• Een van 's werelds meest beroemde bands, One Direction. Gillende fans lijken uit alle hoeken van de wereld naar hun concerten te komen.
    Nu One Direction in Londen werkt aan een nieuw album, maar voor het grootste deel ook allemaal naar hier verhuisd willen ze allemaal een pauze van het leven wat ze nu lijden. Maar wat gebeurt er als een aantal van de jongens trouwen? Anderen verliefd worden.. op elkaar? Ruzie krijgen? Een nieuwe baan vinden?
    Ze lijken elkaar blijven, maar gaan wel eigen weg. Tot de dag van vandaag, want ze komen terug om door te gaan waar ze gebleven waren en willen weer naar de top van de wereld. Hoe ver zullen ze gaan om hun doel te bereiken? Zal het ten koste gaan van hun familie? De liefde? En hoe zit het met de nieuwe vrienden die ze ontmoeten? Met de fans? Zullen ze nog steeds achter ze staan of is er teveel veranderd?



    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (De leeftijd van de jongens liggen rond de 24-29):
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Rollen:
    -Niall James Horan; nessje
    -Louis William Tomlinson; Zianourryx
    -Liam James Payne; Little
    -Harry Edward Styles; Sikowitz
    -Zayn Javadd Malik; Sikowitz


    De vriendinnen/vrouwen van de jongens
    ( Vergeet niet dat sommige jongens ook op elkaar verliefd worden)

    - Eirwen Morgana Awen CadwaladerSylvesti
    - Serena Melody Woods Amoria
    - Skyler Daffney Thompson Glucio
    - Rosalie Sarah Angels Coockies
    - Mackenzie Lou Arretez Curlies



    De andere mensen ( bijvoorbeeld de kinderen, familie, fans)


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -Geen perfecte personage's!
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Alleen Zianourryx en nessje maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.



    Eerste krantenartikel;

    One Direction, wie kent ze niet? De vijf getalenteerde jongens die een paar jaar geleden miljoenen harten hebben gestolen. Ze verbraken record na record en de concerten waren ongelooflijk snel uitverkocht. Goed nieuws voor de fans van de band, want door verschillende mensen is bevestigd dat de band weer samen is en terug wilt keren naar de top. Ze starten vanaf waar ze gebleven zijn en zijn regelmatig in de studio om verder te werken aan het lang verwachtte album. Niall Horan, Harry Styles, Liam Payne, Zayn Malik en Louis Tomlinson konden het gewone leven blijkbaar niet aan. Ondanks dat hun wegen elkaar scheidde bleef het toch allemaal in One Direction. Wat denken jullie ervan? Is er teveel veranderd of gaat het toch lukken?

    Een van leerlingen die Louis Tomlinson les geeft zegt het volgende; 'De jongens kunnen niet zonder elkaar en het was niet meer dan logisch dat het zo gebeuren. Louis mistte ze echt verschrikkelijk en had het er altijd al over dat er wel een tijd zou komen, want ondanks hij het leuk vind om les te geven bleef One Direction zijn grote droom. Verschillende keren hebben we hem moeten opvrolijken. Sinds de jongens in het lokaal aankwamen was het weer als vroeger. Voor het eerst was er dan ook weer een echte glimlach op zijn gezicht. Het gaat ze lukken en zullen genoeg mensen achter ze staan.

    [ bericht aangepast op 4 feb 2013 - 22:22 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Eirwen
    Ik wilde eigenlijk opstaan en achter Liam aangaan om hem een draai om zijn oren te geven, maar Naill ging al. Dit kon ook prima met hem spreken. Misschien waren dit wel jongenszaken. Ik tilde Drake weer op mijn schoot die weg wilde rennen en floot even om Owen en Ianto terug te roepen. Blijkbaar hadden ze even in de zon gestaan, want ze waren al redelijk droog. Drake aaide zacht over Ianto's rug. Ik glimlachte wat en keek naar Kenzie. "Laat maar, Kenz. Het gaat toch nooit gebeuren. Liam ligt dwars en de rest is vast ook druk." Ik zuchte licht en trok Drake terug op mijn schoot. Die ging nergens heen. Zeker niet nu Liam er zo zielig en gebroken uitzag, schuldig zelfs.


    Bowties were never Cooler

    Zayn Jawadd Malik
    Ik leek altijd in een soort van trans te komen als ik met Louis zoende. "Weetje." Mompelde ik tegen Louis lippen aan. "Gaan we dan binnenkort naar het adoptiebureau?" Vroe ik zacht. Ik wilde net opdringerig overkomen, maar het zou vast ng een tijdje duren voordat we er werkelijk eentje konden adopteren. Het was niet dat we een bestelling deden en we het morgen in de bus hadden. Daarbij werden we er niet hoger op. "Of zullen we eerst proberen zelf kinderen te maken?" Grijnsde ik waarna ik over Louis' onderlip heen likte.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik zuchtte, maar knikte toch. "Het kan nog altijd veranderen, maar het zijn hun keuzes. Persoonlijk denk ik dat het niets gaat worden, ze hebben eenmaal allemaal een kind." Zei ik en keek toen naar Eirwen's buik. "En ik wed dat Liam de geboorte van je kinderen wilt missen." Glimlachte ik. Drake ging grijnzend met zijn hoofd op mijn schoot en lag zo languit op ons. Ik schudde lachend mijn hoofd en keek weer naar Eirwen. "Soms.. Soms wil ik dat dingen weer terug in de tijd gaan en ik het opnieuw kan beleven, helemaal precies of dat ik iets eraan kon veranderen." Zuchtte ik. Ik beet op mijn lip en keek Drake glimlachend aan.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Eirwen
    Ik keek naar haar. "I know, maar het zou echt fijn zijn. Ik wil wel weer eens achter de knoppen staan." Ik legde mijn handen op mijn buik. "Tja, maar voor die twee ramdebielen er zijn krijg ik het toch niet ver genoeg rond. Het zou dus zoizo een maand of 5 duren voor alles rond is." Ik werd echt zo'n geweldige moeder... Not. Ik noemde nu mijn ongeboren kindjes al ramdebielen. Lekker dan. Ik aaide zacht over Drake's haar. "We zien wel. Misschien lukt het wel." Ik kreeg weer een steek in mijn zij. "Breng jij Drake naar Liam? En de honden ook? Zeg maar dat het voor even is. Die rib kan zo echt niet langer." Ik gaf Kenzie de riemen en Drakey. Mijn rib deed echt veel pijn. Dit kon niet goed gaan.

    (Voor drama, vraag maar)


    Bowties were never Cooler

    [Opnieuw douchen. Ik zweet, ugh]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik keek Eirwen bezorgd aan en beet op mijn lip. "Moet ik niet meegaan? Je gaat echt niet alleen." Zei ik en zette Drake weer op de grond, waarbij hij me zielig aankeek. "Ga maar even naar papa." Drake rende naar Liam toe en ik keek Eirwen weer aan. "Momentje." Ik liep zo snel mogelijk naar Liam en Niall toe en keek Niall schuldig aan. "Sorry, maar Eirwen heeft last van haar rib, misschien moet ze toch naar het ziekenhuis." Ratelde ik en zuchtte. Wat een dag was het. Ik wachtte ongeduldig op Liam's antwoord en begon wat met mijn vingers te spelen.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [iemand voor Harry. Wan dan laat ik hem naar buiten gaan en een rondje lopen omdat hij niet kan slapen ofzo. ;3]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    (Eirwen gaat naar het ziekenhuis, hij kan haar onderweg tegenkomen)


    Bowties were never Cooler

    Niall James Horan
    Ik kijk op van Mackenzie. "H-Het is al goed..." Ik omhels Liam kort. "Ga maar, doei." Ik zwaai en loop lang het park. Toch maar even zitten en nadenken? Ik zucht en loop terug. "Ik let wel op die honden, geef maar." Ik glimlach lichtjes en pak de riemen over waarna ik de twee honden roep. Oké, waarschijnlijk vertrouwen ze me niet echt... Maar het kan even niet anders.

    {Hazz, kan naar Niall?}


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    [als Eirwen gaat lopen. Komen ze elkeen wel tegen dan ;3]

    Harry Edward Styles
    Al die tijd naar het plafon staren hielp net en ik kon niet in slaap komen. Ik was er klaar mee. Ik gooide de dekens van me af en zonder ook maar te kijken of veder nog alles goed zag sjokte ik de trap af. "Ben even lopen." Mompelde ik toen ik langs de woonkamer liep. Ik zuchten bij het aanzicht van een zoenende Zayn en Louis. Die waren nou gelukkig samen en hadden et over samen kinderen krijgen. Ik wierp snel een blik op de kinderwagen maar Puck sliep. Zayn stak enkel zijn duim naar me op en ik liep door. Ik viste mijn oordoppen uit mijn achterzak en stak deze in mijn iPhone. Even niets. Alleen ik en muziek. Zachtjes neuriede ik mee met de muziek. Ik vermeed het park expres want ik had geen zin om de res weer tegen te komen en verplicht gezellig te gaan doen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Eirwen
    Ik keek even naar Kenzie. "Het gaat wel. Het is maar een paar blokken lopen." Ik haalde een hand door mijn haar. Ik stond langzaam op en begon richting het ziekenhuis te lopen. Ik zag dat Naill de honden nam. Zo'n probleem was het niet. Die twee deden toch niet zo veel. Ik liep rustig verder het park uit, de straat op. Het zou fijn zijn geweest om iemand bij me te hebben, maar ik wilde niemand ertoe verplichten. Dat voelde zo verkeert. Nog een blok huizen en ik was er. Op dat moment botste ik tegen een jongen op. "Sorry" zei ik zacht. Dit deed meer pijn dan dat het zou horen te doen. Stomme rib. Ik keek op en zag Harry's bekende krullen. Ik glimlachte een beetje. "Hey, Hazza. Wat doe je hier nou weer?" Hij was toch naar huis met Puck of lag het aan mij? Misschien lag die nu wel weer rustig te slapen bij zijn vriendin ofzo. Ik vroeg er maar niet naar. Die jongen had het al zwaar genoeg.


    Bowties were never Cooler

    Harry Edward Styles
    Of ik zin had om met iemand te praten? Totaal niet. Toch was ik ergens opgelucht toen Eirwen tegen me opbotsten. Ik haalde mijn schouders op en zetten mijn muziek op pauze. Ik wist zelf niet eens wat ik deed. "Lopen en hopen dat ik straks een tijdmachine tegenkomen en terug in de tijd kan gaan. en hopen dat Zayn, puck niet adopteert ondertussen." Mompelde ik en wreef even in mijn ogen van de vermoeidheid. "En jij? Waar ga jij heen met die twee extra passagiers?" Ik had echt met Eirwen te doen. Serena was al een ramp met een kind.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Oohw die laatste zin van Harry.... Okeej, ik lees mee jongens (: ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Louis William Tomlinson

    Er waren geen woorden die dit gevoel konden beschrijven, zelfs na al die tijd nog niet. Een hmm geluidje verliet mijn mond als teken dat Zayn verder moest vertellen. 'Natuurlijk gaan we binnenkort naar het adoptiebureau' antwoordde ik. Het is iets wat we allebei wilde. Waarom zouden we dat dan niet doen. Er zou behoorlijk wat tijd tussen zitten tot echt alles geregeld zou zijn, dus te lang uitstellen zou geen optie. Iets waar ik ons op sommige momenten toch wel voor aan kon zien. Na de woorden van Harry maakte ik een gebaar dat het goed was. 'Jou ideeën blijven geweldig, en dat je dat nog moet vragen.' Langzaam verscheen er ook een grijns op mijn gezicht, ik opende mijn mond direct toen ik voelde hoe hij over mijn onderlip likte en met mijn tong verkende ik zijn mond.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    ( Ik hoop dat deze van Lou reactie klopt, want had net al die tijd problemen met reageren. Blijkbaar mag ik niet meer dan drie regels typen zonder dat de helft verdwijnt)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer