• Lovely WAG's
    Charissa van der Vaart - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Sanne Kaká


    [ bericht aangepast door een moderator op 18 maart 2013 - 20:35 ]

    Sami heeft vorig seizoen 2 gemaakt en dit seizoen ook al een aantal:) Mja het is geen spits:) en ik ben trots op hem(flower)


    ~

    Everdeen schreef:
    (...)
    Ja gewoon echt heerlijke combinatie van woorden, eerst wordt er gezegd dat hij nog goed speelt en dan jij even zo mooi; "Pas twee keer gescoord toch?" Hahaha, echt heeeeerlijk. Ik heb echt al lang geen voetbalwedstrijd meer gezien op gisteren na, vergeet het altijd of moet werken, pffff.

    Jammer, zeg :/ Volgende maand Nederland - Roemenië, de eerstvolgende wedstrijd van Oranje waarikmetmijnvriendnaartoegamehehe ga je wel kijken toch? Wel verder nog CL matches in de planning?


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Jammer, zeg :/ Volgende maand Nederland - Roemenië, de eerstvolgende wedstrijd van Oranje waarikmetmijnvriendnaartoegamehehe ga je wel kijken toch? Wel verder nog CL matches in de planning?


    Niceee dat je daar naar toe gaat(flower) Hoe gaat het nu verder met die ex van hem? Die mocht niet weten dat hij met jou had enzo:S Niks meer van gehoord zeker?:)


    ~

    Stuttgart schreef:
    (...)

    Niceee dat je daar naar toe gaat(flower) Hoe gaat het nu verder met die ex van hem? Die mocht niet weten dat hij met jou had enzo:S Niks meer van gehoord zeker?:)

    Nee, die trut is inmiddels afgekoeld (;


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Jammer, zeg :/ Volgende maand Nederland - Roemenië, de eerstvolgende wedstrijd van Oranje waarikmetmijnvriendnaartoegamehehe ga je wel kijken toch? Wel verder nog CL matches in de planning?

    Nou kijk, laatste keer dat Nederland moest spelen, heb ik het dus maar in de herhaling gekeken omdat ik de helft van de tijd weg was en CL vergeet ik meestal stomweg gewoon, lol. Maaaaarrrr, gisteren dus niet en toen kon ik heerluk heel de wedstrijd aanschouwen. (: NL - Roemenië wil ik zeker niet missen, ben echt jaloers op je, whieee.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Nee, die trut is inmiddels afgekoeld (;


    Beter:) Gelukkig is er niks ergs gebeurd ofzo!


    ~

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Haha, just throwing out the facts. (nerd) Mèèèn ik heb zo'n zin in de match tegen Arsenal dinsdag. We vreten ze op! :9~



    @Demi: Ik snap het wel, hoor. Nadal's smile is echt te schattig :'x.


    Vertel mij het *wbw*


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Jammer, zeg :/ Volgende maand Nederland - Roemenië, de eerstvolgende wedstrijd van Oranje waarikmetmijnvriendnaartoegamehehe ga je wel kijken toch? Wel verder nog CL matches in de planning?


    Oh my gosh, zo jaloers! Ik wil ook nog steeds een keer gaan, maar mijn vrienden krijg ik niet zo ver '--


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boira schreef:
    (...)

    Oh my gosh, zo jaloers! Ik wil ook nog steeds een keer gaan, maar mijn vrienden krijg ik niet zo ver '--


    We moeten echt nog een keer met zijn 5en heen*O*


    ~

    Stuttgart schreef:
    (...)

    We moeten echt nog een keer met zijn 5en heen*O*


    Who knows ^^


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boira schreef:
    (...)

    Oh my gosh, zo jaloers! Ik wil ook nog steeds een keer gaan, maar mijn vrienden krijg ik niet zo ver '--

    Daww is er echt niet iemand die mee wil? Het is zo' n bazenervaring, zo'n stadion (:


    ars moriendi

    Boira schreef:
    (...)

    Who knows ^^


    Komt wel:)


    ~

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Daww is er echt niet iemand die mee wil? Het is zo' n bazenervaring, zo'n stadion (:


    Mwah, mijn vrienden zijn niet zulke voetbalfans. Één vriendin zou misschien wel meegaan, maar verder. Ik weet het niet.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boira schreef:
    (...)

    Mwah, mijn vrienden zijn niet zulke voetbalfans. Één vriendin zou misschien wel meegaan, maar verder. Ik weet het niet.

    Mijn vrienden houden ook niet van voetbal, dus hen krijg ik echt niet zo ver (:

    [ bericht aangepast op 14 feb 2013 - 23:19 ]

    2-0 gewonnen van Wolfsburg met twee schitterende saves van Manu en doelpunten van Mario Mandzukic en.. Arjen Robben (: So proud my boysss!


    ars moriendi