• Lovely WAG's
    Charissa van der Vaart - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Sanne Kaká


    [ bericht aangepast door een moderator op 18 maart 2013 - 20:35 ]

    Everdeen schreef:
    (...)
    M'n dushi, Jetro. HAHAHAHA.


    Hahaha, ik dacht er ook aan :'D Maar het is wel met een J.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boira schreef:
    (...)

    Hahaha, ik dacht er ook aan :'D Maar het is wel met een J.

    Janmaat? :') De slechtste verdediger die ooit in een oranje shirt heeft gevoetbald?


    ars moriendi

    Boira schreef:
    (...)

    Hahaha, ik dacht er ook aan :'D Maar het is wel met een J.

    Klaas-Jan Huntelaar


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Everdeen schreef:
    (...)
    Klaas-Jan Huntelaar

    _O_ I approve this one. _O_


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    _O_ I approve this one. _O_

    I knew you would say that. *O*


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Janmaat? :') De slechtste verdediger die ooit in een oranje shirt heeft gevoetbald?



    Kutman, je hebt me door :'D Hahaha. Nee, ik denk dat alleen Amy het zou kunnen raden, maar dat lukt d'r niet ;)


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boira schreef:
    (...)

    Kutman, je hebt me door :'D Hahaha. Nee, ik denk dat alleen Amy het zou kunnen raden, maar dat lukt d'r niet ;)

    Alleen ik?!?!? Omygod, serieus. Alleen ik... Ugh. Nu wil ik stiekem een subtiele hint hebben.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Everdeen schreef:
    (...)
    Alleen ik?!?!? Omygod, serieus. Alleen ik... Ugh. Nu wil ik stiekem een subtiele hint hebben.


    Alleen jij en het is met een J. Je kan dit meid! Haha.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boira schreef:
    (...)

    Kutman, je hebt me door :'D Hahaha. Nee, ik denk dat alleen Amy het zou kunnen raden, maar dat lukt d'r niet ;)


    ars moriendi

    Boira schreef:
    (...)

    Alleen jij en het is met een J. Je kan dit meid! Haha.

    Ik hoor mijn hersens gewoon kraken. Heeft het uberhaupt wel met voetbal te maken?


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Everdeen schreef:
    (...)
    Ik hoor mijn hersens gewoon kraken. Heeft het uberhaupt wel met voetbal te maken?


    Nee, hahaha, totaal niet.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boira schreef:
    (...)

    Nee, hahaha, totaal niet.

    Ja het enige waar ik op kom is Josh Hutcherson HAHA. Ik ben echt hopeloos geval guys. Ik ga hier eens even heel goed over na denken. Is het een meisjes of jongensnaam trouwens?

    [ bericht aangepast op 27 jan 2013 - 22:41 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Everdeen schreef:
    (...)
    Ja het enige waar ik op kom is Josh Hutcherson HAHA. Ik ben echt hopeloos geval guys. Ik ga hier eens even heel goed over na denken.


    Hahaha, never dat ik hem Josh noem :'D

    Een jongensnaam.

    [ bericht aangepast op 27 jan 2013 - 22:42 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Goosh echt hoor. Hele hersenspinsels hier. Hoezo zou ik het alleen kunnen weten trouwens? Omdat ik de naam ooit heb uitgesproken of wat?


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Everdeen schreef:
    Goosh echt hoor. Hele hersenspinsels hier. Hoezo zou ik het alleen kunnen weten trouwens? Omdat ik de naam ooit heb uitgesproken of wat?


    Nee, het is van tv, maar de anderen kijken het niet. Haha.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."