• Iedereen heeft problemen, maar hoeveel zijn er zo erg dat je naar een inrichting moet? We weten allemaal dat een beroemdheid ook problemen heeft, maar hebben ze problemen die ze hun carrière kan kosten? Je merkt het misschien niet, maar bij sommigen word dit probleem steeds groter. Het word zo erg dat ze de inrichting wel in móeten, voordat het echt mis gaat.. Volg het leven van de beroemdheden in de inrichting, waar ze allemaal proberen van hun grote probleem af te komen..



    Beroemdheden:
    - Zayn Malik || Ernstige faalangst - Malino
    - Cristiano Ronaldo || Agressiestoornis - Malino
    - Cher Lloyd || Stemmen in haar hoofd - Brookie
    - Niall James Horan || Depressief en een eetprobleem - MissStoran
    - Doutzen Kroes || Eet en Slaapstoornis - Xerces
    - Jamie "JJ" Hamblett || Depressie - ChayChay
    - Nathan James Sykes || Bang voor kleine ruimtes en het donker - Nessje
    - Beau Peter Brooks || Faalangst en een alcoholprobleem - Nessje
    - Mackenzie Christine Foy || Angst voor scherpe dingen en de dood - MissStoran
    - Justin Drew Bieber || Schreeuwt dingen - Brookie

    Overig (Psycholoog, begeleider enz.):
    - Nevaja Aurelya Diania Hocking - Xerces
    - Alexia Rosie Romano - Malino

    Regels:
    - Minstens 4 regels!
    - 16+ mag
    - Geen ruzie OOC
    - OOC tussen haakjes [ ] - { } - ( )
    - Geen perfecte personen!
    - Alleen ik start de topics of ik geef toestemming aan iemand!
    - Het is geen sneltrein, zorg dat iedereen het kan volgen!
    - Maximaal 3 personages!
    - Have fun!

    Kamerindeling:

    1. Zayn Malik en Niall Horan
    2. Cristiano Ronaldo en Nathan Sykes
    3. Doutzen Kroes en Cher Lloyd
    4. JJ Hamblett en Beau Brooks
    5. Mackenzie Foy
    6. Justin Bieber


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Cher Lloyd

    'Bedankt! Oh, het was echt zó lief' zuchtte ik, weer helemaal verliefd. 'Zeg Cher, moet je Craig niet laten komen?' klonk de stem van Kilian. Ik keek naar de tattoo en gaf een kusje op Kilian's wang. 'Hoeft niet. Kilian heeft me gebeld' klonk een bekende stem. Ik keek op en sloeg mijn hand voor mijn mond. Gelijk stormde ik op hem af en sprong in zijn armen. 'Cher!' zei hij lachend. 'Waarom hield je me niet tegen om naar dat stomme psychotische gebouw te gaan?' fluisterde ik in Craig's oor. 'Omdat je het nodig hebt. Als het slecht was, zou ik je er nooit heen laten gaan' grinnikte hij.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall Horan.
    Ik volg wart er gebeurd en glimlach waterig. Een steek jaloezie schoot door me heen, het was niet dat ik het haar niet gun maar meer imdat ik wou dat iemand zijn armen om me sloeg en zei dat alles goed kwam. Ik bijt op mijn lip om mijn traanen in te houden. Mocht ik niet naar huis gewoon... Uk dacht aan vanochtend en ik voelde me dik,ik had niet moeten luisteren. Ik liep naar een van de medewerkers en vroeg naar de wc. Zodra ik sie gevonden had draai ik de opslot en steek mijn vinger in mkijn keel. Eerst kokhals ik en daarna komt het eruit. Zodra het brood en kaas eruit was spoelde ik mijn nond en liep terug alsof ik gewoon even naar de wc was geweest


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Ghehe, het vet gaat er niet uit. Als je het minimaal een half uurtje laat zitten dan blijft het vet zitten. ^-^]

    Justin Drew Bieber

    Vertederd keek ik naar Craig en Cher. Net toen Niall terug was drukte Cher haar lippen op die van Craig. Het zal er echt allemaal zo schattig uit, en het gekke was dat ik één jaar jonger was dan Cher. En net zoals dat Niall er schattig uit zag, ik was ook één jaar jonger dan hem. Het was allemaal nogal ingewikkeld. Hij werd twintig, ik negentien. Maar goed, waar had ik het over? Oh ja. 'Niall, kijk dan' glimlachte ik, terwijl ik het in Niall's oor fluisterde.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    (hahahah ik bwn er nu oom

    Niall James Horan.
    Ik glimlach even het was lied om haar zo te zien. Ik wasjaloers ik wou dat Zayn dat ook bij mij dees.
    Tegelijk was ik blij,blij dat niemand doorhad dat ik net alles eruit gwkotst heb.
    Vanavond zal het moeilijker worden want de bgeleiders zullen het vast wel door hebben of hiren. Ik zucht zacht en hoe ging ik Justin overtuigen dat ik geen honger had....

    Mackenzie Foy
    Met een zucht kijk ikrond.. Waar bleven ze,het was nu al een kwartier gelwden..


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Cher Lloyd

    Blij haalde ik mijn lippen van de zijne af en glimlschte naar Craig. Vrolijk ging ik naast hem staan en trok Niall naar ons toe. 'Niall, dit is mijn verloofde Craig. Craig, dit is één van mijn mede-kandidaten uit en tegelijk een goede vriend van me Niall' stelde ik hun voor. Vriendelijk stak Craig zijn hand op. 'Hi! Ik ben Craig' grinnikte hij. Snel trok ik Justin er ook bij, en hij moest lachen. 'Dat meen je niet. Cher, trek jij andere beroemdheden aan ofzo? Niall Horan eerst, en nu Justin Bieber' grijnsde Craig. 'Jazeker' Ik straalde helemaal. Justin schudde Craig's hand en glimlachte breed. 'Justin' zei hij. 'Craig' glimlachte Craig terug.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Oké. In die post heb ik zowat negen keer "Craig" staan, ghehe]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Hahaha

    Nialljames Horan.
    Ik glimlach even naar Craig. Op een e en of andere manier moet ik nu denken aan mijn broer.
    Craig zag er erg zorgzaam en behulpzaam uit, Cher was in goede handen bij hem.
    Ik glimlach even zwak door Cher die straalt van geluk.

    Mackenzie Foy
    Na een poos had ik het echt gehad, ze zouden toch al wel klaar zijn? Ietswat angstignloop ik naar binnen en kijk snel rond of ik iets scherps zie.
    Zodra ik zie dat ze niemand aan het tattooeëren zijn loop ik snel richting het gproepje.
    'Wow wat bleven jullie lang weg'mompel ik zacht inmezelf en keek weer oplettend rond


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Cher Lloyd

    'MACKENZIEEE!!' gilde ik blij. Craig leek er niet echt van te schrikken, hij wist hoe ik in mekaar zat. Snel trok ik Mackenzie erbij en glimlachte. 'Voor de tweede keer' lachte ik. 'Mackenzie, dit is mijn verloofde Craig. Craig, dit is een goede vriendin van me Mackenzie' glimlachte ik. Snel draaide ik mijn arm om en liet mijn vinger zien met de tatoeages. 'Hoe vind je ze?' vroeg ik aan haar. Snel pakte ik Justin beet, die wel schrok en met grote ogen naar me keek en draaide hem om zodat Mackenzie zijn tattoo kon zien. 'Hoe lief is dat?' gniffelde ik. Daarna liet ik die van Niall ook aan Mackenzie zien. 'Tada!' zei ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Foy
    'MACKENZIEEE!!' gilde Cher hard waardoor ik in de lach schoot.lSnel trokt ze mij erbij glimlachte. 'Voor de tweede keer' lachte ize. 'Mackenzie, dit is mijn verloofde Craig. Craig, dit is een goede vriendin van me Mackenzie' k glimlach en schud hem dehand.
    Ik grinnik weer als ze hyper een rondje doet van alle tattoo's ' wauw hij houdt van me'zeg ik dramatisch lachend, ik was ook een Belieber dusja. Ik glimlachom de andere tattoo's ."echt super mooi zijn ze' glimlach ik.

    Niall Horan.
    Een klein glimlachje verscheen om mijn mond toen ik Mcher zo bezig zag en Mackenzie. Ze waren beide gewoon schattig, alhoewel dat met Cher af en toe anders was. Als automatisme sla ik mijn armen om mijn buik. Ik snapte wel dat Cher met Craig wou trouwen. Hij was goed gespierd en slank en ik vermoedde een six-pack. Ik bijt op mijn lip zoals ik laatste tijd vaker deed. Waarom kon ik niet gewoon zo mooi knap en slank zijn? Maar nee ik was de blonde Ier, die zijn haren verft, dik en lelijk is en ook nog eens uit een wereldberoemde boyband stapt waardoor ze nu allemaal gestopt zijn, de bedoeling was dat zij nog beroemder werden wantik hield dat tegen met al mijn haat


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    'Wauw hij houdt van me' zei Mackenzie dramatisch. 'Echt super mooi zijn ze' glimlachte ze daarna. Ik tilde Mackenzie soepel op en keek haar overdreven verliefd aan. 'Natuurlijk Mackenzie, ik beken! Ik houd zoveel van je!' lachte ik. Ik zette Mackenzie weer neer en gaf haar een snelle knuffel. 'Ik houd veel van mijn beliebers én van mijn vrienden' grinnikte ik. Ik liep naar Niall, haalde zijn handen weg van zijn buik en schudde met mijn hoofd naar hem. 'Nee, Niall. Je bent mooi' meende ik tegen hem.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Foy
    Ik schiet in de lach als hij me gespeeld verliefd aankijkt. '. 'Natuurlijk Mackenzie, ik beken! Ik houd zoveel van je!' En tild me op, daarna zet hij me neer en knuffeld me.
    Ik begin weer te lachen 'ik ook qvan jou oor Biebsel" grijnzend kijk ik hem aan enmwoel door zijn haren met een uitdagende blik.

    Niall Horan
    Mijn handen werden weggehaald van mijn vetrollen en ik zag Justin zijn hoofd schudden 'nee Niall je bent mooi' ik zucht zacht daar gingen we weer.
    Straks zou ik iets verkeerds zeggen en was het weer ruzie of vechten. Zodra ik de kans kreeg sloeg ik mijn armen er weer terugom me heen.
    Ik verzonk weer in minn gedachtes, hoe hebben de jongens het zolang volgehouden met me, het heeft er vast lelijk uitgezien....vier dunne knappe jongens met een mooi accent en dan ernaast de trol genaamd Niall..


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [LOL, ik lig hier me kapot te lachen. "En dan ernaast de trol genaamd Niall" XD]

    Justin Drew Bieber

    Zuchtend pakte ik Niall's magere schouders vast. Snel liet ik hem los en greep naar mijn iPhone, waarbij ik eerst een foto van mezelf opzocht van een paar jaar geleden en die aan Niall liet zien met een grijns. 'Niall? Dit is pas erg. Dan moet je dat vergelijken met dit' zei ik, en ik liet Niall een foto zien van hem. 'En nu nog steeds, Niall. Vergelijk maar' glimlachte ik toen ik naast hem ging staan.

    [ bericht aangepast op 3 feb 2013 - 9:15 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Hahahaha ik heb iets met het woord dusmik dacht why not

    Niall Horan.
    Ik zucht zacht ' al zou je in een vuilniszak gaan of doe je een sok om je geslachtsdeel jij hebt sit' ik trek woest de shirt omhoog en sla tegen zijn six-pack. Ik was woedend, van verdriet en wanhoop. 'Jij hebt dat, dat heb ik niet, ik ben lelijk, verf mijn haar en ben dik ja... Jij hebt gewoon alles en ik heb niets.., helemaal niet' het laatste schreeuw ik bijna terwijl tranen in mijn ogen branden.

    Mackenzie Foy.
    " ik kom op je bruiloft" glimlach ik tegen Cher. ' oeh dan moet je het pas over vijf jaar want dan mag ik ook drank' grinnik ik.
    Ik schrik op als ik Niall hoor schreeuwen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Bieber

    Ik schrok van Niall en deinsde achteruit. Zo te zien schrokken Mackenzie, Cher en Craig ookal . Als versteend bleef ik staan toen ie mijn shirt omhoog trok. Weer kromp ik iets in elkaar toen ie schreeuwde en tegen mijn buik aansloeg. 'Ik heb niet alles' piepte ik, tot mijn grote verbazing was ik nu bang voor Niall. Ach ja, hij was nog best sterk en was ouder.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall horan.
    Het drong langzaam tot me door dat hij bang was en ik hem misschien pijn deed.
    Ze wouden me helpen en hoe reageerde ik...juist goed gedaan Horan.
    Snel liep ik naar buiten maar in mijn haast struikelde ik.
    Met een klap viel ik op de grond en hard begin ik te huilen, om alles.
    Mijn mislukte levn, mijn ribben deden flink zeer maar wat meer pijn deed was hoe ik was.
    Ik ben een klootzak....

    Mackenzie fot
    Geschrokken kijk ik naar Justin.
    "Gaat het?' Vraag ik zacht en ik zag dat hij bang was.
    Ik wou net uitvallen tegen Niall toen hij wegrende om vervolgens hard te valen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan