• Lovely WAG's
    Charissa van der Vaart - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Sanne Kaká


    [ bericht aangepast door een moderator op 18 maart 2013 - 20:35 ]

    Nogmaals gefeliciteerd, Charrieee! <33


    Guys. binnenkort misschien toch maar eens met zijn allen afspreken om een keer te gaan lunchen ofzo. (:


    ars moriendi

    Toulon schreef:
    Happy birthday to me (:
    21 jaar oud alweer !!!

    Congratsssss!


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Real gaat trouwens lekker tegen Barca. Twee keer gewonnen in één week. 1 - 3 en 2 - 1 (:


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Dankjulliewel (:
    @Claire, dat moeten we zeker een keer gaan doen, gezellig (:

    Boira schreef:
    Real gaat trouwens lekker tegen Barca. Twee keer gewonnen in één week. 1 - 3 en 2 - 1 (:

    Ik vind het hilarisch voor always-overconfident-Barca. _O_


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Ik vind het hilarisch voor always-overconfident-Barca. _O_


    Daarom ik ook. De tweede wedstrijd hield Real zelfs al zijn beste spelers op de bank :') Barca heeft nu in een week drie keer verloren. Haha.

    En nog wen persoonlijk: Rafa heeft zijn tweede toernooi gewonnen (:


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boira schreef:
    (...)

    Daarom ik ook. De tweede wedstrijd hield Real zelfs al zijn beste spelers op de bank :') Barca heeft nu in een week drie keer verloren. Haha.

    En nog wen persoonlijk: Rafa heeft zijn tweede toernooi gewonnen (:

    Barca en haar fans moet maar eens leren dat ze niet altijd maar alles winnen. Bah, ik vond die club gewoon niks om de pure arrogantie die zijzelf maar vooral de supporters altijd maar uitstraalden. Fijn dat ze eens een keer flink op hun bek gaan.

    En gefeliciteerd! (: Strijdt hij nu ook voor een bepaalde titel? Ik weet helemaal niets op tennisgebied. :')


    ars moriendi

    Boira schreef:
    Real gaat trouwens lekker tegen Barca. Twee keer gewonnen in één week. 1 - 3 en 2 - 1 (:

    Ik vond dat zo leuk hè. Iedereen in mijn klas is voor Barca, ik als enige voor Real en omygod, was echt hilarisch. Ik hoorde hen allemaal over die wedstrijden praten en het enige wat ik dacht was; TOLD YA. HAHA.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Barca en haar fans moet maar eens leren dat ze niet altijd maar alles winnen. Bah, ik vond die club gewoon niks om de pure arrogantie die zijzelf maar vooral de supporters altijd maar uitstraalden. Fijn dat ze eens een keer flink op hun bek gaan.

    En gefeliciteerd! (: Strijdt hij nu ook voor een bepaalde titel? Ik weet helemaal niets op tennisgebied. :')


    Haha, het was echt geweldig.

    Nee, in tennis heb je verschillende toernooi die gelijk spelen allemaal op een andere ondergrond. Hij speelt momenteel in Zuid-Amerika op gravel omdat dat zijn 'specialiteit' is en het minst belastend voor zijn knie. Elk toernooi duurt ongeveer een week en het is steeds een andere titel. Uiteindelijk is dit alleen inspelen voor het grootte toernooi: Roland Garros, die hij eigenlijk moet winnen. Het is niet zoals voetbal dat je drie of vier titels in één jaar kan winnen, bij tennis kan je er drie à vier per maand winnen :'D


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    HALA MADRID*O*


    ~

    Wel beter dat we nu The Footie Club groepsapp hebben:) Spreken we elkaar veel vaker(flower)


    ~

    Oke sinds de footieclub groepsapp bestaat is ons topic dood:O xD


    ~

    Jaaa, hahaha, weet ik, maar ik wil stiekem nog wel de 100 topic's halen guuuys! Let's do this!!!!!


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Hahah we can do this (:


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    100 topics moet makkelijk lukken!


    ars moriendi