• De Opheilia torende trots boven alle boten in de haven uit. Alle mensen hadden zich rond haar verzameld, klaar om te vertrekken voor een reis naar de Caraïben. De reis duurde een paar weken en toen alle passagiers terug aan wal komen, was de wereld helemaal veranderd.
    Het grootste deel van de populatie bestaat uit zombies - ook wel Walkers genoemd. Alles is chaotisch en mensen vertonen zich zelden. Bijna niemand gaat alleen over straat, vooral 's nachts niet.

    De passagiers van de Opheilia besluiten aan boord te blijven van het grote cruiseschip. Hoewel het schip niet meer uit kan varen - er is geen benzine meer - lijkt dat de veiligste plek. De voedselvoorraad slinkt snel en de groep wordt steeds kleiner door mensen die ouder worden en sterven, zelfmoord plegen of verhongeren. Op het schip zwerven hier en daar zombies rond: vergeten mensen die nooit teruggevonden zijn toen ze stierven. Het is uiterst gevaarlijk om alleen aan wal te gaan, dus dat gebeurt ook enkel wanneer nodig.
    Daarbij komt ook nog eens dat er steeds meer ruzie ontstaat binnen de groep.
    Zal de groep uit elkaar vallen door ruzies? Of zullen ze allemaal in leven te blijven als ze samenwerken?


    Groepsleden (houdt mannen en vrouwen een beetje gelijk):
    - Rebecca Morgan ~ Ortelius
    - Rowan Ava Carter ~ Assassin
    - Daryl Dixon ~ Apocalyptic
    - Xari Jarrett ~ LexLover
    - Quentin Alfredo Burenti ~ RabidKiller
    - Elizabeth Destiny Harkness ~ Ianto
    - Tyler Grey ~ ForbesBrooks
    - Nathan Morgan ~ Swizzle

    Personage:
    Naam:
    Leeftijd: (Alle leeftijden zijn toegelaten)
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Wapen:
    Extra's:
    Familieleden: (mag onderling besproken worden)

    Regels:
    - Minimaal 8 regels schrijven
    - Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    - OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    - Liefde tussen mensen mag, maar houdt het realistisch.
    - Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    - 16+ en schelden mag, maar niet OOC
    - Geen personages van anderen besturen.
    - Geen personage's doden zonder toestemming van die persoon
    - Alleen Ortelius maakt topics aan
    - Melden als je je nickname veranderd


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Tortura schreef:
    Ik denk dat Rebecca en Flynn straks wel gaan slapen, dus dan kan het de volgende dag worden? :].

    Wij zijn geloof ik al een tijdje op de volgende dag, lawl. :'D Maar zo erg is dat niet, want ze zijn nu toch allebei op een totaal andere plaats.


    ars moriendi

    Jezus, het is nog een hel om een nieuwe foto te vinden van hoe het haar van Rowan er nu uitziet.


    Your make-up is terrible

    Michonne schreef:
    Jezus, het is nog een hel om een nieuwe foto te vinden van hoe het haar van Rowan er nu uitziet.

    Haha kan ik me voorstellen ja :'D Ben benieuwd wat je vindt


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Haha kan ik me voorstellen ja :'D Ben benieuwd wat je vindt


    Ik heb alleen een hele vage foto, tot nu haha.



    Voor de rest is niets goed genoeg lol.


    Your make-up is terrible

    Michonne schreef:
    (...)

    Ik heb alleen een hele vage foto, tot nu haha.



    Voor de rest is niets goed genoeg lol.

    I like it!


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    I like it!


    Yeah! 8D Ik ook, alleen zo jammer van de kwaliteit.


    Your make-up is terrible

    Michonne schreef:
    (...)

    Yeah! 8D Ik ook, alleen zo jammer van de kwaliteit.

    Idd :/ Zoek je specifiek op alleen dat meisje haar naam? Of hoe vindt je die plaatjes? :3


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Idd :/ Zoek je specifiek op alleen dat meisje haar naam? Of hoe vindt je die plaatjes? :3


    Nee, ik zocht gewoon in het algemeen rond, dit was wat het dichtstbij kwam van wat ik in mijn hoofd had. De rest is allemaal zo... blergh haha. Veel te nep in ieder geval.


    Your make-up is terrible

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Wij zijn geloof ik al een tijdje op de volgende dag, lawl. :'D Maar zo erg is dat niet, want ze zijn nu toch allebei op een totaal andere plaats.

    Oh, dan heb ik niets gezegd. ;$.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Sasquatch, ik ben doodop. 'Morgen' zal ik wel even wat verzinnen, but for now I'll call it a night.
    Goodnight peoples. :3.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik crash 'em ook, Walkies. ;3 Tot morgen, slaap lekker.


    ars moriendi

    Slaap lekker allemaal.


    Your make-up is terrible

    Op de boot is het nu ook de volgende dag? En wie wordt eerder wakker, Jess of Ryan?


    Your make-up is terrible

    Ja, en doe Jess maar (:


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Goed, dan ga ik een post schrijven.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Your make-up is terrible