• Lovely WAG's
    Charissa van der Vaart - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Sanne Kaká


    [ bericht aangepast door een moderator op 18 maart 2013 - 20:35 ]

    Apocalyptic schreef:


    *100% done*

    OMG IS DAT SPOILER NIEUW? WHAAA.
    pretteh awesome dit.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Stuttgart schreef:
    (...)

    Aaawhh, nou super dat het zo goed gaat:) Je broertje heeft er verder geen last van enzo?


    van zijn mogelijke allergie helemaal biet, maar dat kan ook komen omdat Daniel hem biedt mag. Ze is overgevoelig voor geluid en mijn broertje heeft een hele lage stem. Ze blaast en krabt hem soms. Daarbij is hij veel boven dus ziet ze hem amper. Ze vertikt het de trap op te gaan.


    en over die Harlem shake, die hype was al over toen hij in nederland kwan :')


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Everdeen schreef:
    (...)
    OMG IS DAT SPOILER NIEUW? WHAAA.
    pretteh awesome dit.

    Jaa blijkbaar :'O Ik had het al op een ander forum gezien en zie het nut er niet zo van op dit forum, maar hee, whatever! NIEUWE KNOP! (nerd)


    ars moriendi

    Na bijna 16 jaar alles te kunnen hebben doen en alles hebben kunnen eten, ben ik ergens allergisch voor geworden :') we hebben mijn kamer vandaag behangen en ik was afdeling behangplak. Blijkbaar vinden mijn handen dat goedje niet leuk. Ik zit onder de rode vlekjes en het jeukt als een gek. Haha, maar heelt resultaat mag er wezen (:


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boira schreef:
    Na bijna 16 jaar alles te kunnen hebben doen en alles hebben kunnen eten, ben ik ergens allergisch voor geworden :') we hebben mijn kamer vandaag behangen en ik was afdeling behangplak. Blijkbaar vinden mijn handen dat goedje niet leuk. Ik zit onder de rode vlekjes en het jeukt als een gek. Haha, maar heelt resultaat mag er wezen (:

    Hahaha, welkom bij de club. Alleen krijg ik geen rode vlekjes van behangplak, maar van fucking gras in de zomerzon. :') Kan dus nooit zonder matje lekker in het gras gaan liggen, want ik zit meteen helemaal onder. :')

    Hoe ziet het eruit? Bepaalde kleurenstijl aangehouden? =D


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Hahaha, welkom bij de club. Alleen krijg ik geen rode vlekjes van behangplak, maar van fucking gras in de zomerzon. :') Kan dus nooit zonder matje lekker in het gras gaan liggen, want ik zit meteen helemaal onder. :')

    Hoe ziet het eruit? Bepaalde kleurenstijl aangehouden? =D


    Van gras? Dat heb ik echt nog nooit gehoord. Maar dat is ook best vervelend.

    Nou, vroeger was mijn kamer zwart/wit/roze (van dat donkere roze) maar we hebben ze roze muur rood gemaakt en alle roze dingen in mijn kamer vervangen. Het was het cadeau van mij mama.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ah, m'n ma heeft dat ook voor gras en dan moet ze altijd op een luchtbed gaan zitten in de zomer, anders krijgt ze allemaal bultjes op haar armen en zo. Ik zelf heb gewoon hooikoorts en allergisch voor sinaasappels en mandarijnen, haha.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Boira schreef:
    (...)

    Van gras? Dat heb ik echt nog nooit gehoord. Maar dat is ook best vervelend.

    Nou, vroeger was mijn kamer zwart/wit/roze (van dat donkere roze) maar we hebben ze roze muur rood gemaakt en alle roze dingen in mijn kamer vervangen. Het was het cadeau van mij mama.

    Ja, het is ook best vervelend als je in de zomer niet gewoon lekker spontaan in het gras kan liggen, maar ach, 'gelukkig' schijnt de zon hier in Nederland niet zo vaak.. T__T

    En gaaf zeg (: Mijn kamer is al tijden hetzelfde, er komt alleen maar meer rommel bij, lol.


    Gaat er iemand vanavond de clash tussen Bayern en Dortmund kijken? :9~


    ars moriendi

    1 - 0
    Arjen Robben.

    Halve finale, here we come!
    I. Am. So. Proud.


    ars moriendi

    Boira schreef:
    (...)

    van zijn mogelijke allergie helemaal biet, maar dat kan ook komen omdat Daniel hem biedt mag. Ze is overgevoelig voor geluid en mijn broertje heeft een hele lage stem. Ze blaast en krabt hem soms. Daarbij is hij veel boven dus ziet ze hem amper. Ze vertikt het de trap op te gaan.


    en over die Harlem shake, die hype was al over toen hij in nederland kwan :')


    Mooizo:) Is ie uit het asiel gekomen of van een nestje?:)


    ~

    Everdeen schreef:
    Ah, m'n ma heeft dat ook voor gras en dan moet ze altijd op een luchtbed gaan zitten in de zomer, anders krijgt ze allemaal bultjes op haar armen en zo. Ik zelf heb gewoon hooikoorts en allergisch voor sinaasappels en mandarijnen, haha.


    Ik heb ook hooikoorts, maar ben verder niet echt ergens allergisch voor:)


    ~

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Ja, het is ook best vervelend als je in de zomer niet gewoon lekker spontaan in het gras kan liggen, maar ach, 'gelukkig' schijnt de zon hier in Nederland niet zo vaak.. T__T

    En gaaf zeg (: Mijn kamer is al tijden hetzelfde, er komt alleen maar meer rommel bij, lol.


    Gaat er iemand vanavond de clash tussen Bayern en Dortmund kijken? :9~


    Sorry ik moest mijn schatjes van PSV aanmoedigen(wbw) Die supporters van PEC gingen schreeuwen toen het 0-2 voor PSV stond; 'Mark van Bommel is homo' Echt belachelijk:S


    ~

    Stuttgart schreef:
    (...)

    Sorry ik moest mijn schatjes van PSV aanmoedigen(wbw) Die supporters van PEC gingen schreeuwen toen het 0-2 voor PSV stond; 'Mark van Bommel is homo' Echt belachelijk:S

    Mark zei pas dat hij van dat soort trieste uitspraken alleen maar feller wordt. Hij is een enorme aanwinst voor PSV. Goed voor hen dat hij is teruggekomen.

    Maar ik kijk geen Eredivisie, ik kan daar echt niet van genieten. x']


    ars moriendi

    Happy birthday to me (:
    21 jaar oud alweer !!!

    Hihihi, nogmaals gefeliciteerd Charis!


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."