• Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (De leeftijd van de jongens liggen rond de 24-29):
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Rollen:
    -Niall James Horan; nessje
    -Louis William Tomlinson; xTomlinster
    -Liam James Payne; Brookie
    -Harry Edward Styles; Styles
    -Zayn Javadd Malik; Nibug


    De vriendinnen/vrouwen van de jongens
    ( Vergeet niet dat sommige jongens ook op elkaar verliefd worden)

    - Eirwen Morgana Awen CadwaladerSylvesti
    - Serena Melody Woods Amoria
    - Skyler Daffney Thompson Rider
    - Rosalie Sarah Angels Coockies
    - Mackenzie Lou Arretez Curlies



    De andere mensen ( bijvoorbeeld de kinderen, familie, fans)


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -Geen perfecte personage's!
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Alleen xTomlinster en nessje maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Serena Melody Woods
    Ik schud even spottend mijn hoofd. 'Lekker dom dan als ze je nog nooit heeft ontmoet, dat komt heel geloofwaardig over,' zeg ik sarcastisch. Ik knik. We moesten ons er ook geen zorgen om maken. Harry heeft bij One Direction gezeten, dit soort dingen konden nou eenmaal gebeuren. En al helemaal met het aantal fans dat ze hadden. Ik lach even en blijf zitten. Harry was zo lief, voor mij en voor Puck. Hoe kan hij ooit twijfelen over dat hij een goede vader zal zijn. Hij is echt de beste vader die er is, nu al. Ik lach en sla mijn armen om zijn nek heen als hij me optilt. Ik druk een kus op zijn wang terwijl we naar boven lopen. Ik kruip onder de dekens en draai op mijn rug naar Harry. 'Ik ben zo gelukkig,' zeg ik tegen hem waarna ik een kus op zijn mond druk.


    I've become so numb

    [Ben ik weer]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [jongens ik ga slapen. Moet morgen vroeg op voorde vlucht. Dus ik teageer niet meer. Sorry. ]

    Rosalie Sarah Angels

    Als ik aankom bij mijn huis zie ik een bekend figuur. Ik kijk verbaasd naar de slapende Hailey en til haar er voorzichtig vanaf. Ik til haar voorzichtig op. 'Bedankt Eirwen. Ik spreek je nog wel. Je mag altijd langskomen,' glimlach ik zwakjes. Ik open de deur van mijn huis en stap naar binnen. 'O en zeg maar tegen Liam dat ik hem een klootzak vind,' mompel ik. Ik glimlach nog even naar Eirwen. 'Ik ga de kleine jn bed leggen. Slaaplekker.' Ik doe de deur dicht en loop gelijk door naar boven. Voorzichtig leg ik Hailey in bed en zet de babyfoon aan. Die was gewoon handig. Ik sluit het veilgheidshekje bij de trap en loop naar beneden. Ik klap mjjn laptop open en begin te werken. Moe staat ik naar het scherm, maar het moet morgen af, dus ik heb geen keuze. Na een lange tijd is het eindelijk af. Uitgeput leun ik achterover. Nu dat Harry probleem oplossen. Ik begin een brief te typen. De uitleg van de one night stand, waardoor hij het zich niet herinnert. Hailey's geboorte datum en gewoon waarin ik zeg dat het me spijt dat ik het hem nu pas vertel. Ook dat het niet om mezelf gaat, maar om Hailey. Dat ze een vader nodig heeft. Verder zet ik erin dat ik hem al het geluk toewens met Serena en zijn dochter puck. Onderaan zet ik mijn gegevens en nummer. Ik doe er een foto van Hailey bij waar je haar ogen duidelijk ziet. Dan doenik alles in een envelop en sta op. Er staat een brievenbus op de hoek dus daar gooi ik he even snel in. Dan loop ik terug naar huis en ga in mijn bed liggen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [veel plezier]

    Eirwen
    Ik glimlachte naar haar. "Weltruste." Ik draaide me al om toen ze zei dat ik Liam moest vertellen dat hij een klootzak was. "Misschien." zei ik voor ik terug naar huis liep. Ik was zo moe. Ik deed de deur open en liet de honden los. Ik maakte nog een kop thee en trok vast mijn pjama aan. Ik dronk de thee terwijl ik naar boven liep. Na een korte stop bij de wc klom ik in bed. De honden gingen samen op het grote kussen bij het voetenend van het bed gingen liggen. Het konijn kwam naast mij liggen. Ik was zo moe. Nog even checkte ik alles op internet, handig zo'n touchscreen in het nachtkastje zijkant. Ik klikte toen het licht ervan uit en viel in slaap. Ik was zo moe en de paniek over de echo en de rare baby maakte het alleen maar erger. Morgen had ik om 11 uur de echo, dus het was ook maar goed dat ik nu om 10 uur in mijn bed lag. Ik zakte weg in een vreemde dromen. Die ik al tijden had. Het kwam vast door de zwangerschap... Daarbij kwam dat ik vrij vreemd was, dus mijn brein deed zoizo niet normaal. Een uur later werd ik weer wakker. Het was pas 11 uur 's avonds maar ik voelde me al bang voor de echo, over 12 uur. Ik besloot de enige te bellen die misschien zou kunnen helpen. Misschien zou ik te veel van hem vragen, maar ik wist het gewoon niet meer. Ik belde Liam, hopend dat hij nog niet naar bed was.

    [ bericht aangepast op 3 jan 2013 - 23:55 ]


    Bowties were never Cooler

    Harry Edward Styles
    "Anders is wel." Glimlachte ik en kuste Serena zacht. Ik was ergens nog steeds wel bang dat ik een verschrikkelijke vader zou zijn en alles fout zou doen, wat je maar fout kon doen bij een baby. Ik zuchten even en trok mijn broek en shirt uit om vervolgens ook onder de dekens te kruipen als ik merk dat Serena haar kleding ook nog aanheeft. "Ik help je wel weer hoor." Grinnik ik en sla de dekens weer van ons af ok te kunnen zien wat ik deed. Normaal gesproken had ik helle andere gedachtes als ik haar uitkleden. Waarschijnlijk had ik die nu ook gehad als ik niet zo moe was geweest, als Serena haar buik niet zo dik was geweest, -Want dat was die nog steeds, al was het wel minder. En als de beelden van de bevalling niet nog op me netvlies stonden. Ik kleden Serena uit tot op haar ondergoed en ging weer goed liggen en sloeg de dekens weer om ons heen. "Rust lekker uit. Ik regel alles wel over hoe we het doen met de gasten morgen." Ik wist niet eens hoe laat het was, maar volgens mij was het nog vroeg. Toch was ik doodmoe.

    [ bericht aangepast op 4 jan 2013 - 0:04 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Serena Melody Woods
    Ik grinnik even als Harry me helpt. Het was eigenlijk best stom dat ik zo moe was, dat ik mezelf niet eens meer uit kon kleden. Ik ga weer liggen en nestel me een beetje goed in bed. Ik was zo moe. Ik knik. 'Dankje Harry,' zeg ik en ik druk nog even snel een kus op zijn neus. Ik ga dicht tegen hem aan liggen en sluit mijn ogen. Het duurt niet lang voordat ik al in slaap val.
    Ik word wakker van een huilend geluid dat uit de babyfoon komt. Ik zucht diep. Ik had maar twee uurtjes kunnen slapen. Dit maakte me alleen maar nog meer moe. Ik zucht diep en klim uit bed. Hopelijk slaapt Harry er door heen. Ik loop naar de babykamer en til Puck uit haar box. 'Ssh, het is al goed,' zeg ik en ik ruik weer even aan haar luier, niks dit keer. Ze zal wel honger hebben. Ik ga op een stoel zitten en leg Puck aan mijn borst. Meteen begint ze gulzig te zuigen. Ik grinnik even, het kietelt. Borstvoeding was het beste voor de baby, maar later zouden we wel over gaan op babymelk.


    I've become so numb

    Harry Edward Styles
    Dit bedoel ik dus met slecht vader. Ik had nog geen oog dichtgedaan en had enkel nog kunnen zuchten toen Puck begon te huilen. Had nog niet eens actie ondernomen of Serena stond al naast het bed. Ik draaide me op mijn rug en staarde naar het plafon. Gelukkig hield het huilen snel op.
    Als we dit om de Paar uur gingen meemaken en elke dag, zou ik gek worden. Ik gaapten en sloot mijn ogen weer, maar meteen zag ik die paar grote groene ogen weer. En niet die van Puck. Ik zuchten en ging met mijn handen oven mijn gezicht. Probeerde na te denken. Maar ik had geen flauw idee wie de vrouw was. Al moest ik toegeven. Niemand waar ik ooit het bed mee gedeeld heb als eenmalig, kan ik me nog herinneren.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Serena Melody Woods
    Als Puck genoeg heeft, haal ik haar weer van mijn borst af. Ik leg haar weer in de box en doe het ligt weer uit. Moe loop ik weer naar onze kamer. Harry heeft zich inmiddels omgedraaid. De volgende keer mocht hij eruit. Ik kruip weer in bed en sla de dekens om me heen. Ik denk weer terug aan het meisje van vandaag. Liam was bij haar geweest in het begin, maar had haar toen alleen gelaten. Ik zou het morgen wel aan Liam vragen. Ik zucht even en val weer in slaap.


    I've become so numb

    [Ik zit bij Catherine dus pas om half vijf kan ik reageren]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Yay!]


    Bowties were never Cooler

    Brookie schreef:
    Liam James Payne

    'Oh, geef je hem te eten met een lepel? Wacht, ik heb er nooit over nagedacht over of ie nou een lepel wel of niet mag. Uhh' Ja, Liam. Tuurlijk. Ik liep aan en stopte ineens. 'Oh god, even kijken waar Niall woont. Wacht, ik heb het briefje nog. Ja, ik ben er zometeen!' zei ik en ik hing op. Snel liep ik door. Tussendoor gingen er allemaal herinneringen door mijn hoofd heen. Sascha's begrafenis, Drake's eerste verjaardag, zelfs nog de dag dat wij bij elkaar werden gezet voor One Direction. Ineens zag ik het huis, dus ik liep erheen en belde aan.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik zet Drake op de grond neer en pak zijn hand vast waardoor ik ook een beetje moest bukken. Bijna bij de deur aangekomen tilde ik Drake maar op en opende de deur. "Hey Liam." Glimlachte ik en keek hem glimlachend aan. Ik keek van Drake naar Liam, ze leken echt op elkaar en je kon goed zien dat ze familie van elkaar waren. Ze waren allebei schattig, om de gedachte moest ik wat grinniken. Mijn mondhoeken krulden steeds meer omhoog.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam James Payne

    'Hoi Mackenzie' zei ik. Ik keek naar Drake en mijn frons werd gelijk een grote glimlach. 'Drakie!' zei ik vrolijk en ik tilde Drake over. 'Oh, zonder jou kan ik haast niet vrolijk zijn' zuchtte ik. 'Bedankt voor 't oppassen, Mackenzie. Echt waar. Het was fijn om jou ook weer na al die tijd te zien. Morgen ben ik weer in de studio, waarschijnlijk met Drake' grinnikte ik. 'Wij gaan er maar weer is vandoor. Tot morgen, en bedank Skyler en Niall ook, alsjeblieft' knikte ik en dankbaar keek ik Mackenzie aan.

    [ bericht aangepast op 4 jan 2013 - 17:44 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Sylvesti schreef:
    [veel plezier]

    Eirwen
    Ik glimlachte naar haar. "Weltruste." Ik draaide me al om toen ze zei dat ik Liam moest vertellen dat hij een klootzak was. "Misschien." zei ik voor ik terug naar huis liep. Ik was zo moe. Ik deed de deur open en liet de honden los. Ik maakte nog een kop thee en trok vast mijn pjama aan. Ik dronk de thee terwijl ik naar boven liep. Na een korte stop bij de wc klom ik in bed. De honden gingen samen op het grote kussen bij het voetenend van het bed gingen liggen. Het konijn kwam naast mij liggen. Ik was zo moe. Nog even checkte ik alles op internet, handig zo'n touchscreen in het nachtkastje zijkant. Ik klikte toen het licht ervan uit en viel in slaap. Ik was zo moe en de paniek over de echo en de rare baby maakte het alleen maar erger. Morgen had ik om 11 uur de echo, dus het was ook maar goed dat ik nu om 10 uur in mijn bed lag. Ik zakte weg in een vreemde dromen. Die ik al tijden had. Het kwam vast door de zwangerschap... Daarbij kwam dat ik vrij vreemd was, dus mijn brein deed zoizo niet normaal. Een uur later werd ik weer wakker. Het was pas 11 uur 's avonds maar ik voelde me al bang voor de echo, over 12 uur. Ik besloot de enige te bellen die misschien zou kunnen helpen. Misschien zou ik te veel van hem vragen, maar ik wist het gewoon niet meer. Ik belde Liam, hopend dat hij nog niet naar bed was.


    Bowties were never Cooler

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik glimlachte en keek Liam aan. "Ik ga ook naar huis. Denk ik. " Grinnikte ik en riep gedag naar Skyler en Niall. "Wat ga je thuis doen?" Vroeg ik aan Liam terwijl ik de deur achter me sloot. Ik verveelde me altijd en een wandeling kon nooit echt kwaad. Ik grinnikte even en keek weer naar de weg. "Misschien moet ik vrienden gaan zoeken. Waarmee ik uit kan gaan." Lachte ik. Het was niet zo'n slecht idee eigenlijk, vrienden zoeken. Loner dat ik ben.


    I don't want you to die, I want you to suffer.