• Nee, niet her horrorspel, maar de nieuwe anime!

    Er zijn pas 2 afleveringen uit.

    Ik vind het zelf een leuke anime, alleen is de hoofdpersoon nou net zo'n type waar ik altijd in anime een hekel aan heb.
    Verlegen, buigt voor alles en iedereen, zegt sorry om geen reden, etc.
    Als je de hoofdpersoon niet leuk vind, wordt de anime gelijk een stuk minder leuk. Dat vind ik tenminste.

    I'm digging the guys, though. Ik hoop dat er wat actie in de anime komt. Als dat er is, zal het vast door de jongens komen en zeker niet door het meisje.

    Hiromu Arakawa, mangaka van Fullmetal Alchemist, zei zelf in de extra's van de manga dat ze al haar mannelijke mensjes erg gespierd tekent omdat het anders lijkt of ze niet genoeg te eten krijgen. :') Ik dacht, pff, bullcrap, maar ik merk het wel in Amnesia. Alle jongens zijn best wel dun, maar dat maakt niet zoveel uit. (krul)

    Dus, heb jij de anime al gezien? Wat vond je ervan?
    Also, spam je fangirl-thoughts maar hier over Ikki, Toma, Shin, Ken, en alle jongens die nog gaan komen. :Y)

    bkx98 schreef:
    (...)


    In aflevering 2 vlak voor dat je de heroine ziet in het ziekenhuis (in een bed)
    het was volgens mij een berg maar ik vind het een klif XD


    Ohh, dat stukje waar ze eerst wegrende voor die kerel? Ik vat hem ;d.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Had al eerder plaatjes van hun gezien maar dacht dat het alleen maar een visual novel was.
    Het lijkt me er best interresant uitzien als anime, en veel slecht commentaar is hier niet te lezen. Worth a try.

    [ bericht aangepast op 23 jan 2013 - 19:47 ]


    We're all mad here. ~Cheshire

    Ik kijk hem, de hoofdpersoon is idd irritant.


    "never let anyone dull your sparkle"

    Bleach schreef:
    Ik kijk hem, de hoofdpersoon is idd irritant.

    Enige tekst van de hoofdpersoon:
    Eh?
    I'm sorry

    Meer niet. :') Onderhand.

    Dragneel schreef:
    (...)
    Enige tekst van de hoofdpersoon:
    Eh?
    I'm sorry

    Meer niet. :') Onderhand.


    Ze is ook haar geheugen kwijt, hè. xd

    [ bericht aangepast op 28 jan 2013 - 20:05 ]


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    (...)

    Ze is ook haar geheugen kwijt, hè. xd

    Er is niets mis met haar spraak. Ze moet toch wel meer kunnen zeggen dan "eh" en "gomennasai".
    Het kan er ook aan liggen dat ik vaak sowieso niets heb met timide mensjes in anime en manga omdat ik zelf niet echt zo ben. :')

    Dragneel schreef:
    (...)
    Er is niets mis met haar spraak. Ze moet toch wel meer kunnen zeggen dan "eh" en "gomennasai".
    Het kan er ook aan liggen dat ik vaak sowieso niets heb met timide mensjes in anime en manga omdat ik zelf niet echt zo ben. :')


    Nou, het lijkt me nogal onwaarschijnlijk dat iemand die zijn geheugen kwijt is ellenlange gesprekken kan voeren. ;p
    Maar ik snap je ergernis. ;D


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Dus, wat denken jullie dat er allemaal aan de hand is? ^^
    Ik heb geen idee, maar ik vind het niet leuk, want ze moet bij Shin blijven. ;c


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    Dus, wat denken jullie dat er allemaal aan de hand is? ^^
    Ik heb geen idee, maar ik vind het niet leuk, want ze moet bij Shin blijven. ;c

    This.

    Okeh, episode 1 was gewoon vaag, ik vind de anime nu awesome. :Y)
    Alleen was ik de hele episode 5 van "Ugh, Ikki, you manwhore, when does Shin appear again :c"
    En dadelijk wordt Ken haar "vriendje" waar ik eigenlijk ook geen zin in heb. Toma wel, Toma en Shin zijn mijn favorieten.
    De vent met het lange, groene haar en het pilotenpetje is ook vaag. c:

    Dragneel schreef:
    (...)
    This.

    Okeh, episode 1 was gewoon vaag, ik vind de anime nu awesome. :Y)
    Alleen was ik de hele episode 5 van "Ugh, Ikki, you manwhore, when does Shin appear again :c"
    En dadelijk wordt Ken haar "vriendje" waar ik eigenlijk ook geen zin in heb. Toma wel, Toma en Shin zijn mijn favorieten.
    De vent met het lange, groene haar en het pilotenpetje is ook vaag. c:


    Haha dat is ook precies hoe ik erover denk. ;D


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik ben nu bij episode 3, maar ik snap er al geen fuck meer van. o.o


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Tortura schreef:
    Ik ben nu bij episode 3, maar ik snap er al geen fuck meer van. o.o

    Komt wel, haha.
    Dit is wat ik weet:
    De geest/spirit/god Orion is op aarde terecht gekomen en is in botsing gekomen met de ziel van het meisje. Daardoor is Orion verbonden met haar, maar is het meisje haar geheugen kwijt geraakt. Er zijn dus drie dudes, waarvan Shin dan haar vriendje is. maar na een paar dagen is allen veranderd en is ze terug in de tijd, waarom is nog onduidelijk. :') Maar daar is Ikki haar vriendje. Het enige wat hetzelfde is is dat een man met lang, groen haar haar aanspreekt. Hij is de enige, samen met het meisje, wat hetzelfde blijft in elke "dimensie", al weet het meisje dat zelf nog niet, maar is het best duidelijk voor de kijker.
    Maar er zijn pas 6 episodes uit, dus meer is ook niet duidelijk.

    Ben 7 als laatse gezien en ik word er een beetje gek van dat heldin steeds in andere werelden word gestuurd. Om haar gedachtens terug te krijgen maar ik kijk wel verder om dat ik benieuwd. Verder vind ik tot nu toe shin de leukste jongen.


    I'm Not Going To let Momo Touch You, Not Even A Finger Tip. - Yuzu to Alice - Fukumenkei Noise

    Ben gister begonnen met kijken en wacht tot episode 7 is vertaald. :Y) Het is best interessant tot nu toe, alhoewel ik er niet veel van snap.
    Ik ben het trouwens helemaal met je eens over de hoofdpersonage (weet niet eens meer hoe ze heet) M'n handen jeuken als ik d'r hoor praten, als ze dat al doet. Ugh. >:c
    Mijn favoriete jongen is die met het lange groene haar en het petje, vraag me niet waarom. :'D


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Nightray schreef:
    Ben gister begonnen met kijken en wacht tot episode 7 is vertaald. :Y) Het is best interessant tot nu toe, alhoewel ik er niet veel van snap.
    Ik ben het trouwens helemaal met je eens over de hoofdpersonage (weet niet eens meer hoe ze heet) M'n handen jeuken als ik d'r hoor praten, als ze dat al doet. Ugh. >:c
    Mijn favoriete jongen is die met het lange groene haar en het petje, vraag me niet waarom. :'D


    She doesn't even have a name (': Mijn favoriet is Shin, maar ik vind Touma ook leuk. ^^


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)