• Iedereen heeft problemen, maar hoeveel zijn er zo erg dat je naar een inrichting moet? We weten allemaal dat een beroemdheid ook problemen heeft, maar hebben ze problemen die ze hun carrière kan kosten? Je merkt het misschien niet, maar bij sommigen word dit probleem steeds groter. Het word zo erg dat ze de inrichting wel in móeten, voordat het echt mis gaat.. Volg het leven van de beroemdheden in de inrichting, waar ze allemaal proberen van hun grote probleem af te komen..



    Beroemdheden:
    - Zayn Malik || Ernstige faalangst - Malino
    - Cristiano Ronaldo || Agressiestoornis - Malino
    - Cher Lloyd || Stemmen in haar hoofd - Brookie
    - Niall James Horan || Depressief en een eetprobleem - MissStoran
    - Doutzen Kroes || Eet en Slaapstoornis - Xerces
    - Jamie "JJ" Hamblett || Depressie - ChayChay
    - Nathan James Sykes || Bang voor kleine ruimtes en het donker - Nessje
    - Beau Peter Brooks || Faalangst en een alcoholprobleem - Nessje
    - Mackenzie Christine Foy || Angst voor scherpe dingen en de dood - MissStoran
    - Justin Drew Bieber || Schreeuwt dingen - Brookie

    Overig (Psycholoog, begeleider enz.):
    - Nevaja Aurelya Diania Hocking - Xerces
    - Alexia Rosie Romano - Malino

    Regels:
    - Minstens 4 regels!
    - 16+ mag
    - Geen ruzie OOC
    - OOC tussen haakjes [ ] - { } - ( )
    - Geen perfecte personen!
    - Alleen ik start de topics of ik geef toestemming aan iemand!
    - Het is geen sneltrein, zorg dat iedereen het kan volgen!
    - Maximaal 3 personages!
    - Have fun!

    Kamerindeling:

    1. Zayn Malik en Niall Horan
    2. Cristiano Ronaldo en Nathan Sykes
    3. Doutzen Kroes en Cher Lloyd
    4. JJ Hamblett en Beau Brooks
    5. Mackenzie Foy
    6. Justin Bieber


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Niall Horan.
    "Jezus zeg Zayn, dat je ruzie met mij wilt hebben fijn, maar doe gewoon normaal tegen mijn broer ja. Hij geeft tenmiste iets om me" mopper ik tegen hem en kijk hem chagerijnig aan.

    Mackenzie FOy.
    Cris zegt dat hij ook wat laat zetten en ik zucht.
    "Ik ga weer naar buiten" mompel ik en trek Cath en Amy met me mee dit keer en lopen naar een jurken winkel


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Malik

    "Jezus zeg Zayn, dat je ruzie met mij wilt hebben fijn, maar doe gewoon normaal tegen mijn broer ja. Hij geeft tenmiste iets om me" moppert Niall en ik haal mijn schouders op. 'Zo zo.' mompel ik en gun hem geen blik meer.
    Ik pulk aan het verband en mopper zachtjes. Alsof hij denkt dat het me nog iets uitmaakt dat iemand om hem geeft...


    El Diablo.

    niall horan.
    Zuchtend sla ik mijn ogen neer, waarom deed het me nog zoveel pijn...
    Ineens wordt ik weer boos "jij bent echt een egoïstische klootzak zeg" spuug ik boos naar hem


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Cher Lloyd

    Met een glimlach druk ik een kusje op Craig's lippen. Hij was echt heel lief. Justin keek op en hield zijn hand voor zijn telefoon. 'Jongens, kunnen jullie even stil zijn? Mijn moeder kan me niet echt zo verstaan' zei Justin en hij ging weer verder. 'Niall, Zayn? Jullie hebben Justin gehoord, even mondje dicht en lief glimlachen' lachte ik zachtjes. Greg moest zo te zien moeite doen om zich in te houden, anders had ie al lang naar Zayn uitgehaald. Ik kende het gevoel, mijn zusjes en mijn broertje waren ook alles voor me.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Craig
    ik glimlach naar Cher en pak haar hand vast en glimlach hoe ze tegen Niall en Zayn praat en grinnik zacht.
    "vermaak je je er een beetje?" vraag ikb ezorgd


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Malik

    "jij bent echt een egoïstische klootzak zeg" zegt Niall en ik snuif even. 'Jongens, kunnen jullie even stil zijn? Mijn moeder kan me niet echt zo verstaan' zei Justin. 'Niall, Zayn? Jullie hebben Justin gehoord, even mondje dicht en lief glimlachen' lachte Cher. Ik negeerde ze beide. 'Beter dan zo'n zielig hoopje ellende die jij bent.' sis ik..


    El Diablo.

    Niall Horan.
    Bozig loop ik naar hem toe "Ik dacht dat we broers waren Zayn maar blijkbaar steld One Direction voor jou minder voor dan voor mij" sis ik.
    Ik loop naar hem toe tot ik voor zijn neus sta


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Malik

    "Ik dacht dat we broers waren Zayn maar blijkbaar steld One Direction voor jou minder voor dan voor mij" sist Niall en hij loopt naar me toe tot hij voor mijn neus staat.
    'Ik heb nooit iets gezegd over One Direction. En trouwens, ik ben niet degene die iemands arm verwond heeft.' mompel ik kil...


    El Diablo.

    Niall Horan.
    Boos kijk ik hem weer aan "Alsof ik dat expres deed Zayn, jij was degene die door ging terwijl je duidelijk kon zien dat ik van slag was en niet mezelf" sis ik naar hem.
    "ik had je anders ingeschat Zayn"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Malik

    "Alsof ik dat expres deed Zayn, jij was degene die door ging terwijl je duidelijk kon zien dat ik van slag was en niet mezelf" sist hij en ik haal mijn schouders op.
    "ik had je anders ingeschat Zayn", 'ik jouw ook.' zeg ik en gun hem geen blik meer.
    Ik draai me om naar Cristiano en kijk dan naar zijn tattoo die nog niet af is...


    El Diablo.

    Justin Drew Bieber

    'Jahoor' hoorde ik Cher grinnikend tegen Craig. Daarna zeiden Zayn en Niall weer wat, waardoor ik mijn hand tegen mijn telefoon hield en alweer opkeek. Dit keer was ik woedend. 'Kunnen jullie niet één keer je bek houden? Ik kan geen eens met mijn moeder spreken! Ze zit verdomme in Canada en jullie denken zeker dat ze nu ik even buiten mag zijn, het eerste beste vliegtuig kan nemen? Nou sorry hoor, maar dat kan niet. Voor één keer kunnen jullie je kop toch wel houden?!' Ik schreeuwde het naar ze. Als we het zo gingen spelen, kon ik meedoen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall Horan.
    Ik kijk gekwetst van Zayn naar Justin die begint te schreeuwen. 'Kunnen jullie niet één keer je bek houden? Ik kan geen eens met mijn moeder spreken! Ze zit verdomme in Canada en jullie denken zeker dat ze nu ik even buiten mag zijn, het eerste beste vliegtuig kan nemen? Nou sorry hoor, maar dat kan niet. Voor één keer kunnen jullie je kop toch wel houden?!' "ik ben buiten" zeg ik nors tegen Justin, Cher en Greg. De rest gunde ik geen blik meer en ik liep naar buiten.Ik plofte op een bankje en staarde boos voor me uit. Lag het dan inderdaad allemaal aan mij dat iedereen ineens zo deed?
    Ze doen pas zo sinds ik er ben, ja het lag aan mij. Ik ging ervoor zorgen dat ik zo snel mogelijk weg was en op welke manier boeide me niet. Al ging ik dood, het maakte toch niets meer uit, Greg was de enigste die iets om me gaf, hij zou me begrijpen..


    Craig Monk
    Met een opgetrokken wenkbrauw volg ik alles. "Gaat dat altijd zo?" fluister ik naar haar. Het was beter als ik me er niet in mengde denk. Ik streel even over haar hand.
    "Ik hou van je Cher, wordt snel beter, het bed is koud zonder mijn grootste leifde" fluister ik en druk een kusje op haar hoofd in haar haar.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [hihi het is weer gezellig=)]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Cher Lloyd

    'Ik weet het niet. Eerlijk gezegd word ik er wel een beetje bang van' mompelde ik. Een glimlach verscheen op mijn gezicht zodra Craig's worden naderden. 'Ik probeer het. Maar ze willen me vermoorden' piepte ik en ik beet op mijn lip om niet te gillen. Gillen van woede, frustratie, blijheid, gewoon om alles er uit te gooien.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Craig Monk
    Ik glimlach lief en trek haar tegen me aan "als ze dat doen pak ik ze terug. Maar zover laat ik het niet komen. Je kunt me altijd bellen hoelaat het ook mag zijn." met een hand wrijf ik geruststellend over haar haren en met de ander houd ik haar stevig tegen me vast met mijn hoofd op haar hoofd geleund.

    Niall Horan
    Ik pulk aan de trui die ik van Greg had. Ik betwijfelde of hij hem nog wel herkende.
    Ik zucht weer, waarom kon ik ook niets goeds doen.???? Ik wou niet dat Greg dankzij mij ruzie kreegt met iemand.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan