• Nee, niet her horrorspel, maar de nieuwe anime!

    Er zijn pas 2 afleveringen uit.

    Ik vind het zelf een leuke anime, alleen is de hoofdpersoon nou net zo'n type waar ik altijd in anime een hekel aan heb.
    Verlegen, buigt voor alles en iedereen, zegt sorry om geen reden, etc.
    Als je de hoofdpersoon niet leuk vind, wordt de anime gelijk een stuk minder leuk. Dat vind ik tenminste.

    I'm digging the guys, though. Ik hoop dat er wat actie in de anime komt. Als dat er is, zal het vast door de jongens komen en zeker niet door het meisje.

    Hiromu Arakawa, mangaka van Fullmetal Alchemist, zei zelf in de extra's van de manga dat ze al haar mannelijke mensjes erg gespierd tekent omdat het anders lijkt of ze niet genoeg te eten krijgen. :') Ik dacht, pff, bullcrap, maar ik merk het wel in Amnesia. Alle jongens zijn best wel dun, maar dat maakt niet zoveel uit. (krul)

    Dus, heb jij de anime al gezien? Wat vond je ervan?
    Also, spam je fangirl-thoughts maar hier over Ikki, Toma, Shin, Ken, en alle jongens die nog gaan komen. :Y)

    Gasai schreef:
    (...)

    Op die actie kan je lang gaan wachten, haha xd

    Ja, totdat ze een ons weegt, lol.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Gasai schreef:
    (...)

    Op die actie kan je lang gaan wachten, haha xd


    daar was ik al bang voor:P


    me: 5% reality, 95% dreams

    Lol ik ben benieuwd wat er nog gaat komen1 Ik vind Shin leuk. Orion is ook wel leuk. Ik hoop dat ik snel meer te weten komen over het hoofdpersoon verder vind ik haar wat vaag maar ja


    Love You >3<

    AW YISS door naar Toma!
    Ik kijk Amnesia in het weekend pas omdat het dan korter is voordat de volgende uit is op dinsdag. c:
    Aan het begin van de episode was ik van 'Ugh, Ken, I don't like you :c" Maar hij is wel een aardige dude. Alleen was ik wel blij dat Ken's arc maar één episode ipv 3 duurde. Fuck yeah Toma time.

    Dragneel schreef:
    AW YISS door naar Toma!
    Ik kijk Amnesia in het weekend pas omdat het dan korter is voordat de volgende uit is op dinsdag. c:
    Aan het begin van de episode was ik van 'Ugh, Ken, I don't like you :c" Maar hij is wel een aardige dude. Alleen was ik wel blij dat Ken's arc maar één episode ipv 3 duurde. Fuck yeah Toma time.


    Ik vond Ken echt zo schattig ;$
    De dude die voor het een vriendinnetje heeft en alles verkeerd doet ;D
    Stiekem mocht hij wel wat langer van mij ;$


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Dragneel schreef:
    AW YISS door naar Toma!
    Ik kijk Amnesia in het weekend pas omdat het dan korter is voordat de volgende uit is op dinsdag. c:
    Aan het begin van de episode was ik van 'Ugh, Ken, I don't like you :c" Maar hij is wel een aardige dude. Alleen was ik wel blij dat Ken's arc maar één episode ipv 3 duurde. Fuck yeah Toma time.


    I didn't like Kent either. Next up: Toumaaaaaaa~! *excited* *O*


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    (...)

    I didn't like Kent either. Next up: Toumaaaaaaa~! *excited* *O*

    Ghehe, dit plaatje vind ik wel gaaf van hem. Al heb ik tot nu toe nog niet echt een favoriet.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Tortura schreef:
    (...)
    Ghehe, dit plaatje vind ik wel gaaf van hem. Al heb ik tot nu toe nog niet echt een favoriet.


    Ik zie 'm niet. :c

    Dragneel schreef:
    (...)
    Ik zie 'm niet. :c

    D: En nu, als je op deze link klikt?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Tortura schreef:
    (...)
    D: En nu, als je op deze link klikt?

    Ook niet. :') Ik krijg alleen een plaatje dat ik op zerochan.com in moet loggen.

    Gasai schreef:
    (...)

    Ik vond Ken echt zo schattig ;$
    De dude die voor het een vriendinnetje heeft en alles verkeerd doet ;D
    Stiekem mocht hij wel wat langer van mij ;$

    Helemaal mee eens. :Y)


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Dragneel schreef:
    (...)
    Ook niet. :') Ik krijg alleen een plaatje dat ik op zerochan.com in moet loggen.

    Omg.. Even een goede, andere link zoeken. Dit plaatje dan?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Tortura schreef:
    (...)
    Omg.. Even een goede, andere link zoeken. Dit plaatje dan?



    nee doet het ook niet :$


    To live is to fight ~ Shinku

    The fuck man.. Bij mij doen ze het allemaal. D:


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ben er dus achter gekomen dat Orion een jongen is. (.__. )