• Nee, niet her horrorspel, maar de nieuwe anime!

    Er zijn pas 2 afleveringen uit.

    Ik vind het zelf een leuke anime, alleen is de hoofdpersoon nou net zo'n type waar ik altijd in anime een hekel aan heb.
    Verlegen, buigt voor alles en iedereen, zegt sorry om geen reden, etc.
    Als je de hoofdpersoon niet leuk vind, wordt de anime gelijk een stuk minder leuk. Dat vind ik tenminste.

    I'm digging the guys, though. Ik hoop dat er wat actie in de anime komt. Als dat er is, zal het vast door de jongens komen en zeker niet door het meisje.

    Hiromu Arakawa, mangaka van Fullmetal Alchemist, zei zelf in de extra's van de manga dat ze al haar mannelijke mensjes erg gespierd tekent omdat het anders lijkt of ze niet genoeg te eten krijgen. :') Ik dacht, pff, bullcrap, maar ik merk het wel in Amnesia. Alle jongens zijn best wel dun, maar dat maakt niet zoveel uit. (krul)

    Dus, heb jij de anime al gezien? Wat vond je ervan?
    Also, spam je fangirl-thoughts maar hier over Ikki, Toma, Shin, Ken, en alle jongens die nog gaan komen. :Y)

    Wat ik trouwens wel ergens heb gevonden: een website waar alle routes uitgeschreven staan, in het Engels, meer als 'verhaalvorm' zeg maar. Maar het is wel fanmade, geloof ik; dit is 'm.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    Wat ik trouwens wel ergens heb gevonden: een website waar alle routes uitgeschreven staan, in het Engels, meer als 'verhaalvorm' zeg maar. Maar het is wel fanmade, geloof ik; dit is 'm.

    Is Lin de heroine's naam?

    Dragneel schreef:
    (...)
    Is Lin de heroine's naam?


    Blijkbaar...Ik vind het totaal niet bij d'r passen xD
    Maar dat kan aan mij liggen...


    To live is to fight ~ Shinku

    XInnocenceX schreef:
    (...)

    Blijkbaar...Ik vind het totaal niet bij d'r passen xD
    Maar dat kan aan mij liggen...

    Ligt niet aan jou hoor. Ik vind het ook niet zo nice.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Lin zou ik eerder doen voor een druk iemand die wat meer jongensachtig is en niet verlegen of zo..Oké, misschien tikkeltje verlegen maar echt niet zo erg als Heroine -Ja zo heet zij gewoon voor mijn gevoel ;d-


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Dragneel schreef:
    (...)
    Is Lin de heroine's naam?


    Als dat op die site die had gestuurd staat, is dat gewoon voor het gemak door de maker van de site gedaan, denk ik. In de game heeft de Heroine geloof ik geen naam; je mag de naam dan zelf verzinnen.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    (...)

    Als dat op die site die had gestuurd staat, is dat gewoon voor het gemak door de maker van de site gedaan, denk ik. In de game heeft de Heroine geloof ik geen naam; je mag de naam dan zelf verzinnen.

    Ah, I see. Lin pas op zich wel, vind ik. Ik stel me heel iemand anders voor, maar bij Amnesia neem is sneller dingen aan voor wat het is, blijkbaar. :')