• Lovely WAG's
    Charissa van der Vaart - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Sanne Kaká


    [ bericht aangepast door een moderator op 18 maart 2013 - 20:35 ]

    Oh bah, sterke meid.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boira schreef:
    Oh bah, sterke meid.


    Thank you Deems(flower) hoe gaat het met jullie kat in huis?:)


    ~

    Stuttgart schreef:
    (...)

    Jakkie:S Je hebt ook nog gordelroos, maar ik weet niet precies wat dat is. Mijn oma krijgt helemaal geen zalf juist omdat die plekken vanbinnen uit moeten uitdrogen. En als ze er iets opsmeren dan smeren ze het dicht:S Littekens zijn echt klote. In de zomer als mijn armen weer wat bruin worden zie je mijn oude hondenbeet ook weer op mijn arm. Die blijft wit terwijl de rest mooi bruin word.

    Oh neee, gordelroos is iets heel anders, dat heb ik namelijk ook gehad toen ik klein was, maar dat was veel minder erg.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Stuttgart schreef:
    (...)

    Thank you Deems(flower) hoe gaat het met jullie kat in huis?:)


    Hihi, goed hoor. Daniël is echt te gek. Ze is helemaal niet verlegen meer en ik kan niet gaan zitten of ze ligt bij mij op schoot. Ze was totaal niet speels - vroeger zat ze bij ouderen - maar ze is helemaal fan van aluminium en cadeaupapier :'D Ze speelt er continue mee. Dan gooi je van die propjes en ze vangt ze uit de lucht alsof het vogeltjes zijn. Echt te schattig. Ze eist je aandacht helemaal op. Ze ligt dan op je mobiel, laptop, boek, schoolspullen. Ik kan echt niets meer doen :'D


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Serieus, wat heeft iedereen toch met die Harlem Shake ??
    Ik vind er geen zak aan haha

    Toulon schreef:
    Serieus, wat heeft iedereen toch met die Harlem Shake ??
    Ik vind er geen zak aan haha

    Ik was er de eerste keer al klaar mee. :')


    ars moriendi

    Bij ons willenze dat in de klas gaan doen. Ugh.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Everdeen schreef:
    Bij ons willenze dat in de klas gaan doen. Ugh.

    Beetje late to the party, dan. :'D Die hype is toch eigenlijk al weer over?


    ars moriendi

    Boira schreef:
    (...)

    Hihi, goed hoor. Daniël is echt te gek. Ze is helemaal niet verlegen meer en ik kan niet gaan zitten of ze ligt bij mij op schoot. Ze was totaal niet speels - vroeger zat ze bij ouderen - maar ze is helemaal fan van aluminium en cadeaupapier :'D Ze speelt er continue mee. Dan gooi je van die propjes en ze vangt ze uit de lucht alsof het vogeltjes zijn. Echt te schattig. Ze eist je aandacht helemaal op. Ze ligt dan op je mobiel, laptop, boek, schoolspullen. Ik kan echt niets meer doen :'D


    Aaawhh, nou super dat het zo goed gaat:) Je broertje heeft er verder geen last van enzo?


    ~

    Toulon schreef:
    Serieus, wat heeft iedereen toch met die Harlem Shake ??
    Ik vind er geen zak aan haha


    Er is ook geen zak aan en het behoorlijk doelloos xD Ze gingen het ook op een plein in Leeuwarden doen:S


    ~

    Girlies, mijn oma komt vanmiddag weer thuis(flower)


    ~

    Stuttgart schreef:
    Girlies, mijn oma komt vanmiddag weer thuis(flower)

    Oh dat is fijn! (:


    ars moriendi


    *100% done*


    ars moriendi

    Stuttgart schreef:
    (...)

    Er is ook geen zak aan en het behoorlijk doelloos xD Ze gingen het ook op een plein in Leeuwarden doen:S

    Ze lieten het een keer zien bij Shownieuws, ik dacht van: Oke, is dat alles haha

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Oh dat is fijn! (:


    Ja dat is het zeker:) Ze is blij dat ze weer thuis is(flower)


    ~