• Welcome to Manhattans Dollhouse!


    The Dollhouse was jaren geleden opgericht als een club voor rijke, welvarende studenten. Een plek om sociale contacten op te halen, te feesten en gewoon een plek te hebben, voor mensen van hun soort. Gelegen in Manhattan, stond ‘the Dollhouse’ bekend als een symbool voor luxe en het bezitten van geld, het hebben van één van de hoogste posities in heel New York. Om ook maar te worden toegelaten als één van de befaamde ‘poppen’, moest men een fiks bedrag geld inleveren, deelnemen aan hét bekende bal, enorm goede punten halen voor de studie en niet te vergeten; beeldschoon zijn.

    Na tientallen jaren legt de bekende televisiezender TLC een fiks geldbedrag neer om het huis op te kopen, want zij zijn van plan om weer wat leven in het poppenhuis te brengen, met hier en daar wat kleine aanpassingen…
          TLC’s ‘the Dollhouse’ richt zich op een groep jongvolwassenen die nooit echt de kans hebben gehad om iets van hun leven te maken. Na honderden inzendingen van over heel de wereld, wordt er uiteindelijk een groep gevormd uit zowel jongens als meisjes tussen de achttien en drieëntwintig. De jongeren krijgen een groot bedrag geld cadeau en mogen hun tijd doorbrengen in een reusachtige villa. De jongeren zullen compleet veranderen van de buitenkant, maar zegt dat ook iets over het innerlijk?


    Jaj, heb uiteindelijk maar even een spamtopic gemaakt, woeoeoe. Zodat het rollentopic niet al te snel vol komt. (:
    - Devlin Rowley, Amerikaanse nationaliteit | Everdeen
    - Dallas Rowley, Amerikaanse nationaliteit | Lane
    - Zoé Bellafonte, Zuid-Afrikaanse nationaliteit | Aurorea
    - Ana Vasquez, Mexicaanse nationaliteit | Galinda
    - Emma Cleassens, Nederlandse nationaliteit | Mimsi
    - Cassidy Callaghan, Ierse nationaliteit | Nythau
    - Blake Greywood, Britse nationaliteit | Wario
    - Nikolay Baikov, Russische nationaliteit | Gancanagh
    - Ryoichi Saitö, Japanse nationaliteit | Tortura
    - Mikael Westergaard, Noorse nationaliteit | Assassin
    - Eduardo Gonzales, Spaanse nationaliteit | Saturnus

    [ bericht aangepast op 9 feb 2013 - 10:26 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik zal zo direct wel even iets gaan schrijven voor een idee, zoals uitgaan in NYC, idk, moet wel even iedereen dat willen, haha.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Primaaaa


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Als het maar iets is haha

    Oh god, ik vergeet deze steeds :X

    Ik ga vandaag nog of morgen eens kijken om Nickie naar Devlin en Ryo toe te sturen. Pinky swear.

    Also, Gancanagh = Roane

    Also, ik moet stoppen met "also"


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Trouwens, Blake zit ook bij Ryo en Devlin
    Wario > Thicke > Curitiba


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Jakko, jij veranderd gewoon echt te vaak van naam.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ja, ik mag dat, you don't HAHAH (bat)


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Het spijt me heel, heel, heel erg, maar ik denk dat ik me ga uitschrijven.
    Ik vind het nu al moeilijk om hiervoor leuke stukjes te verzinnen en ik heb het gevoel dat ik de boel daarmee ophou.
    Ik voel me er echt een beetje rot om, maar ik denk dat het beter is dat ik ermee stop.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    @ Mismi; had je al terug gereageerd of niet? Ik kan 't topic niet meer terugvinden.


    † Love? I want to sleep.

    Ja ik had gereageerd haha, het was alleen niet echt een super goed stuk

    klik

    mismi schreef:
    Ja ik had gereageerd haha, het was alleen niet echt een super goed stuk

    klik

    Oké, thanks. Ik verzin anders wel wat randoms. Haha. Anders worden het van die saaie, voorspelbare stukjes. :'D


    † Love? I want to sleep.

    Is goed :p.


    Als idee wat ze met z'n alle eventueel kunnen doen:

    Een hele dag in new york vol met luxe. Dat ze bijvoorbeeld eerst naar een soort high tea gaan ofzo en dan naar een welness centre voor massages enzo. Daarna zouden ze misschien nog kunnen shoppen en uit eten gaan en vervolgens gaan ze uit... Dunno??

    mismi schreef:
    Is goed :p.


    Als idee wat ze met z'n alle eventueel kunnen doen:

    Een hele dag in new york vol met luxe. Dat ze bijvoorbeeld eerst naar een soort high tea gaan ofzo en dan naar een welness centre voor massages enzo. Daarna zouden ze misschien nog kunnen shoppen en uit eten gaan en vervolgens gaan ze uit... Dunno??

    We hadden toch al een idee met wat we met z'n allen kunnen doen of is dat idee ondertussen al geschrapt? Want nou snap ik er geen fuck meer van.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik heb geen idee.. in de bovenste post staat dat ze iets zou schrijven, maar het idee was volgens mij uitgaan.. dat is dat van mij ook.. alleen dan kunnen ze er een dag van maken..

    En het was maar een idee ;) misschien dat ze er iets uit kan halen of voor andere dingen ofzo dunno.. just an idea

    mismi schreef:
    Ik heb geen idee.. in de bovenste post staat dat ze iets zou schrijven, maar het idee was volgens mij uitgaan.. dat is dat van mij ook.. alleen dan kunnen ze er een dag van maken..

    En het was maar een idee ;) misschien dat ze er iets uit kan halen of voor andere dingen ofzo dunno.. just an idea

    Ja, oke, ik snap 't. Ik was alleen een beetje in de war. Vandaar dat ik 't vroeg.


    Don't walk. Run, you sheep, run.