• Nee, niet her horrorspel, maar de nieuwe anime!

    Er zijn pas 2 afleveringen uit.

    Ik vind het zelf een leuke anime, alleen is de hoofdpersoon nou net zo'n type waar ik altijd in anime een hekel aan heb.
    Verlegen, buigt voor alles en iedereen, zegt sorry om geen reden, etc.
    Als je de hoofdpersoon niet leuk vind, wordt de anime gelijk een stuk minder leuk. Dat vind ik tenminste.

    I'm digging the guys, though. Ik hoop dat er wat actie in de anime komt. Als dat er is, zal het vast door de jongens komen en zeker niet door het meisje.

    Hiromu Arakawa, mangaka van Fullmetal Alchemist, zei zelf in de extra's van de manga dat ze al haar mannelijke mensjes erg gespierd tekent omdat het anders lijkt of ze niet genoeg te eten krijgen. :') Ik dacht, pff, bullcrap, maar ik merk het wel in Amnesia. Alle jongens zijn best wel dun, maar dat maakt niet zoveel uit. (krul)

    Dus, heb jij de anime al gezien? Wat vond je ervan?
    Also, spam je fangirl-thoughts maar hier over Ikki, Toma, Shin, Ken, en alle jongens die nog gaan komen. :Y)

    -Steekt vinger op-

    Ik kijk ;D... Wat ik ervan vond... Vind de ogen ergens raar... I dunno, maar dat viel me op ;d Maar ze zijn lang niet zo irritant als bij dingetje -Ben vergeten welk anime dat was..-


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    een vriend van me stuurde hem een paar dagen terug door... Maar ik heb nog niet gekeken. Na wat je nu net gezegd hebt en afgaande op zijn uitleg denk ik niet dat het zo'n leuke anime is =.= Ik heb ook een hekel aan dat soort personages xD.

    Ik vind haar echt vervelend. Ze heeft ten eerste een rare stem en ik weet niet, net wat jij zegt, ze is gewoon raar.
    Als ik het zou volgen zou het ook pas mijn tweede Anime zijn. De vorige die ik keek was Sword Art Online, en die vond ik echt geweldig. Iemand misschien een leuke Anime die er oplijkt?


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    ShadowSnape schreef:
    Ik vind haar echt vervelend. Ze heeft ten eerste een rare stem en ik weet niet, net wat jij zegt, ze is gewoon raar.
    Als ik het zou volgen zou het ook pas mijn tweede Anime zijn. De vorige die ik keek was Sword Art Online, en die vond ik echt geweldig. Iemand misschien een leuke Anime die er oplijkt?

    Ik heb Sword Art Online niet gezien, alleen de opening, maar ik denk dat je iets zoekt met actie, humor en een beetje liefde?
    Hm... Fairy Tail is misschien wat? Of Mirai Nikki, maar dat is als je tegen bloed kan. Als da kan, heb ik nog een hele waslijst anime voor je.
    :Y)

    I should watch it someday. /even snel gegoogle'd.
    Alleen ik vraag me af of het verder wel een goed plot is, naarmate de episodes gaan. Ik heb het in elk geval opgeslagen bij MyAnimeList.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    ShadowSnape schreef:
    Ik vind haar echt vervelend. Ze heeft ten eerste een rare stem en ik weet niet, net wat jij zegt, ze is gewoon raar.
    Als ik het zou volgen zou het ook pas mijn tweede Anime zijn. De vorige die ik keek was Sword Art Online, en die vond ik echt geweldig. Iemand misschien een leuke Anime die er oplijkt?


    Ik kijk dan bij de Recommendations van de anime die ik heel leuk vond ;d.
    Even snel in die lijst kijken voor jou... Welke ik daarvan in iedergeval kan aanraden;

    Btooom!
    Guilty Crown
    Mirai Nikki
    Angel Beats
    Zetsuen no Tempest -Is nog bezig-
    Deadman Wonderland
    Ao no exorcist

    Er staan er nog veel meer ;D Maar dat rijtje heb ik zelf ook gekeken en vond ze heel leuk ;D.
    Het heeft allemaal actie, soort van romantiek, fantasie, sommige hebben ook met een spel te maken.

    [ bericht aangepast op 19 jan 2013 - 23:43 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Jaaaa, ik, ik! *steekt hand op*
    Ik vind het echt een hele interessante anime, ik weet niet wat ik er anders over moet zeggen. (': Het heeft heel veel potentie, maar omdat het gemaakt is van een Otome game, betwijfel ik eerlijk gezegd of het heel goed gaat worden. Dat is trouwens ook de reden waarom het hoofdpersonage zo... uhm, irritant? is. Maaaaar. Toch vind ik 'm op de één of andere manier telkens weer leuk om te kijken en Shin is awesome. :3
    En de ogen zijn zooooo mooooi getekend~


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik kijk het. Ik vind het verhaal best goed en blijf steeds benieuwd naar meer door dat de verhaallijn nog al langzaam loop vind ik het iets minder.
    De Characters zijn wel weer erg leuk. Dus ik hoop dat het nog beter word tot nu toe een 7/10.


    I'm Not Going To let Momo Touch You, Not Even A Finger Tip. - Yuzu to Alice - Fukumenkei Noise

    Ik vind amnesia leuk^^ en inderdaad de hoofdpersoon is wel irritant, de ogen vind ik wel mooi getekend eigenlijk met al die kleurtjes^^
    Ik snap alleen het eerste stukje niet voordat ze nog van de klif valt want ze heeft er voor amnesia en er na amnesia, zou ze gewoon niet amnesia moeten hebben als ze van de klif valt inplaats er voor?


    KYAA Shin is so cool ^^ XD

    [ bericht aangepast op 20 jan 2013 - 17:17 ]

    bkx98 schreef:
    Ik vind amnesia leuk^^ en inderdaad de hoofdpersoon is wel irritant, de ogen vind ik wel mooi getekend eigenlijk met al die kleurtjes^^
    Ik snap alleen het eerste stukje niet voordat ze nog van de klif valt want ze heeft er voor amnesia en er na amnesia, zou ze gewoon niet amnesia moeten hebben als ze van de klif valt inplaats er voor?


    KYAA Shin is so cool ^^ XD




    ..... Wanneer was dat stukje over dat klif? Ik ben het namelijk vergeten o-o.. Kan me niet eens meer herinneren dat dat is geweest xd

    [ bericht aangepast op 20 jan 2013 - 17:28 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik moet echt eens aan anime beginnen :'D


    26 - 02 - '16

    Parachutes schreef:
    Jaaaa, ik, ik! *steekt hand op*
    Ik vind het echt een hele interessante anime, ik weet niet wat ik er anders over moet zeggen. (': Het heeft heel veel potentie, maar omdat het gemaakt is van een Otome game, betwijfel ik eerlijk gezegd of het heel goed gaat worden. Dat is trouwens ook de reden waarom het hoofdpersonage zo... uhm, irritant? is. Maaaaar. Toch vind ik 'm op de één of andere manier telkens weer leuk om te kijken en Shin is awesome. :3
    En de ogen zijn zooooo mooooi getekend~

    Ik vind het vooral awesome dat Shin Natsu's voice actor heeft. :Y)

    Dragneel schreef:
    (...)
    Ik vind het vooral awesome dat Shin Natsu's voice actor heeft. :Y)


    Hehe, dat sowieso. ^^ De hoofdpersoon van een andere nieuwe anime (moeilijke naam heeft die anime, iets met Hakkenden of iets in die richting xd) heeft ook Natsu's seiyuu ;D Dus nu kijk ik - inclusief Fairy tail dan - drie animes met die seiyuu! *O* stiekem zie ik toch alleen maar Natsu voor me bij die stem en het is nogal raar om die typische stem aan een ander hoofd te koppelen (':


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Gasai schreef:
    (...)


    ..... Wanneer was dat stukje over dat klif? Ik ben het namelijk vergeten o-o.. Kan me niet eens meer herinneren dat dat is geweest xd



    In aflevering 2 vlak voor dat je de heroine ziet in het ziekenhuis (in een bed)
    het was volgens mij een berg maar ik vind het een klif XD

    Ben nu aan het kijken ;P


    Tijd voor koffie.