• De Opheilia torende trots boven alle boten in de haven uit. Alle mensen hadden zich rond haar verzameld, klaar om te vertrekken voor een reis naar de Caraïben. De reis duurde een paar weken en toen alle passagiers terug aan wal komen, was de wereld helemaal veranderd.
    Het grootste deel van de populatie bestaat uit zombies - ook wel Walkers genoemd. Alles is chaotisch en mensen vertonen zich zelden. Bijna niemand gaat alleen over straat, vooral 's nachts niet.

    De passagiers van de Opheilia besluiten aan boord te blijven van het grote cruiseschip. Hoewel het schip niet meer uit kan varen - er is geen benzine meer - lijkt dat de veiligste plek. De voedselvoorraad slinkt snel en de groep wordt steeds kleiner door mensen die ouder worden en sterven, zelfmoord plegen of verhongeren. Op het schip zwerven hier en daar zombies rond: vergeten mensen die nooit teruggevonden zijn toen ze stierven. Het is uiterst gevaarlijk om alleen aan wal te gaan, dus dat gebeurt ook enkel wanneer nodig.
    Daarbij komt ook nog eens dat er steeds meer ruzie ontstaat binnen de groep.
    Zal de groep uit elkaar vallen door ruzies? Of zullen ze allemaal in leven te blijven als ze samenwerken?


    Groepsleden (houdt mannen en vrouwen een beetje gelijk):
    - Rebecca Morgan ~ Ortelius
    - Rowan Ava Carter ~ Assassin
    - Daryl Dixon ~ Apocalyptic
    - Xari Jarrett ~ LexLover
    - Quentin Alfredo Burenti ~ RabidKiller
    - Elizabeth Destiny Harkness ~ Ianto
    - Tyler Grey ~ ForbesBrooks
    - Nathan Morgan ~ Swizzle

    Personage:
    Naam:
    Leeftijd: (Alle leeftijden zijn toegelaten)
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Wapen:
    Extra's:
    Familieleden: (mag onderling besproken worden)

    Regels:
    - Minimaal 8 regels schrijven
    - Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    - OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    - Liefde tussen mensen mag, maar houdt het realistisch.
    - Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    - 16+ en schelden mag, maar niet OOC
    - Geen personages van anderen besturen.
    - Geen personage's doden zonder toestemming van die persoon
    - Alleen Ortelius maakt topics aan
    - Melden als je je nickname veranderd


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Ik reageer nu even niet meer Nikki, maybe later.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Oké, dat dacht ik al.
    Doesn't matter, ik ga weer Boondock Saints kijken. (cat)


    Your make-up is terrible

    Wat is dat? Dat vraag ik me eigenlijk al twee dagen lang af :'D


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Een film met Norman hahahaha.


    Your make-up is terrible

    Oelaa, dat ga ik dan ook een keer kijken :9~


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Sasquatch schreef:
    Oelaa, dat ga ik dan ook een keer kijken :9~

    Zeker doen! Erg leuke film (:


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Zeker doen! Erg leuke film (:


    Lang leve vakantie. Even opzoeken over wat 'ie gaat 8D


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Daryl Dixon, formerly known as Murphy McManus, is one of the orginal Atlanta camp survivors. Not much is known about Murphy's past since he and his brother Connor McManus were put in prison other then that they were vigilantes. Murphy and his brother Connor escaped the prison by the help of FBI Agent Smecker. Unfortunately, Connor was killed in action by cause of the violent protest outside the prison; Murphy, however, escaped unscathed. Murphy came across a trailer park days later. He met Merle Dixon who took him into his home when all the other rednecks didn't. Murphy then took on the name Daryl Dixon, a few weeks since the prison breakout so the law enforcement wouldn't track him down. Daryl and Merle grew a brotherly bond into which they set out to travel the U.S. in a RV.

    When they came into Atlanta, all hell broke loose.

    Daryl and Merle are currently in custody of law enforcement officer: Philip aka The Governor.


    Daryl heeft een interessante achtergrond :3 bron


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Hahaha omg, die is echt geweldig.


    Your make-up is terrible

    Idd c:


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Derde keer binnen een week. :x Blijft leuk, omg.


    Your make-up is terrible

    Sasquatch schreef:
    (...)

    Daryl heeft een interessante achtergrond :3 bron

    Lol, hoezo twee karakters in een mixen x) Nah, Daryl is gewoon Daryl hoor. <3 haha.


    ars moriendi

    Even voor Apocalyptic en Nikki: Ik ga zo snurken, dus eh, jullie mogen gewoon door posten als ik nog niets gepost heb. Flynn gaat toch pleite, haha, die gaat er niet achterna.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Hahaha, lolol.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Awh, dat is helemaal niet zo. :c


    Your make-up is terrible