• De avond op het Prom loopt tot zijn einde, maar er gebeurt iets vreemds. De jongens smoezen de hele tijd samen en als een van de meisjes haar make-up nog snel wilt bijwerken op de toiletten, vind ze een lijk. Het lijk van een meisje, duidelijk vermoordt. Als het meisje in shock terugkomt en het tegen de anderen vertelt willen de andere meiden erachteraan gaan, want het was immers hun vriendin. Alleen, de jongens ontvoeren ze zodat ze hun monden moeten houden. Waarom heeft een van de jongens hun vriendin vermoordt en wie? Wat gaat er met de meiden gebeuren?


    Regels:
    ~Een stukje tekst van minimaal vijf regels is verplicht.
    ~Ga niet off-topic, tenzij het nodig is. Gebruik dan haakjes.
    ~Seksueel getinte teksten zijn toegestaan, mits het een beetje gepast blijft.
    ~Maximaal twee personages per persoon, één meisje.
    ~Niemand schrijft acties voor anderen!
    ~Naamsveranderingen doorgeven.
    ~Meldt het eventjes als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    ~Van tevoren spreken we af wie het lijk vind, wie de moord heeft gepleegd en wie met welke jongen op het Prom aanwezig is!


    Invullijstje:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (1D en de meisjes minimaal 17, maximaal 19)
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:
    Voorkeur meisje/jongen (Ik spreek NIET over een relatie, maar over de 'date' op het Prom!)


    Rollen:

    One Direction:
    ~Niall James Horan. (nessje)
    ~Liam James Payne. (Brookie)
    ~Louis William Tomlinson. (Serpentskiss)
    ~Zayn Jawaad Malik. (Crudelis)
    ~Harry Edward Styles. (DeGeneres)

    Meisjes:
    ~Esmee Rosalina Greenwood. (Crudelis)
    ~Riley Olivia Smith. (xAmnesia)
    ~Madelaine Louise Lockwood. (Serpentskiss)
    ~Dawn Seren Snow. (Vegangirl)
    ~Ness Allison Candler. (nessje)

    Overigen, dit kunnen leraren, leerlingen, politieagenten en familie zijn:
    ~Jessica Mary Delay. (Het vermoorde meisje, geen schrijver/schrijfster.)

    Iedereen is al in de grote zaal en het feest loopt langzaam maar zeker tot een einde. De moordenaar neemt zijn kans als Jessica naar de toiletten gaat. Een van de meisjes gaat later naar de toiletten en vind daar het lijk, hierna mogen de jongens hun 'date' ontvoeren op hun eigen manier. Dit kan met een trucje zijn of iets heel anders. De meisjes worden ondergebracht in een oud, vervallen huis. De meiden mogen natuurlijk tegenstribbelen of juist niet, zolang ze uiteindelijk maar vast komen te zitten.

    [ bericht aangepast op 14 jan 2013 - 21:03 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    [ bericht aangepast op 15 jan 2013 - 20:58 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Liam James Payne

    'Ja, Zayn. Dan moet je wat doen. En Ness, dan maar zonder voor jou. Ik heb geen zin in brand. Plus je zit vast, dan ben jij hier het slachtoffer' mompelde ik verveeld. 'S nachts zouden we de meisjes waarschijnlijk opsluiten in de kamer boven, zonder ramen of wat. Er lagen daar matrassen op de grond met een aantal dekens. De deur moest van af buiten op slot worden gedaan, dus ontsnappen kon haast niet. Het begon onderhand al laat te worden. 'Harry is laat' zuchtte ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Zayn Malik.

    "Verdomme..." mompelde ik toen ze de tape los had getrokken. Wat een verschrikkelijk stukje plakband, zeg... "Ja, je kan strippoker spelen." gromde ik. Wat dacht ze nou? Dat ik hier monopoly of levensweg ging spelen met haar? Ik had hier geen spelletjes! Je kon desnoods nog draai de sigaret spelen en dan had je het gehad...
    "Een aansteker kun je krijgen." zei ik, waarna ik mijn aansteker pakte en opstond. Ik vertrouwde dat kind niet, echt niet... Ik keek aarzelend naar Liam en stak haar sigaret aan. "Een sigaretje kan volgens mij geen kwaad..." mompelde ik, waarna ik haar touwen iets losser maakte en haar de sigaret tussen haar lippen duwde. "Zo, meer niet. Zoek zelf maar uit hoe je het oplost."
    Ik zuchtte en liep weer van haar weg, waarna ik nog een trek van mijn sigaret nam en Liam verontwaardigt aankeek. "Het spijt me dat ik hier vastzit omdat mensen geen lijken kunnen opruimen." siste ik.

    [ bericht aangepast op 15 jan 2013 - 20:41 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Esmee Greenwood.

    Ik slaakte een hoorbare zucht toen Louis mijn polsen had bevrijd en wist zwakjes te glimlachen. Tot nu toe vond ik hem nog echt meevallen... "Begrepen." antwoordde ik zachtjes, waarna ik de trapleuning vastpakte en netjes naar boven liep zonder iets uit te halen. Ik keek wat rond en vond uiteindelijk de badkamer, waar ik naartoe liep en de deur openliet voor Louis. Hij zou me zeker willen blijven controleren, zul je zien. Ik zette de kraan aan en waagde het niet om in de spiegel te kijken, ik leek er wel bang voor of zo... Sinds ik Jessica dood had gevonden door middel van reflectie wilde ik ook geen reflectie meer zien.
    "Wil je me even helpen?" vroeg ik zacht aan Louis, terwijl ik het bloed van mijn handen wist af te krijgen. "Met de uitgelopen make-up, bedoel ik... De spiegel is um, ja..."
    Ik maakte een moeilijk geluidje en hield mijn tranen binnen, terwijl ik Louis met grote, vragende ogen aankeek.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Ness Allison Candler
    "Maak me los dan!" Niet dat ik zal gaan strippen, maar los komen en dansen kan geen kwaad. Voor ik het weet zitten mijn polsen losser en heb ik een sigaret in mijn mond. Fuck! Ik rook niet eens. Ik slik, als ik hem nu laat vallen valt hij op het matras. Als die fikt gaat meteen de rest mee en is het huis weg. Maar dan zijn we allemaal dood. Ach, waarom niet? Ik probeer de sigaret los te laten, maar hij blijft aan mijn lippen kleven. Ik zucht en begin te rekken. Na heel veel moeite lukt het om mijn handen voor me te hebben, inplaats van achter. Jup, ik ben ook wel lenig. Ik pak de sigaret en hoest even. Ik kijk grijnzend naar Zayn en Liam. "Het is hier koud." Ik leg de sigaret langzaam tegen het matras. "Zometeen niet meer." Ik zie vrolijk dat er een vlammetje ontstaat. Ik grijns als ik zie dat het matras fikt. Ik pak de sigaret op en hou hem in de luckt. "YOLO!" Roep ik waarna ik weer geconsentreerd naar het matras kijk. Hoelang zal het duren voordat het huis in de fik staat?


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    xAmnesia schreef:
    Riley Smith.
    Omdat ik niet meer wist hoe Harry's huis eruit zag, focuste ik daar niet echt op. Ik probeerde mijn rok nog ietwat naar beneden te trekken, maar daardoor kroop hij juist nog meer omhoog. Ik zuchtte geirriteerd, en rolde met mijn ogen. Shitspul. Zacht begon ik een liedje te neurien, en ik keek naar Harry. Hij keek heel serieus en was totaal op de weg gefocust, en ik kon een klein glimlachje niet tegenhouden.


    Harry Styles.
    'Hou even op, wil je? Je leid me af.' Snauwde ik haar toe, eigenlijk moest ik aardig blijven, voor nu dan toch. Maar aangezien we er binnen een paar minuten zouden zijn, kon het me even helemaal niets schelen. Ik had zin om haar te vertellen dat ze nooit meer naar huis ging, maar misschien opende ze dan wel de portier en sprong de auto uit, zo'n type vond ik haar ook nog wel. Gelukkig reden we al snel het terrein op, waar ik al een paar meerdere auto's zag staan en kwam tot de conclusie dat ik als laatste was, zoals altijd. Ik slikte hoorbaar, waarna ik auto stil zette, de sleutel uit het contact haalde en Riley even aankeek. 'Wacht hier. Ga nergens heen.' Siste ik haar toe, om snel de auto uit te stappen en 'm dicht te klikken. Het voordeel aan deze auto was dat je 'm van binnen nooit open kreeg, dus ze kon pas uit de auto als ik haar bevreidde. En laat ik daar net wat hulp voor gaan halen... Anders verdwijnt ze sowieso direct de bossen in. Achterom kijkend ren ik richting de deur, waar ik mijn ogen blijf focussen op de auto, ik klop een paar keer op de deur en wacht rustig af.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis William Tomlinson

    'Een heel stuk beter?' vroeg ik met een kleine glimlach en stopte het touw in mijn broekzak. Straks voor we de kamer inlopen deed ik het wel weer bij haar om, maar niet zo straks als dat het nu zat. 'Oké, dan is het goed' zei ik toen en liep de trap op. Af en toe keek ik over mijn schouder, maar deed het niet meer toen Esmee ook netjes naar boven liep zonder iets uit te halen. Ik bleef boven aan de trap staan toen ze opzoek ging naar de badkamer...Ik hoefde niet overal bovenop te staan en vanaf hier kon ik het ook prima in de gaten houden.
    'Hmm..wat zei jij?' vroeg ik en liep toen naar de badkamer toe. Bij de uitleg snapte ik wat de vraag was en knikte. 'Natuurlijk en het is iets waar je liever op dit moment niet in kijkt, zeker?' probeerde ik haar zin af te maken en nam plaats op de wasbak. 'Huilen mag op dit moment...' zei ik zachtjes terwijl de uitgelopen make-up met een doekje weghaalde.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zayn Malik.

    Ik rolde met mijn ogen en haalde mijn sigaret uit mijn mond, trapte hem uit en liep op de vlamvattende matras af. "Als je zo graag in brand wilt staan loop je dadelijk toch gewoon even met me mee." siste ik, terwijl ik mijn shirt uitdeed en hem op de matras liet vallen en zo de vlam wist uit te trappen. Durfde ze wel, even alles laten af willen branden. Ik hoorde geklop op de deur en keek naar mijn shirt dat nogal zwartgeblakerd was, dan maar zonder. Ik trok Ness aan haar haren overeind en sleepte haar achter me aan naar de deur, die ik opende en Harry vragend aankeek. "Een goedenacht." mompelde ik, terwijl ik naar Ness keek en haar gewoon aan haar haren bleef vasthouden. "Waar is die chick van je?"


    Reading a good book is like taking a journey.

    Harry Styles.
    Ik schudde mijn hoofd heen en weer toen Zayn de deur open maakte, samen met een meisje die hij aan haar haren vast had. Ik knikte richting de auto. 'Ze zit daarin. En daar komt ze ook nooit meer uit totdat ik haar eruit haal,' een grinnik verliet mijn mond. 'Nee, maar, waarschijnlijk gaat ze niet meer zo goed meewerken nu ze in een dichte auto zit, dus mag je mooi even meekomen en je kan haar keuren.' Ik keek even naar het meisje, die er best zielig bij hing zo, oh zo zielig, kuch. 'En wat heb jij uitgespookt?' Vroeg ik hem, doelend op zijn blote bovenlijf.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Esmee Greenwood.

    Ik beet op mijn lip en knikte langzaam. Ik wist niet precies waarom, maar in een spiegel kijken zou ik voorlopig niet meer doen. Ik had het gevoel alsof ik dan Jess weer voor me zag en haar geest me wel leek te achtervolgen, omdat ik schuldig was aan haar dood. Als ik Niall door had gehad was dit alles niet gebeurd...
    "Ik wil niet huilen." zei ik stilletjes, terwijl ik Louis de make-up liet weghalen en uiteindelijk een zwakke glimlach wist te forceren. Hij was deels gemeend, deels niet. Ik vertrouwde Louis al ietsjes beter, maar hij bleef een eikel die me hier alsnog gevangen hield. Bang dat ik naar de politie zou stappen... Nou, ik zou niet eens meer durven na deze dag. "Je bent zo... lief...?" zei ik hardop, al was het meer een vraagstelling. Ik voelde een lampje in mijn hoofd brandden en wist misschien hoe ik het moest klaarspelen. Hij mocht dan zeker op Niall vallen, maar zo lokte ik hier wel de ruzie uit en uiteindelijk zouden ze elkaar nog iets aandoen en konden wij weg. Sluw, maar het was een van de enigste manieren. Ik stapte iets dichter naar Louis toe en glimlachte eventjes, voordat ik mijn lippen op die van hem drukte.

    (Alsjeblieft Ness en Naomi, jullie voorstel is geaccepteerd. :3)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Zayn Malik.

    Ik grijnsde even. Het werd net een of andere vleeskeuring hier die ik aan het maken was, maar tot nu toe had ik nog geen stralende edelstenen gevonden, alleen maar ruwe diamanten. Ach, wat bijslijpen en ik had het voor mekaar, als je begreep wat ik bedoel...
    "Laat je me zonder shirt naar buiten lopen?" vroeg ik verontwaardigt. "Waar laat ik dit dan?" doelend op Ness die ik aan haar haren vast had. Ik rolde met mijn ogen en wuifde het weg. Ik zou niet durven om te beginnen zonder dat ik Harry's mening over de meiden had gehoord. Nee, serieus, ik meende dit.
    "Laten we het erop houden dat iemand hier wilde roken en alles nogal heet werd onder de voeten." mompelde ik.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Harry Styles.
    Ik knikte en grijnsde. 'En anders mag je mijn jas ook wel even aan...' Ik maakte al aanstalten om mijn jas uit te doen, als hij 'm aan zou doen, kon hij voor een potloodventer aangezien worden. Omdat hij er amper iets onder had. Ik weet wel dat je -je broek en boxer dan ook nog uit moet hebben, maar toch... 'Breng haar even naar de rest.' Het woordje ''haar'' siste ik letterlijk uit alsof het iets lelijks was. 'Heeft ze de boel in de fik proberen te steken?' Ik gromde en het bijna zin om haar een trap te verkopen maar hield me nauwkeurig in. Eerst Riley naar binnen krijgen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ness Allison Candler
    Ik pak de zakmes uit mijn bh. Ik heb altijd een mini-zakmesje bij me, voor gevallen zoals een beroving. Na zo een drie keer weerloos kunnen zijn moet je wel wat veranderen. Sukkels, ze hebben geen eens gekeken in mijn kleding enzo. Ik snij mijn touwen los en maak een kras in Zayn's arm. Ik ga overeind staan, terwijl Zayn nog steeds mijn haar vast heeft. "Het plan was om hun te brand-merken, maar iemand hier vond het leuker om een sigaret in mijn mond te stoppen terwijl ik nog vast zat." Ik grijns naar Harry en vergeet dat ik kan ontsnappen. Ik kijk naar de auto. "Wie is dat? Hebben jullie haar ook ontvoerd?" Ik kijk naar Harry en dan naar Zayn. "Kan je me nu eindelijk los laten, ik blijf hier. Ik zweer het!" Ik kijk naar de auto. "Kan ik anders niet helpen? Ik verveel me toch." Ze hoeven niet te weten dat ik dan alsnog kan ontsnappen, met het meisje. Ookal verveel ik me echt...

    [ bericht aangepast op 15 jan 2013 - 21:26 ]


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    nessje schreef:
    Ness Allison Candler
    Ik pak de zakmes uit mijn bh. Sukkels, ze hebben geen eens gekeken in mijn kleding enzo. Ik snij mijn touwen los en maak een kras in Zayn's arm. Ik ga overeind staan. "Het plan was om hun te brand-merken, maar iemand hier vond het leuker om een sigaret in mijn mond te stoppen terwijl ik nog vast zat." Ik grijns naar Harry en vergeet dat ik kan ontsnappen. Ik loop naar de auto en kijk naar het meisje. Ik loop terug. "Ik wil best helpen om haar eruit te halen..." Ik zwaai naar het meisje en pak de sleutels. "Ik ben in the middle of nowhere, ik blijf dus echt wel hier! Mag het?" Ik rinkel met de sleutels.


    (Ik heb nog nooit iemand een zakmes mee zien nemen naar een schoolfeest... Daarbij heb ik daar niks op tegen, maar ik vind de verdere reactie een beetje onlogisch. Hoe komt ze zomaar langs Harry? ;p
    EDIT: Hoe reikt ze naar haar bh als haar handen vastzitten?)

    [ bericht aangepast op 15 jan 2013 - 21:22 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Niall James Horan
    Ik loop uit de keuken vandaan. Ik heb lekker zitten eten, ik heb geen zin in die wijfen. Als ik zie dat Louis niet beneden is is hij zeker aan het douchen ofzo. Ik loop de trap op en hoor geen douche geluiden. Ik kijk in mijn kamer en tegelijk in de zijne. We delen de kamers hier. Maar zie hem niet zitten. Ik loop naar de badkamer en open de deur. Mijn ogen worden groot en ik zet een stap naar achter. Ik slik en kijk naar Esmee en Louis die staan te zoenen. Tranen vullen mijn ogen en bedroefd kijk ik ze aan. "L-Lou..." Krijg ik net uit mijn keel.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'