• Lovely WAG's
    Charissa van der Vaart - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Sanne Kaká


    [ bericht aangepast door een moderator op 18 maart 2013 - 20:35 ]

    Aaah die foto is cutieeee.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Everdeen schreef:
    Aaah die foto is cutieeee.

    I know! (: They're amazing!


    ars moriendi

    Everdeen schreef:
    Aaah die foto is cutieeee.


    Zeker cuteee(flower)


    ~

    Vanaaf Arsenal - Bayern Munchen(wbw)


    ~


    ars moriendi

    Girls mijn oma ligt al vanaf woensdag in het ziekenhuis en moet er ook nog wel een aantal dagen blijven, vandaar dat ik dus nu even weinig tot niet veel online ben en ben geweest:$


    ~

    Motherfuckin' 6-1 voor Bayern tegen Bremen! Zo trots op der Jungs! <3



    @Naomi: Ai, is het ernstig? :/ En geeft niet, t'is hier toch dood. x]


    ars moriendi

    Tis hier inderdaad dood:( Beetje jammer!

    Maar ze heeft wondroos in het gezicht, en dat is best zeldzaam omdat het normaal gesproken alleen voorkomt op de armen en benen. Maar naar hoe het was en hoe het nu is, is het al een heel stuk opgeknapt. Alleen heeft ze nog wel rare plekken op haar wang en op haar voorhoofd. Ik geloof dat dinsdag haar dokter weer langs komt en dan weten we meer:)


    ~

    Hmm heeft ze die pas sinds kort gekregen dan..? Ik heb echt geen idee wat dat is!


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    Hmm heeft ze die pas sinds kort gekregen dan..? Ik heb echt geen idee wat dat is!


    Het is een ontsteking onder de huid ofzo die kan komen door een klein wondje. Het was echt heel accuut. Maandag leek het eerst gewoon op griep en dinsdag had ze een heel dik hoofd en rare plekken enzo:S


    ~

    Apocalyptic schreef:
    Hmm heeft ze die pas sinds kort gekregen dan..? Ik heb echt geen idee wat dat is!

    Volgens mij is het zoiets van ontstoken wonden en zo die fucking erg branden en jeuken, het lijkt in ieder geval op iets dat ik ook gehad heb, maar dan op mijn armen en elleboog waar nu dus twee fucking grote littekens zitten, lol.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Hmm, misselijk.. :/


    ars moriendi

    Everdeen schreef:
    (...)
    Volgens mij is het zoiets van ontstoken wonden en zo die fucking erg branden en jeuken, het lijkt in ieder geval op iets dat ik ook gehad heb, maar dan op mijn armen en elleboog waar nu dus twee fucking grote littekens zitten, lol.


    Ja zoiets is het wel. Alleen heeft mijn oma nergens op haar gezicht een wondje zitten. Dus de dokters vinden het allemaal best raar. Want het is 100 % zeker dat het wondroos is alleen weten ze dus niet waar ze het vandaan gekregen heeft. Op dit moment jeukt het heel erg, wat goed is want dat is een teken dat het heelt. Verder krijgt ze antibiotica via het infuus.


    ~

    Stuttgart schreef:
    (...)

    Ja zoiets is het wel. Alleen heeft mijn oma nergens op haar gezicht een wondje zitten. Dus de dokters vinden het allemaal best raar. Want het is 100 % zeker dat het wondroos is alleen weten ze dus niet waar ze het vandaan gekregen heeft. Op dit moment jeukt het heel erg, wat goed is want dat is een teken dat het heelt. Verder krijgt ze antibiotica via het infuus.

    Ah oké, ik moest thuisblijven, was een paar maanden geleden namelijk aangezien het enorm besmettelijk was, idunno. Waarschijnlijk heb ik wel iets anders gehad, maar het was volgens mij echt wondroos, of in ieder geval; de naam lijkt erop. En dan moest ik om de zoveel uur zalf erop smeren, echt was nasty. Daarom draag ik nu altijd shitload met armbandjes om mijn pols omdat dat litteken ongeveer drie bij twee centimeter is of zo en spierwit, ugh.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Everdeen schreef:
    (...)
    Ah oké, ik moest thuisblijven, was een paar maanden geleden namelijk aangezien het enorm besmettelijk was, idunno. Waarschijnlijk heb ik wel iets anders gehad, maar het was volgens mij echt wondroos, of in ieder geval; de naam lijkt erop. En dan moest ik om de zoveel uur zalf erop smeren, echt was nasty. Daarom draag ik nu altijd shitload met armbandjes om mijn pols omdat dat litteken ongeveer drie bij twee centimeter is of zo en spierwit, ugh.


    Jakkie:S Je hebt ook nog gordelroos, maar ik weet niet precies wat dat is. Mijn oma krijgt helemaal geen zalf juist omdat die plekken vanbinnen uit moeten uitdrogen. En als ze er iets opsmeren dan smeren ze het dicht:S Littekens zijn echt klote. In de zomer als mijn armen weer wat bruin worden zie je mijn oude hondenbeet ook weer op mijn arm. Die blijft wit terwijl de rest mooi bruin word.


    ~