• 8 jongeren zijn bereid om hun gave te versterken. Dit doen ze door middel door zich in te schrijven op een internaat.
    Alle 8 hebben ze verschillende gaves, allemaal zijn ze bereid deze meer te ontwikkelen.
    4 meiden, 4 jongens die zich de komende tijd bezig houden met hetzelfde ding.
    Ze zullen veel tijd erin steken, maar dingen zoals liefde, ruzie, weddenschappen en de dood zullen ook plaats vinden.
    They all have magical powers.


    De 4 meiden:
    - Kayleigh Sarah Sue> dingen besturen en laten verdwijnen. || Bieberen
    - Emilie Jolie Brand > gedachten lezen. || DanceBabeA
    - Valerie Selena Valentine > mensen hun aura's te lezen. || iSuperman
    - Anna Sharp > helderziend. || Patholoog


    De 4 jongens:
    - Jack Drew Grand > kan in de toekomst kijken. || DanceBabeA
    - Thomas Elliot Flow > hypnose. || Nyan
    - Ethan Jacob Turner > heeft een soul, een grizzly beertje. || Nyan
    - Gregory McEwan > kan mensen volledig verlammen. || MissAlice


    Docenten:
    - Alexis Smith > helpt bij versterken krachten + onder controle houden. Ze geeft ook muziek les, daarnaast is ze het vertrouwenspersoon van het internaat || Bieberen
    - Katherine Sharp > Ze geeft (magische) psychologie en is het afdelingshoofd. || Patholoog


    Regels:
    1. We gaan netjes met elkaar om, op een vriendelijke en leuke manier.
    2. De dood; dit zal kunnen voorkomen bij buitenstaanders, vrijwilligers die de jongeren helpen. Dit geldt dus niet voor de 8 jongeren zelf en docenten.
    3. Minimaal 3 regels schrijven per post.
    4. Discussies die over de verhaallijn gaan, of andere mededelingen plaats je tussen de volgende dingen: [] {} () ** <> ||
    5. Dingen zoals smileys en andere afkortingen gelieve niet gebruiken. Tenzij het een smsje is of iets anders zoals dat.
    6. HEB LOL ERIN, DAT IS HET ALLER BELANGRIJKST! :'D
    7. Nieuwe topics mogen alleen aangemaakt worden door Bieberen.

    Rollen verdeling topic.

    De kamers zien er zo uit: klik! Alleen is deze kamer wit met licht groen bij de jongens, en bij de meisjes wit met licht blauw.
    De aangrenzende badkamers zien er zo uit: klik! Ook de jongens hebben dezelfde badkamer.
    De 2 docenten hebben beide aparte slaapkamers met dezelfde aangrenzende badkamers als de jongeren.
    De standaard tafel indeling. De 2 docenten zitten aan het hoofd.
    Het binnenplein ziet eruit als het binnenplein in Harry Potter.
    Ook is er nog een aparte tuin, waar een zwembad is + grasveldje en gelegenheid tot een overdekte jacuzzi. De tuin is alleen toegankelijk met een docent erbij: aangezien dit voor ontspanning etc word gebruikt..



    BEGIN:
    Iedereen is aangekomen op het internaat, en is verzameld in de gezamelijke ''woonkamer''

    [ bericht aangepast op 27 jan 2013 - 20:39 ]

    (Mwahahaha eindelijk!)
    -Gregory McEwan -
    Ik stond geduldig te wachten, en eindelijk hoorde ik het heerlijke geluid van een vallende emmer, de verwachte gil bleef echter achter..
    "kom erachteruit! " hoorde ik. Het was Anna, als ik jaar naam goed gehoord had.
    "Jeppp, Gregory, that 's me! Anna toch? Hoe komt het dat je niet nat bent? "


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Anna Sharp

    'Jepp, Gregory, that's me! Anna toch? Hoe komt het dat je niet nat bent?' Ik wist niet wat ik moest zeggen. 'Ik zag de emmer staan,' loog ik. 'En daarom duwde ik de deur voorzichtig open.' Ik stak mijn hand uit. 'Gregory eh.' Ik beet speels op mijn onderlip. 'Aangenaam kennis te maken.'


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    -Gregory McEwan-
    "Ik zag de emmer staan." zei ze." Daarom duwde ik de deur voorzichtig open."
    Oké, dat irriteerde me, ik had geoopt op een gil...
    Ach ja, dat zou ik vanavond wel horen bij het eten *gniffel gniffel*
    "Gregory ehh..." Ze beet op haar lip, dat vond ik altijd schattig bij meisjes, vooral bij Amélie...
    "Aangenaam kennis te maken!"
    Ik schudde hartelijk haar hand en zei zachtjes in haar oor" Ik zou vanavond maar niet te snel gaan zitten, kun je nog wat lachen! Niets doorvertellen hé?" Ik schudde haar hand nog eens en liep fluitend richting sanitair, ik douchte mezelf en trok een groene geruite blousse aan et een wit t-shirt en een jeansbroek.
    (Als jullie het irritant vinden dat ik jullie stukjes half herhaal in die van mij moeten jullie het zeggen! en als jullie willen , ontdekken jullie de scheetkussens maar. Jullie bepalen of mijn grappen lukken of niet.)


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Valerie Selena Valentine
    Ik kleedde me om en trok een heel kort broekje aan met een topje wat een laag uitgesneden V- hals had. Daarna maakte ik me opnieuw op en liep naar de jongens kamer. "Goedemiddag."


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Jack Drew Grand
    Thomas zegt dat ze er allemaal wel goed uitzien en dan zegt hij:'Laten we lekker regeltjes gaan breken.' Ik grinnik en dan komt Valerie binnen en ze zegt 'goedemiddag' Ik kijk omhoog en knik naar haar als begroeting. Als ik haar kleding zie haal ik een wenkbrauw op. Ze denkt zeker sexy te zijjn. Iedereen loopt er bij mij op school zo bij. So i'm not impressed. Ik loop langs haar op naar de woonkamer en begroet Emilie. Danlaat ik me op de bank vallen.

    Emilie Jolie Brand
    Ik zit nog steeds de glossy te lezen en intussen is er al veel gebeurd tussen Valerie, Anna, Gregory en Kay. Ik haal mijn schouders op en Jack komt binnengelopen. Hij begroet me en ik zeg 'Hey' ik kijk even op van mijn glossy om ietwat naar hem te glimlachen en om mijn ogen langs zijn lichaam te laten glijden. Dan verdiep ik me weer in mijn blad.


    :dp

    Thomas Elliot Flow
    "Goedemiddag."hoorde ik iemand zeggen en ik keek op Valerie is binnen komen wandelen en had nu wat blotere kleren aan.
    Ik grijns even,mooi zicht .
    Jack begroet haar met een knikje en verlaat dan de kamer.Geen idee wat die nou heeft."Hoi."zeg ik dan tegen haar en eet nog wat chips.

    Ethan Jacob Turner
    Ik had zin om naar buiten te gaan en ik loop met Kai weer de kamer uit zonder nog iets te zeggen aan de anderen.
    Ik snakte echt naar een beetje frisse lucht. Na eeen tijdje door de gang dwalen vind ik dan toch de uitweg en plof ik me in het gras ,waarna Kai naast me komt zitten.Ik wist dat hij net als mij thuis zou missen en het bos vooral.Ik zucht even en begin hem dan te aaien,ik mocht de meeste mensen hier niet.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Valerie Selena Valentine
    "Wat hebben die nou allemaal.", ik ging bij Thomas op bed liggen en glimlachte even. Daarna pakte ik zelf nog wat chips.


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Thomas Elliot Flow
    "Wat hebben die nou allemaal."vroeg ze en kwam naast me liggen en glimlachte even,waarna ze nog wat chips nam."Geen idee, humeur verwisselingen ofzo."zeg ik licht lachend.Ik dacht even na over als dat echt zou zijn,plots blij en dan weer zo boos kijken,in mijn gedachten leek het grappig.
    "Dus,wat heb je hier alemaal al gedaan?"vroeg ik dan om een gesprek te starten ,ookal zaten we hier nog maar een uur en kun je bijna niets doen in die tijd.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Jack Drew Grand
    Emilie zei 'hey' en ik voelde haar ogen op me branden. 'Someting's wrong?' Vroeg ik en ik trok een wenkbrauw op. Ik haalde mijn mobiel tevoorschijn en ik keek wat iedereen had getweet. @JackDGrand_: No one special here. Boring! Vanaaf naar 'The ladys room' sneaken ^^ ik stuurde de tweet en liep weer naar mijnkamer. Emilie was ook saai. Ik zag Thomas en Valerie op bed liggen en grinnikte. Dan liet ik me neer ploffen op mijn bed. 'Sjezus wat is het heet.' mompelde ik en ik trok mijn hoodie uit.

    Emilie Jolie Grand
    Jack vroeg of er iets mis was en ik schudde snel nee. Toen vertrek hij weer, wauw, wat een gezellige boel hier. Ik zuchtte en stond op. I need some fresh air. Ik liep naar buiten en zag het beertje met de naamloze jongen zitten. Ik loop naar hem toe en plof naast hem neer. Voorzichtig aai ik het beertje en ik vraag aan de jongen.' 'Hey, wat is je naam eigenlijk? Misschien heb ik het gemist, maar volgens mij heb je hem nog niet gezegt.


    :dp

    Ethan Jacob Turner
    Een schaduw passerde en kwam naast me zitten.Vanuit mijn ooghoeken zie ik het meisje van daarnet,Emilie denk ik.
    Ze aaide voorzichtig Kai,die leek te genieten van de aandacht.
    'Hey, wat is je naam eigenlijk? Misschien heb ik het gemist, maar volgens mij heb je hem nog niet gezegt. 'vroeg ze me en ik keek naar haar.
    "Ik ben Ethan en dat is Kai."zeg ik en kijk dan weer naar het beertje.
    Ik wist niet eens of we hier wel in de tuin mochten zijn.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Emilie Jolie Grand
    Ethan stelt zich voor als Ethan en zegt da het beertje, Kai, Kai heet. En Kai lijkt te genieten van de aandacht. Ik trek mijn hand weer terug en haal een hand door mijn haar. Ik wniet opscheppen, maar het glansde mooi in de zon. Ik keek even naar mezelf. Ik had een ripped jeans aan en een topje met één schouder bloot. Ik zette mijn schouder op en keek naar de tuin. 'Wauw, het ziet er hier gezellig uit' Mompel ik.

    [ bericht aangepast op 20 jan 2013 - 19:26 ]


    :dp

    Valerie Selena Valentine
    "Ziet er goed uit hoor Jack.", ik lachte zachtjes en richtte me weer op Thomas. "Ruzie gemaakt en verder niet veel, jij dan?"


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Jack Drew Grand
    Ik stond met mijn hoodie in mijn hand en Valerie grinnikte:'Ziet er goed uit hoor Jack.' Ik keek haar met een opgetrokken wenkbrauw aan. Was ze nou met me aan het flirten? 'Wat doe je eigenlijk hier?' Vraag ik en ik merk pas dat het achterdochtig overkomt als ik het al heb gevraagd. Ik loop naar mijn weekend tas en pak een strak blauw t-shirt eruit om het ook weer niet té koud of warm te krijgen.


    :dp

    Valerie Selena Valentine
    "Wat doe jij hier?", hij klonk achterdochtig en ik lachte zacht. "Chillen, jullie zijn aardiger dan die wijven die hier zijn.", ik haalde mijn hand door mijn lange blonde haren.


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Jack Drew Grand
    Valerie lachtte en ik grijnsde naar haar. Ze zei: 'Chillen, jullie zijn aardiger dan die wijven die hier zijn.' Ik glimlachtte triomfantelijk en beet op mijn lip. 'Thankyou, zoiets dacht ik al wel ja.' Ik plof naast haar en Thomas neer op bed en zie hoe ze haar hand door haar haar haalt. Ze was best mooi, maar ik was niet het type voor een echte relatie... Maybe a one night stand? 'Dus, leuke kleren hoor.' Grinnik ik naar haar.


    :dp