• 8 jongeren zijn bereid om hun gave te versterken. Dit doen ze door middel door zich in te schrijven op een internaat.
    Alle 8 hebben ze verschillende gaves, allemaal zijn ze bereid deze meer te ontwikkelen.
    4 meiden, 4 jongens die zich de komende tijd bezig houden met hetzelfde ding.
    Ze zullen veel tijd erin steken, maar dingen zoals liefde, ruzie, weddenschappen en de dood zullen ook plaats vinden.
    They all have magical powers.


    De 4 meiden:
    - Kayleigh Sarah Sue> dingen besturen en laten verdwijnen. || Bieberen
    - Emilie Jolie Brand > gedachten lezen. || DanceBabeA
    - Valerie Selena Valentine > mensen hun aura's te lezen. || iSuperman
    - Anna Sharp > helderziend. || Patholoog


    De 4 jongens:
    - Jack Drew Grand > kan in de toekomst kijken. || DanceBabeA
    - Thomas Elliot Flow > hypnose. || Nyan
    - Ethan Jacob Turner > heeft een soul, een grizzly beertje. || Nyan
    - Gregory McEwan > kan mensen volledig verlammen. || MissAlice


    Docenten:
    - Alexis Smith > helpt bij versterken krachten + onder controle houden. Ze geeft ook muziek les, daarnaast is ze het vertrouwenspersoon van het internaat || Bieberen
    - Katherine Sharp > Ze geeft (magische) psychologie en is het afdelingshoofd. || Patholoog


    Regels:
    1. We gaan netjes met elkaar om, op een vriendelijke en leuke manier.
    2. De dood; dit zal kunnen voorkomen bij buitenstaanders, vrijwilligers die de jongeren helpen. Dit geldt dus niet voor de 8 jongeren zelf en docenten.
    3. Minimaal 3 regels schrijven per post.
    4. Discussies die over de verhaallijn gaan, of andere mededelingen plaats je tussen de volgende dingen: [] {} () ** <> ||
    5. Dingen zoals smileys en andere afkortingen gelieve niet gebruiken. Tenzij het een smsje is of iets anders zoals dat.
    6. HEB LOL ERIN, DAT IS HET ALLER BELANGRIJKST! :'D
    7. Nieuwe topics mogen alleen aangemaakt worden door Bieberen.

    Rollen verdeling topic.

    De kamers zien er zo uit: klik! Alleen is deze kamer wit met licht groen bij de jongens, en bij de meisjes wit met licht blauw.
    De aangrenzende badkamers zien er zo uit: klik! Ook de jongens hebben dezelfde badkamer.
    De 2 docenten hebben beide aparte slaapkamers met dezelfde aangrenzende badkamers als de jongeren.
    De standaard tafel indeling. De 2 docenten zitten aan het hoofd.
    Het binnenplein ziet eruit als het binnenplein in Harry Potter.
    Ook is er nog een aparte tuin, waar een zwembad is + grasveldje en gelegenheid tot een overdekte jacuzzi. De tuin is alleen toegankelijk met een docent erbij: aangezien dit voor ontspanning etc word gebruikt..



    BEGIN:
    Iedereen is aangekomen op het internaat, en is verzameld in de gezamelijke ''woonkamer''

    [ bericht aangepast op 27 jan 2013 - 20:39 ]

    Jack Drew Grand
    Valerie geichelde enpakte mijn hoodie aan. Ze trok hem aan en keek me speels aan. Ze vroeg wat ik ervan vond en ik zei:'Nah, hij staat je goed, just like always, maar zonder was je toch mooier hoor.' Dan ga ik op haar zitten en probeer om hem weer uit te trekken terwijl ik haar kietel.


    :dp

    Ethan Jacob Turner
    'Hoeft ook niet hoor. Ik voer het grootste woord wel.'zei ze en ik glimlachte even kort naar haar.
    Ik kon aardig zijn als ik wil,maar daarvoor moesten ze eerst aardig tegen mij zijn,Kai stond op en kroop op mijn schoot.
    Ik glimlachte naar hem en haalde toen een honingkoekje uit en haf een stukje aan hem,daanra keek ik even naar Emilie."Wil jij hem mischien een koekje geven?"vroeg ik haar en dacht dan terug aan wat ik zei.Het klonk vast dom.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Valerie Selena Valentine
    "Aaahhh.", ik begon hard te lachen toen Jack op me ging Itten en me kietelen. "Okee okee.", ik trok mijn hoodie weer uit. "Happy?"


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Jack Drew Grand
    Valerie begon hard te lachen en ze trok mijn hoodie weer uit terwijl ze'okee okee' zei. Ze vroeg of ik nu blij was en ik glimlachte. 'Ja, nu heb ik beter uitzicht.' Zeg ik en ik keek haar grijnzend aan. Ik gooide mijn hoodie weg toe ik besefte dat ik steeds op haar zat. Ik rolde van haar af en zei:'Als je het nu koud krijgt heb je altijd mij nog hoor.'


    :dp

    -Gregory McEwan-
    Ik kwam weer binnen in de kamer en vroeg :" is de orgie nu al begonnen? "
    Ik plofte neer op het bed en begon te smssen met. Amélie. Mezelf afvragend wanneer de lessen zouden beginnen.


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Emilie Jolie Brand
    Ethan geeft Kai een koekje als hij op zijn schoot kruipt. Ik glimlach als ik naar ze kijk en als Ethan vraagt of ik Kai ook een koekje wil geven word mijn glimlach nog breder. De vraag klonk een beetje dom, maar het was wel lief en ik voelde me toch vereerd. 'Wauw, ik heb nog nooit een koekje aan een beer gegeven.' Glimlach ik en ik geef een koekje aan Kai waarna ik hem over zijn kopje aai.


    :dp

    Valerie Selena Valentine
    Dat liet ik me geen twee keer zeggen en ik ging in z'n armen liggen en drikte een kusje op zijn wang. "Lekkerding."


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Jack Drew Grand
    Gregory kwam binnen gelopen en ik knikte naar hem. Toen rolde Valerie in mijn armen en ik kreeg een kusje op mijn wang. Daarna noemde ze mij lekkerding. 'Waar heb ik die aan verdiend? Want dan ga ik dat steeds vaker doen.' Grinnikte ik terwijl ik naar haar borsten keek. Ik kon het niet laten. Ik drukte haar nog dichter tegen me aan. We deden wel erg close in dat uurtje dat we elkaar kenden, maar ach, wat kon het kwaad?


    :dp

    -Gregory McEwan -
    "Orgie! " kuchte ik, toen Valerie en Jack weer klef gingen doen. Ik keek hen grijnzend en uitdagend aan.


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Valerie Selena Valentine
    "Ohh je gaat dit vaker doen.", ik giechelde lief en merkte dat zijn blik gevestigd was op minn borsten. Ik giechelde. "Bevallen ze je?"


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Thomas Elliot Flow
    "Ieeuw niet klef doen als ik niet mag meedoen."zeg ik kinderachtig en ga op een ander bed zitten Gregory kwam ook binnen vroeg wat en ging wat asociaal gaan zitten sms'en.Ah laat ik maar ook aso zijn.Ik nam mijn Iphone en sms'te een paar van mijn vrienden.
    (sorry kort stukje)

    Ethan Jacob Turner
    'Wauw, ik heb nog nooit een koekje aan een beer gegeven.' zei ze glimlachend en haf het koekje aan Kai en aaide hem daarna.
    Ik glimlachte ook licht en keek dan naar de blauwe hemel,die echt fel was van kleur.
    Ik was het grauwe weer van bij mij thuis meer gewoon.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Jack Drew Grand
    Gregory kuchtte 'orgie' en keek me uitdagend aan. 'Ach je bent gewoon jaloers dat jij geen meid als Valerie kan krijgen.' Kaatste ik terug en Valerie giechelde:'Ohh je gaat dit vaker doen.'' Dan zag ze dat ik naar haar borsten staarde. Ze vroeg of ze me bevielen en ik zei:'Nah misschien wel ja...Wat wou je eraan doen?' Ik drukte zacht met mijn vingertop op d'r borst en liep toen weg. Dat was ik dus. Ik hield ervan om mensen te plagen. Ik keek uitdagend naar haar achterom in de hoop dat ze me zou volgen. In de meidenkamer was het volgens mij rustiger.


    :dp

    Emilie Jolie Grand
    Hij keek hoe ik het koekje aan Kai gaf en keek toen naar de hemel. 'Denk je dat je thuis ook zo zal gaan missen?' Vroeg ik en ik bedacht me dan ineens dat hij misschien wel een vriendin had. 'Heb je...Heb je soms een vriendin? Ik bedoel iemand die eruit ziet als...' Ik maakte mijn zinniet af en staarde naar mijn voeten.


    :dp

    -Gregory McEwan -
    Jack slingerde me naar mijn hoofd dat ik jaloers was, en dat ik nooit een meid als Valerie zou krijgen. Daarna liep hij de kamer uit en viel ik bijna van het bed van het lachen. Ik hqd Amélie, ik hoefde die Valerie niet.


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Valerie Selena Valerie
    Ik grijnsde even Jack en ik speelde hetzelfde spelletje. Op mijn 15 cm hoge naaldhakken liep ik hem sexy achterna. Hij bleek de meidenkamer in te gaan. Waarop ik me overgaf aan zijn spelletje en meeliep naar de kamer.


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead