• Nee, niet her horrorspel, maar de nieuwe anime!

    Er zijn pas 2 afleveringen uit.

    Ik vind het zelf een leuke anime, alleen is de hoofdpersoon nou net zo'n type waar ik altijd in anime een hekel aan heb.
    Verlegen, buigt voor alles en iedereen, zegt sorry om geen reden, etc.
    Als je de hoofdpersoon niet leuk vind, wordt de anime gelijk een stuk minder leuk. Dat vind ik tenminste.

    I'm digging the guys, though. Ik hoop dat er wat actie in de anime komt. Als dat er is, zal het vast door de jongens komen en zeker niet door het meisje.

    Hiromu Arakawa, mangaka van Fullmetal Alchemist, zei zelf in de extra's van de manga dat ze al haar mannelijke mensjes erg gespierd tekent omdat het anders lijkt of ze niet genoeg te eten krijgen. :') Ik dacht, pff, bullcrap, maar ik merk het wel in Amnesia. Alle jongens zijn best wel dun, maar dat maakt niet zoveel uit. (krul)

    Dus, heb jij de anime al gezien? Wat vond je ervan?
    Also, spam je fangirl-thoughts maar hier over Ikki, Toma, Shin, Ken, en alle jongens die nog gaan komen. :Y)

    Parachutes schreef:
    (...)

    She doesn't even have a name (': Mijn favoriet is Shin, maar ik vind Touma ook leuk. ^^


    O lol, vandaar. Touma vind ik ook wel leuk ja. En Kento. :"D


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Parachutes schreef:
    (...)

    She doesn't even have a name (': Mijn favoriet is Shin, maar ik vind Touma ook leuk. ^^

    Ik dacht dat die gewoon niet genoemd werd en ze hem zelf ook niet wist.
    Oké, tijd om namen te verzinnen! Inspiratie: 'sup.

    Dragneel schreef:
    (...)
    Komt wel, haha.
    Dit is wat ik weet:
    De geest/spirit/god Orion is op aarde terecht gekomen en is in botsing gekomen met de ziel van het meisje. Daardoor is Orion verbonden met haar, maar is het meisje haar geheugen kwijt geraakt. Er zijn dus drie dudes, waarvan Shin dan haar vriendje is. maar na een paar dagen is allen veranderd en is ze terug in de tijd, waarom is nog onduidelijk. :') Maar daar is Ikki haar vriendje. Het enige wat hetzelfde is is dat een man met lang, groen haar haar aanspreekt. Hij is de enige, samen met het meisje, wat hetzelfde blijft in elke "dimensie", al weet het meisje dat zelf nog niet, maar is het best duidelijk voor de kijker.
    Maar er zijn pas 6 episodes uit, dus meer is ook niet duidelijk.

    Aha, alright. Thanks for explaining, cause I didn't understand shit from the anime lolol. Alleen hoe weet je dan wat de echte 'dimensie' is, als die telkens veranderd?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Tortura schreef:
    (...)
    Aha, alright. Thanks for explaining, cause I didn't understand shit from the anime lolol. Alleen hoe weet je dan wat de echte 'dimensie' is, als die telkens veranderd?

    Dat weet ze niet. En dat weet niemand, eigenlijk. Behalve de mangaka misschien.
    Volgens mij heeft Amnesia niet eens een manga. :')

    Dragneel schreef:
    (...)
    Dat weet ze niet. En dat weet niemand, eigenlijk. Behalve de mangaka misschien.
    Volgens mij heeft Amnesia niet eens een manga. :')

    Omg, dan is het echt one weirdass happening.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Tortura schreef:
    (...)
    Omg, dan is het echt one weirdass happening.

    Dat was het vanaf het begin al, lol.

    Dragneel schreef:
    (...)
    Dat was het vanaf het begin al, lol.

    Haha, ja, want dat wijf heeft blijkbaar ook geen naam... Het is in elk geval niet voor gekomen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Dragneel schreef:
    (...)
    Ik dacht dat die gewoon niet genoemd werd en ze hem zelf ook niet wist.
    Oké, tijd om namen te verzinnen! Inspiratie: 'sup.


    Dunno. De naam wordt in ieder geval nooit genoemd. ;p


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Dragneel schreef:
    (...)
    Dat weet ze niet. En dat weet niemand, eigenlijk. Behalve de mangaka misschien.
    Volgens mij heeft Amnesia niet eens een manga. :')


    Nope, Amnesia komt van een spel ;d/


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Gasai schreef:
    (...)

    Nope, Amnesia komt van een spel ;d/

    * gasp *
    WELKE.

    Dragneel schreef:
    (...)
    * gasp *
    WELKE.



    Ehm even snel op zoeken.. Had het namelijk opgezocht eens.. ben het nu vergeten..
    Ehmm gewoon amnesia? this een visual novel.. je hebt ook een sequel genaamd; 'Amnesia later' en in 2013 -dit jaar dus- komt 'Amnesia crowd'



    Oh en het meisje heet Heroin of zo.. -stond op myanimelist tussen die characterlist.. daar kijk ik heel vaak doorheen bij animes XD-

    [ bericht aangepast op 20 feb 2013 - 21:11 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Gasai schreef:
    (...)


    Ehm even snel op zoeken.. Had het namelijk opgezocht eens.. ben het nu vergeten..
    Ehmm gewoon amnesia? this een visual novel.. je hebt ook een sequel genaamd; 'Amnesia later' en in 2013 -dit jaar dus- komt 'Amnesia crowd'



    Oh en het meisje heet Heroin of zo.. -stond op myanimelist tussen die characterlist.. daar kijk ik heel vaak doorheen bij animes XD-

    Er staat Heroine "Shujinko". Ik denk dat ze met Heroine, heldin bedoelen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Tortura schreef:
    (...)
    Er staat Heroine "Shujinko". Ik denk dat ze met Heroine, heldin bedoelen.


    Ahh mag ook... klinkt al wat logischer, vond Heroine al zo'n rare naam XD


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    ik kijk hem nu....hij is wel leuk, al mag er wel iets meer actie in komen van mij + dat ik liever een hoofdpersoon heb die meer zegt dan een paar woordjes en kreuntjes in een episode :p

    en het blijft weird dat een van de hoofdpersonen dezelfde naam heeft als mijn vriendje:Y)


    me: 5% reality, 95% dreams

    jellzzz schreef:
    ik kijk hem nu....hij is wel leuk, al mag er wel iets meer actie in komen van mij + dat ik liever een hoofdpersoon heb die meer zegt dan een paar woordjes en kreuntjes in een episode :p

    en het blijft weird dat een van de hoofdpersonen dezelfde naam heeft als mijn vriendje:Y)


    Op die actie kan je lang gaan wachten, haha xd


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you