• Iedereen heeft problemen, maar hoeveel zijn er zo erg dat je naar een inrichting moet? We weten allemaal dat een beroemdheid ook problemen heeft, maar hebben ze problemen die ze hun carrière kan kosten? Je merkt het misschien niet, maar bij sommigen word dit probleem steeds groter. Het word zo erg dat ze de inrichting wel in móeten, voordat het echt mis gaat.. Volg het leven van de beroemdheden in de inrichting, waar ze allemaal proberen van hun grote probleem af te komen..



    Beroemdheden:
    - Zayn Malik || Ernstige faalangst - Malino
    - Cristiano Ronaldo || Agressiestoornis - Malino
    - Cher Lloyd || Stemmen in haar hoofd - Brookie
    - Niall James Horan || Depressief en een eetprobleem - MissStoran
    - Doutzen Kroes || Eet en Slaapstoornis - Xerces
    - Jamie "JJ" Hamblett || Depressie - ChayChay
    - Nathan James Sykes || Bang voor kleine ruimtes en het donker - Nessje
    - Beau Peter Brooks || Faalangst en een alcoholprobleem - Nessje
    - Mackenzie Christine Foy || Angst voor scherpe dingen en de dood - MissStoran
    - Justin Drew Bieber || Schreeuwt dingen - Brookie

    Overig (Psycholoog, begeleider enz.):
    - Nevaja Aurelya Diania Hocking - Xerces
    - Alexia Rosie Romano - Malino

    Regels:
    - Minstens 4 regels!
    - 16+ mag
    - Geen ruzie OOC
    - OOC tussen haakjes [ ] - { } - ( )
    - Geen perfecte personen!
    - Alleen ik start de topics of ik geef toestemming aan iemand!
    - Het is geen sneltrein, zorg dat iedereen het kan volgen!
    - Maximaal 3 personages!
    - Have fun!

    Kamerindeling:

    1. Zayn Malik en Niall Horan
    2. Cristiano Ronaldo en Nathan Sykes
    3. Doutzen Kroes en Cher Lloyd
    4. JJ Hamblett en Beau Brooks
    5. Mackenzie Foy
    6. Justin Bieber


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    Ik knikte op Mackenzie's vraag. Maar ik wilde Niall zich niet zo rot laten voelen. Snel liep ik naar Niall en ging naast hem op de grond zitten. Paparazzi kwam al snel, maar dat boeide me niks. Ik legde mijn hand op Niall's arm en boog me naar hem toe. 'Het gaat om de binnenkant, Niall. Niet de buitenkant' glimlachte ik naar hem.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall Horan.
    Vaag hoorde ik wat geklik, fijn paparazzi.
    Ik voelde iemands warme hand op mijn arm en zag door de tranen Justin zitten.
    Waarom zou hij dit nogmdoen na alles.
    Ik knikte op Mackenzie's vraag. . 'Het gaat om de binnenkant, Niall. Niet de buitenkant' glimlacht hij en ik snik.
    Ik bijt even op mijn lip. 'Dankje' fluisteer ik schor. Met mijn hoofd wijs ik naar het tattoozaakje, ik wou terug naar de war,te en weg van de paparazzi.
    Met wat pijn stond ik op maar ik pakte Justin zijn hand vast. Ik had iemand nodig,iemand die er voor me was hoe ik me ook gedroeg, hoe graag ik het ook niet wou.
    Aangezien Greg hier niet was en Zayn niets meer met me wou hebben besloot ik voor Justin te kiezen. Vanavond ging ik Greg weer bellen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    Voorzichtig liet ik Niall meelopen de tattooshop in. Daar sloot ik de deur achter hem en grijnsde. Alweer een plan. Ik gebaarde naar Niall dat ie op een stoel moest gaan zitten om even bij te komen. Snel deed ik de deur van de shop open, hield mijn hoofd om het hoekje zodat de paparazzi me zag. 'SWAGGY!' schreeuwde ik hard en lachend, om vervolgens weer netjes de deur te sluiten. 'Gaat het weer een beetje, Nialler? Je bedoelde het niet slecht, dat weet ik' glimlachte ik naar hem. 'If I could take away the pain and put a smile on your face. Baby I would, baby I would. If I could make a better way, so you could see a better day. Baby I would, baby I would' zong ik zachtjes naar Niall. Het kwam uit het liedje I Would, op het akoestische album van Believe. Al die inspiratie kwam op van Avalanna, maar toch.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Laat Greg anders komen ^-^]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Hihihi maar wie speelt m dan kwas koffie drinken

    Niall Horan.
    Ik kijk dankbaar hem aan als hij een liedje zingt.
    Ik veeg mijn tranen weg, 'dankje Justin' fluister ik zacht en zucht


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Greg Horan

    Ik wurmde me door de paparazzi. Ik gooide de deur van de tattooshop open en glimlachte toen ik Niall zag. Mackenzie Foy was er, Cher Lloyd herkende ik nog van twee jaar geleden toen Niall mee deed aan xFactor en zo waren er nog wat mensen. Maar toen ik Justin Bieber zag zitten, kuchte ik even. Justin stond op en wilde naar me toe lopen, maar ik keek hem woedend aan. Ik pakte hem bij zijn pols vast en kneep mijn ogen tot spleetjes. Daarna wierp ik een blik op Niall. 'Jij hebt met mijn kleine broertje gevochten' gromde ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Hhaahhahahahaahahha ow moets ff

    Niall Horan.
    Ik kijk op als de deur open gaat "Greg?" Zeg ik verbaasd. Zodra hij Justin ziet vernauwen zijn ogen, hij pakte hem stevig bij zijn pols en ik spring op.
    " Greg laat het gaan, alles is uitgepraat en opgelost' ik negeer mijn prikkende ogen,
    Ik omhels hem stevig, het was fijn dat Greg er was.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    Ik rukte mijn pols los en schudde mijn hoofd even met gesloten ogen. 'Als je het echt wilt weten, hij begon' mompelde ik en vol tegenzin keek ik Greg aan. 'Greggie!' hoorde ik Cher roepen. Oh God, die kende elkaar dus ook al. Cher liep naar Greg en zwaaide voor zijn neus.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall Horan.
    Ik bijt even op mijn lip en was blij dat Cher geen goede timing had en vrolijk naar Greg ging.
    " sorry, ik had hem nog niet kunnen bellen dat het weer goed was want hij wou jou te gazen nemen omdat ik hem gister overstuur had gebeld na alles" ratel ik in een snel tempo naar Justin. Ik zie Greg glimlachen en Cher een knuffel geven


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Duche


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Malik

    'Zo, nog meer mensen.' mompel ik. Tuurlijk, die familie van Horan kwam er ook weer bij.
    Ik zucht diep en kijk even naar mijn nieuwe tattoo. Gewoon iets in het Arabisch op mijn pols. Simpel..
    Ik sta op en loop naar Cristiano. 'Wat gaan we doen? Ik heb geen zin in dat kleffe gedoe daar' mompel ik...


    El Diablo.

    Justin Drew Bieber

    Ik keek hoofdschuddend naar Zayn. 'Mens, laat ze toch. Mis jij je familie dan niet? En jij bent er al langer. Ookal ben ik er pas één dag, ik mis mijn zusje en broertje ook' zuchtte ik. Geloof me, ik vond Zayn erg aardig maar als ie zo ging doen had ik geen zin meer in hem. 'Oh shit, over familie gesproken' zei ik snel en ik haalde mijn iPhone uit mijn zak, om vervolgens Pattie te bellen. 'Justin?' hoorde ik een stem. 'Mam!' grijnsde ik. 'Oh Justin, gaat het wel goed? Wat doen ze daar allemaal? Ik kreeg ineens een bericht van je vader dat je een nieuwe tattoo hebt. Echt heel lief van je. En wat deed je daar eigenlijk?' Ik kreeg een boel vragen, maar beantwoordde ze allemaal rustig en kalm.

    Cher Lloyd

    'Greg, lang niet meer gezien! Ahw, twee jaar niet meer' grinnikte ik toen ik hem losliet. 'Lang, lang' was hij het met me eens. Zijn blik ging richting Zayn en hij keek weer nors. 'Zayn en Niall hebben wat probleempjes' fluisterde ik in zijn oor en ik ging weer aan de zijde van Craig staan. 'Trouwens, wanneer is de bruiloft eigenlijk? Over vijf, zes jaar?' vroeg ik aan hem.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Eventjes douchen]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall Horan.
    Ik zucht zacht om Zayn. "Heb je daar problemen mee Zayn dat mijn broer hier is?" vraag ik emotie loos.
    Zonder enige emotie kijk ik hem aan.. Waarom deed hij zo.

    Mackenzie Foy
    Ik hoorde waar Cher het over had "pas over vijf jaar na mijn verjaardag" mompel ik en glij met mijn vingers over mijn kleding heen.

    Craig Monk
    Ik kijk verliefd naar Cher "Wanneer jij wilt, het maakt mij niets uit" fluister ik lief in haar oor en trok haar tegen me aan.
    Ja ze was af en toe raar maar dat vond ik juist zo geweldig aan haar, soms deed ze iets wat je niet verwachtte.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Malik

    'Mens, laat ze toch. Mis jij je familie dan niet? En jij bent er al langer. Ookal ben ik er pas één dag, ik mis mijn zusje en broertje ook' zucht Justin. Ik haal mijn schouders op, 'zal best' mompel ik. Ik zie dat Greg nors naar me kijkt en ik vernauw mijn ogen even. 'Heb ik wat van je aan ofzo?' mompel ik. Ik sla mijn armen over elkaar en kijk even naar Cristiano. 'Ik laat ook wat zetten.' zegt hij en hij ploft op de stoel. Fijn.. Nog langer bij die dingen in de buurt....


    El Diablo.