• Nee, niet her horrorspel, maar de nieuwe anime!

    Er zijn pas 2 afleveringen uit.

    Ik vind het zelf een leuke anime, alleen is de hoofdpersoon nou net zo'n type waar ik altijd in anime een hekel aan heb.
    Verlegen, buigt voor alles en iedereen, zegt sorry om geen reden, etc.
    Als je de hoofdpersoon niet leuk vind, wordt de anime gelijk een stuk minder leuk. Dat vind ik tenminste.

    I'm digging the guys, though. Ik hoop dat er wat actie in de anime komt. Als dat er is, zal het vast door de jongens komen en zeker niet door het meisje.

    Hiromu Arakawa, mangaka van Fullmetal Alchemist, zei zelf in de extra's van de manga dat ze al haar mannelijke mensjes erg gespierd tekent omdat het anders lijkt of ze niet genoeg te eten krijgen. :') Ik dacht, pff, bullcrap, maar ik merk het wel in Amnesia. Alle jongens zijn best wel dun, maar dat maakt niet zoveel uit. (krul)

    Dus, heb jij de anime al gezien? Wat vond je ervan?
    Also, spam je fangirl-thoughts maar hier over Ikki, Toma, Shin, Ken, en alle jongens die nog gaan komen. :Y)

    Dragneel schreef:
    Ben er dus achter gekomen dat Orion een jongen is. (.__. )

    Hahaha. Hoe precies? -wbw-


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Tortura schreef:
    (...)
    Hahaha. Hoe precies? -wbw-

    Ken en het meisje zeiden steeds "hij", zag ik bij de ondertiteling. Of dat heeft de vertaler er zo van gemaakt. :Y)

    Dragneel schreef:
    Ben er dus achter gekomen dat Orion een jongen is. (.__. )


    Je dacht dus eerst dat het een meisje was? Ik dacht altijd al een jongen XD Orion klinkt ook al jongens achtig. Plus hij had geen tieten.. -wat dan heel raar is voor een meisje in een anime xd.-


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Dragneel schreef:
    (...)
    Ken en het meisje zeiden steeds "hij", zag ik bij de ondertiteling. Of dat heeft de vertaler er zo van gemaakt. :Y)

    Dat was geen serieuze vraag, hahaha. Het was nogal perv-achtig bedoeld, dude.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    k had wel redelijk snel door dat Orion een jongen was...maar idd, hij heeft best een meisjes-achtig uiterlijk :P


    To live is to fight ~ Shinku

    Tortura schreef:
    (...)
    Dat was geen serieuze vraag, hahaha. Het was nogal perv-achtig bedoeld, dude.

    Sorreh, I'm oblivious as fuck soms. (krul)

    Ik las gisteren dit topic en ben gaan kijken, meteen alle episodes achter elkaar. Zoals hier al vaak gezegt is, de heroine in het verhaal is vervelend, maar toch is het verhaal super goed en ik ben echt benieuwd naar het vervolg :p


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Penelopy schreef:
    Ik las gisteren dit topic en ben gaan kijken, meteen alle episodes achter elkaar. Zoals hier al vaak gezegt is, de heroine in het verhaal is vervelend, maar toch is het verhaal super goed en ik ben echt benieuwd naar het vervolg :p


    Nou die is vandaag ;D Haha, tenminste ik kan de nieuwe afleveringen op dinsdag avond kijken, vandaag dus.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Gasai schreef:
    (...)

    Nou die is vandaag ;D Haha, tenminste ik kan de nieuwe afleveringen op dinsdag avond kijken, vandaag dus.

    Ik heb speciaal Fairy Tail voor vandaag bewaard zodat ik die vandaag kan kijken en voorlopig nog van Amnesia af kan blijven ookal wil ik 'm zo graag zien because Toma ftw.
    dat was random.

    Ik ben er over uit.. Toma is echt lief voor haar. Lief beschermend typje ;D
    en nadat ik dat type kwam de groene dude te voorschijn.. He scared the hell out of me D: Ik dacht dat hij lief was.. Hmpf..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Gasai schreef:
    Ik ben er over uit.. Toma is echt lief voor haar. Lief beschermend typje ;D
    en nadat ik dat type kwam de groene dude te voorschijn.. He scared the hell out of me D: Ik dacht dat hij lief was.. Hmpf..


    Haha ja hij is echt een engerd, ik schrok me kaopt van hem xD


    To live is to fight ~ Shinku

    Gasai schreef:
    Ik ben er over uit.. Toma is echt lief voor haar. Lief beschermend typje ;D
    en nadat ik dat type kwam de groene dude te voorschijn.. He scared the hell out of me D: Ik dacht dat hij lief was.. Hmpf..


    Jaaaa Toma is echt awesome, nog meer dan ik dacht, hehe. ^^
    Op mal staat dat die groene gast een gespleten persoonlijkheid heeft... Misschien verklaart dat zijn gedrag?


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    (...)

    Jaaaa Toma is echt awesome, nog meer dan ik dacht, hehe. ^^
    Op mal staat dat die groene gast een gespleten persoonlijkheid heeft... Misschien verklaart dat zijn gedrag?



    Hmm, dat verklaard een hele hoop.. Want ik zou zweren dat hij eerst lief deed en alles...


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    OH FUCK IT ik ga toch Amnesia kijken.

    ik hou van deze anime echt waar!! en inderdaad de heroine is echt een heel vervelend. ik weet niet, ik moet gewoon blijven kijken!!!


    A real friend is one who knows the song of your heart and can sing it back if you forget it.