• Welcome to Manhattans Dollhouse!


    The Dollhouse was jaren geleden opgericht als een club voor rijke, welvarende studenten. Een plek om sociale contacten op te halen, te feesten en gewoon een plek te hebben, voor mensen van hun soort. Gelegen in Manhattan, stond ‘the Dollhouse’ bekend als een symbool voor luxe en het bezitten van geld, het hebben van één van de hoogste posities in heel New York. Om ook maar te worden toegelaten als één van de befaamde ‘poppen’, moest men een fiks bedrag geld inleveren, deelnemen aan hét bekende bal, enorm goede punten halen voor de studie en niet te vergeten; beeldschoon zijn.

    Na tientallen jaren legt de bekende televisiezender TLC een fiks geldbedrag neer om het huis op te kopen, want zij zijn van plan om weer wat leven in het poppenhuis te brengen, met hier en daar wat kleine aanpassingen…
          TLC’s ‘the Dollhouse’ richt zich op een groep jongvolwassenen die nooit echt de kans hebben gehad om iets van hun leven te maken. Na honderden inzendingen van over heel de wereld, wordt er uiteindelijk een groep gevormd uit zowel jongens als meisjes tussen de achttien en drieëntwintig. De jongeren krijgen een groot bedrag geld cadeau en mogen hun tijd doorbrengen in een reusachtige villa. De jongeren zullen compleet veranderen van de buitenkant, maar zegt dat ook iets over het innerlijk?


    Jaj, heb uiteindelijk maar even een spamtopic gemaakt, woeoeoe. Zodat het rollentopic niet al te snel vol komt. (:
    - Devlin Rowley, Amerikaanse nationaliteit | Everdeen
    - Dallas Rowley, Amerikaanse nationaliteit | Lane
    - Zoé Bellafonte, Zuid-Afrikaanse nationaliteit | Aurorea
    - Ana Vasquez, Mexicaanse nationaliteit | Galinda
    - Emma Cleassens, Nederlandse nationaliteit | Mimsi
    - Cassidy Callaghan, Ierse nationaliteit | Nythau
    - Blake Greywood, Britse nationaliteit | Wario
    - Nikolay Baikov, Russische nationaliteit | Gancanagh
    - Ryoichi Saitö, Japanse nationaliteit | Tortura
    - Mikael Westergaard, Noorse nationaliteit | Assassin
    - Eduardo Gonzales, Spaanse nationaliteit | Saturnus

    [ bericht aangepast op 9 feb 2013 - 10:26 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Blake zit al bij Eduardo, maar van mij mag Nikolay er gezellig bij? HAHA


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Galinda schreef:
    Zelfde voor Ana?
    Emma heeft ook nog geen kamergenote....

    Ryo heeft nog een kamer alleen. Al weet ik niet zeker of je dit wel wil, maar goed, dat is aan jou om te beslissen. :].


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    @Mismi, ik reageer over een uurtje ongeveer. En anders morgenochtend!


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Ik weet niet of iemand wel bij Cassidy wilt. (:


    † Love? I want to sleep.

    Er staat geen Cassidy in de beginpost. ._.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Tortura schreef:
    Ryo heeft nog een kamer alleen. Al weet ik niet zeker of je dit wel wil, maar goed, dat is aan jou om te beslissen. :].


    Voor mij geen probleem, hoor. Tenzij jij liever hebt van niet.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Galinda schreef:
    Er staat geen Cassidy in de beginpost. ._.

    Nee, dat komt omdat ik er nog steeds niet bijgezet ben. :}


    † Love? I want to sleep.

    Gancanagh schreef:
    (...)

    Voor mij geen probleem, hoor. Tenzij jij liever hebt van niet.

    Dat vroeg ik aan jou. In elk geval is dat alternatief er, hoewel Ryo nu wel weg is.

    Voor mij maakt het niet uit. Liet het gewoon even weten dat er bij hem nog niemand was.

    [ bericht aangepast op 7 feb 2013 - 21:01 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Noxious schreef:
    (...)
    Nee, dat komt omdat ik er nog steeds niet bijgezet ben. :}

    Whaaat? Oh sorry! Ik heb er dan echt overheen gekeken heel de tijd en vergeten. Volgende keer even in een PB melden hoor, echt sorry!


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Waar is iedereen? Dan kan ik dat in mijn post verwerken als Cassidy ergens langsloopt. :]


    † Love? I want to sleep.

    Blake en Emma zijn in de huiskamer bij de piano
    Ryoichi en Devlin zijn in de bar beneden volgens mij

    [ bericht aangepast op 8 feb 2013 - 22:00 ]

    mismi schreef:
    Blake en Emma zijn in de huiskamer bij de piano
    Ryoichi en Devlin zijn in de bar beneden volgens mij

    Ja klopt, Ryo en Devlin zitten aan de bar. Ana en Nick zijn naar boven gegaan met de lift, Dallas die ligt te pitten in een meisjeskamer en volgens mij staan Mikael en Zoé ergens in de gang boven.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Everdeen schreef:
    (...)
    Ja klopt, Ryo en Devlin zitten aan de bar. Ana en Nick zijn naar boven gegaan met de lift, Dallas die ligt te pitten in een meisjeskamer en volgens mij staan Mikael en Zoé ergens in de gang boven.

    Oh shitties. Ik past mijn post zo wel aan.


    † Love? I want to sleep.

    Monterrey > Wario


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf