• Every time I look at you I know that you're like a supernova:
    The most beautiful to see, but destroyable and dangerous for the life.


    Het is al een lange tijd geleden dat de Volturi de Cullens met rust lieten. De Cullens zijn nogmaals verhuist, want inmiddels viel het jonge uiterlijk van dokter Carlisle Cullen iedereen wel erg op. Ze zijn verhuist naar een koude maar prachtige streek in Canada; British Columbia. Ze wonen vlakbij het kleine stadje Ocean Falls, in een van de bossen eromheen.



    Inmiddels is Renesmee opgegroeid, ze is nu zeventien en zal dat altijd blijven, samen met Jacob die ervoor heeft gekozen te blijven veranderen in een weerwolf, zodat hij niet ouder wordt. Samen wonen ze in een cottage in het bos, die Esmé en Carlisle hebben laten bouwen.
    Bella en Edward wonen ook nog steeds in hun prachtige huisje, nog altijd gelukkig met elkaar.
    Rosalie en Emmett zijn bezig aan hun zoveelste huwelijksreis, naar een afgelegen plaatsje in Australië. Dit is echter niet bekend op hun nieuwe school, waar ze denken dat Rosalie en Emmett meedoen aan een project van the Australian Think Works, wat echter niet bestaat.
    Alice en Jasper zijn nog altijd dol op elkaar en altijd druk met het organiseren van feesten, waar dan ook voor.
    Esmé en Carlisle wonen in een soortgelijk huis als in Forks. Carlisle werkt gewoon weer als dokter in het kleine ziekenhuis.
    Leah en Seth zijn met de Cullens meegekomen. Ze blijven bij Jacobs roedel en zien hem nog steeds als hun enige echte Alva.
    Bedenk goed dat iedereen(behalve Esmé en Carlisle;)) weer op school zit!
    Seth: Klas 3
    Leah, Renesmee en Jacob: Klas 4
    Bella, Edward, Alice en Jasper: Klas 5
    Rosalie en Emmett: Klas 6
    [ze doen 6 schooljaren]
    "Hoe jonger we ergens beginnen, hoe langer we er kunnen blijven," ~ Edward Cullen


    Maar goed. Inmiddels komt de Volturi weer poolshoogte nemen. Ze zien dat Renesmee goed en wel opgegroeid is, en zijn opgelucht dat het zo is afgelopen. Maar Aro weet nog steeds van hun ondergang, en vindt het afschuwelijk wat er toen gebeurd is. Hij wil hoe dan ook dat Alice bij de Volturiwacht komt, en doet daar dan ook alles voor.
    Wat als Aro zelfs zo ver gaat dat hij een leger van jonge vampiers opstelt?
    Wat als zijn broers hem niet kunnen stoppen maar niet mee willen werken en hem verlaten?
    Wat als Aro sterft?
    Wie volgt hem op?


    De rollen:
    De Cullens:
    - Bella en Edward || xAvis
    - Alice en Jasper || Ruexx
    - Rosalie en Emmett || KolMikaelson
    - Esmé en Carlisle || xTWIloverx
    - Renesmee en Jacob || MinnieMousee
    Wolfpack:
    - Leah || Little
    - Seth en Jamie|| MindBreaker
    De Volturi:
    - Aro || xAvis
    - Jane en Alec || Xerces
    Het leger van jonge vampiers:
    - Zoë Emma Morris || KolMikaelson
    - Chelsea || Xerces
    Onbekende personages:
    - Julia Delhi Greenwood || Ceremonials
    - Hannah Mackenzie Greenwood || Ceremonials


    Regels:
    -Offtopic tussen haakjes () [] {} , maar liefst in het praattopic.
    - Schrijf regelmatig en minstens vier regels, dat lukt wel bij deze RPG. [Tips: gebruik gevoelens erin, herinneringen, omgeving, houding van anderen, enz.
    - Liefst een beetje 12+, zodat het wat acceptabel blijft.
    - Bestuur geen andere personages, dat is hartstikke irritant voor de ander.
    - Wees aardig tegen elkaar.
    - Naamwijzigingen melden in het rollen + praattopic.
    - Probeer bij elke post duidelijk te maken waar je bent.
    - Schrijf boven elke post de naam van het personage waarvanuit je gaat schrijven.
    - Liefst schrijven vanuit de ik-vorm.
    - Alleen Ruexx en xAvis openen nieuwe topics, als dat te lang duurt, kun je ons een gb of pb sturen.
    - Have fun!



    DE CULLENS + WOLFPACK BEGINNEN OP SCHOOL.
    DE VOLTURI BEGINNEN BIJ HET 'BIJTEN' VAN JONGE VAMPIERS.
    DE JONGE VAMPIERS WORDEN NET WAKKER.



    Willen jullie het doorgeven als we iets vergeten zijn?
    xxxx


    Rollentopic + Praattopic

    [ bericht aangepast op 27 feb 2013 - 16:32 ]


    :)

    Jacob Black
    Renesmee probeerde me te kalmeren, maar ik kreeg die smeerlap nog wel.
    Ik wist natuurlijk niet zoals Edward zijn gedachten, maar het was bijna van zijn hoofd af te lezen.
    Ik hield die jongen al vanaf het begin van les in de gaten, omdat hij verlekkerd naar míjn Renesmee, míjn Nessie keek.
    'Jake, ik kan heus wel voor mezelf zorgen' siste Nessie.
    Ze had natuurlijk door dat ik die jongen haarscherp in de gaten hield.
    Ik zuchtte en kuste haar lichtjes op haar wang en ze begon gelijk te blozen.


    My mom says I'm pretty, so fuck you

    [Die uitwisseling is een leuk idee(: sorry voor late reageren ik zat nogal met de tijd.
    Mag ik jullie er nog even op wijzen dat er een praattopic is? ;) anders staat het hier nogal vol..]


    :)

    {omg heeeeel erg sorry ik was gewoon vergeten dat ik Aro bestuurde!!! shipsshipsships!~}

    Aro || Volturi
    Woedend kijk ik naar de gedachte van een van mijn wachten. Niemand weet waar de Cullens zijn gebleven nadat ze Forks hebben achtergelaten. Ik had ze nog zo gezegd om op ze te letten.! Ik trek het hoofd van de romp en gooi het in het haardvuur dat altijd brandende wordt gehouden.
    'JANE !!!! ALEC!!!' als er niets gebeurt, beveel ik een andere wacht ze te halen.
    'EN SCHIET OP!' ik schreeuw het uit en heb ontzettend zin om nog meer mensen te vermoorden. Het liefst iemand van de Cullens. Ze halen het bloed onder mijn nagels vandaan. WAAROM krijg ik Alice niet?? Alleen Alice... ik snap niets van dat liefhebben. Hoe kun je zoveel van iemand houden? Het is maar een persoon, die kan je toch wel missen. Ik wel in ieder geval. Kwaad kijk ik naar mijn broers, die hartstikke kalm op hun stoelen zitten.
    'Kan het jullie dan helemaal niets schelen? Alice bepaalt alles! Geen aanval is onverwacht voor haar...' die grijns op Caius' gezicht is onuitstaanbaar.


    [Santiago en Corin komen uit Harry Potter^^]

    [ bericht aangepast op 17 jan 2013 - 9:24 ]


    :)

    Esme

    Gespannen luister ik naar wat het meisje, Jamie te vertellen heeft. Het is niet veel goeds, de Volturi wil ons vermoorden!! Op de een of andere manier vertrouw ik haar, weet ik dat ze de waarheid spreekt. "En o ja, Demetri is voor mij tijdens het gevecht. Net als Felix. Die Smeerlap zal ik te grazen nemen." Zeg ze boos. Ze lijkt zeker van haar stuk. Ze zat bij de Volturi, zou ze een gave hebben? Ik besluit om het erop te wagen. "Heb je geen gave, aangezien je bij de Volturi zat? Ik ben trouwens Esme." Net op dat moment komt Carlisle binnen. Met een niet-begrijpende blik kijkt hij me aan waarop hij zijn blik dan op Jamie vestigt.

    [ bericht aangepast op 17 jan 2013 - 17:43 ]


    Happiness can be found even in the darkest of times if one only remembers to turn on the light ~ Albus Dumbledore

    Jamie

    "Ja, ik heb een gave. Ik kan in andermans toekomst rondwandelen. Tegen de mensen zelf mag ik er niks over zeggen. Wat ik dan wel weet is dat ik ze kan vertrouwen of niet. Als ik je bijvoorbeeld zou vertellen dat je later een geweldig leven krijgt, dan zou je kunnen denken dat het toch wel goed komt, en niks doen. Dat zou je toekomst veranderen." Leg ik uit. Daarna ga ik naast Esmé zitten. Ik mag haar wel. De man die binnen is gekomen lijkt me een vriendelijke man. Mijn blik valt op de gespierde. Hij is juist precies het tegenovergestelde.


    Spoiler alert: you will save yourself

    [kunnen we de rest van de schooldag niet even overslaan? Want ik weet echt niet wat ik met Jake&Nessie moet doen?!]


    My mom says I'm pretty, so fuck you

    (Geweldig idee! Dan kunnen Seth en Jamie meteen en Seth inprenten! :P


    Spoiler alert: you will save yourself

    (Geweldig idee! Dan kunnen Seth en Jamie meteen en Seth inprenten! :P)


    Spoiler alert: you will save yourself

    Emmett Cullen
    'Dat lijkt op de gave van onze kleine Alice.' Grijns ik, waarna ik Esmé en Carlisle omhels, Rosalie doet het zelfde. Ik heb mijn familie gemist na zo'n lange tijd, en dat geef ik maar al te graag toe. Het is van het gezicht af te lezen dat Rosalie ze ook gemist heeft.

    [ bericht aangepast op 17 jan 2013 - 21:02 ]


    To love is to destroy.

    Jamie

    Het voelt als een stomp in mijn buik. "Alice?! Zit Alice bij jullie clan? Aro doet niks anders dan zeuren dat hij haar niet kan krijgen. Als hij dat wel doet... We moeten dit stoppen!" Roep ik in paniek. Ik loop in het rond en zie een jongen in de deuropening staan.

    Seth

    Ik ben gelijk na dat ik weer wakker was geworden naar huis gerend. Ik wil daar niet meer zijn. Ik zie een meisje van mijn leeftijd met Emmet, Rosalie, Esmé en Carlisle praten. Even sta ik aan de grond vast genageld. Mijn oog valt op het gewaa wat ze aan heeft. Ik snuif minachtend. "Wat wil de Volturi?" Vraag ik bang. Zometeen willen ze dat ik met ze meega ofzo. Ik kijk wanhopig naar Carlisle, omdat hij de oudste hier is.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Renesmee Cullen
    Ik hou van school, ik vind het geweldig. Maar ik was wel blij dat eindelijk weer naar huis mocht.
    'Nessie, kom! De andere zijn allang weg!' zegt Jake en trekt me mee naar de auto.
    Ik laat me mee trekken.
    'Jake, waarom haat iedereen school?' vraag ik aan hem. Alles wat zomaar ik me opkwam, vroeg ik altijd gelijk aan iemand.
    Hij grinnikt, 'Omdat het saai is? Én omdat het verplicht is' antwoordt hij. Ik knik en ga op de bijrijdersstoel zitten.
    Jake rijdt naar ons huis.
    'Ik ruik iets' zeg ik een beetje bang tegen Jake.
    'Bloedzuiger, kan niet anders' zegt hij zuchtend.
    Ik schudde met mijn hoofd, 'Deze is anders'
    'Misschien iemand van de Volturi' grapt hij.
    Ik zucht en loop naar binnen, waar inderdaad iemand van de Volturi staat.


    My mom says I'm pretty, so fuck you

    [Trouwens, wonen Leah, Jacob en Seth ook bij de Cullens?]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Carlisle
    Esme legt me alles snel uit. Na nog een half uur kwamen Renesmee, Jacob, Rosalie, Emmett en Seth naar binnen. Ze kijken allemaal verschrikt naar Jamie. Het was misschien toch slimmer geweest om die cape af te doen. "Kalm aan! Ze is gevlucht. Ze hoort niet meer bij de Voluturi", zeg ik hen. Ze ontspannen wat meer. "En ja Seth, de Volturi wil wat. Jamie komt ons waarschuwen. Blijkbaar zorgt Aro voor een newbornleger. Met de bedoeling ons te vermoorden", zeg ik. Daar gaat de ontspannen sfeer... Misschien had ik het beter nog even voor me gehouden.

    (Misschien dat Alice en Jasper er nu ook bijkomen?)

    [ bericht aangepast op 18 jan 2013 - 18:00 ]


    Happiness can be found even in the darkest of times if one only remembers to turn on the light ~ Albus Dumbledore

    Rosalie Hale
    Waarom is die Aro niet allang dood? Ik erger me verschrikkelijk aan het feit dat hij altijd alles lijkt te verpesten binnen onze familie. Hij laat ons altijd in onzekerheid leven. Door Aro kan ik niet eens vrolijk mijn familie begroeten. Ik glimlach naar Renesmee, wat heb ik haar gemist! En wat heb ik iedereen eigenlijk gemist.

    Emmett Cullen
    'Waar wachten we nog op? Laten we het leger met newborns vermoorden! Het is ons eerder gelukt, dit gaat ons vast nog makkelijker af!' De adrenaline giert door mijn lijf, en ik verheug me nu al verschrikkelijk op het gevecht.


    To love is to destroy.

    Carlisle
    "Aro weet ook dat het ons de vorige keer gelukt is. Het is dus logisch dat hij voor een groter leger zal zorgen die misschien zelfs getraind is. Hoogst waarschijnlijk zullen er velen gaves hebben, Aro kennende. Je mag het niet onderschatten", zeg ik hem. Als het op vechten aankomt, staat Emmett meteen klaar. "Kun je ons wat vertellen over de aanpak van Aro? Het kan ons helpen", vraag ik aan Jamie


    Happiness can be found even in the darkest of times if one only remembers to turn on the light ~ Albus Dumbledore