik was gewoon aan het denken hoe onwerkelijk dit allemaal wel niet is, maar ook wat er nog allemaal moet gebeuren. Mijn huis is nog niet klaar voor 1 kindje, laat staan 2." Dit legde nog wat meer druk op de kinderkamer optijd af krijgen. Misschien zou mijn vader een keer langs willen komen om te helpen. "Zullen we maar gaan? Dan kan jij nog naar Harry en dan kan ik mijn ouders bellen." Ik pakte zijn arm zacht beet en liep het ziekenhuis uit. Een thuisbevalling zat er nu al helemaal niet meer in. Dat was gewoon te riskant.


    Bowties were never Cooler

    [Waarschijnlijk reageer ik dalijk pas weer. Geen inspiratie, plus ik zit op iPod. Dan zijn lange stukken heel irritant]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Okey]


    Bowties were never Cooler

    Harry Edward Styles
    Ik werd op een of andere manier zo blij van Louis. Alsof ik weer compleet was. "Nou, mijn leven is een stuk saaier geworden na de breuk hoor." Ik meende het. Mijn leven was echt bijna normaal te noemen. Mijn handen kriebelde over Louis zijn rug heen en ik zuchten even glimlachend. "Er zat vorig jaar een hond in het asiel hier hè. En ik zag hem in de etalage." Begon ik met twinkelende ogen. "Op zijn halsband stond heel groot Lou. Dus ik wilde hem hebben." Giechelde ik. "Maar Serena vond het geen goed idee om alleen een hond te nemen omdat hij Lou heten." Ik wist niet waarom ik hem dit vertelde, maar ik vond et wel en leuk verhaal.

    [ bericht aangepast op 6 jan 2013 - 22:39 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''