• Welcome to Manhattans Dollhouse!


    The Dollhouse was jaren geleden opgericht als een club voor rijke, welvarende studenten. Een plek om sociale contacten op te halen, te feesten en gewoon een plek te hebben, voor mensen van hun soort. Gelegen in Manhattan, stond ‘the Dollhouse’ bekend als een symbool voor luxe en het bezitten van geld, het hebben van één van de hoogste posities in heel New York. Om ook maar te worden toegelaten als één van de befaamde ‘poppen’, moest men een fiks bedrag geld inleveren, deelnemen aan hét bekende bal, enorm goede punten halen voor de studie en niet te vergeten; beeldschoon zijn.

    Na tientallen jaren legt de bekende televisiezender TLC een fiks geldbedrag neer om het huis op te kopen, want zij zijn van plan om weer wat leven in het poppenhuis te brengen, met hier en daar wat kleine aanpassingen…
          TLC’s ‘the Dollhouse’ richt zich op een groep jongvolwassenen die nooit echt de kans hebben gehad om iets van hun leven te maken. Na honderden inzendingen van over heel de wereld, wordt er uiteindelijk een groep gevormd uit zowel jongens als meisjes tussen de achttien en drieëntwintig. De jongeren krijgen een groot bedrag geld cadeau en mogen hun tijd doorbrengen in een reusachtige villa. De jongeren zullen compleet veranderen van de buitenkant, maar zegt dat ook iets over het innerlijk?


    Jaj, heb uiteindelijk maar even een spamtopic gemaakt, woeoeoe. Zodat het rollentopic niet al te snel vol komt. (:
    - Devlin Rowley, Amerikaanse nationaliteit | Everdeen
    - Dallas Rowley, Amerikaanse nationaliteit | Lane
    - Zoé Bellafonte, Zuid-Afrikaanse nationaliteit | Aurorea
    - Ana Vasquez, Mexicaanse nationaliteit | Galinda
    - Emma Cleassens, Nederlandse nationaliteit | Mimsi
    - Cassidy Callaghan, Ierse nationaliteit | Nythau
    - Blake Greywood, Britse nationaliteit | Wario
    - Nikolay Baikov, Russische nationaliteit | Gancanagh
    - Ryoichi Saitö, Japanse nationaliteit | Tortura
    - Mikael Westergaard, Noorse nationaliteit | Assassin
    - Eduardo Gonzales, Spaanse nationaliteit | Saturnus

    [ bericht aangepast op 9 feb 2013 - 10:26 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Zou het leuk zijn om ipv een barbecue, ze misschien een avondje uit mogen gaan in NYC?


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik denk het wel. Misschien dat ze dan allemaal weer gaan reageren.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Tortura schreef:
    Ik denk het wel. Misschien dat ze dan allemaal weer gaan reageren.

    Ik ga sowieso dit weekend denk ik even pb'tjes sturen om te vragen of mensen nog meedoen hieraan zodat het weer wat drukker wordt. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Iemand die Emma wil meeten? =)

    Everdeen schreef:
    Zou het leuk zijn om ipv een barbecue, ze misschien een avondje uit mogen gaan in NYC?

    Ik denk het wel. In mijn laatste post had ik ook geschreven dat Cassidy zin had om uit te gaan en de stad te verkennen, dus zij heeft er zoiezo zin in. (:


    † Love? I want to sleep.

    Everdeen schreef:
    (...)
    Ik ga sowieso dit weekend denk ik even pb'tjes sturen om te vragen of mensen nog meedoen hieraan zodat het weer wat drukker wordt. (:

    Ik doe zoiezo wel nog mee, maar ik weet alleen niet naar wie ik toe kan gaan omdat er niemand op mijn berichtje reageerde met het 'meeten'. En ik vind het een beetje raar/ongemakkelijk als ik Cassidy zomaar op iemand afstuur..


    † Love? I want to sleep.

    Oh god. Ik moet wat voor Ryo verzinnen, maar ik weet niet echt hoe hij zal reageren.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    @smokeless, zo te zien heeft emma iemand nodig. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Tortura schreef:
    Oh god. Ik moet wat voor Ryo verzinnen, maar ik weet niet echt hoe hij zal reageren.

    Doe maar iets geks, hahah, mij maakt het echt niets uit!


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Everdeen schreef:
    (...)
    Doe maar iets geks, hahah, mij maakt het echt niets uit!

    Ik wilde ze eigenlijk naar de thuisbioscoop laten gaan, maar daar heb ik ook mijn bedenkingen over. Wat vindt Devlin leuk om te doen? Lolol. :].


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Tortura schreef:
    (...)
    Ik wilde ze eigenlijk naar de thuisbioscoop laten gaan, maar daar heb ik ook mijn bedenkingen over. Wat vindt Devlin leuk om te doen? Lolol. :].

    Oooh, hahaha, ik weet niet! Mij maakt het echt niet uit, van mij part laat je ze inderdaad gewoon naar die bioscoop gaan. Devlin is wel een los typetje. En er is verder toch niemand in de kelder. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Kan ik trouwens Nikolay naar iemand toe sturen?


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Roane schreef:
    Kan ik trouwens Nikolay naar iemand toe sturen?

    Stuur hem anders ook naar Devlin en Ryo toe? Meet hij direct zijn kamergenoot.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Waren die twee niet aan het flirten? Nikolay wil geen cockblocker zijn :p


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Roane schreef:
    Waren die twee niet aan het flirten? Nikolay wil geen cockblocker zijn :p

    Hahahha.


    † Love? I want to sleep.